Je wordt oud Stijn. slomequote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Smerig hoor. Maar ik vergeef je het.
Eigenlijk iets hoger wanneer je al de klonen van hmf niet mee teltquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:31 schreef TwenteFC het volgende:
Sta nu trouwens in de top 25 van users die hier het meest heeft gepost
![]()
![]()
Dat jij ruim boven a422 staat is wel opvallend trouwens.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eigenlijk iets hoger wanneer je al de klonen van hmf niet mee telt
Tja ik zit meer in deze sc en stijn zit voornamelijk overalquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat jij ruim boven a422 staat is wel opvallend trouwens.
STinho gaat nog naar school, Steven is heledag aan het fokkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat jij ruim boven a422 staat is wel opvallend trouwens.
En ditquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
STinho gaat nog naar school, Steven is heledag aan het fokken
Valt meequote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
FOK! is gewoon hartstikke gezellig man.
En de VBL SC is kankergezellig. Staat in OP althansquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
FOK! is gewoon hartstikke gezellig man.
HEe kapiquote:
je moerquote:
Sjaak, hoe'st danquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En de VBL SC is kankergezellig. Staat in OP althans
Nu voel ik me dik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Stijn ik had al een uur in bed willen liggen. Jij bent gewoon veelte gezellig.
vleugel?quote:
quote:
Neequote:
Ik heb net Fifa13 op de PC gekocht voor 18 euro. Mijn Xbox raak ik toch nooit aan laat staan dat ik maandelijk ga betalen online te kunnenquote:
Hej Paul, hoe is het met je zusje?quote:
18 euro? the fuck.. dat online systeem van de Xbox vind ik ook kut daarom heb ik dan ook een PlayStation 3.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb net Fifa13 op de PC gekocht voor 18 euro. Mijn Xbox raak ik toch nooit aan laat staan dat ik maandelijk ga betalen online te kunnen
Geen idee eigenlijk, heeft tentamens volgens mijquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hej Paul, hoe is het met je zusje?
Steven moet uit de haven blijvenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Steven moet in de haven gaan werken
Chill altijd die tentamens om 12:45quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, heeft tentamens volgens mij
Xbox Live owned hard ah sahbiquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
18 euro? the fuck.. dat online systeem van de Xbox vind ik ook kut daarom heb ik dan ook een PlayStation 3.
nee man, chillste examen zijn om 10 uur.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Chill altijd die tentamens om 12:45
Wat is er nou weer kut aan Xbox Live dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
18 euro? the fuck.. dat online systeem van de Xbox vind ik ook kut daarom heb ik dan ook een PlayStation 3.
Geen krabvissers ofzo?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:48 schreef Caland het volgende:
Hey, er is geen kanker op de TV.
We hadden het er laatst nog over dat discovery en nat.geo alleen nog maar aids produceren. Voorheen was er altijd wel wat leuks op om bij in slaap te vallen.
ga dat 24kitchen kijken dan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:48 schreef Caland het volgende:
We hadden het er laatst nog over dat discovery en nat.geo alleen nog maar aids produceren. Voorheen was er altijd wel wat leuks op om bij in slaap te vallen.
Ondertussen bij Steven thuis...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:48 schreef Caland het volgende:
over tien minuten megafactories op natgeoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:48 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |