SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat het je lukt en het weer mee zit. Hier geen kans ivm tentamens over 2 weken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
Maar we hebben dus 3 weekenden en 1 extra zaterdag met 15 werkdagen?
Elk weekend 10 uur op de fiets, die zaterdag 5 en dan doordeweeks nog een paar uurtjes. Moet goedkomen toch?![]()
Ik denk er iets te licht over denk ik
Ik hoop hetzelfde eigenlijk. Vooral dat het weer meezit. Ik heb er iig zin in. Al zie ik het ook wel gebeuren dat het kutweer wordt en ik misschien 10 uur fiets in die 3 wekenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik hoop dat het je lukt en het weer mee zit. Hier geen kans ivm tentamens over 2 weken.
Ja, goede tip, alleen kan ik het nu even niet missen. Misschien volgende maand.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:27 schreef Holenbeer het volgende:
Als iemand nog interesse heeft in een Garmin Forerunner, is deze 405 wellicht een interessante aanbieding:
http://www.ibood.com/nl/n(...)HRM_met_HRM_functie/
(in het vorige deel ging het toch over horloges met gps/hartslag?)
http://www.nusport.nl/thi(...)k-you-too-lance.htmlquote:....Jij bent er mede voor verantwoordelijk dat wielrenners, van elke leeftijd, van elk niveau, zich op elk verjaardagsfeestje aan hun tantes, hun schoonouders en de overburen moeten verantwoorden voor dopinggebruik in hun sport.
Jij bent er mede voor verantwoordelijk dat ik nog steeds elke week de vraag krijg of ik ook wel eens een spuit epo heb gezet - en dat niemand me gelooft als ik ontken. Jij bent er mede voor verantwoordelijk dat wielrenners nog jááááááren worden aangezien voor junkies....
Dat is wel het nadeel van die sites met dag aanbiedingen, je kan er niet even rustig over nadenken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 07:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, goede tip, alleen kan ik het nu even niet missen. Misschien volgende maand.
Dat moesten we bij elk dopingschandaal toch alquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Eindelijke een goed stuk van Thijs, precies waarom het ook in het recreatieve topic thuis hoort:
[..]
http://www.nusport.nl/thi(...)k-you-too-lance.html
Helaas, kan m hier op de i poon niet bekijken. Waar gaat ie over, dronken klimmer? Gisteren wel een mooi klimtochtje gedaan hier, zoek maar eens op: aiguillette de lauzet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:18 schreef Oksel het volgende:
Waarom moet ik bij dit filmpje aan Grip denken?
http://www.dumpert.nl/med(...)_heeft_een_idee.html
Leuk! Hoe ga je dat met navigatie doen?!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
Helaas, kan m hier op de i poon niet bekijken. Waar gaat ie over, dronken klimmer? Gisteren wel een mooi klimtochtje gedaan hier, zoek maar eens op: aiguillette de lauzet.
Vandaag klein stukje fietsen om soepel te blijven, want morgen.... Ga ik in m'n eentje de marmotte proberen, als de galibier sneeuwvrij is tenminste. M'n broertje kan dat niet, maar komt me tegemoet naar de lautaret en dan fietsen we het laatste stuk samen.
Zin in, maar ook wel spannend
Vet, Marmotte in je eentje! Respect als je het haaltquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
Helaas, kan m hier op de i poon niet bekijken. Waar gaat ie over, dronken klimmer? Gisteren wel een mooi klimtochtje gedaan hier, zoek maar eens op: aiguillette de lauzet.
Vandaag klein stukje fietsen om soepel te blijven, want morgen.... Ga ik in m'n eentje de marmotte proberen, als de galibier sneeuwvrij is tenminste. M'n broertje kan dat niet, maar komt me tegemoet naar de lautaret en dan fietsen we het laatste stuk samen.
Kan je niet nog even wachten tot zaterdag trouwens, dan tellen de uurtjes mee in de strava oktoberfest challengequote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je niet nog even wachten tot zaterdag trouwens, dan tellen de uurtjes mee in de strava oktoberfest challenge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |