Wat een onzin. Romney staat nog steeds achter, al heeft ie de afgelopen week z'n achterstand een stuk ingehaald.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:12 schreef HenkHenkers het volgende:
Is er uberhaupt een manier waarop Obama kan winnen? Als ik zo mijn Amerikaanse vrienden vraag hoe en wat lijkt het er toch behoorlijk op dat ze het geloof in Obama zijn verloren.
Dat is voor heel veel mensen zo, maar er is verschil tussen niet meer in Obama geloven en republikeins stemmen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:12 schreef HenkHenkers het volgende:
Is er uberhaupt een manier waarop Obama kan winnen? Als ik zo mijn Amerikaanse vrienden vraag hoe en wat lijkt het er toch behoorlijk op dat ze het geloof in Obama zijn verloren.
Dank u, geen tv beschikbaarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:12 schreef Spies het volgende:
[..]
http://www.verkiezingenvs.com/liveblog
De pot verwijt de ketel anders.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:14 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het raar dat Obama weinig zegt over de puinhoop die acht jaar Bush heeft opgeleverd.
Zoals Tchock zegt, en ik denk dat dat klopt. Er zijn er veel die zo denken, maar republikeins stemmen is ook weer zoiets.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:12 schreef Rumille het volgende:
[..]
Wat een onzin. Romney staat nog steeds achter, al heeft ie de afgelopen week z'n achterstand een stuk ingehaald.
Obama moet de komende 2 debatten goed overkomen, geen grote fouten maken en dan komt ie er wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |