En hoe liep dat verhaal af?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:49 schreef muhahaha het volgende:
De laatste keer dat ik echt vlinders had en mijn gedachtes niet van haar af kon krijgen was begin dit jaar. Na een onbedoelde zoen op de mond (we namen afscheid en gingen allebei dezelfde kant op
).
Dat is verder niks meer geworden en ik denk dat ik ook te makkelijk verliefd word in dergelijke gevallenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En hoe liep dat verhaal af?
Laat ik het maar niet hebben over mijn laatste vlindersKan ik me zowat niet herinneren.
Die hoef ik niet in mijn buik, maar okquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die hoef ik niet in mijn buik, maar ok![]()
Toen op de meet dacht ik toch echt dat er een vonk was.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Laatste keer vlinders is 4 jaar geleden of zo
Net dankzij de liefste joy een topkoop gedaan, en vanavond kijken naar appartementje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe is jullie dag, die van mij matig
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Net dankzij de liefste joy een topkoop gedaan, en vanavond kijken naar appartementje.
Van iedereen hier zou jij toch moeten weten dat ik dat niet nodig heb.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:21 schreef muhahaha het volgende:
Wat voor topkoop is dat dan? Een nieuwe vibo met extra ribbeltjes?
Een vonk maakt nog geen vuurtjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toen op de meet dacht ik toch echt dat er een vonk was.
Hmm ieder zijn hobby, ik vind het maar raar om andermans appartementen te beglurenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Net dankzij de liefste joy een topkoop gedaan, en vanavond kijken naar appartementje.
Vertel dan gvd de details van deze geweldige koop.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Van iedereen hier zou jij toch moeten weten dat ik dat niet nodig heb.
Een colbertje.
I don't want to set the world on fire, I just want to start a flame in your heart.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een vonk maakt nog geen vuurtje
Van 350 voor 50.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vertel dan gvd de details van deze geweldige koop.
Een Boss colbertje voor maar 50
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |