Ik huil van binnen, waarom ben ik zo slecht?!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:05 schreef He-man- het volgende:
Vieze vuile aardappel, was dan uitgestapt om te kijken of hij daadwerkelijk dood was. Wat als hij het overleefd had, dan zou een tweede auto komen. Je had hem aan de overkant moeten zeggen.
Nouja de keuze is snel gemaakt. Zeg je baan op en ga naar Australië dan kan jezelf leren ontdekken, om uit je quadra crisis te komen. Tevens kun je daar op een soort pelgrims tocht, ver weg van familie om afgezonderd te leven en je in te zetten voor de lokale natuur daar. Zodat de egelgoden jou mogen vergeven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:06 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik huil van binnen, waarom ben ik zo slecht?!
Ga je schamenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:06 schreef Keiichi het volgende:
Ga terug en rij er voor de zekerheid vol overheen.
Dan heb je geen onzekerheid meer, dan is ie gewoon dood
In mijn buurt zitten zoveel katten buiten. Dalijk rijd ik er 1 half dood en blijf ik met een schuldgevoel zittenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nee, je autoband kan er niet lek van raken, of althans nog nooit gehoord.
En ja, dat hebben we allemaal weleens, doe je niets aan. Nog erger lijkt het me als je een kat of een hond raakt.
Rij liever een kat aan dan een egeltje heur,quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nee, je autoband kan er niet lek van raken, of althans nog nooit gehoord.
En ja, dat hebben we allemaal weleens, doe je niets aan. Nog erger lijkt het me als je een kat of een hond raakt.
die kleeft op je handen zondaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:11 schreef Geelman het volgende:
Ik zag gelukkig geen bloed aan mijn banden zitten.
Hoe kan ik nu verder leven?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |