PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Share?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:03 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand een leuknsilver team, niet te duur, waar geen links naar de spitsen meer nodig zijn? Ik zie echt een bizar geijl silver spitsenduo.
4222 is makkelijk met deadlinks tussen de spitsen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:03 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand een leuknsilver team, niet te duur, waar geen links naar de spitsen meer nodig zijn? Ik zie echt een bizar geijl silver spitsenduo.
Ik wil een silver team met Chikhaouiquote:
zoek naar hybrids op futhead. staan best leuke tussen met een aantal 5* skillersquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil een silver team met Chikhaoui. Die heeft als Tunesiër gewoon een triple link bij FC Zurich met Chermiti
.
Chikhaoui is wel een beest ja, maar die Chermiti lijkt me niet zoveel bijzonders.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil een silver team met Chikhaoui. Die heeft als Tunesiër gewoon een triple link bij FC Zurich met Chermiti
.
Ja, was al bezig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
zoek naar hybrids op futhead. staan best leuke tussen met een aantal 5* skillers
http://futhead.com/fifa/squads/4377/quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, was al bezig.![]()
http://futhead.com/fifa/squads/4377/#.UH5nW28xrvY
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:08 schreef wieisboos het volgende:
86 rated Sigthorsson verkocht voor 62 miljoen aan Real![]()
wie had hem ook alweer geruild voor Altidore?
![]()
Die hybrid is echt super ziek!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, was al bezig.![]()
http://futhead.com/fifa/squads/4377/#.UH5nW28xrvY
Ik heb er 8k voor betaald, maar moet er nog mee spelen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:13 schreef ThatDutch het volgende:
Ben nu eventjes bezig met een MLS bronze teampje, is Kandji die 10k waard? In FIFA12 was het echt een baas...
Heb hem gekocht voor 9.3k..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb er 8k voor betaald, maar moet er nog mee spelen.Zijn stats zien er in ieder geval bazig uit, 1m93 lang, 4* skills, 4* weak foot, nog redelijk pacy en een prima dribbel.
Ik heb Okugo ook niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:25 schreef ThatDutch het volgende:
Ben ik de enige met goedkope alternatieven voor Opara en Okugo omdat ik ze gewoon zwaar overpriced vind?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:27 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]![]()
tijd om weer te stoppen met career
Ik heb ditquote:
Denk wel dat die aardig waarde vast zijn, dus wat maakt het uitquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Opara en James zijn veel te duur dus fuck hen. White-JeanBaptiste-Okugo werkt prima
Ik word verdrietig van fifa in het Nederlands..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:00 schreef ThatDutch het volgende:
CA>>SP kaartjes.![]()
Ik word gewoon verdrietig van de prijs.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik word verdrietig van fifa in het Nederlands..
Kan je dat ergens vast instellen, want meestal al als ik FIFA opstart ga ik ff pissen ofzo, en gaat ie automatisch naar nederlands -.-quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik word verdrietig van fifa in het Nederlands..
mja daar zit ook wat inquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Denk wel dat die aardig waarde vast zijn, dus wat maakt het uit? Beter dan goude spelers die nog in waarde gaan dalen.
Welliton is wel redelijk steady qua prijsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:03 schreef KrAlex het volgende:
De prijzen van golds zijn wel keihard gedaald. Martins verkoopt nieteens meer voor 1K BIN.
Tijdje terug gingen ze makkelijk voor 4K.
Gaat die automatisch ook op Nederlands menu ? Bij mij standaard Engels menuquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:01 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Kan je dat ergens vast instellen, want meestal al als ik FIFA opstart ga ik ff pissen ofzo, en gaat ie automatisch naar nederlands -.-
Ja... :Squote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:05 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Gaat die automatisch ook op Nederlands menu ? Bij mij standaard Engels menu
Kan je dat ergens instellen, ik moet nu steeds bij de vlaggen twee maal naar rechts voor de Engelse taal.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:05 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Gaat die automatisch ook op Nederlands menu ? Bij mij standaard Engels menu
Ja ik dus ook..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:06 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Kan je dat ergens instellen, ik moet nu steeds bij de vlaggen twee maal naar rechts voor de Engelse taal.
nog geen last van gehadquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:13 schreef ThatDutch het volgende:
Ik denk ik ga maar eens een toernooi doen.. Maar nee hoor, ps3 freezt weerFFS EA
Tegendoelpunt gekregen, bijna een penalty veroorzaakt, ik weet het nog niet zo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:23 schreef Fuszy het volgende:
BMI in TOTW
Solide LB met een doelpunt achter zijn naam. Al wekenlang in vorm. Ik zeg doen!
[ afbeelding ]
Jawel man. Niet zo zeurenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tegendoelpunt gekregen, bijna een penalty veroorzaakt, ik weet het nog niet zo.
Wat heb je aan BMI als LBquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:23 schreef Fuszy het volgende:
BMI in TOTW
Solide LB met een doelpunt achter zijn naam. Al wekenlang in vorm. Ik zeg doen!
[ afbeelding ]
IF Lens op LW en dan Narsingh op RW. Ik zie geen probleem hoor. Al heb je op LW al wat pace monsters zoals Ola john en Elia.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat heb je aan BMI als LBDoe de Lens maar, maar dan wordt die natuurlijk LW
We hebben al een Eredivisie LW IFquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
IF Lens op LW en dan Narsingh op RW. Ik zie geen probleem hoor. Al heb je op LW al wat pace monsters zoals Ola john en Elia.
Aan BMI heb je overal iets. Spits, middenveld, keeper wat dan ook. HET IS EEN BEEST!
Ja maar dat is een mongoolquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
We hebben al een Eredivisie LW IF
Als je gescammed wilt worden wel of je moet die persoon kennen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:33 schreef Baje het volgende:
Ik kan 800k coins krijgen voor 12 euro, doen?
Wat een vraag. Waarde is zo'n 80 euro.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:33 schreef Baje het volgende:
Ik kan 800k coins krijgen voor 12 euro, doen?
70Kquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:35 schreef Rijst het volgende:
Hoeveel ben je kwijt voor een aardig MLS brons team?
30k ofzo?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:35 schreef Rijst het volgende:
40k? Als je alle bazen erin wilt komt 70 a 80k eerder.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:35 schreef Rijst het volgende:
Zonder Opara en Okugo 30k, met 70-80quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
40k? Als je alle bazen erin wilt komt 70 a 80k eerder.
Waarom Okugo? James lijkt me veel beter.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:37 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Zonder Opara en Okugo 30k, met 70-80
Ja een van die twee, allebei duurquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom Okugo? James lijkt me veel beter.
Okugoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:37 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Zonder Opara en Okugo 30k, met 70-80
Oh serieus? Jammer dat er geen op stond in 433 anders had ik hem gekocht voor mijn MLS team..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
OkugoEn die kost miss 2k
Mijn MLS bronzes spelen wel echt zo fijn, fijnste team wat ik deze fifa gehad heb
Ik kocht er net eentje voor 3.5k in 4-3-2-1. Die had wel genoeg chemistry gehad met de juiste mensen om 'm heen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:40 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Oh serieus? Jammer dat er geen op stond in 433 anders had ik hem gekocht voor mijn MLS team..
Ik heb dit ook gedaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:40 schreef Rijst het volgende:
Ik ga een team om mijn oude angstgegner bouwen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:40 schreef Rijst het volgende:
Ik ga een team om mijn oude angstgegner bouwen.
Daarom moet je ook geen bronze team maken in 433 442 of 41212. Anders kun je die spelers heel vaak, als je geduldig bent (op Opara en James na dan) ophalen voor 3/4x minder dan ze normaal bin gaan. Als je dan ook nog goed zoekt naar formatiekaartjes, heb je zo een team bij elkaarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:40 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Oh serieus? Jammer dat er geen op stond in 433 anders had ik hem gekocht voor mijn MLS team..
Toch zon mooi lichtgroenen formatie indicatortje is mooierquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kocht er net eentje voor 3.5k in 4-3-2-1. Die had wel genoeg chemistry gehad met de juiste mensen om 'm heen.
Ja hij heeft nu 80 peesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb dit ook gedaan.Om Muniain heen.
Om wie doe jij het? Clayton?
Ik betaalde gisteren 500c om van een RW een RF te maken, terwijl hij ingame gewoon 9 chemistry heeft.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:41 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Toch zon mooi lichtgroenen formatie indicatortje is mooier
433 speelt fijn en ik heb het over 2 dagen ingekocht, dus alles onder gemiddelde marktwaardequote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daarom moet je ook geen bronze team maken in 433 442 of 41212. Anders kun je die spelers heel vaak, als je geduldig bent (op Opara en James na dan) ophalen voor 3/4x minder dan ze normaal bin gaan. Als je dan ook nog goed zoekt naar formatiekaartjes, heb je zo een team bij elkaar
In FIFA12 was dit gewoon de manier waarop ik de meeste coins heb verdiend.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:42 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
433 speelt fijn en ik heb het over 2 dagen ingekocht, dus alles onder gemiddelde marktwaarde
je bent een i vergeten..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
Bwhehe, legaal gratis alle Windows OS kunnen downloaden![]()
Ik had trouwens ook zoiets, ik orderde een 2e hands pc ( ding werkt primaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
Bwhehe, legaal gratis alle Windows OS kunnen downloaden![]()
Ja dat hebben ze echt overal zowat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:45 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Ik had trouwens ook zoiets, ik orderde een 2e hands pc ( ding werkt prima) en er zou geen OS opzitten, tenzij je 50 euro extra bij zou betalen. Zat er nog gewoon een W7 sticker op met code en al
wat nouquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik speel 451 met mijn bronzes. Maar daar heb ik nog maar 3x meegespeeld, 2x online gewonnen en 1x vanFuszy
verloren.
Challenges doen en veel spelenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:50 schreef ThatDutch het volgende:
Wie weet hoe je het snelste kan levelen in FIFA13? (Die easfc club level zooi)
Hahaha Fuszy is toch hondsslecht?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik speel 451 met mijn bronzes. Maar daar heb ik nog maar 3x meegespeeld, 2x online gewonnen en 1x vanFuszy
verloren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Doe me dit niet aanquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hahaha Fuszy is toch hondsslecht?Klopt. Tot op heden kon ik alleen maar van Rijst winnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Demouge is ook altijd leukquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:53 schreef Lindgren. het volgende:
Leuke uitdaging trouwens: Drie keer op Random player klikken bij Futhead en om die drie spelers een team bouwen.
zul je zien dat je Messi, Clayton en Koevermans pikt.
Voskamp is de nieuwe Koevermansquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:53 schreef Lindgren. het volgende:
Leuke uitdaging trouwens: Drie keer op Random player klikken bij Futhead en om die drie spelers een team bouwen.
zul je zien dat je Messi, Clayton en Koevermans pikt.
Haha, wat een stats.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voskamp is de nieuwe Koevermans
Ik wou hem opzoeken op futhead en ik typte Boskamp in ipv Voskampquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha, wat een stats.Medium - High als kopsterke ST.
Gelukkig maakt zijn 31 agility een hoop goed.
Op marktplaats ging ie allang voor 120.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:59 schreef Fuszy het volgende:
[TK] Xbox 360 met games,3 controllers + 20GB harde schijf + bluray
oh hij kost nog maar 100
Ga je halen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:59 schreef Fuszy het volgende:
[TK] Xbox 360 met games,3 controllers + 20GB harde schijf + bluray
oh hij kost nog maar 100
Ze willen mijn games niet eens kopen, dus een ps3 gaat hem al helemaal niet wordenquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wou hem opzoeken op futhead en ik typte Boskamp in ipv Voskamp
Nu je het zegt, ik ook niet!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:21 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom echt nooit meer sneeuw tegen.
Ik ook niet. Moet wel zeggen dat ik al anderhalve week niet heb gespeeld dusja grquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:21 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom echt nooit meer sneeuw tegen.
Echt sick!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:34 schreef Alovenac het volgende:
Zieke shit, die Miranda is ook geen drol meer waard.
Niet normaal joh, hoeveel de prijzen gedaald zijn Rijst.quote:
Hi, ik lurk hier altijdquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:43 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Niet normaal joh, hoeveel de prijzen gedaald zijn Rijst.
Spelers gewoon gehalveerd qua waarde.
Een Modric is gehalveerd qua waarde waarmee ik hem gekocht hebquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:46 schreef Kamikazie het volgende:
Ook de dure spelers zoals Ramos en Aguero? Want dan ben ik de helft van me coins kwijt
Alles daalt behoorlijk hardquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:46 schreef Kamikazie het volgende:
Ook de dure spelers zoals Ramos en Aguero? Want dan ben ik de helft van me coins kwijt
Primaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:55 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Wil iemand dat ik hem deel?
Dat is net zoiets als zombies in Black Opsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:08 schreef Fuszy het volgende:
Iemand die CoD: MW3 heeft en mij kan uitleggen wat die Black ops modus is?
tot nu toe alleen maar de campaign gespeeld
Heb ik nooit gespeeld. Dus wat is zombies in black ops?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zombies in Black Ops
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb ik nooit gespeeld. Dus wat is zombies in black ops?
Ik tel 17 goalsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:09 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Leuken potjens.
18-0 winst.
bij mij quitten ze meestal bij 4-0quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:09 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Leuken potjens.
18-0 winst.
1 eigen goal.quote:
Hij bleef ook gewoon spelen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bij mij quitten ze meestal bij 4-0
oh dat is wel grappig. Ik denk dat ik een paar rondes misschien net overleefquote:
Heb al mijn golds ook verkocht (met winst omdat ik ze zo vroeg had gekocht) en speel nu even bronzes om het af te wachtenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:14 schreef KrAlex het volgende:
Lekker hoe al die prijzen dalen.Maak bewust hierom al een paar weken geen gold team.
De markt voor Bronzes en Silvers is niet echt te vergelijken met die van Goldsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Niet alle prijzen gaan omlaag hoor. Die van de meeste bronzes en silvers zijn nog redelijk gelijk gebleven en sommige zijn gestegen doordat mensen spelers proberen te pricefixen.
Daarom handel ik ook bijna niet meer in golds. Ik heb geen idee wat de prijzen van golds zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De markt voor Bronzes en Silvers is niet echt te vergelijken met die van Golds
Precies hetzelfde verhaal hier. Had een RPL team daarmee tot divisie 1 steeds kampioen geworden. Dus ook dikke bonus van bijna 40K verdiend ermee. Toen iedereen verkocht voor hele goeie bedragen o.a Welliton 21K, Doumbia 18K, Martins 4K, McGeady 8K, Danny 5K, Carlos Eduardo 9K, Akinfeev 8K.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb al mijn golds ook verkocht (met winst omdat ik ze zo vroeg had gekocht) en speel nu even bronzes om het af te wachtendaarbij spelen bronzes ook nog veel fijner
Alleen jammer dat seasons zo weinig zin heeft met bronze
Handelen doe ik ook vooral in bronzes en formatiekaarten. Behalve als ik echt een gold koopje tegenkomquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daarom handel ik ook bijna niet meer in golds. Ik heb geen idee wat de prijzen van golds zijn.
Oh lol. Ik heb Emenike voor 10k gekocht ofzoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:20 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Precies hetzelfde verhaal hier. Had een RPL team daarmee tot divisie 1 steeds kampioen geworden. Dus ook dikke bonus van bijna 40K verdiend ermee. Toen iedereen verkocht voor hele goeie bedragen o.a Welliton 21K, Doumbia 18K, Martins 4K, McGeady 8K, Danny 5K, Carlos Eduardo 9K, Akinfeev 8K.
En nu kan je iedereen oppikken voor 2K.Alleen Emenike (3.5K), Akinfeev(5K), Doumbia en Welliton(10K) kosten meer.
Emenike is straks ook richting discard, is nu gehyped door KSIquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:20 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Precies hetzelfde verhaal hier. Had een RPL team daarmee tot divisie 1 steeds kampioen geworden. Dus ook dikke bonus van bijna 40K verdiend ermee. Toen iedereen verkocht voor hele goeie bedragen o.a Welliton 21K, Doumbia 18K, Martins 4K, McGeady 8K, Danny 5K, Carlos Eduardo 9K, Akinfeev 8K.
En nu kan je iedereen oppikken voor 2K.Alleen Emenike (3.5K), Akinfeev(5K), Doumbia en Welliton(10K) kosten meer.
IF Klose, Gervino, Sirigu, Konko, Hernanes, Felipe Santana, Narsingh en nog een aantal formatie kaarten waaronder 2x 4-3-3 een 4-1-2-1-2 en een 4-4-2. En 3x squad fitness. Alles bij elkaar heeft me ongeveer 150K opgeleverd ongeveer. Ik heb 460K toen ik begon en nu 610K.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:19 schreef Thorb het volgende:
Ik ben ook weer wakker
@Alex, had je verder nog iets behalve Chiellini en Poldi?
En je had 30 euro gebruikt ofzo?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:22 schreef KrAlex het volgende:
[..]
IF Klose, Gervino, Sirigu, Konko, Hernanes, Felipe Santana, Narsingh en nog een aantal formatie kaarten waaronder 2x 4-3-3 een 4-1-2-1-2 en een 4-4-2. En 3x squad fitness. Alles bij elkaar heeft me ongeveer 150K opgeleverd ongeveer. Ik heb 460K toen ik begon en nu 610K.
En hoeveel uitgegeven?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:22 schreef KrAlex het volgende:
[..]
IF Klose, Gervino, Sirigu, Konko, Hernanes, Felipe Santana, Narsingh en nog een aantal formatie kaarten waaronder 2x 4-3-3 een 4-1-2-1-2 en een 4-4-2. En 3x squad fitness. Alles bij elkaar heeft me ongeveer 150K opgeleverd ongeveer. Ik heb 460K toen ik begon en nu 610K.
Denk het ook ja. Martins kost nu nog nieteens 1K. Kon hem gister BIN oppikken voor 800 coins.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Emenike is straks ook richting discard, is nu gehyped door KSI
Ja 30¤ maar het viel dus best tegen. IF Klose bewaar ik nog even. Die zal wel stijgen hoop ik.quote:
Ik wacht even tot de toppers allemaal onder de 100K gaan zitten. Thiago Silva nu 200Kquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:29 schreef Thorb het volgende:
Al mijn IF's maar verkopen (behalve Fellaini, Gibbs, Koscielny en Hernanes). Dan een team maken met IF Hernanes en IF Klose. Als ook dat niet bevalt verkoop ik alle zooi maar
Ja we hacken EA en nu weten we het alquote:
Zeg dan gewoon niksquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja we hacken EA en nu weten we het al
Stel niet zo'n domme vraag, elke weekquote:
Nee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:46 schreef Compliment het volgende:
Is het een investering waard om 5000 coins te spenderen aan een goud pakket?
Ja, iemand had Rooney uit zo'n pakje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:46 schreef Compliment het volgende:
Of je krijgt een glimmend logo, 3 spelers van max 78 2 ballen en nog meer meukquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:47 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ja, iemand had Rooney uit zo'n pakje.
Ja maar als de rest er Daley Blind uit haalt dan doe ik het liever niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:47 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ja, iemand had Rooney uit zo'n pakje.
Nee, niet doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:46 schreef Compliment het volgende:
Jij hebt al tussen de 150k en 200k matchcoinsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het ligt eraan hoeveel coins je hebt en of je het kan missen. Het levert zeker niet altijd winst op, maar het is mogelijk, en het is wel gewoon leuk om te doen
Al moet ik zeggen dat ik er wel mee gestopt ben, en dat terwijl ik nog zat coins heb en ze ook kan missen
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:51 schreef vandermar het volgende:
Ziek, het broertje van iemand die ik ken heeft zelfmoord gepleegd gisteren.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij hebt al tussen de 150k en 200k matchcoins
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:51 schreef vandermar het volgende:
Ziek, het broertje van iemand die ik ken heeft zelfmoord gepleegd gisteren.
Bij die matchcoins zitten niet eens de bonussen volgens mijquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En plus de IF's 600k trade profit
Nee klopt, dus dat komt dan ook nog bij het totaal aantal coins erbijquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij die matchcoins zitten niet eens de bonussen volgens mij
Nope, zijn broer ken ik ook niet echt. Heb ik 2 jaar bij in de klas gezeten maar wij gingen niet met elkaar om, verschillende vriendengroep. Hij had vorig jaar VWO gehaald en zat op de uni in Groningen.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:56 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk de hele tijd dat hij Max heet
Wie is dit want puush is nog steeds geblokkeerdquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:03 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Not bad.
Alleen even andere formatie geven, dan vang ik er een stuk meer voor.
Ook door je ouders?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie is dit want puush is nog steeds geblokkeerd
Team 2, dan ogbonna ipv berzagli , snijder CF , LAM Di Natale , ST Pato en IF Hamsik, Lichtsteiner RBquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:02 schreef Alovenac het volgende:
+- 320k te besteden voor een nieuw team. Nu had ik dus een van de volgende 2 in gedachte. Welke raden jullie aan, en eventuele tips + verbeteringen.
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Bermudez voor 400 coinsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie is dit want puush is nog steeds geblokkeerd
Dit, en Lichsteiner RBquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Team 2, dan ogbonna ipv berzagli , snijder CF , LAM Di Natale , ST Pato en IF Hamsik, Lichtsteiner RB
Ga ff iemand anders stalken svpquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:06 schreef Thorb het volgende:
Timmy Turner heeft 4 Opara's zo te zien.
Jij post er een dus ik dacht ga eens kijken. Dit soort praktijken hou ik niet van!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ga ff iemand anders stalken svp
Net zoals Pascal met al die ene verdediger die 0 weight was in de MLSquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij post er een dus ik dacht ga eens kijken. Dit soort praktijken hou ik niet van!
Ik pricefix ze niet, ik koop de goedkope gewoon op en zet die net iets goedkoper dan de durequote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij post er een dus ik dacht ga eens kijken. Dit soort praktijken hou ik niet van!
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Team 2, dan ogbonna ipv berzagli , snijder CF , LAM Di Natale , ST Pato en IF Hamsik, Lichtsteiner RB
Thanks beide! Past ook binnen het budget zie ik. Ik twijfel alleen over Marchetti, eventueel doorsparen voor Buffon of scheelt dat niet veel met Marchetti.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit, en Lichsteiner RB
Oh dat staat er nu al
Ik had er net ook een voor 20k, die verkoop ik voor 30k (met slechte opstelling) met 41212 of 433/442 verkoop ik voor rond de 35 kquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had 1x een Opara voor 20k en dat was echt fantastisch want ik verkocht hem voor 28k. Ik wil hem toch liever nog een keer in een pack krijgen maar nu ik minder bronze packs ga openen wordt die kans kleiner
Heb ze beide gehad, beide niet geweldigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:10 schreef Alovenac het volgende:
[..]
[..]
Thanks beide! Past ook binnen het budget zie ik. Ik twijfel alleen over Marchetti, eventueel doorsparen voor Buffon of scheelt dat niet veel met Marchetti.
Handanovic doet het goed bij mijquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:10 schreef Alovenac het volgende:
[..]
[..]
Thanks beide! Past ook binnen het budget zie ik. Ik twijfel alleen over Marchetti, eventueel doorsparen voor Buffon of scheelt dat niet veel met Marchetti.
Maarja, welke Serie A keeper dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb ze beide gehad, beide niet geweldig
Sergio Pellissier:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:13 schreef vandermar het volgende:
Die traits van El Kabir
[ afbeelding ]
quote:
Beste keeper in de Serie Aquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:16 schreef Alovenac het volgende:
Ik ga toch voor Handanovic.
Thanks allemaal voor het meedenken.
Jullie haten hem toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij mag wel terug voor 1 miljoen naar Feyenoord
Benieuwd waarom ze dat gedaan hebben. Het was de bedoeling Toivonen in de winter te verkopen dus wat waren ze dan van plan te doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is las het ja, ben benieuwd hoe dit zich ontwikkeld
Ik niet, sommige mensen wel. Ik haat Fer ook niet. Ik had ze beide graag nog bij Feyenoord willen zien.quote:
Dat heeft niets met de vraag te makenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
1 miljoen terughalen -> 5 miljoen verkopen of meer = profit
Oké duidelijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik niet, sommige mensen wel. Ik haat Fer ook niet. Ik had ze beide graag nog bij Feyenoord willen zien.
Wijnaldum is gehaald voor de langere termijn geloof ik, ik denk niet dat PSV graag van hem af wilquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Benieuwd waarom ze dat gedaan hebben. Het was de bedoeling Toivonen in de winter te verkopen dus wat waren ze dan van plan te doen.
Ik haat hem niet iig. Ik vind het wel leuk als hij een schop krijgt tijdens Feyenoord - PSV. Het is alleen zo dat ik vind dat hij niet netjes heeft gehandeld tegenover Feyenoord en zijn supporters. Net als Fer en de Guzman trouwens. Zou ze alle drie nog wel willen zien spelen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat heeft niets met de vraag te makenIk snap ook wel dat 1 miljoen voor Wijnaldum te weinig is.
Toch vreemd dat ze hem dan aanbieden bij Swansea volgens VIquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wijnaldum is gehaald voor de langere termijn geloof ik, ik denk niet dat PSV graag van hem af wil
Niet als hij centraal staatquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
De Wijn gaat bazen nu hij in de basis gaat starten
Ja goed, media, geen achtergrond informatie, etc.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Toch vreemd dat ze hem dan aanbieden bij Swansea volgens VI
De Guzman is de ergste smeerlap, transfervrij weg, heeft feyenoord alleen maar geld gekost.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik haat hem niet iig. Ik vind het wel leuk als hij een schop krijgt tijdens Feyenoord - PSV. Het is alleen zo dat ik vind dat hij niet netjes heeft gehandeld tegenover Feyenoord en zijn supporters. Net als Fer en de Guzman trouwens. Zou ze alle drie nog wel willen zien spelen.
Ben ik het niet mee eens. Ik vond Toivonen dit seizoen sowieso niet zo goed, alleen verdedigend deed ie wel beter zijn werk als de Wijn dat doet. Even afwachten of hij dat op kan pakken, maar sowieso is dat de komende wedstrijden nog niet nodig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet als hij centraal staatToivonen is stukken beter. Wijnaldum loopt teveel met de bal.
Dat klopt, maar dat betekent niet dat hij geen waarde kan zijn voor dit Feyenoord.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:23 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
De Guzman is de ergste smeerlap, transfervrij weg, heeft feyenoord alleen maar geld gekost.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat betekent niet dat hij geen waarde kan zijn voor dit Feyenoord.
En Manolevje (quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
PSV zit sowieso vol smeerlappen. Mertens.Bommel.
Strootman.
Toivonen
![]()
De guzman is ook de speler die ik het minst graag terug zie komen, maar wanneer je de kans krijgt. Dan zeg ik doen. Laat hem maar zien dat hij ook iets fatsoenliks kan doen voor Feyenoord.quote:
Ik vond hem altijd wel een aardige speler, op die schaarse momenten als meneertje niet geblesseerd was.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De guzman is ook de speler die ik het minst graag terug zie komen, maar wanneer je de kans krijgt. Dan zeg ik doen. Laat hem maar zien dat hij ook iets fatsoenliks kan doen voor Feyenoord.
Er zou twee jaar voordat zijn contract afliep een bod zijn geweest van Manchester City dat zou zijn afgewezen door Gudde (of Bosz, ik weet niet wie er toen zat) Ik zie het nergens bevestigd maar het is meerdere malen door mensen op feyenoord.netwerk gezegd die vaak met goede informatie komen met een ontzettend grote waarheidsfactor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:23 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
De Guzman is de ergste smeerlap, transfervrij weg, heeft feyenoord alleen maar geld gekost.
Verdedigend was ie goed dit jaar, ik vond hem aanvallend helemaal niet goed. Hij zet het spel niet meer uit, zoekt de flanken niet meer op en komt zelf ook minder in scoringspositie. De goals (behalve tegen Feyenoord) die hij maakt waren ook van die rare intikkertjesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:25 schreef DutchSL het volgende:
Toivonen speelde juist erg goed dit seizoen, veel beter dan voorheen. Alleen viel het minder op omdat hij niet zo vaak scoorde als hij wel eens gedaan heeft.
tautologiequote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:29 schreef Lindgren. het volgende:
In de bronzen finale tegen een Duitse flikker met een 4-4-1-1 ultra defensive en alleen paar pace. Kwam 0-1 achter door een absurd lucky goaltje, toen 0-2 en hij het hele veld over rennen met ssshhhhh, i can't hear you. Dat maakte me alleen maar meer geconcentreerd en ik kwam terug tot 1-2. Uiteraard ook even gevierd.. Direct vanaf de aftrap, bal naar de rechterkant van hem, cutback, doelpunt. 1-3. Celebrations en herhalingen hebben weer zo'n 10 minuten geduurd. Enfin, je kent het wel.
Nog geconcentreerder gaan spelen en in de 88' en 90'+2 maakt Kandji de 3-3
Heerlijk het hele veld overgerend natuurlijk.
In de verlenging de dikverdiende 3-4 gemaakt en hem nog een lief berichtje gestuurd. Gaylord.
Pleonasme dus. lol_hboquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
tautologie
voor de rest niet gelezen.
Verhalen van Lindgren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:29 schreef Lindgren. het volgende:
In de bronzen finale tegen een Duitse flikker met een 4-4-1-1 ultra defensive en alleen paar pace. Kwam 0-1 achter door een absurd lucky goaltje, toen 0-2 en hij het hele veld over rennen met ssshhhhh, i can't hear you. Dat maakte me alleen maar meer geconcentreerd en ik kwam terug tot 1-2. Uiteraard ook even gevierd.. Direct vanaf de aftrap, bal naar de rechterkant van hem, cutback, doelpunt. 1-3. Celebrations en herhalingen hebben weer zo'n 10 minuten geduurd. Enfin, je kent het wel.
Nog geconcentreerder gaan spelen en in de 88' en 90'+2 maakt Kandji de 3-3
Heerlijk het hele veld overgerend natuurlijk.
In de verlenging de dikverdiende 3-4 gemaakt en hem nog een lief berichtje gestuurd. Gaylord.
Al-le Duitsers zijn hoo-....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Verhalen van Lindgren.Ik heb geen hekel aan Duitsers maar door FIFA begin ik dat wel te krijgen. En nee, niet alle Duitsers zijn zo maar de meeste wel.
Tenzij er mede-bestuurders waren..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:34 schreef Fuszy het volgende:
Armstrong is opgestapt bij zijn eigen Livestrong organisatie.
doei organisatie denk ik dan
Ik heb nog nooit een positief berichtje gehad van een Duitser volgens mij.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Verhalen van Lindgren.Ik heb geen hekel aan Duitsers maar door FIFA begin ik dat wel te krijgen. En nee, niet alle Duitsers zijn zo maar de meeste wel.
Het benadrukken van een woord met een ander woord.quote:
Duitsers met headset is altijd grappigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een positief berichtje gehad van een Duitser volgens mij.
Leesvoer: http://nl.wikipedia.org/wiki/Pleonasmequote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het benadrukken van een woord met een ander woord.
Livestrong = Armstrong, zeker als buitenstaander. Mooi initiatief nog steeds, maar het is alleen maar zo gegroeid door Armstrong. Anders had je beter iets van het KWF ofzo kunnen kiezen om te doneren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:36 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Tenzij er mede-bestuurders waren..
De organisatie is ook wel groot genoeg. Armstrong was er vooral voor de naam en het binnenhalen van geld. Dat verdwijnt nu wel en ook is de naam behoorlijk besmet, het is dus de vraag hoeveel mensen geld blijven geven. Verkoop van shirtjes etc zal ook wel dalen omdat het met Armstrong wordt gelinkt. Ondanks de doping blijft het natuurlijk toch knap wat hij gepresteerd heeft.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:36 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Tenzij er mede-bestuurders waren..
Dit is geen tautologie.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het benadrukken van een woord met een ander woord.
Ik heb wel een toffe Duitser in mijn vriendenlijstquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb wel een toffe Duitser in mijn vriendenlijst
Ik heb dit jaar nog maar 2x een bericht gestuurd ofzo. Ik heb dan ook nog maar 2x echt verloren, 2x liep hij vast en 1x had ik aan het eind van de wedstrijd een cto/disconnect.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En ensen met starter teams die gaan ragen als ik scoor met een veel beter teamquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:37 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Duitsers met headset is altijd grappig
Achja tis ook weer een soort van publiciteit he.. Het schijnt dat er nog nooit zoveel donaties zijn geweest als op de dag dat het USADA hem aanklaagde.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
De organisatie is ook wel groot genoeg. Armstrong was er vooral voor de naam en het binnenhalen van geld. Dat verdwijnt nu wel en ook is de naam behoorlijk besmet, het is dus de vraag hoeveel mensen geld blijven geven. Verkoop van shirtjes etc zal ook wel dalen omdat het met Armstrong wordt gelinkt. Ondanks de doping blijft het natuurlijk toch knap wat hij gepresteerd heeft.
Stiens = Fries Duitsland.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:38 schreef vandermar het volgende:
Ik heb geen probleem met Duitsers. Weekje in Heidelberg geweest, tijd van mijn leven gehad. Duitsers zijn erg vriendelijke en aardige mensen
Verschil is dat niemand toen nog iets over het bewijs wist, terwijl het net zich nu toch wel gesloten heeft.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:40 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Achja tis ook weer een soort van publiciteit he.. Het schijnt dat er nog nooit zoveel donaties zijn geweest als op de dag dat het USADA hem aanklaagde.
Hij trade wel lekkerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:40 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom komt Sessegnon uit fukkin Benin en speelt ie bij Sunderland.. Hoe kan ik nou ooit een 4222 hybrid met die jongen bouwen
Zeker, het was geweldig voor Livestrong op de wel zeer korte termijnquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Verschil is dat niemand toen nog iets over het bewijs wist, terwijl het net zich nu toch wel gesloten heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |