Smooth deze jongen, zo smooth.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Subtiele date afspreken, dit.
Alleen jij had er wel succes meequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik herken wel iets van mezelf er in.
Hij lijkt iets van onze bazigheid te hebben, fijn dat dat afstraalt op anderen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik herken wel iets van mezelf er in.
Nou, niet te hard van stapel lopen. Die klaagzang van je staat me nog goed bijquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij lijkt iets van onze bazigheid te hebben, fijn dat dat afstraalt op anderen.
Jij smult van andermans leed?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:10 schreef Fera het volgende:
@muhahaha: kan ook over lunch in DB.Tell me everything.
Nee hoor. Flips trapte er niet in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede zaak wel. Misschien moeten we meer afspreken met Benzin.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij lijkt iets van onze bazigheid te hebben, fijn dat dat afstraalt op anderen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
De mensen houden ondanks mijn gezeik houden de mensen van mij. Dat is best knap.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, niet te hard van stapel lopen. Die klaagzang van je staat me nog goed bij
Nee hoor, ik hoor gewoon graag verhalen. Ik luister graag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij smult van andermans leed?![]()
Zondag heb ik nog geen plannen
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee hoor. Flips trapte er niet in.HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwoah, je gezeik valt reuze mee hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
De mensen houden ondanks mijn gezeik houden de mensen van mij. Dat is best knap.
Dat ze denken dat ik een megalul is weer wat minder, maar mijn moeder zegt altijd "je kan niet alles he"![]()
Gezeik nog weinig van gemerkt, die megalul is natuurlijk een feit wat je graag ontkend om ons niet onzeker te makenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
De mensen houden ondanks mijn gezeik houden de mensen van mij. Dat is best knap.
Dat ze denken dat ik een megalul is weer wat minder, maar mijn moeder zegt altijd "je kan niet alles he"
Ze noemden je niet John Holmes?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:19 schreef heloef het volgende:
Ze noemden mij vroeger Jacob Dubbel, nu zie ik waarom.
Ik hou van die seriequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:19 schreef heloef het volgende:
Ze noemden mij vroeger Jacob Dubbel, nu zie ik waarom.
Sinaasappelsap op mijn toetsenbord. Sinaasappelsap overal.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
heloef googled naar "They said I could become anything so I"
Eerste resultaat.
[ afbeelding ]
Eckte bazen drinken sinaasappelsap.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinaasappelsap op mijn toetsenbord. Sinaasappelsap overal.
Mijn sperma zoeter maken, jeweet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Eckte bazen drinken sinaasappelsap.
SSDquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
*moppelt in zichzelf*
Zal ik een SSD of een HDD kopen?
HDD.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is voor mijn laptop. Daarnaast heb ik dus verder geen opslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |