abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118055093

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118055125
Zg zie mijn laatste post en al sana :6
pi_118055200
Ik heb trek in die smaakloze Turkse thee in combinatie met die veel te zoete baklava
pi_118055263
Wie kan hier dromen interpreteren? (ja ik neem het met een korreltje zout)
pi_118055327
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:03 schreef pureheart1 het volgende:
Ik heb trek in die smaakloze Turkse thee in combinatie met die veel te zoete baklava
Aaaah.. Ik snak naar zoetigheid!!!!!!!!!!!!!! Maar moet afvallen! Heb geen enkel stuk chocola of whatever in huis..
pi_118055339
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:04 schreef pureheart1 het volgende:
Wie kan hier dromen interpreteren? (ja ik neem het met een korreltje zout)
Ik
pi_118055361
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:03 schreef pureheart1 het volgende:
Smaakloze? Pardon!?
pi_118055389
Barst maar los. We kijken wel wat we er van kunnen maken.
pi_118055501
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:05 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Aaaah.. Ik snak naar zoetigheid!!!!!!!!!!!!!! Maar moet afvallen! Heb geen enkel stuk chocola of whatever in huis..
Ik ook!! LOL
Moet ook afvallen. ;( Maar wat ik van jou op die foto zag (als je tenminste nog even zwaar bent als toen) was je best slank.

Ik ga straks voor het slapen een half uur springtouwen en probeer dat dan ieder avond te doen. Ik moet mijn figuur weer terugkrijgen!
pi_118055552
quote:
8s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:05 schreef xminator het volgende:

[..]

Smaakloze? Pardon!?
_O-

Ja wat nou bij alle turken bij wie ik het dronk smaakte het naar niks. hihi
pi_118055604
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:09 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

_O-

Ja wat nou bij alle turken bij wie ik het dronk smaakte het naar niks. hihi
Komt waarschijnlijk doordat ze jou zwak inschatten, alleen kinderen krijgen smaakloze/lichte thee! :{w
pi_118055628
Vorige reactie was gewoon provoceren. Ik meen het natuurlijk niet. :* Het is wel stukken minder zoet dan Marokkaanse thee bv.
pi_118055708
Ik meen het ook niet slecht, maar zo is et meestal wel :@
pi_118055762
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:08 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Ik ook!! LOL
Moet ook afvallen. ;( Maar wat ik van jou op die foto zag (als je tenminste nog even zwaar bent als toen) was je best slank.

Ik ga straks voor het slapen een half uur springtouwen en probeer dat dan ieder avond te doen. Ik moet mijn figuur weer terugkrijgen!
Ben geen vetzak, maar voel me nu niet lekker zo :) Moet dus wel even wat af.. Wil snel stoppen met roken en weer beginnen met die hard sporten :)

quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:10 schreef xminator het volgende:

[..]

Komt waarschijnlijk doordat ze jou zwak inschatten, alleen kinderen krijgen smaakloze/lichte thee! :{w
-Hard...- :')
pi_118055776
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik
Ik droom best vaak dat ik verdrink. :')

Wat wil dat zeggen?
pi_118055840
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:13 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ben geen vetzak, maar voel me nu niet lekker zo :) Moet dus wel even wat af.. Wil snel stoppen met roken en weer beginnen met die hard sporten :)

[..]

-Hard...- :')
Ja dat heb ik dus ook.

Wat voor sport? Hardlopen?
pi_118055877
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:11 schreef xminator het volgende:
Ik meen het ook niet slecht, maar zo is et meestal wel :@
Yeah you got me }:|
pi_118055883
Een meisje zit schuin iets voor mij, twijfel of het mijn huisgenoot is :'). Ze kijkt wel awkward steeds, heb er maar 1x gezien vandaar _O-
pi_118055941
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:15 schreef xminator het volgende:
Een meisje zit schuin iets voor mij, twijfel of het mijn huisgenoot is :'). Ze kijkt wel awkward steeds, heb er maar 1x gezien vandaar _O-
Hmmm.. ook in een studentenhuis?

T kan een verlegen meisje zijn die zich altijd verbergt voor haar huisgenoten en nu ze jou ineens ziet schrikt ze en gedraagt ze zich dus vreemd. Waarom weet ik dit toch zo goed te beschrijven? :')
pi_118055961
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:13 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Wat wil dat zeggen?
Je moet je leven beteren en je verre houden van zondes, zuster. :P Nee, geen idee, maar dromen moet je niet al te veel waarde aan hechten. Hoewel stress in je dagelijkse leven zich natuurlijk ook kan uiten in je dromen. Maar ik weet hier te weinig van om iets zinnigs te kunnen zeggen.
pi_118056010
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:16 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Hmmm.. ook in een studentenhuis?

T kan een verlegen meisje zijn die zich altijd verbergt voor haar huisgenoten en nu ze jou ineens ziet schrikt ze en gedraagt ze zich dus vreemd. Waarom weet ik dit toch zo goed te beschrijven? :')
En als zij dat wel is ik ben haar naam vergeten :@ _O-

Eerder een studentenflat, we hebben zelfs een eigen bar/cafe :D
pi_118056028
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:13 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Wat wil dat zeggen?
Dat je bang bent dat Nederland overstroomt.
pi_118056054
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:14 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Ja dat heb ik dus ook.

Wat voor sport? Hardlopen?
Liefst wel.. :) Hou niet v samensporten.

Het water waarin jij verdrinkt, is dat zeg maar schoon of troebel water?
pi_118056066
1 - 1
pi_118056096
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:17 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Je moet je leven beteren en je verre houden van zondes, zuster. :P Nee, geen idee, maar dromen moet je niet al te veel waarde aan hechten. Hoewel stress in je dagelijkse leven zich natuurlijk ook kan uiten in je dromen. Maar ik weet hier te weinig van om iets zinnigs te kunnen zeggen.
Dromen zeggen veel. :*
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')