natuurlijk kan datquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:48 schreef opgebaarde het volgende:
Die moeder zei toch iets van, na 1 dag kwam hij (dat was in huis, en revalidatie etc dan?) hier langs en nooit meer gezien. En dat terwijl Lotte 8 maanden in coma (kan dat uberhaupt) heeft gelegen... Volgens mij klopte er het een en ander niet en was er enorm veel rancune, hoewel wel begrijpelijk als je ziet hoe Lotte er aan toe is
Tuurlijk, alleen kans van herstel gaat met de tijd omlaag. Er zijn mensen die na 19jaar nog uit een komen zijn gekomen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:48 schreef opgebaarde het volgende:
Die moeder zei toch iets van, na 1 dag kwam hij (dat was in huis, en revalidatie etc dan?) hier langs en nooit meer gezien. En dat terwijl Lotte 8 maanden in coma (kan dat uberhaupt) heeft gelegen... Volgens mij klopte er het een en ander niet en was er enorm veel rancune, hoewel wel begrijpelijk als je ziet hoe Lotte er aan toe is
Dat zijn populaire fabeltjes.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:58 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen kans van herstel gaat met de tijd omlaag. Er zijn mensen die na 19jaar nog uit een komen zijn gekomen.
En dat is dus een fabeltje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat zijn populaire fabeltjes.
Maar het kan wel inderdaad, kunstmatige coma
http://en.wikipedia.org/wiki/Terry_Wallisquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat zijn populaire fabeltjes.
Maar het kan wel inderdaad, kunstmatige coma
Nog even ballen in haar coma, ik zou het wel weten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:34 schreef sinepedraap het volgende:
Mijn grootvader zei altijd maar: gooi geen oude schoenen weg voordat je nieuwe hebt
waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:26 schreef practics het volgende:
Heb hem net ook even gekeken. Maar zeer lastig hoor. Die familie beschuldigt hem wel degelijk en nemen het hem ook kwalijk. Terwijl er over de schuldvraag niks duidelijk is. Dus die ex van haar, word door het hele gezin als zwarte piet gezien, maar ze verwachten wel dat die daarbij blijft.
Meneer heeft tot ruim 8 maand na het ongeluk nog contact gehad, waarschijnlijk heeft die dus 8 maand tegen een muur aangelopen van die familie. Dan kan ik me ook ergens bedenken dat als de schuld vraag voor eeuwig in het midden blijft, en jezelf geen duidelijke fout hebt gemaakt (zoals met drank op achter het stuur/veel te hard rijden), maar wel telkens tegen de veroordeling van de familie oploopt dat je goede bedoelingen daar ook een keer ophouden.
Als je het mij vraagt dan als outsider, denk ik zelfs dat dit beste manier is. Nu hij weg is kan de familie het verwerken en over tig jaar koelt die woede naar hem ook wel. Terwijl als die er was gebleven die woede wel in leven was gebleven.
ONZ is een paar deuren verderopquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:55 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Nog even ballen in haar coma, ik zou het wel weten.
Ik ben serieus.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ONZ is een paar deuren verderop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |