SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou kunnen, ik ken niet echt veel Turken, laat staan puberTurken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Die hype is nog steeds in en niet alleen bij karadenizliler!
Ik ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:05 schreef xminator het volgende:
Van betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Weissman als partyplanner zal fungeren.
Echt heerlijk dik vlees en grote kilçiks die niet in je keel blijven steken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vis die naar kip smaakt.
[ afbeelding ]
Niet letterlijk hoop ik?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:06 schreef Bortecinem het volgende:
Met Adana kebab gemaakt van ekte kuyruk yagi.
Aynen! Hier in NL eet ik het zelden, maar wanneer ik Adana ben leef ik op dorade en Adana kebab.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt heerlijk dik vlees en grote kilçiks die niet in je keel blijven steken.
Oke, jullie organiseren het geheel! Mooi. Spreek het onderling even af en laten we dan zo een datumprikker maken.quote:
Kuyruk = staart ?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Daar zit alle smaak.
(valla)
Nee, bedoel ik heb hetzelfde vernomen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke, jullie organiseren het geheel! Mooi. Spreek het onderling even af en laten we dan zo een datumprikker maken.
Gezelluggggggggggggggg
Jij en ik zouden 'Yol üstü lezzet duraklari' op CNN moeten presenteren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Aynen! Hier in NL eet ik het zelden, maar wanneer ik Adana ben leef ik op dorade en Adana kebab.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kuyruk = staart ?
Alle smaak zit in de vetten van de staart?
Wat moet ik mij voorstellen dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:10 schreef xminator het volgende:
In echte adana kebab zit dat erin ts.
Oh..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, bedoel ik heb hetzelfde vernomen.
Tegenwoordig heb je google...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat moet ik mij voorstellen dan?
Hahaha is dat zoiets als dat programma van Bourdain?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij en ik zouden 'Yol üstü lezzet duraklari' op CNN moeten presenteren.
Jep, je hebt zelfs 2 soorten daarvan. Vind het altijd vermakelijk om naar te kijken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha is dat zoiets als dat programma van Bourdain?
Ken je de NO.-rage face?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vis die naar kip smaakt.
[ afbeelding ]
Gotcha!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
En het staartvet is taaier en stugger waardoor het niet meteen wegsmelt.
Oh cool. Morgen even een paar afleveringen bekijken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Jep, je hebt zelfs 2 soorten daarvan. Vind het altijd vermakelijk om naar te kijken.
Qua smaak? Een echte adanaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb jou al jaren.
Ik bedoelde qua smaak man, rustig maar.
Mijn dorade, wat doe je.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ken je de NO.-rage face?
[ afbeelding ]
Ik moest daaraan denken toen ik deze vis zag.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ken je de NO.-rage face?
[ afbeelding ]
Ik moest daaraan denken toen ik deze vis zag.
[ afbeelding ]
Ja, de presentator, Mehmet Yaşin, reist heel Turkije af om de beste restaurants en eethuizen te bezoeken in iedere regio. Adam yasiyo. Volgens mij vervloeken veel mensen die man: ''Bogazinda kalsin insallah!''quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha is dat zoiets als dat programma van Bourdain?
Je hebt ook nog Vedat Milor met Tadi Damagimda!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, de presentator, Mehmet Yaşin, reist heel Turkije af om de beste restaurant en eethuizen te bezoeken in iedere regio. Adam yasiyo. Volgens mij vervloeken veel mensen die man: ''Bogazinda kalsin insallah!''
Klopt, op NTV. Die man eet echt vies. Altijd van die vette, glinsterende lippen als hij eet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Vedat Milor met Tadi Damagimda!
Nietus, je kreeg gewoon te laat binnenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je haat me, ik beteken niks voor je. Is dat het?!
Bleh.. Picture?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klopt, op NTV. Die man eet echt vies. Altijd van die vette, glinsterende lippen als hij eet.
De kebab hebben wij al op, wil je de shis nog voelen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
je bruur yuri b. op je radar, hebben jullie nog wat shis-kebab voor deze boi ofwa?!
Bij de meet!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
je bruur yuri b. op je radar, hebben jullie nog wat shis-kebab voor deze boi ofwa?!
Vandaag alleen staartvet voor de ekte sicke gains. Whey-ayran erbij?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kom bij ons eten braddaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
De kebab hebben wij al op, wil je de shis nog voelen?
Ligt niet aan jullie, ligt aan mij.
Even checken, ben nu nieuwsgierig geworden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Op YouTube zoeken op Vedat Milor. Maar is niet duidelijk te zien op zo'n klein formaat.
Dat zei zG. gisteravond ook toen ik over mijn piemel praatte.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Even checken, ben nu nieuwsgierig geworden.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vandaag alleen staartvet voor de ekte sicke gains. Whey-ayran erbij?
Maak jij het klaar?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja je weet, dat voorlopig nog even van mij is.
Geloof me op mijn woord, of vraag het dat gekke meisje, je wilt eerder dat die vriend het maaktquote:
Ook eiwitrijk en vol goede vitaminen!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat zei zG. gisteravond ook toen ik over mijn piemel praatte.
Piemel? Hoe oud ben jij? Penis noemen we dat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat zei zG. gisteravond ook toen ik over mijn piemel praatte.
Hoezo?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geloof me op mijn woord, of vraag het dat gekke meisje, je wilt eerder dat die vriend het maakt
Haha ouwe bokquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Piemel? Hoe oud ben jij? Penis noemen we dat.
Laat ik het zo zeggen, als het niet het lekkerste is wat je ooit hebt gegeten, dukan senin. En geloof me, we hebben op veeeeeeel plekken hetzelfde gegetenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoezo?. Je krachten liggen ergens anders?
je moet even met haar spelen voor 10 minuutjes. Daarna laat ze je weer met rust.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:36 schreef Levolution het volgende:
Shit, die kat. Hele dag slaapt ze en op dit tijdstip wordt ze elke avond speels. Echt irritant als je wil slapen.
Mmm, klinkt aantrekkelijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als het niet het lekkerste is wat je ooit hebt gegeten, dukan senin. En geloof me, we hebben op veeeeeeel plekken hetzelfde gegeten
Ze is nog jong, 10 minuten is niet voldoende.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
je moet even met haar spelen voor 10 minuutjes. Daarna laat ze je weer met rust.
True. Ik ben geen zoetekauw, maar chocolade is echt een uitzondering. Goddelijk spul.quote:
Dat van dukkan senin meende ik overigens nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mmm, klinkt aantrekkelijk.. Bakalım.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat van dukkan senin meende ik overigens niet
Je hebt je poes niet goed opgevoed.. Hoeveel weken is ze?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ze is nog jong, 10 minuten is niet voldoende.Spelen is geen probleem, maar ze is niet zozeer speels nu. Meer aan het rondkijken. De parkieten lastigvallen, op kasten klimmen enzo.
's Ochtends springt ze wel eens keihard op mijn gezicht. Niet prettig om zo wakker te schrikken.
Maar het is echt een lieve kat.
Ayyy.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier was ze nog iets jonger.
aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh!!! lief!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier was ze nog iets jonger.
Snak al dagen daarnaar. Moet dit?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:45 schreef zarGon het volgende:
[..].
Ik eet deze momenteel:
[ afbeelding ]
Ze was een zwerfkat, ik weet niet of dat instinct er nog uit gaat. De dierenarts schatte dat ze in mei geboren is, dus 5 maanden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je hebt je poes niet goed opgevoed.. Hoeveel weken is ze?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ayyy..
Mooie ogen heeft ze! En die aardbeiketting hoort een nazar boncuğu te zijn..
Çilek. Vandaar geen nazar boncugu maar aardbei.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
[..]
Çilek. Vandaar geen nazar boncugu maar aardbei.
Nee, je kunt haar echt opvoeden... Had laatst een boekje van de dierenarts, die zei dat zelfsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ze was een zwerfkat, ik weet niet of dat instinct er nog uit gaat. De dierenarts schatte dat ze in mei geboren is, dus 5 maanden.
Opvoeden, opvoeden. Het is geen hond hè?
Ik spuit wel eens water, maar daar heeft ze schijt aan. Ze rent weg en komt net zo hard weer terug.
Ik doe mijn best, maar ik vind het prima zo. Ik ben altijd met katten opgegroeid en die beesten hebben een eigen wil. Natuurlijk valt het één en ander wel te conditioneren, maar ik vind het juist mooi dat katten doen waar ze zin in hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, je kunt haar echt opvoeden... Had laatst een boekje van de dierenarts, die zei dat zelfsConstant spuiten en haar berispen als ze op de kast springt.
Weet je wat ook lekker is...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Snak al dagen daarnaar. Moet dit?
Wat is ermee gebeurd?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tis gewoon confronterend, had er zelf ook een
+ meer dan sevap
Wel steriliseren he..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar ik vind het prima zo. Ik ben altijd met katten opgegroeid en die beesten hebben een eigen wil. Natuurlijk valt het één en ander wel te conditioneren, maar ik vind het juist mooi dat katten doen waar ze zin in hebben.
Af en toe irritant, jawel. Maar echt boos kan ik toch nooit op haar worden.![]()
Sowieso wordt een kat wel wat rustiger als deze ouder wordt.
Dus je hebt haar weggedaan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Trigger kreeg het te druk en was steeds minder thuis.
Ja, verwaarlozen veel beter optie natuurlijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:59 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Je hebt echt geen hart![]()
Hoelang had je haar/hem?
Je hebt afstand gedaan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Trigger kreeg het te druk en was steeds minder thuis.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, verwaarlozen veel beter optie natuurlijk.
Jaar, min of meer, vanaf geboorte.
Aaaah... Naptin sen ya..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeevruchten van chocolade, right? Die zijn, ja.
[ afbeelding ]!!!
quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je hebt afstand gedaan?
edit: nm, ik wachtte te lang met 'Invoeren'
Heb jij een gram verstand? Just askin.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:00 schreef pureheart1 het volgende:
[..]![]()
Hoop niet dat je later zo met je kinderen omgaat
Hij had geen FOK!.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Abu_Hurairah
Waarom denk je steeds bij mij dat ik alles letterlijk bedoel?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb jij een gram verstand? Just askin.
Omdat het gaat om lettersquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:02 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Waarom denk je steeds bij mij dat ik alles letterlijk bedoel?
Op een boerderij, met groot grond, bezoek nog zo nu en danquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als je maar weet dat hij in goede handen is.
Maak voor de meet dan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:10 schreef Ambipur het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga binnenkort maar weer eens chocoladetaart maken..
Die rechter:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Puur is inderdaad lekker en 'gezonder', maar soms verlang ik toch naar iets romigers.
DEZE MAN LAN DEZE MAN WEET!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die rechter:
[ afbeelding ]
Aldi betaalt mij om sluikreclame te maken.
Als zij niet komt, waarom zou er dan überhaupt een meet plaatsvinden?quote:
Aldi heeft lekkere chocolade, ook nog eens goedkoper.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:05 schreef Levolution het volgende:
Ik vind die pure chocolade van de Aldi met noten erin erg lekker.
Al die fancy merken met allemaal zachte troep erin.
Gewoon pure chocolade met noten. BAM
Jij en jouw poesje?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als zij niet komt, waarom zou er dan überhaupt een meet plaatsvinden?
Die Kinder Bueno-substituten van de Aldi zijn inderdaad lekker.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die rechter:
[ afbeelding ]
Aldi betaalt mij om sluikreclame te maken.
Even elkaars teelballen tegen elkaar drukken als erkenning van de ander.quote:
Sowieso, Aldi heeft echt goede producten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aldi heeft lekkere chocolade, ook nog eens goedkoper..
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Even elkaars teelballen tegen elkaar drukken als erkenning van de ander.
Nooit iets anders geproefd dan Calvé-pindakaas (met noten!).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sowieso, Aldi heeft echt goede producten.
Ik heb tot op heden bijvoorbeeld geen betere pindakaas aangetroffen dan die van de Aldi (ook al hebben ze nu een andere, minder goed: 'Helaes Pindakaas' i.p.v. 'Panda'). Op van die overpriced pindakazen uit natuurwinkels na dan.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Even elkaars teelballen tegen elkaar drukken als erkenning van de ander.
zarGon's voorstel wordt opeens een stuk interessanter met die over je teelballen lopende cum.quote:
Zonder noten plakt het aan je gehemelte.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nooit iets anders geproefd dan Calvé-pindakaas (met noten!).
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
[..]
zarGon's voorstel wordt opeens een stuk interessanter met die over je teelballen lopende cum.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
[..]
zarGon's voorstel wordt opeens een stuk interessanter met die over je teelballen lopende cum.
Ging me meer om de inhoud en prijs dan om de smaak eigenlijk. Calvé smaakt namelijk ook erg goed, maar bevat minder pinda (dat betekent dus meer opvulling met plantaardige olie) en is duurder. Daarom wint de Aldi voor mij.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nooit iets anders geproefd dan Calvé-pindakaas (met noten!).
Hap hap die krokobillquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:18 schreef pureheart1 het volgende:
Jullie zijn echt gestoord
Ik hoop dat ik snel een ip-ban krijg
Je word niet uitgesloten omdat je geen teelballen hebt hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:18 schreef pureheart1 het volgende:
Jaloers zijn op ons omdat je geen teelballen hebt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:18 schreef pureheart1 het volgende:
Eet jij het met een lepel?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zonder noten plakt het aan je gehemelte.
Ga los dan, heb ik iets om over te dromen straks.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:18 schreef zarGon het volgende:
Ik wil allerlei seksgerelateerde grappen maken. Het zal wel aan de tijd liggen..
Tis niet alleen datquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je word niet uitgesloten omdat je geen teelballen hebt hoor.
Ikheb ook die behoefte! Begin maar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:18 schreef zarGon het volgende:
Ik wil allerlei seksgerelateerde grappen maken. Het zal wel aan de tijd liggen..
Ander keertje, er zijn dames aanwezig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ga los dan, heb ik iets om over te dromen straks.
Welkom op FOK!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:20 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Tis niet alleen dat
Maar doe ook bijna niks meer aan school
Ligt dus aan jou?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:20 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Tis niet alleen dat
Maar doe ook bijna niks meer aan school
Deze dame is erger dan jij, hoor. Weet niet..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ander keertje, er zijn dames aanwezig.
Als ik eens zin heb om stout te doen (quote:
Kudurdun yine.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Deze dame is erger dan jij, hoor. Weet niet..
Oh jeetje. Dat is wel een uitdaging hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom dan constant ongenoegen uiten?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:22 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ik word niet gedwongen om hier te komen nee
Hoax, zG. is de verwezenlijking van de gehele menselijke seksualiteit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als ik eens zin heb om stout te doen () één of twee lepels, ja, maar meestal gewoon op brood.
Mag je huisdieren op je kamer?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:22 schreef Levolution het volgende:
Çilek sliep naast mijn muishand en werd even wakker en legde haar voorpootje en hoofd op mijn muishand dus ik moet haar aaien.
Nee, omdat ik, zoals gezegd, pindakaas met stukjes noot prefereer.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:23 schreef zarGon het volgende:
[..].
Plakt het ook na het eten van een pindakaasboterham op je gehemelte?
Die vraag kan ik beter aan jou stellen. Waarom verdenk je mij er steeds van dat ik ruzie zoek?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom dan constant ongenoegen uiten?
Tegenpolen trekken elkaar aan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:25 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Die vraag kan ik beter aan jou stellen. Waarom verdenk je mij er steeds van dat ik ruzie zoek?
Wat heb je met je ex op seksgebied niet gedaan wat je eigenlijk wel wilde doen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij weet ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Of met aardbeienjam (van Bonne Maman).
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat heb je met je ex op seksgebied niet gedaan wat je eigenlijk wel wilde doen?
Omdat ze de kamer bevuilen of...?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nicewij mogen dat niet.
had het best wel gewild..
Ik heb alles gedaan wat ik wilde.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat heb je met je ex op seksgebied niet gedaan wat je eigenlijk wel wilde doen?
Nederland zeikland.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nicewij mogen dat niet.
had het best wel gewild..
Als ik afgeblaft word ben ik te ver gegaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
kardes, dat vraag je toch niet man
tamam, jij wel, oke.
Ook klaarkomen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb alles gedaan wat ik wilde.
Hehehehehe.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Weet niet, maar dat denk ik niet, sommige kamers zijn ook vuil zonder huisdieren
Blijkbaar is het toch wel oke om te antwoorden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ik afgeblaft word ben ik te ver gegaan.
Oh come on, jij lijkt me iemand met zo nu en dan een wilde kant. Geloof niet dat jij al je fantasieën waar hebt gemaakt/kunnen maken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb alles gedaan wat ik wilde.
Als ik het idee had dat ik het niet kon stellen had ik het niet gesteld.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Blijkbaar is het toch wel oke om te antwoorden.
Nee dat hoop jij omdat je kans wil maken bij haar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh come on, jij lijkt me iemand met zo nu en dan een wilde kant. Geloof niet dat jij al je fantasieën waar hebt gemaakt/kunnen maken.
Ik heb een vriendin die meepost in deze reeks. Als ik een kans wilde maken deed ik dat niet openbaar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:30 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Nee dat hoop jij omdat je kans wil maken bij haar.
Denk dat het aan mij ligt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ik het idee had dat ik het niet kon stellen had ik het niet gesteld.
Omdat het een denigrerende vraag is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is daar zo extreem grappig aan?
Denkje? Hij zit ook steeds te flirten met mijn vriendin, maar heb er eik nooit zo over nagedacht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:30 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Nee dat hoop jij omdat je kans wil maken bij haar.
Chocolade maakt geil.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb even niet kunnen begrijpen hoe het gesprek van voedsel naar geslachtsgemeenschap is omgebogen.
Kijk, ook hier vul je alles zelf in. Ik lees gewoon een normale vraag, niets denigrerends aan. Het is dan misschien basic volgens jou, maar veel vrouwen komen niet klaar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:30 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Omdat het een denigrerende vraag is.
Ze zegt dat ze alles gedaan heeft wat ze wilde en nog durf je haar te vragen of ze de basic (klaarkomen) niet heeft gedaan.
Ik ga hier niet op inquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denkje? Hij zit ook steeds te flirten met mijn vriendin, maar heb er eik nooit zo over nagedacht.
Komt doordat jij stout deed met pindakaas.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb even niet kunnen begrijpen hoe het gesprek van voedsel naar geslachtsgemeenschap is omgebogen.
Rustig, relaxxx..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kijk, ook hier vul je alles zelf in. Ik lees gewoon een normale vraag, niets denigrerends aan. Het is dan misschien basic volgens jou, maar veel vrouwen komen niet klaar.
Ik las een uiterst normale vraag.
Ik zit hier niet zo mee hoor.. We kunnen wel allemaal braaf & sneaky gaan doen, maar ik ben hier gewoon open over.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kijk, ook hier vul je alles zelf in. Ik lees gewoon een normale vraag, niets denigrerends aan. Het is dan misschien basic volgens jou, maar veel vrouwen komen niet klaar.
Ik las een uiterst normale vraag.
Maar het is niet alleen jouw intieme ervaringen, ook die van je ex?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zit hier niet zo mee hoor.. We kunnen wel allemaal braaf & sneaky gaan doen, maar ik ben hier gewoon open over.
Deed ze ook met haar foto. Eers ''vercem, vercem'' en toen ineens terugkrabbelen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pfff. Komen we aan op sappige details, worden we teleurgesteld. Lekker open hoor.
Jullie kennen haar ex-man toch niet?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar het is niet alleen jouw intieme ervaringen, ook die van je ex?
Ik zeg ook altijd vercem vercem en krabbel daarna terug.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Deed ze ook met haar foto. Eers ''vercem, vercem'' en toen ineens terugkrabbelen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Deed ze ook met haar foto. Eers ''vercem, vercem'' en toen ineens terugkrabbelen.
Nu ik ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:36 schreef xminator het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
'Vercem, vercem'
![]()
![]()
![]()
Ik moest hardop lachen!
Ik ben niet de enige. Gelukkig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:36 schreef xminator het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
'Vercem, vercem'
![]()
![]()
![]()
Ik moest hardop lachen!
Voor mijn part is het Wilders undercover, maakt dat wat uit?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:36 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Jullie kennen haar ex-man toch niet?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd vercem vercem en krabbel daarna terug.
Na alle shit die hij mij heeft aangedaan, mag hij blij wezen dat ik zijn foto hier niet plaats.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar het is niet alleen jouw intieme ervaringen, ook die van je ex?
pics van je exquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Na alle shit die hij mij heeft aangedaan, mag hij blij wezen dat ik zijn foto hier niet plaats.
zG je maakt me verlegen, eikel! Hou es op.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:38 schreef zarGon het volgende:
Wat is het ruigste wat je met hem hebt gedaan? En het stoutste?
Yasandi bitti, nvt dus, goed vertel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Na alle shit die hij mij heeft aangedaan, mag hij blij wezen dat ik zijn foto hier niet plaats.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yasandi bitti, nvt dus, goed vertel.
Je daagde hem zelf uit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
zG je maakt me verlegen, eikel! Hou es op.
Oki.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
zG je maakt me verlegen, eikel! Hou es op.
Ik daagde hem niet eens uit...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je daagde hem zelf uit.
zG wint met een KO.
No offence but I have to:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:40 schreef xminator het volgende:
Heb zin in uitgaan, keiharde muziek en drank.
Dank zGquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:41 schreef leeell het volgende:
elke keer die turkse zinsdelen door de translate heen gooien maakt meelezen best wel intensief, edoch nog steeds de moeite waard.
quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat is het ruigste wat je met haar hebt gedaan? En het stoutste?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oki.
Vind zulke verhalen gewoon leuk, overigens.
beetje segregatie in de hand spelen hè, ik heb het wel door.quote:
Doen!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:40 schreef xminator het volgende:
Heb zin in uitgaan, keiharde muziek en drank.
Ben nog nooit uitgeweest. Ook niet tijdens mijn ''gekke'' periode.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Speakers op max... Ga jij wel eens uit? Of echt alleen je kamer + school?
Dont fix if it aint brokenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:42 schreef leeell het volgende:
[..]
beetje segregatie in de hand spelen hè, ik heb het wel door.
die turk-sc is gewoon een verkapte FOK!enclave
Ambi, heb je weleens gescoord in zijn doel? Zoiets?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:43 schreef Triggershot het volgende:
Wie stelt de vraag of de Ado Den Haag Keeper Gate ook is voorgevallen?
Bij mij?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:43 schreef Triggershot het volgende:
Wie stelt de vraag of de Ado Den Haag Keeper Gate ook is voorgevallen?
Ik heb dat filmpje gezien, van die keeper.. En nee..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ambi, heb je weleens gescoord in zijn doel? Zoiets?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die liet zich door zijn vrouw nemen met een voorbindgeval, ofzo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar had je het willen doen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje gezien, van die keeper.. En nee..
Turken gaan niks doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:45 schreef Karzai het volgende:
Wanneer gaan jullie Syrie binnenvallen
Çok ayıp!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die liet zich door zijn vrouw nemen met een voorbindgeval, ofzo.
de ministers wachten even op Ambi's antwoord.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:45 schreef Karzai het volgende:
Wanneer gaan jullie Syrie binnenvallen
Heb ik altijd al eens willen posten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die liet zich door zijn vrouw nemen met een voorbindgeval, ofzo.
Ga een keer met me mee! Time of your life..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:43 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ben nog nooit uitgeweest. Ook niet tijdens mijn ''gekke'' periode.
Zo'n sfeer lijkt me ook 3x niks. Dan ga ik toch alleen maar walgen van alles en iedereen.
Bedankt voor het aanbodquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ga een keer met me mee! Time of your life..
Misschien moet je dat gewoon een keertje doen, je hoeft niets raars te doen hoor daaro.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:43 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ben nog nooit uitgeweest. Ook niet tijdens mijn ''gekke'' periode.
Zo'n sfeer lijkt me ook 3x niks. Dan ga ik toch alleen maar walgen van alles en iedereen.
ja ik zag hetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:47 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Je geeft 2 verschillende antwoorden op dezelfde vraag
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ga een keer met me mee! Time of your life..
Ik dacht even dat hij het niet snapte en een woordgrapje maakte, maar bij nader inzien deed ie dat toch wel. Does.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb ik altijd al eens willen posten.
[ afbeelding ]
Waarom lieg je haar voor? Om de club binnen te komen moet ik altijd vreemde handelingen bij de uitsmijter verrichten?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Misschien moet je dat gewoon een keertje doen, je hoeft niets raars te doen hoor daaro.
Ssssssssst, waarom moet je het nou verpesten?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom lieg je haar voor? Om de club binnen te komen moet ik altijd vreemde handelingen bij de uitsmijter verrichten?
Neej doe maar nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Misschien moet je dat gewoon een keertje doen, je hoeft niets raars te doen hoor daaro.
Sorry.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Ssssssssst, waarom moet je het nou verpesten?
Hier welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:51 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ben je altijd zo tegenstrijdig?
Sureequote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sorry.
Nee hoor PH, xmin heeft gelijk. Zo praten wij meestal over lectuur als we uitgaan, onder het genot van een speciaalbiertje, waar wij tussendoor nog een uitgebreide smaakanalyse van doen.
Meis, tis gewoon een drankje doen, kan ook fanta zijn.. Een dansje of 10 en dan naar huis.. Weet niet wat jij denk dat wij doen..quote:
Typen met één hand gaat nou eenmaal trager.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:53 schreef Levolution het volgende:
Ambipur reageert echt traag, volgens mij is ze echt zo iemand van de vorige generatie die op haar werk een typcursus heeft gehad maar nog steeds moet zoeken naar de toetsen.
Ik ben ook best wel traag, hoor.. Zit te denken of ik richting bed ga of niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:53 schreef Levolution het volgende:
Ambipur reageert echt traag, volgens mij is ze echt zo iemand van de vorige generatie die op haar werk een typcursus heeft gehad maar nog steeds moet zoeken naar de toetsen.
Koptummmmmm. Je hebt me hardop laten lachen!!!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Typen met één hang gaat nou eenmaal trager.
Zo hadden we gereageerd als zij een man was.
Gooi een muntje!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben ook best wel traag, hoor.. Zit te denken of ik richting bed ga of niet.
AHW NAW YOU DIDDUNTTTTquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
quotedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ambi tijdens hoorcolleges...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:53 schreef Levolution het volgende:
Je mag je ook niet in een zondige omgeving bevinden; omgeving waar alcohol wordt geschonken, waar mannen vrouwen bekijken/aanstaren/benaderen, waar muziek wordt gedraait etc etcquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Meis, tis gewoon een drankje doen, kan ook fanta zijn.. Een dansje of 10 en dan naar huis.. Weet niet wat jij denk dat wij doen..
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ambi tijdens hoorcolleges...
Skatje.. we kunnen ook naar een gay bar hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:55 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Je mag je ook niet in een zondige omgeving bevinden; omgeving waar alcohol wordt geschonken, waar mannen vrouwen bekijken/aanstaren/benaderen, waar muziek wordt gedraait etc etc
Dus je mag je niet op planeet aarde begeven?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:55 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Je mag je ook niet in een zondige omgeving bevinden; omgeving waar alcohol wordt geschonken, waar mannen vrouwen bekijken/aanstaren/benaderen, waar muziek wordt gedraait etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |