Wat een onzin. Romney staat nog steeds achter, al heeft ie de afgelopen week z'n achterstand een stuk ingehaald.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:12 schreef HenkHenkers het volgende:
Is er uberhaupt een manier waarop Obama kan winnen? Als ik zo mijn Amerikaanse vrienden vraag hoe en wat lijkt het er toch behoorlijk op dat ze het geloof in Obama zijn verloren.
Dat is voor heel veel mensen zo, maar er is verschil tussen niet meer in Obama geloven en republikeins stemmen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:12 schreef HenkHenkers het volgende:
Is er uberhaupt een manier waarop Obama kan winnen? Als ik zo mijn Amerikaanse vrienden vraag hoe en wat lijkt het er toch behoorlijk op dat ze het geloof in Obama zijn verloren.
Dank u, geen tv beschikbaarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:12 schreef Spies het volgende:
[..]
http://www.verkiezingenvs.com/liveblog
De pot verwijt de ketel anders.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:14 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het raar dat Obama weinig zegt over de puinhoop die acht jaar Bush heeft opgeleverd.
Zoals Tchock zegt, en ik denk dat dat klopt. Er zijn er veel die zo denken, maar republikeins stemmen is ook weer zoiets.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:12 schreef Rumille het volgende:
[..]
Wat een onzin. Romney staat nog steeds achter, al heeft ie de afgelopen week z'n achterstand een stuk ingehaald.
Obama moet de komende 2 debatten goed overkomen, geen grote fouten maken en dan komt ie er wel.
Amerikaanse politiek.quote:''jij doet dit''
''nee dat doe ik niet''
''jij deed dit''
''nee dat deed jij''
Niet het enige pluspunt. Het is een ramp voor de Amerikaanse economie en vooral voor de middenklasse als Mitt Romney president word.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:18 schreef Rickazio het volgende:
Enige pluspunt van Obama die ik hem meegeef is zijn presentatie- en speechtechniek, kan Romeny nog een puntje aan zuigen
Ik vraag me bij zoiets altijd af, hoeveel is er van te voren gearrangeerd en hoeveel komt uit zijn eigen gevoel en hoeveel is opgeschreven door iemand anders en uitgesproken door hem....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:18 schreef Rickazio het volgende:
Enige pluspunt van Obama die ik hem meegeef is zijn presentatie- en speechtechniek, kan Romeny nog een puntje aan zuigen
Uiteindelijk wel hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:19 schreef Rumille het volgende:
Romney doet dit wel goed. Obama beantwoordt de vraag niet.
Grappig dat ik juist precies dat bij Obama altijd hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:19 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Niet het enige pluspunt. Het is een ramp voor de Amerikaanse economie en vooral voor de middenklasse als Mitt Romney president word.
Je moet minder Fox News kijken danquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:20 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Grappig dat ik juist precies dat bij Obama altijd hoor
Dat jij zo duidelijk partij kiest tussen een van deze kandidaten op basis van waarschijnlijk niks is nogal naïefquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:20 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Je moet minder Fox News kijken dan
Of hij goed of slecht is wil ik verder buiten blijven, maar dat hij het beter doet dan Bush staat buiten kijf.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:16 schreef Rickazio het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel anders.
Hij maakt er zelf ook een zooitje van, alleen heeft hij geluk dat Amerika tegenwoordig een steeds grotere Afro-Amerikaanse bevolking heeft die alleen op een Afro-Amerikaan stemt
Hoezo op basis van niks? je kent me niet eens manquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:22 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dat jij zo duidelijk partij kiest tussen een van deze kandidaten op basis van waarschijnlijk niks is nogal naïef
dat staat er niet: Op basis van waarschijnlijk niks.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:24 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Hoezo op basis van niks? je kent me niet eens man![]()
Zulke populistische babbels roepen ze altijd, hoeveel valse beloften heeft Obama al wel niet gemaaktquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:24 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Mitt Romney zegt dat hij voor iedereen belastingen gaat verlagen en gaat zorgen dat de staatschuld veel kleiner wordt iedereen die een beetje verstand heeft snapt dat dat niet kan.
Is dat niet een beetje de luxe van Romney, hij kan nog vanalles zeggen wat ie wil gaan doen in de hoop dat mensen dat geloven. Obama kan dat niet meer, hij kan het wel, maar de kans dat iemand dat geloofd is redelijk klein.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:24 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Hoezo op basis van niks? je kent me niet eens man![]()
Mitt Romney zegt dat hij voor iedereen belastingen gaat verlagen en gaat zorgen dat de staatschuld veel kleiner word iedereen die een beetje verstand heeft snapt dat dat niet kan.
Romney kan idd makkelijker sprookjes verkopen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:27 schreef HenkHenkers het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje de luxe van Romney, hij kan nog vanalles zeggen wat ie wil gaan doen in de hoop dat mensen dat geloven. Obama kan dat niet meer, hij kan het wel, maar de kans dat iemand dat geloofd is redelijk klein.
Ik snap inmiddels dat je anti-Obama bent, maar wat Obama ook zegt rechtvaardigt deze onzinpraat niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:27 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Zulke populistische babbels roepen ze altijd, hoeveel valse beloften heeft Obama al wel niet gemaakt
Je gaat er wel vanuit dat het waarschijnlijk zo is, maar ook daar hoef je ook niet gelijk vanuit te gaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:27 schreef Rickazio het volgende:
[..]
dat staat er niet: Op basis van waarschijnlijk niks.
Ik ga er even vanuit, wat niet geheel onlogisch is, dat de meeste Nederlanders zich niet in de Amerikaanse politiek verdiepen.
[..]
Zulke populistische babbels roepen ze altijd, hoeveel valse beloften heeft Obama al wel niet gemaakt
Ik denk inderdaad dat een andere president goed zou zijn voor Amerika en Europa indirectquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap inmiddels dat je anti-Obama bent, maar wat Obama ook zegt rechtvaardigt deze onzinpraat niet.
Ik ben geswitched naar een andere zender, kon de ondertiteling niet aan. Doe het goed of doe het niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:30 schreef Polyfemos het volgende:
Obama gaat wel beter deze keer! Maar die ondertiteling faalt soms wel een beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |