quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik als kind ook, en toen overstuur vertellend dat ik gestoken was door een Elsevier. Heb dat nog jaaaaaaaren moeten horen.
Ik kreeg vorige week te horen dat het niet meer wordt uitgezondenquote:
Dus we moeten verder leven zonder dat kwaliteitsprogramma?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik kreeg vorige week te horen dat het niet meer wordt uitgezonden. Vind het helemaal niet erg! Leuke spannende tijd gehad (op dat mens na), geld verdiend, in een villa gezeten en niemand ziet wat
.
Ik kan niet kiezen, vond die clip met het doolhof, het autowassen en de lead met een andere kleur bikini alledrie eigenlijk best goed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan loop je wel heel erg achterZe heeft zelfs een hit gehad!
jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus we moeten verder leven zonder dat kwaliteitsprogramma?
Dit klinkt zo best vreemdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen, vond die clip met het doolhof, het autowassen en de lead met een andere kleur bikini alledrie eigenlijk best goed.
Jammer. Hoe meer FFT op tvquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik kreeg vorige week te horen dat het niet meer wordt uitgezonden. Vind het helemaal niet erg! Leuke spannende tijd gehad (op dat mens na), geld verdiend, in een villa gezeten en niemand ziet wat
.
Geloof niet dat het voor de Vpro was...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus we moeten verder leven zonder dat kwaliteitsprogramma?
Verheug me nou al op die klompendans die in de preview voor volgende week zatquote:
Yep.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
DH hoe was je etentje in die toko net?Wat heb je gehad?
Hmm, vleeschquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Yep.
Terrine de campagne vooraf
en plat du jour was runderstoofvlees in bouillon
Karafje wijn erbij.
waarom eet jij overal zo lekker en uitgebreid?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Yep.
Terrine de campagne vooraf
en plat du jour was runderstoofvlees in bouillon
Karafje wijn erbij.
Uitgebreid valt wel mee. En omdat ik van lekker eten houquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarom eet jij overal zo lekker en uitgebreid?
Net de opname bekeken. Heerlijke TV weer.quote:
Wij staan dit jaar op de reservelijst voor Maarten in Carré, want was al meteen uitverkocht.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:31 schreef Den_Haag het volgende:
Oudejaarsconference is al weer geboekt
Ik ook nog 1 dagje morgenquote:
Het wordt weer zomerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik ook nog 1 dagje morgenzou echt lekker zijn.,. al wordt het 18 graden en zonnig dan is het al prima
ben benieuwd morgen
De buren van het KG gooien ook 250 mensen eruit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:46 schreef Bluezz het volgende:
Nou het is out in the open.
Het nieuws wat we vandaag te horen kregen...
Hier hebben ze het over in de loop van november, vandaag werd gezegd binnen 3 maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |