SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaaah.. Ik snak naar zoetigheid!!!!!!!!!!!!!! Maar moet afvallen! Heb geen enkel stuk chocola of whatever in huis..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:03 schreef pureheart1 het volgende:
Ik heb trek in die smaakloze Turkse thee in combinatie met die veel te zoete baklava
Ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:04 schreef pureheart1 het volgende:
Wie kan hier dromen interpreteren? (ja ik neem het met een korreltje zout)
Smaakloze? Pardon!?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:03 schreef pureheart1 het volgende:
Ik heb trek in die smaakloze Turkse thee in combinatie met die veel te zoete baklava
Ik ook!! LOLquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Aaaah.. Ik snak naar zoetigheid!!!!!!!!!!!!!! Maar moet afvallen! Heb geen enkel stuk chocola of whatever in huis..
Komt waarschijnlijk doordat ze jou zwak inschatten, alleen kinderen krijgen smaakloze/lichte thee!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:09 schreef pureheart1 het volgende:
[..]![]()
Ja wat nou bij alle turken bij wie ik het dronk smaakte het naar niks. hihi
Ben geen vetzak, maar voel me nu niet lekker zoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:08 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ik ook!! LOL
Moet ook afvallen.Maar wat ik van jou op die foto zag (als je tenminste nog even zwaar bent als toen) was je best slank.
Ik ga straks voor het slapen een half uur springtouwen en probeer dat dan ieder avond te doen. Ik moet mijn figuur weer terugkrijgen!
-Hard...-quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk doordat ze jou zwak inschatten, alleen kinderen krijgen smaakloze/lichte thee!
Ja dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben geen vetzak, maar voel me nu niet lekker zoMoet dus wel even wat af.. Wil snel stoppen met roken en weer beginnen met die hard sporten
[..]
-Hard...-
Yeah you got mequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:11 schreef xminator het volgende:
Ik meen het ook niet slecht, maar zo is et meestal wel
Hmmm.. ook in een studentenhuis?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:15 schreef xminator het volgende:
Een meisje zit schuin iets voor mij, twijfel of het mijn huisgenoot is. Ze kijkt wel awkward steeds, heb er maar 1x gezien vandaar
Je moet je leven beteren en je verre houden van zondes, zuster.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:13 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ik droom best vaak dat ik verdrink.![]()
Wat wil dat zeggen?
En als zij dat wel is ik ben haar naam vergetenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:16 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Hmmm.. ook in een studentenhuis?
T kan een verlegen meisje zijn die zich altijd verbergt voor haar huisgenoten en nu ze jou ineens ziet schrikt ze en gedraagt ze zich dus vreemd. Waarom weet ik dit toch zo goed te beschrijven?
Dat je bang bent dat Nederland overstroomt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:13 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ik droom best vaak dat ik verdrink.![]()
Wat wil dat zeggen?
Liefst wel..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:14 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook.
Wat voor sport? Hardlopen?
Dromen zeggen veel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je moet je leven beteren en je verre houden van zondes, zuster.Nee, geen idee, maar dromen moet je niet al te veel waarde aan hechten. Hoewel stress in je dagelijkse leven zich natuurlijk ook kan uiten in je dromen. Maar ik weet hier te weinig van om iets zinnigs te kunnen zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |