SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: motivational plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door slacker_nl op 17-10-2012 08:24:55 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Lol @ TTJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
![]()
![]()
Zo die is snel gedownload![]()
Filmpje aanzet
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
![]()
![]()
Hier ging het lekker vanmiddag btw. Weer 8-10-8 gedaan. Officieel was dit les 3 met dat schema dus mag ik door naar de volgende stap. Maar volgende week zijn we een midweekje op Schiermonnikoog en gaan we veel wandelen en fietsen. Ik denk dat ik dus een weekje oversla. Hoop dan de zondag er na nog iets te kunnen doen.. Alleen twijfel ik of ik dat niet gewoon nog een keer 8-10-8 moet doen, voor de zekerheid..lastig..
![]()
Flauw zeg die TT, je kunt er ook te lang over doorgaan.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Spul meenemen en lekker daar lesje doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Hier ging het lekker vanmiddag btw. Weer 8-10-8 gedaan. Officieel was dit les 3 met dat schema dus mag ik door naar de volgende stap. Maar volgende week zijn we een midweekje op Schiermonnikoog en gaan we veel wandelen en fietsen. Ik denk dat ik dus een weekje oversla. Hoop dan de zondag er na nog iets te kunnen doen.. Alleen twijfel ik of ik dat niet gewoon nog een keer 8-10-8 moet doen, voor de zekerheid..lastig..
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef D. het volgende:
Ademt iedereen trouwens braaf in door neus en uit door de mond?dan loop ik blauw aan
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Mond en mond. Om de x aantal stappen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nee, dat kan zelfs helemaal niet met rennen heb ik eens gelezen. Je zuurstof behoefte is te groot om alleen door je neus in te ademenen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef D. het volgende:
Ademt iedereen trouwens braaf in door neus en uit door de mond?
-edit-
hier dus: http://www.runinfo.nl/ademhalen.htm![]()
Vreemdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, dat kan zelfs helemaal niet met rennen heb ik eens gelezen. Je zuurstof behoefte is te groot om alleen door je neus in te ademenen.
-edit-
hier dus: http://www.runinfo.nl/ademhalen.htm
Want het lukt me wel, maar omdat ik het niet gewend ben moet ik er bewust bij nadenken om het ook te doen![]()
![]()
Ik adem alleen door mijn neus in en uit. Moet ik mijn mond gaan gebruiken is het een teken dat ik te hard ga tijdens trainingen. Het is wel een kwestie om het je aan te leren. In het begin kon ik geen niet eten tijdens het lopen met een mond vol. Dat gaat nu prima.![]()
Nee. Waarom?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef D. het volgende:
Ademt iedereen trouwens braaf in door neus en uit door de mond?Children of the night. What music they make.![]()
Vind je het niet enorm saai om zulke rondjes te lopen? Ik heb al moeite met een 10 km wedstrijd over 2x5...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:28 schreef Queued het volgende:
Vandaag de boven de grens van 5km non-stop gelopenEn dat terwijl ik nu ik nu in week 6 van de 9 zit met C2k app om aan de 5km te komen. Het ging echt als vanzelf. Ik ben maar gestopt omdat mijn rechter been begon te protesteren. Moe was ik niet echt toen ik stopte. Wel een beetje wiebelig op de benen
De snelheid moet nog wel wat omhoog vind ik, maar daar kan ik de rest van de weken nog wel aan werken. 4 nov. de Laan van Meerdervoortloop van 5km was mijn doel.
Ik ben eik best trots op mezelf; 6 weken geleden begonnen na ca. 20 jaar niet aan sport te hebben gedaan en nu dit
http://www.endomondo.com/workouts/jwrts6TH9y0
Ga trouwens volgens jaar de CPC 10km Den Haag doen. Moet lukken
Over wedstrijden gesproken: ik heb me net ingeschreven voor de circuitrun 12 km.
Daarmee sta ik op:
18-11-2012: ABN AMRO Zevenheuvelenloop 15 km, Nijmegen
13-01-2013: 41e PWN Egmond Halve Marathon 21 km, Egmond aan Zee
24-03-2013: 6e Runner's World Zandvoort Circuit Run 12 km, Zandvoort
Mag dat in de OP?
Groet uit Schoorl hou ik nog even in beraad.
Morgen als de kinderen op school zijn lekker een rondje duinen en strand. Zin in!
[ Bericht 0% gewijzigd door Schanulleke op 16-10-2012 22:14:30 ]Life is what you make it.![]()
Neh ik denk dat ik geen energie over hou van al het wandelen wat we altijd doen, met pijntjes tot gevolg ook nog eens. Wil niet overbelastenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Spul meenemen en lekker daar lesje doen.Daarbij zit mijn rugtas vol genoeg..
![]()
![]()
Evy zegt juist dat het niet uitmaaktquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat de coach (Renate) zegt dat ik dat moet doen, en ik er dus vanuit ging dat dat 'hoort'![]()
![]()
Oeh, bitchfightquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Evy zegt juist dat het niet uitmaakt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:54 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Vind je het niet enorm saai om zulke rondjes te lopen? Ik heb al moeite met een 10 km wedstrijd over 2x5...Ja ik probeer ook 2 keer hetzelfde stuk te vermijden!
Ben je morgenavond ook mee trouwens?![]()
Nee, helaas. Ik heb de kinderen hier thuis.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ja ik probeer ook 2 keer hetzelfde stuk te vermijden!
Ben je morgenavond ook mee trouwens?
Wel heel veel plezier gewenst trouwens!
[ Bericht 3% gewijzigd door Schanulleke op 16-10-2012 22:27:57 ]Life is what you make it.![]()
De afstanden moet je even controleren, die heb je nml niet vermeld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:54 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Vind je het niet enorm saai om zulke rondjes te lopen? Ik heb al moeite met een 10 km wedstrijd over 2x5...
Over wedstrijden gesproken: ik heb me net ingeschreven voor de circuitrun 12 km.
Daarmee sta ik op:
18-11-2012: ABN AMRO Zevenheuvelenloop, Nijmegen
13-01-2013: 41e PWN Egmond Halve Marathon, Egmond aan Zee
24-03-2013: 6e Runner's World Zandvoort Circuit Run, Zandvoort
Mag dat in de OP?
Groet uit Schoorl hou ik nog even in beraad.
Morgen als de kinderen op school zijn lekker een rondje duinen en strand. Zin in!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik moet zeggen dat ik al die 6 weken (afgezien van dag 1) daar gelopen heb. Ik ben niet anders gewend. Ik ga van het weekend ook een stuk door de duinen lopenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:54 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Vind je het niet enorm saai om zulke rondjes te lopen? Ik heb al moeite met een 10 km wedstrijd over 2x5...
(..)
Mag trouwens mijn deelname aan de volgende lopen worden toegevoegd aan de OP:
4-11-2012 de Laan van Meerdervoortloop 5km te Den Haag
10-03-2013 CPC Den haag 10km![]()
Heb ik toegevoegd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:13 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De afstanden moet je even controleren, die heb je nml niet vermeld.
Life is what you make it.![]()
Alles is geupdate (had je afstanden goed gegokt).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je bent er weer druk mee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:22 schreef slacker_nl het volgende:
Alles is geupdate (had je afstanden goed gegokt).
Nu nog de oude loopjes weg en we zijn helemaal trots op je![]()
![]()
Dank!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:22 schreef slacker_nl het volgende:
Alles is geupdate (had je afstanden goed gegokt).Life is what you make it.![]()
Ja he bij mij is ie net afgelopenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:12 schreef winterstorm666 het volgende:
leuke film op rtl7 run fatboy run
Pstquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:14 schreef Queued het volgende:
Mag trouwens mijn deelname aan de volgende lopen worden toegevoegd aan de OP:
4-11-2012 de Laan van Meerdervoortloop 5km te Den Haag![]()
Doe je ook mee?
Challenge: Laan van Meerdervoort Loop first to 5 km (Running)
http://www.endomondo.com/challenges/6705242[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik had 'm snel gedownload dus geen pauzes ertussenquote:
dat is het nadeel als je een LaPo hunter bentquote:
[ Bericht 4% gewijzigd door rechtsedirecte op 17-10-2012 05:09:10 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
net even een stukje omgereden om alvast mijn route voor komend weekend uit te stippelen...
ongeveer 25km, nu al zin in'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Maar natuurlijk!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:22 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Pst![]()
Doe je ook mee?
Challenge: Laan van Meerdervoort Loop first to 5 km (Running)
http://www.endomondo.com/challenges/6705242![]()
![]()
Is de Ibood aanbieding wat dames en heren?Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Ik merk dat mijn conditie gelukkig weer wat verbetert![]()
Vanavond lukte het me eindelijk weer eens om de eerste 20 minuten te hardlopen. Verder heb ik de statistieken van dit jaar maar eens bijgewerkt:
De paarse lijn is een combinatie van snelheid en afstand. In Januari kwam ik net terug van een blessure, daarna een periode van weinig lopen vanwege een verhuizing. Vanaf mei tot en met juli veel kilometers gelopen waarna ik 6 weken geblesseerd ben geweest.![]()
Het lijkt een aanbieding maar het is pure volksverlakkerij.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Is de Ibood aanbieding wat dames en heren?
Een rondje google levert de zelfde prijs op bij bijv.Amzon dus ik denk dat ze de adviesprijs iets te hoog hebben ingezet, voor die adviesprijs heb je ook een 610.
Al zou je hem bij Garmin zelf bestellen zou je omgerekend 8 euro meer kwijt zijn dus zo'n reusachtige aanbieding is het niet.
Dit houd overigens niet in dat het geen goede investering is, ik denk dat zelfs veel beginnende lopers op een gegeven moment zo iets hebben van " nu wil ik wel eens precies weten hoe het met mijn vorderingen gaat" en dan is een Garmin (of dat andere merk....) een handig hulpmiddel, het is aan een ieder de vraag of ze het geld er voor over hebben.
Niet iedereen is zo gek om zichzelf wat loopspullen betreft een carte blanche te geven
[ Bericht 19% gewijzigd door rechtsedirecte op 17-10-2012 05:36:52 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zoveel als mogelijk is maar uiteindelijk is door de mond makkelijker.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef D. het volgende:
Ademt iedereen trouwens braaf in door neus en uit door de mond?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dus jij zit de hele dag met je mond open?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 06:59 schreef GotC het volgende:
Ademen? Alles door de mond. Maar dat doe ik altijd, ook als ik niet hardloop.![]()
![]()
Wie weet interessant voor iemand, er staat een Garmin op ibood!Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
@D., nogal lastig ademen door je mond met je mond dicht
@Griebus, ieuw? Wat is er nou weer ieuw aan![]()
Kan er weinig aan doen, allergisch voor de wereld met als effect 'verkouden' het hele jaar door.![]()
psst, kijk eens een paar posts boven je....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 07:23 schreef YUR het volgende:
Weet iemand wat de aanbieding op Ibood vandaag is?![]()
![]()
Ik kom toch uit bij adviesprijzen van 200+ euro, ook bij Garmin zelf...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 05:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Het lijkt een aanbieding maar het is pure volksverlakkerij.
Een rondje google levert de zelfde prijs op bij bijv.Amzon dus ik denk dat ze de adviesprijs iets te hoog hebben ingezet, voor die adviesprijs heb je ook een 610.
Al zou je hem bij Garmin zelf bestellen zou je omgerekend 8 euro meer kwijt zijn dus zo'n reusachtige aanbieding is het niet.
Dit houd overigens niet in dat het geen goede investering is, ik denk dat zelfs veel beginnende lopers op een gegeven moment zo iets hebben van " nu wil ik wel eens precies weten hoe het met mijn vorderingen gaat" en dan is een Garmin (of dat andere merk....) een handig hulpmiddel, het is aan een ieder de vraag of ze het geld er voor over hebben.
Niet iedereen is zo gek om zichzelf wat loopspullen betreft een carte blanche te geven
Dus misschien toch deze aanbieding maar overwegen...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
De Garmin Forerunner 405 is uit de assortimenten. Ook bij Garmin zelf.
https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=11039&ra=true
http://www.sporthorlogece(...)6th7MCFePHtAod8F8AJw
http://www.futurumshop.nl/garmin_forerunner_405_gps.whtml
En bij hartslagmetershop.nl zijn zowel de 405 als de 410 al uit het assortiment:
http://hartslagmetershop.nl/contents/nl/d1107.htmlF means you're fucked![]()
Vandaag maar even kijken of dcrainmaker hier nog een review van heeft, kan daar nu even niet bij hier op de zaak en dan maar beslissen of het een slimme aankoop is
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Top!quote:
Inspirerend GotC!quote:Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Misschien was 'ie al gepost, maar: Garmin forerunner 405HRM bij http://www.ibood.com/nl/nl/ voor 159,95 euro.Niet meer actief op Fok!![]()
Je bent niet de enige hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:16 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik lees hier niet meer mee, dus weet ik veel.
Hij is al 4 keer genoemd.
En gewoon weer meer lezen hier. Lopen is goed voor je![]()
Volgens mij als ik een dergelijk horloge vergelijk met de gratis apps die je kan gebruiken op je telefoon is het enige verschil dat de er bij de app geen hartslagmeter bijgeleverd wordt?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Als ik nu ga lopen, mag ik in het gips.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:17 schreef linebear het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoorHij is al 4 keer genoemd.
En gewoon weer meer lezen hier. Lopen is goed voor jeNiet meer actief op Fok!![]()
What!?!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:16 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik lees hier niet meer mee, dus weet ik veel.
Hoe gaat het met je, enige prognose wanneer je weer kan gaan lopen?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
de apps willen nog wel eens moeilijk doen. Rare waardes wat snelheid betreft (wat kan ik met Endomondo hard fietsen.....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:19 schreef De_kluizenaar het volgende:
Volgens mij als ik een dergelijk horloge vergelijk met de gratis apps die je kan gebruiken op je telefoon is het enige verschil dat de er bij de app geen hartslagmeter bijgeleverd wordt?). En zelf vind ik het met hardlopen fijner om af en toe te kunnen kijken wat ik aan het doen ben (km, snelheid ed). Met een telefoon doe ik dat niet zo snel.
![]()
Oh, dat is geen goed idee... Sterktequote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik nu ga lopen, mag ik in het gips.![]()
Nee, het verschil is: *zwijmel*quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:19 schreef De_kluizenaar het volgende:
Volgens mij als ik een dergelijk horloge vergelijk met de gratis apps die je kan gebruiken op je telefoon is het enige verschil dat de er bij de app geen hartslagmeter bijgeleverd wordt?
Er zit weinig verschil tussen horloge/telefoon behalve dat ik nu me niet hoef druk te maken over de batterij van m'n telefoon voordat ik ga lopen. Hij kleiner is, data displayed terwijl je loopt (zonder moeilijk te doen), meer feedback geeft (afhankelijk van app wellicht).
Je hebt 'm niet per se nodig, maar denk dat als je langer loopt dat het na verloop van tijd wel praktischer is dan een telefoon. Vooral aangezien ik geen muziek luister en dan is zo'n klein ding om m'n pols makkelijker dan een telefoon om m'n arm.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hoiquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
What!?!Hoe gaat het met je, enige prognose wanneer je weer kan gaan lopen?
.
Nee, geen idee. Half november weer afspraak in het ziekenhuis. Heb wel het idee dat het wat beter gaat (ik jog wel eens een stukje naar de trein), maar ik zie mezelf iig dit jaar niet meer hardlopen
![]()
. Ga bij de sportarts ook eens overleggen of het crosstrainen wel zo'n goed idee is. Heb het idee dat dat het herstel niet echt bevordert, maar ik heb wel een betere conditie dan ik had tijdens het hardlopen
(door de sprints die in mijn schema zitten).
Hoe gaat het met jou?Niet meer actief op Fok!![]()
Thxquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:28 schreef linebear het volgende:
[..]
Oh, dat is geen goed idee... Sterkte.
Niet meer actief op Fok!![]()
Waarom moet jij minderen dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:57 schreef mosselmossel het volgende:
Snap ik. Ik vind het zelfs al kut dat ik even moet minderen.Niet meer actief op Fok!![]()
Niet veel bijzonders, kleine blessure. Maar valt allemaal wel mee. Ik zou er niet meer aan moeten denken om zoals jij en halfjaar niet te mogen hardlopen.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hier gaat het soso. Knieblessure. Maar ik zie mezelf wel weer lopen dit jaar..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:34 schreef Viking84 het volgende:
Nee, geen idee. Half november weer afspraak in het ziekenhuis. Heb wel het idee dat het wat beter gaat (ik jog wel eens een stukje naar de trein), maar ik zie mezelf iig dit jaar niet meer hardlopen
![]()
. Ga bij de sportarts ook eens overleggen of het crosstrainen wel zo'n goed idee is. Heb het idee dat dat het herstel niet echt bevordert, maar ik heb wel een betere conditie dan ik had tijdens het hardlopen
(door de sprints die in mijn schema zitten).
Hoe gaat het met jou?![]()
Wat heb je dan dat je wel kan sprinten maar niet kan hardlopen?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ken iemand die zo'n iBood horloge had besteld en een refurbished horloge had gekregen waarbij de bandjes half los hangen
Oh en Hoi Viking
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Boo, knieblessure.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:07 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hier gaat het soso. Knieblessure. Maar ik zie mezelf wel weer lopen dit jaar..![]()
Wat heb je dan dat je wel kan sprinten maar niet kan hardlopen?
Ik sprint niet hoor. Gewoon in duurlooptempo naar de trein
. En dan heb ik dus nergens last van, maar als ik op mijn schenen druk, doet het nog steeds pijn en dat is niet oké.
Hoiquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:09 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ken iemand die zo'n iBood horloge had besteld en een refurbished horloge had gekregen waarbij de bandjes half los hangen
Oh en Hoi Viking. Zag ik nou voorbijkomen dat jij een HM hebt gelopen?
.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:25 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
de apps willen nog wel eens moeilijk doen. Rare waardes wat snelheid betreft (wat kan ik met Endomondo hard fietsen.....). En zelf vind ik het met hardlopen fijner om af en toe te kunnen kijken wat ik aan het doen ben (km, snelheid ed). Met een telefoon doe ik dat niet zo snel.
Runkeeper is voor mij over het algemeen wel ok met de GPS verbinding maar eer dat hij het doet ben ik 5 minuten aan het wachten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, het verschil is: *zwijmel*
Er zit weinig verschil tussen horloge/telefoon behalve dat ik nu me niet hoef druk te maken over de batterij van m'n telefoon voordat ik ga lopen. Hij kleiner is, data displayed terwijl je loopt (zonder moeilijk te doen), meer feedback geeft (afhankelijk van app wellicht).
Je hebt 'm niet per se nodig, maar denk dat als je langer loopt dat het na verloop van tijd wel praktischer is dan een telefoon. Vooral aangezien ik geen muziek luister en dan is zo'n klein ding om m'n pols makkelijker dan een telefoon om m'n arm.
Lijkt mij inderdaad wel handzamer een horloge ipv een hobbelende telefoon in je broekzak, ook wel een grote plus eigenlijk.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Nog nooit van gehoord zelfsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:08 schreef Oceanonix het volgende:
Heeft iemand de bergrace by night al een keer gelopen?
Hoeveel hoogteverschil zit erin dit parcours?
F means you're fucked![]()
Jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi. Zag ik nou voorbijkomen dat jij een HM hebt gelopen?
.
Afgelopen zondag
Wat een megagoed gevoel was dat
Een doel waar ik al zolang naartoe werkte.
Gisteren was trouwens deze feelgood film op tv:
Moet zeggen dat het daardoor ook weer opnieuw begint te kriebelen. Ik zou eigenlijk ook nog best een marathon willen lopen. Ben al 32, mocht het ooit nog gebeuren, dan zou dat de komende jaren moeten zijn. Ik ben nu op mijn fitst. Ik zie alleen met mijn huidige werktijden en verplichtingen geen tijd om ervoor te trainen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Netjes hoor! Gewoon doortrainen als het écht je doel is... het is toch wel leuk om het afgetikt te hebben.. toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
JaAfgelopen zondag
Een doel waar ik al zolag naartoe werkte.
Moet zeggen dat het daardoor ook weer opnieuw begint te kriebelen. Ik zou eigenlijk ook nog best een marathon willen lopen. Ben al 32, mocht het ooit nog gebeuren, dan zou dat de komende jaren moeten zijn. Ik ben nu op mijn fitst. Ik zie alleen met mijn huidige werktijden en verplichtingen geen tijd om ervoor te trainen.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
Ik meen ergens gelezen te hebben dat de gemiddelde leeftijd van de marathonloper 40+ is. Dus wat dat betreft heb je nog wel evenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
JaAfgelopen zondag
Een doel waar ik al zolang naartoe werkte.
Moet zeggen dat het daardoor ook weer opnieuw begint te kriebelen. Ik zou eigenlijk ook nog best een marathon willen lopen. Ben al 32, mocht het ooit nog gebeuren, dan zou dat de komende jaren moeten zijn. Ik ben nu op mijn fitst. Ik zie alleen met mijn huidige werktijden en verplichtingen geen tijd om ervoor te trainen.
ja, bucketlist itemquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:25 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Netjes hoor! Gewoon doortrainen als het écht je doel is... het is toch wel leuk om het afgetikt te hebben.. toch?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Maar waar ga je dan ophouden hé.... dan toch nog die ultralon.... of toch nog even die 250 km in 2 dagen in Griekenland.quote:
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
Morning.. M'n schoenen hebben hun modder doop gehad![]()
Wat een weer buiten, maar voelt nu wel heel lekker dat ik toch gegaan ben .![]()
Bij mij ook, wil er 1 doen voor mijn 30stequote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:26 schreef linebear het volgende:
Denk dat bij menig op de bucket list staat. Bij mij ook![]()
![]()
Ik hoop dat mijn lichaam blijft meewerken en blessurevrij blijft. Dit topic is wel het bewijs dat dat niet automatisch altijd zo is en blijft en dat je goed naar je lijf moet blijven luisteren. Ook kan een blessure soms in een klein 'hoekje' zitten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat de gemiddelde leeftijd van de marathonloper 40+ is. Dus wat dat betreft heb je nog wel even
Moet zeggen dat ik tijdens de HM ook veel senioren zag lopen, sommige wel alsof ze helemaal doorheen zaten, dat vond ik dan wel weer knapAls je het goed opbouwt en regelmatig goed traint, moet het denk ik ook met 40+ nog goed te doen zijn.
![]()
Wat lees ik op Ibood?
![]()
Zo, weer beetje beter nu, paar dagen met kop vol snot enzo gehad, hoop vanavond weer wat te kunnen gaan lopen.![]()
Ligt eraan hoe je lichaam reageertquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maar waar ga je dan ophouden hé.... dan toch nog die ultralon.... of toch nog even die 250 km in 2 dagen in Griekenland.Ik zie mezelf geen Iron Man of 120Km run doen
Of van die trailruns van 60km
Ik ben een van de jongste mannen bij de loopgroepen van de vereniging waar ik bij loop. En daar lopen honderden mensen wekelijks. Zegt genoegquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn lichaam blijft meewerken en blessurevrij blijft. Dit topic is wel het bewijs dat dat niet automatisch altijd zo is en blijft en dat je goed naar je lijf moet blijven luisteren. Ook kan een blessure soms in een klein 'hoekje' zitten.
Moet zeggen dat ik tijdens de HM ook veel senioren zag lopen, sommige wel alsof ze helemaal doorheen zaten, dat vond ik dan wel weer knapAls je het goed opbouwt en regelmatig goed traint, moet het denk ik ook met 40+ nog goed te doen zijn.
Ik voel me dan ineens wel oud met m'n 40![]()
Ik zou nooit een marathon halen den ik.. maar gelukkig is dat voor mij ook geen wens.![]()
Mijn schoonvader wordt volgend jaar 50 en heeft 2 jaar geleden 2 marathons gelopen, gaat nu weer trainen om volgend jaar weer een marathon te lopen. (De Jungfrau Marathon in Zwitserland)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:35 schreef SEMTEX het volgende:
Is ongeveer 5 jaar geleden begonnen met hardlopen, dus het kan wel!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hardlopen is juist erg lekker om even de dag door te nemen in je hoofd... om even lekker niks te denken en alle geuren en geluiden (ik woon in een bosrijke omgeving) in je op te nemen. Ik zie mijzelf dat ook niet 120 km lang doen nee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je lichaam reageertIk zie mezelf geen Iron Man of 120Km run doen
Of van die trailruns van 60km
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
Forum Opties Forumhop: Hop naar: