je moeder is een belchineesquote:
Omdat RvP.quote:
ken jij het liedje "dream on"?quote:
Drizzt, ben jij het?quote:
Zoethoudertjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Strootman heeft er nog geen gemaakt
Zal die ook nooit doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Strootman heeft er nog geen gemaakt
Mag het wel hopen. Enige reden dat ik kijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Kunnen we weer backstage kijken bij Jan Joost of dat niet?
Denk het nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag het wel hopen. Enige reden dat ik kijk.
Kom op, het is maar een EK-Kwalificatiewedstrijdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:47 schreef Edensnator het volgende:
Iemand een goede stream? En niet die van SBS want die werkt hier niet. Wil het echt graag zien.
check sportlemon ofzo evenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:47 schreef Edensnator het volgende:
Iemand een goede stream? En niet die van SBS want die werkt hier niet. Wil het echt graag zien.
Dat lijkt me een soort zoethoudertje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van der Vaart moet gewoon reserve aanvoerder zijn.
WKquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op, het is maar een EK-Kwalificatiewedstrijd
EK?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op, het is maar een EK-Kwalificatiewedstrijd
http://sopcast.dutch.toggle.com/quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:47 schreef Edensnator het volgende:
Ik schakelde om 20.30 inquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:48 schreef Stevenzenl het volgende:
ik me om 20:15 richting huis spoeden omdat ik dacht dat het om 20:45 begon, mehhhhhh
nog niet helemaal idd. Naar NL scoort nog minimaal 1x in de 2e helft.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit nog niet helemaal gerust!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:48 schreef j0rdiiii het volgende:
101greatgoals bedankt voor de filmpjes.
Sport1quote:
Neequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag het wel hopen. Enige reden dat ik kijk.
Oost Europa he, daar is het wat vroeger.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik schakelde om 20.30 inBeginnen ze ineens om 20.00
Prima, hoezo?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe spelen de ajaciedenajacied trouwens?
Waarom begin je hierover terwijl we het over strootman hebben?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net als de rest van de verdediging (BMI uitgezonderd natuurlijk)quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mag ik niet vragen hoe andere spelers spelen in dit topic?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom begin je hierover terwijl we het over strootman hebben?
Omdat we die plaatjes van Strootman nu wel een keer gezien hebben. Herhaling van zetten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom begin je hierover terwijl we het over strootman hebben?
Ah nu wel, relaxed. Zo lekker naar Sierd luisteren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dat torrentstream werkt ook voor geen flikker gvd
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mag ik niet vragen hoe andere spelers spelen in dit topic?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:52 schreef PizzaGeit het volgende:
Mijn god, heel de TV zit onder doorBMI
Nee hoor, verwacht de rest van de wedstrijd een hoop smerige overtredingenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:50 schreef ZuidGrens het volgende:
Prima wedstrijdje. Denk dat die Roemenen er nu vol op gaan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:54 schreef Compliment het volgende:
Zo lelijk is Strootman toch niet? Ik bedoel z'n mond is niet de mooiste, maar toch.WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Laatst een keer geprobeerd, maar ik kreeg al steeds een foutmelding met installerenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dat torrentstream werkt ook voor geen flikker gvd
BMI is iig een prima keuze. Het centrum is wat onzeker. Ik zou daar Douglas gaan proberen naast Heitinga. Van Rhijn is wat mij betreft een prima opvolger voor vd Wiel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:54 schreef ZaZoe het volgende:
Verdediging moet nog veel aan gesleuteld worden, wat een gatenkaas
Robben en Lens nog een keerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:57 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik word niet heel vrolijk van Narsingh, De Jong, Strootman, Vlaar en Heitinga.
Schattig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie GGMM gehoord?
Nee.
Wat zei hij?
Kappen
Narsingh kreeg nog wel penalty meequote:
Als die gaat spelen staat hij er gewoon weer in denk ik hoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
BMI is iig een prima keuze. Het centrum is wat onzeker. Ik zou daar Douglas gaan proberen naast Heitinga. Van Rhijn is wat mij betreft een prima opvolger voor vd Wiel.
Strevertjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee.
Wat zei hij?
Kappen
vind de jong prima spelen opzichquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:57 schreef Chase_Utley het volgende:
Door Narsingh hebben we een pingelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:57 schreef Chase_Utley het volgende:
daar heb je een punt , goed voor penalty's.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Narsingh kreeg nog wel penalty mee
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee.
Wat zei hij?
Kappen
wil je mod worden ofzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee.
Wat zei hij?
Kappen
Ach joh, laat gaan. Beetje kloten kan toch geen kwaad.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee.
Wat zei hij?
Kappen
de Jong speelt wel goedquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:57 schreef Chase_Utley het volgende:
Weet wel zekerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als die gaat spelen staat hij er gewoon weer in denk ik hoor.
Je hoeft geen wannabe mod te zijn Stijn,quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee.
Wat zei hij?
Kappen
Ambities?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee.
Wat zei hij?
Kappen
Ja hier bleef hij maar bufferen, was hij bij 100 procent, dan ging hij weer gelijk naar 0 procent en weer opbouwen. Pangastream loopt nu als een zonnetje via torrentstream *klopt af*quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Laatst een keer geprobeerd, maar ik kreeg al steeds een foutmelding met installeren
vind je? Die man kan nog niet eens een bal over drie meter in de voet aanspelen.quote:
Waar baseer je dat op? De eerste 35 minuten was NL heer en meester, met name op het middenveld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:59 schreef dutchm4n het volgende:
Het spel niveau is bedroevend laag. Heitinga moeten ze per direct, liefst nu al in de rust, permanent uit de selectie flikkeren.
En terecht wel. Kut ventje die het eigenlijk niet verdiend imo, maar ik vind dat nog steeds echt een topper in potentie.quote:
Douglas wil ik inderdaad weleens zien in dit elftal. Gewoon proberen. Het centrum vind ik erg zwak nuquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
BMI is iig een prima keuze. Het centrum is wat onzeker. Ik zou daar Douglas gaan proberen naast Heitinga. Van Rhijn is wat mij betreft een prima opvolger voor vd Wiel.
Heb je je glaasje cola en zakje chips al gehad?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat leuk dat iedereen er op ingaat gelijk.
Het is net Happen naar Peijnenburg
Haha je had eerst opquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat leuk dat iedereen er op ingaat gelijk.
Het is net Happen naar Peijnenburg
Op zijn laatste 1,5jaar bij Ajax na vond ik hem altijd geweldig jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
En terecht wel. Kut ventje die het eigenlijk niet verdiend imo, maar ik vind dat nog steeds echt een topper in potentie.
precies datquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:59 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Douglas wil ik inderdaad weleens zien in dit elftal. Gewoon proberen. Het centrum vind ik erg zwak nu
Slechter als Geitinga kan het in ieder geval toch niet, dus waarom niet inderdaad.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:59 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Douglas wil ik inderdaad weleens zien in dit elftal. Gewoon proberen. Het centrum vind ik erg zwak nu
Wat leuk dat je gelijk over mijn leeftijd begint.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je je glaasje cola en zakje chips al gehad?
Stickers zijn ouderwets, kids moet je tegenwoordig stimuleren met een game, ipad of nieuwe mobiel.quote:
Douglas? Serieus?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:59 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
De eerste 4 minuten, had ie 3x geprutst met balverlies tot gevolg, rest van de helft ook alleen maar geprutst. In heel het elftal overigens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? De eerste 35 minuten was NL heer en meester, met name op het middenveld.
verdedigend wel sterk, combinerend heb je wel gelijk inquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
vind je? Die man kan nog niet eens een bal over drie meter in de voet aanspelen.
Het geld groeit niet op m'n rug.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stickers zijn ouderwets, kids moet je tegenwoordig stimuleren met een game, ipad of nieuwe mobiel.
Zo denken al die falende kutouders van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stickers zijn ouderwets, kids moet je tegenwoordig stimuleren met een game, ipad of nieuwe mobiel.
danquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:01 schreef TheGeneral het volgende:
Ach, van Rhijn is echt niet zo veel beter als Janmaat hoor.
Ook lastig was dat het forum waar je naar verwezen werd voor problemen in het Russisch isquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ja hier bleef hij maar bufferen, was hij bij 100 procent, dan ging hij weer gelijk naar 0 procent en weer opbouwen. Pangastream loopt nu als een zonnetje via torrentstream *klopt af*
Ok.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:02 schreef Stevenzenl het volgende:
Janmaat, echt de slechtste speler in Oranje, ooit.
Omdat ie de eerste vervanger van Van Rhijn is misschien?quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:02 schreef Tallie1982 het volgende:
Jezus...janmaat....waarom geen Douglas erin?
Van Rhijn is wel goed danquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Janmaat, ik vind het een leuke speler voor Eredivisiebegrippen, meer bezig met de aanval dan de verdediging.
Niet meer dan dat.
Nee, brama heeft er ook ooit ingestaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:02 schreef Stevenzenl het volgende:
Ja dat wist ik zelfsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Omdat ie de eerste vervanger van Van Rhijn is misschien?
Jezus, wat zijn sommige mensen dom hier
Nee dat is Willemsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:02 schreef Stevenzenl het volgende:
Hij loopt hier vast bij de tossquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ook lastig was dat het forum waar je naar verwezen werd voor problemen in het Russisch is
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:02 schreef Stevenzenl het volgende:
Romano Dennefaal.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:02 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee, brama heeft er ook ooit ingestaan.
Slechtste Oranjeklant die we ooit gehad hebben is gewoon ongelofelijk domme opmerkingquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:02 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ah, een Feyenoorder, nee sorry, dan is ie goed!
Veel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er mis met zijn spel, concreets?
Negeer die mongool gewoon joh.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er mis met zijn spel, concreets?
Je zou daar niet eens naar moeten kijken, kneusje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:02 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ah, een Feyenoorder, nee sorry, dan is ie goed!
van Rhijn ook nog niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:02 schreef Shreyas het volgende:
Jammer Janmaat is nog niet geschikt voor dit niveau
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
vd Wiel als enige maar die speelt te weinigquote:
Van Hooijdonk ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:04 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
speelt nu bij de amateurs
Ga maar vooral lekker door metquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:03 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Willems over 3 jaar te bewonderen in Barca 1, Janmaat bij FC Groningen ofzo.
oke.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga maar vooral lekker door metroepen zonder enige aanleiding.
Go DavyJe kunt het.
Dan krijg je een sticker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |