PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Share?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:03 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand een leuknsilver team, niet te duur, waar geen links naar de spitsen meer nodig zijn? Ik zie echt een bizar geijl silver spitsenduo.
4222 is makkelijk met deadlinks tussen de spitsen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:03 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand een leuknsilver team, niet te duur, waar geen links naar de spitsen meer nodig zijn? Ik zie echt een bizar geijl silver spitsenduo.
Ik wil een silver team met Chikhaouiquote:
zoek naar hybrids op futhead. staan best leuke tussen met een aantal 5* skillersquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil een silver team met Chikhaoui. Die heeft als Tunesiër gewoon een triple link bij FC Zurich met Chermiti
.
Chikhaoui is wel een beest ja, maar die Chermiti lijkt me niet zoveel bijzonders.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil een silver team met Chikhaoui. Die heeft als Tunesiër gewoon een triple link bij FC Zurich met Chermiti
.
Ja, was al bezig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
zoek naar hybrids op futhead. staan best leuke tussen met een aantal 5* skillers
http://futhead.com/fifa/squads/4377/quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, was al bezig.![]()
http://futhead.com/fifa/squads/4377/#.UH5nW28xrvY
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:08 schreef wieisboos het volgende:
86 rated Sigthorsson verkocht voor 62 miljoen aan Real![]()
wie had hem ook alweer geruild voor Altidore?
![]()
Die hybrid is echt super ziek!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, was al bezig.![]()
http://futhead.com/fifa/squads/4377/#.UH5nW28xrvY
Ik heb er 8k voor betaald, maar moet er nog mee spelen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:13 schreef ThatDutch het volgende:
Ben nu eventjes bezig met een MLS bronze teampje, is Kandji die 10k waard? In FIFA12 was het echt een baas...
Heb hem gekocht voor 9.3k..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb er 8k voor betaald, maar moet er nog mee spelen.Zijn stats zien er in ieder geval bazig uit, 1m93 lang, 4* skills, 4* weak foot, nog redelijk pacy en een prima dribbel.
Ik heb Okugo ook niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:25 schreef ThatDutch het volgende:
Ben ik de enige met goedkope alternatieven voor Opara en Okugo omdat ik ze gewoon zwaar overpriced vind?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:27 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]![]()
tijd om weer te stoppen met career
Ik heb ditquote:
Denk wel dat die aardig waarde vast zijn, dus wat maakt het uitquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Opara en James zijn veel te duur dus fuck hen. White-JeanBaptiste-Okugo werkt prima
Ik word verdrietig van fifa in het Nederlands..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:00 schreef ThatDutch het volgende:
CA>>SP kaartjes.![]()
Ik word gewoon verdrietig van de prijs.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik word verdrietig van fifa in het Nederlands..
Kan je dat ergens vast instellen, want meestal al als ik FIFA opstart ga ik ff pissen ofzo, en gaat ie automatisch naar nederlands -.-quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik word verdrietig van fifa in het Nederlands..
mja daar zit ook wat inquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Denk wel dat die aardig waarde vast zijn, dus wat maakt het uit? Beter dan goude spelers die nog in waarde gaan dalen.
Welliton is wel redelijk steady qua prijsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:03 schreef KrAlex het volgende:
De prijzen van golds zijn wel keihard gedaald. Martins verkoopt nieteens meer voor 1K BIN.
Tijdje terug gingen ze makkelijk voor 4K.
Gaat die automatisch ook op Nederlands menu ? Bij mij standaard Engels menuquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:01 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Kan je dat ergens vast instellen, want meestal al als ik FIFA opstart ga ik ff pissen ofzo, en gaat ie automatisch naar nederlands -.-
Ja... :Squote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:05 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Gaat die automatisch ook op Nederlands menu ? Bij mij standaard Engels menu
Kan je dat ergens instellen, ik moet nu steeds bij de vlaggen twee maal naar rechts voor de Engelse taal.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:05 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Gaat die automatisch ook op Nederlands menu ? Bij mij standaard Engels menu
Ja ik dus ook..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:06 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Kan je dat ergens instellen, ik moet nu steeds bij de vlaggen twee maal naar rechts voor de Engelse taal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |