Wat zoek je? Wat zijn je date bedoelingen? We ben je en wat houd je bezig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb nog geen profieltekst
Die moet ik nog gaan maken, ben er nog niet eens mee begonnen, alleen maar over aan het nadenken.
Ik denk dat ik me eerst bij een datingsite zal gaan aanmelden en wat profielen ga bekijken, zeg maar als een template.
Dat, of ik ga er gewoon voor zitten en zie wel wat ik op papier krijg
Maar ik heb geen haast verder, doe het rustig aan.
Opgeschreven op een velletje papierquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat zoek je? Wat zijn je date bedoelingen? We ben je en wat houd je bezig.
Klaar
Ik houd de boel denk ik lekker gescheidenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
En niet vertellen dat je in dit topic post
Gewoon een link naar deze reeks zettenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik houd de boel denk ik lekker gescheiden
Ik met Pepper. Paiq ging ook wel aardig destijds, maar dat is veel tijd investeren in onzingesprekken voor je een leuke treft.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:06 schreef FerryNL het volgende:
Met welke datingsite hebben jullie de meeste goede ervaringen?
Ik wil het misschien ook weer eens proberen
Dank je.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Op je fobo ben je geen nerd anders
Date profiel? Als in tekst? Ben benieuwd... (ben alleen nergens ingeschreven)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]ik weet nog een date profiel voor je
[..]
Ja gaat goed met mij, bedankt voor het vragen.
[..]
Als ik eerlijk ben niet. De paiq matches zijn slecht en de gesprekken inhoudsloos. Niks spontaan te vinden daar qua vrouwen. Tot nu toe heeft er geen 1 mij kunnen boeien.
Gister avond kreeg ik een mailtje dat iemand een bericht had achtergelaten dus even kijken. En starte ik maar een speeddate ding en opeens had ik een leuk gesprekje met wat blijft de barvrouw van een club waar ik regelmatig kom haha
E-matching en relatieklik hebben leuke dates opgeleverd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:06 schreef FerryNL het volgende:
Leuk man!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:30 schreef Nerdmans het volgende:
Gedate via Lexa en Relatieplanet.
Dan is relatieplanet de betere qua activiteit van deelnemers.
Daarnaast is lexa met Meetic een beetje van de naaierige met geld blijven afschrijven.
Ik heb inmiddels 15 maandjes verkering en ben dolgelukkig
O en ik heb mn oma van 81 op relatieplanet gezet en die heeft nu 7 maanden verkering met haar 80 jarige vriendje!!!
RELATIEPLANET rocks
Jij was toch de spontane Nerd? Nou Andromache zoekt er 1 en geeft net een nieuw profielquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:29 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Date profiel? Als in tekst? Ben benieuwd... (ben alleen nergens ingeschreven)
Nee, maar dat komt door mijn foto en zij ziet zoveel mensen aan haar bar. Dus snap dat wel. Ik moet de volgende keer een drankje bij haar bestellenquote:Dat is wel heel toevallig. Had ze jou ook herkend?
Leuk man!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij was toch de spontane Nerd? Nou Andromache zoekt er 1 en geeft net een nieuw profiel
[..]
Nee, maar dat komt door mijn foto en zij ziet zoveel mensen aan haar bar. Dus snap dat wel. Ik moet de volgende keer een drankje bij haar bestellen
Maar jah zie het allemaal wel hoe of wat
Ik word altijd wel vrolijk als ik dit soort berichten lees. Het lijkt mij ook echt super als je iemand leert kennen van een site, en daar vervolgens meer dan een jaar mee heb.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:30 schreef Nerdmans het volgende:
Gedate via Lexa en Relatieplanet.
Dan is relatieplanet de betere qua activiteit van deelnemers.
Daarnaast is lexa met Meetic een beetje van de naaierige met geld blijven afschrijven.
Ik heb inmiddels 15 maandjes verkering en ben dolgelukkig
O en ik heb mn oma van 81 op relatieplanet gezet en die heeft nu 7 maanden verkering met haar 80 jarige vriendje!!!
RELATIEPLANET rocks
Mijn ma is ondertussen ook alweer een paar jaar samen (incl samenwonend) met iemand die ze heeft leren kennen via RP.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:13 schreef FerryNL het volgende:
Ik word altijd wel vrolijk als ik dit soort berichten lees. Het lijkt mij ook echt super als je iemand leert kennen van een site, en daar vervolgens meer dan een jaar mee heb.![]()
Haha, dit is wel waar, ik gebruik hem overal... Meestal waar mensen ook geen idee hebben wat hij betekentquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Echte fokkers haal je er zo uit trouwens, die gebruiken de huil smilie gewoon op een dating site
Het was een kort maar leuk gesprekje. Niet geheel mijn type maar dat vind ik ook niet erg. Als ze verder leuk is qua karakter is dat prima. Maar ik zit niet zoveel op die site en ben ik niet van plan ook. Kom haar vast een keer tegen. Ze zei wel van volgende keer bij mij bestellen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:12 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Leuk man!Je ziet het vanzelf wel.
Jawel hoor, want jij denkt dat ik vergeet dat jij een relatie hebt. Maar alles kan beter of kapotquote:En oh....Ik dacht even aan totaal iets anders. (en je let niet echt op in het topic zie ik al weer
)
Het valt vaak snel op. Soms maak ik er wel eens een opmerking over altijd wel geinig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:32 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Haha, dit is wel waar, ik gebruik hem overal... Meestal waar mensen ook geen idee hebben wat hij betekent
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:46 schreef ook_gek het volgende:
Maar dat is het zelfde als dat ik opeens in de kroeg hoor "hey wat is deze"
Met relatieklik en badoo, al moet je op die laatste wel erg schiften. Paiq was wel geinig in de begintijd, toen ik er dit jaar weer op zat vond ik het minder geworden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:06 schreef FerryNL het volgende:
Lijkt mij in dit geval sterk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het was een kort maar leuk gesprekje. Niet geheel mijn type maar dat vind ik ook niet erg. Als ze verder leuk is qua karakter is dat prima. Maar ik zit niet zoveel op die site en ben ik niet van plan ook. Kom haar vast een keer tegen. Ze zei wel van volgende keer bij mij bestellen.
ik maak me ook niet zo druk over wel of geen relatie. Ik heb een leuk leven en heb genoeg leuke mensen om me heen. En ook genoeg vrouwen. Onlangs uit het niet heel goed contact gekregen met een leuke meid uit de kroeg wat onwijs klikt. En waar ik echt over baast was en toch meer dan interesse had. Maar helaas niet van haar kant. Gezellig, lief leuk en onwijs leuke tijd maar meer niet. Goed kut maar is niet anders. Ga wel onwijs leuk met haae om en dat is ook wat waard toch.
Ik heb ook geen dating site nodig volgens velen. Genoeg vrouwen om me heen en leer er genoeg nieuwe kennen. Mensen zijn altijd verbaast als ik het vertel
[..]
Jawel hoor, want jij denkt dat ik vergeet dat jij een relatie hebt. Maar alles kan beter of kapot
[..]
Het valt vaak snel op. Soms maak ik er wel eens een opmerking over altijd wel geinig.
Maar dat is het zelfde als dat ik opeens in de kroeg hoor "hey wat is deze"
Oh echt? Ik kan me daar niet zo druk over maken. Wat boeit het nou?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]dat zie ik niet als iets positiefs
Of zo'n andere smilie van de jeugd, Weet niet eens meer hoe die gaat haha. Maar ook 'afknapper'
Laat de tomtom thuis, als jullie samen de reis volbrengen met haar als kaart leester kan je relatie alles hebbenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:59 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Lijkt mij in dit geval sterk.Ze voldoet echt aan alle eisen en over een maand onze eerste trip samen.
Ik maak me er geen zorgen over en al helemaal niet druk. Zonde van mijn tijdquote:De juiste insteek is in ieder geval dat een relatie leuk is, maar niet nodig.Dus dat komt vanzelf goed.
quote:En het lijkt mij juist leuk als juist JIJ een relatie via een site krijgt.
Hiergaanwedan en ik daten niet (meer) maar zouden inderdaad nog wat afspreken ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet meer afspreken omdat zij een andere date heeft? Hmm.. ok...
Tis maar net waar je zin in hebt of je dus weer eens gaat daten, duidelijk
Druk maken doe ik ook zeker niet. Maar een kleine ..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:12 schreef ook_gek het volgende:
Oh echt? Ik kan me daar niet zo druk over maken. Wat boeit het nou?
Het zal me opvallen en meer nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Druk maken doe ik ook zeker niet. Maar een kleine ..![]()
.. komt wel even langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |