SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou kunnen, ik ken niet echt veel Turken, laat staan puberTurken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Die hype is nog steeds in en niet alleen bij karadenizliler!
Ik ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:05 schreef xminator het volgende:
Van betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Weissman als partyplanner zal fungeren.
Echt heerlijk dik vlees en grote kilçiks die niet in je keel blijven steken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vis die naar kip smaakt.
[ afbeelding ]
Niet letterlijk hoop ik?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:06 schreef Bortecinem het volgende:
Met Adana kebab gemaakt van ekte kuyruk yagi.
Aynen! Hier in NL eet ik het zelden, maar wanneer ik Adana ben leef ik op dorade en Adana kebab.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt heerlijk dik vlees en grote kilçiks die niet in je keel blijven steken.
Oke, jullie organiseren het geheel! Mooi. Spreek het onderling even af en laten we dan zo een datumprikker maken.quote:
Kuyruk = staart ?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Daar zit alle smaak.
(valla)
Nee, bedoel ik heb hetzelfde vernomen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke, jullie organiseren het geheel! Mooi. Spreek het onderling even af en laten we dan zo een datumprikker maken.
Gezelluggggggggggggggg
Jij en ik zouden 'Yol üstü lezzet duraklari' op CNN moeten presenteren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Aynen! Hier in NL eet ik het zelden, maar wanneer ik Adana ben leef ik op dorade en Adana kebab.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kuyruk = staart ?
Alle smaak zit in de vetten van de staart?
Wat moet ik mij voorstellen dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:10 schreef xminator het volgende:
In echte adana kebab zit dat erin ts.
Oh..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, bedoel ik heb hetzelfde vernomen.
Tegenwoordig heb je google...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat moet ik mij voorstellen dan?
Hahaha is dat zoiets als dat programma van Bourdain?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij en ik zouden 'Yol üstü lezzet duraklari' op CNN moeten presenteren.
Jep, je hebt zelfs 2 soorten daarvan. Vind het altijd vermakelijk om naar te kijken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha is dat zoiets als dat programma van Bourdain?
Ken je de NO.-rage face?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vis die naar kip smaakt.
[ afbeelding ]
Gotcha!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
En het staartvet is taaier en stugger waardoor het niet meteen wegsmelt.
Oh cool. Morgen even een paar afleveringen bekijken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Jep, je hebt zelfs 2 soorten daarvan. Vind het altijd vermakelijk om naar te kijken.
Qua smaak? Een echte adanaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb jou al jaren.
Ik bedoelde qua smaak man, rustig maar.
Mijn dorade, wat doe je.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ken je de NO.-rage face?
[ afbeelding ]
Ik moest daaraan denken toen ik deze vis zag.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ken je de NO.-rage face?
[ afbeelding ]
Ik moest daaraan denken toen ik deze vis zag.
[ afbeelding ]
Ja, de presentator, Mehmet Yaşin, reist heel Turkije af om de beste restaurants en eethuizen te bezoeken in iedere regio. Adam yasiyo. Volgens mij vervloeken veel mensen die man: ''Bogazinda kalsin insallah!''quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha is dat zoiets als dat programma van Bourdain?
Je hebt ook nog Vedat Milor met Tadi Damagimda!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, de presentator, Mehmet Yaşin, reist heel Turkije af om de beste restaurant en eethuizen te bezoeken in iedere regio. Adam yasiyo. Volgens mij vervloeken veel mensen die man: ''Bogazinda kalsin insallah!''
Klopt, op NTV. Die man eet echt vies. Altijd van die vette, glinsterende lippen als hij eet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Vedat Milor met Tadi Damagimda!
Nietus, je kreeg gewoon te laat binnenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je haat me, ik beteken niks voor je. Is dat het?!
Bleh.. Picture?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klopt, op NTV. Die man eet echt vies. Altijd van die vette, glinsterende lippen als hij eet.
De kebab hebben wij al op, wil je de shis nog voelen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
je bruur yuri b. op je radar, hebben jullie nog wat shis-kebab voor deze boi ofwa?!
Bij de meet!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
je bruur yuri b. op je radar, hebben jullie nog wat shis-kebab voor deze boi ofwa?!
Vandaag alleen staartvet voor de ekte sicke gains. Whey-ayran erbij?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kom bij ons eten braddaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
De kebab hebben wij al op, wil je de shis nog voelen?
Ligt niet aan jullie, ligt aan mij.
Even checken, ben nu nieuwsgierig geworden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Op YouTube zoeken op Vedat Milor. Maar is niet duidelijk te zien op zo'n klein formaat.
Dat zei zG. gisteravond ook toen ik over mijn piemel praatte.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Even checken, ben nu nieuwsgierig geworden.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vandaag alleen staartvet voor de ekte sicke gains. Whey-ayran erbij?
Maak jij het klaar?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja je weet, dat voorlopig nog even van mij is.
Geloof me op mijn woord, of vraag het dat gekke meisje, je wilt eerder dat die vriend het maaktquote:
Ook eiwitrijk en vol goede vitaminen!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat zei zG. gisteravond ook toen ik over mijn piemel praatte.
Piemel? Hoe oud ben jij? Penis noemen we dat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat zei zG. gisteravond ook toen ik over mijn piemel praatte.
Hoezo?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geloof me op mijn woord, of vraag het dat gekke meisje, je wilt eerder dat die vriend het maakt
Haha ouwe bokquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Piemel? Hoe oud ben jij? Penis noemen we dat.
Laat ik het zo zeggen, als het niet het lekkerste is wat je ooit hebt gegeten, dukan senin. En geloof me, we hebben op veeeeeeel plekken hetzelfde gegetenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoezo?. Je krachten liggen ergens anders?
je moet even met haar spelen voor 10 minuutjes. Daarna laat ze je weer met rust.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:36 schreef Levolution het volgende:
Shit, die kat. Hele dag slaapt ze en op dit tijdstip wordt ze elke avond speels. Echt irritant als je wil slapen.
Mmm, klinkt aantrekkelijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als het niet het lekkerste is wat je ooit hebt gegeten, dukan senin. En geloof me, we hebben op veeeeeeel plekken hetzelfde gegeten
Ze is nog jong, 10 minuten is niet voldoende.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
je moet even met haar spelen voor 10 minuutjes. Daarna laat ze je weer met rust.
True. Ik ben geen zoetekauw, maar chocolade is echt een uitzondering. Goddelijk spul.quote:
Dat van dukkan senin meende ik overigens nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mmm, klinkt aantrekkelijk.. Bakalım.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat van dukkan senin meende ik overigens niet
Je hebt je poes niet goed opgevoed.. Hoeveel weken is ze?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ze is nog jong, 10 minuten is niet voldoende.Spelen is geen probleem, maar ze is niet zozeer speels nu. Meer aan het rondkijken. De parkieten lastigvallen, op kasten klimmen enzo.
's Ochtends springt ze wel eens keihard op mijn gezicht. Niet prettig om zo wakker te schrikken.
Maar het is echt een lieve kat.
Ayyy.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier was ze nog iets jonger.
aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh!!! lief!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier was ze nog iets jonger.
Snak al dagen daarnaar. Moet dit?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:45 schreef zarGon het volgende:
[..].
Ik eet deze momenteel:
[ afbeelding ]
Ze was een zwerfkat, ik weet niet of dat instinct er nog uit gaat. De dierenarts schatte dat ze in mei geboren is, dus 5 maanden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je hebt je poes niet goed opgevoed.. Hoeveel weken is ze?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ayyy..
Mooie ogen heeft ze! En die aardbeiketting hoort een nazar boncuğu te zijn..
Çilek. Vandaar geen nazar boncugu maar aardbei.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
[..]
Çilek. Vandaar geen nazar boncugu maar aardbei.
Nee, je kunt haar echt opvoeden... Had laatst een boekje van de dierenarts, die zei dat zelfsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ze was een zwerfkat, ik weet niet of dat instinct er nog uit gaat. De dierenarts schatte dat ze in mei geboren is, dus 5 maanden.
Opvoeden, opvoeden. Het is geen hond hè?
Ik spuit wel eens water, maar daar heeft ze schijt aan. Ze rent weg en komt net zo hard weer terug.
Ik doe mijn best, maar ik vind het prima zo. Ik ben altijd met katten opgegroeid en die beesten hebben een eigen wil. Natuurlijk valt het één en ander wel te conditioneren, maar ik vind het juist mooi dat katten doen waar ze zin in hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, je kunt haar echt opvoeden... Had laatst een boekje van de dierenarts, die zei dat zelfsConstant spuiten en haar berispen als ze op de kast springt.
Weet je wat ook lekker is...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Snak al dagen daarnaar. Moet dit?
Wat is ermee gebeurd?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tis gewoon confronterend, had er zelf ook een
+ meer dan sevap
Wel steriliseren he..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar ik vind het prima zo. Ik ben altijd met katten opgegroeid en die beesten hebben een eigen wil. Natuurlijk valt het één en ander wel te conditioneren, maar ik vind het juist mooi dat katten doen waar ze zin in hebben.
Af en toe irritant, jawel. Maar echt boos kan ik toch nooit op haar worden.![]()
Sowieso wordt een kat wel wat rustiger als deze ouder wordt.
Dus je hebt haar weggedaan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Trigger kreeg het te druk en was steeds minder thuis.
Ja, verwaarlozen veel beter optie natuurlijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:59 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Je hebt echt geen hart![]()
Hoelang had je haar/hem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |