quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:20 schreef Ludachrist het volgende:
Ik heb al een foto van BMI onder mijn ctrl+c, bij elke corner alert.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:29 schreef Onnoman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Zelfs ik heb een zwak voor BMI
Hoe kan je dat niet hebben voor zo iemand, het is gewoon een grote donkere versie van Stijn en zo aandoenlijk
En hij zingt ook voluit het volkslied mee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Zelfs ik heb een zwak voor BMI
Hoe kan je dat niet hebben voor zo iemand, het is gewoon een grote donkere versie van Stijn en zo aandoenlijk
Tuurlijk wel man, dan hadden we die duitsers gepakt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:29 schreef TLC het volgende:
Het had weliswaar geen donder uitgemaakt maar jammer dat BMI niet meedeed tijdens het EK.
Dat was gewoon de schuld van F. de Boer dat we daar punten lieten liggenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Maargoed, Van Gaal stond tegen Portugal ook 0-2 voor.
Niet te vroeg juichen dus...
Turkije is nog slechterquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:30 schreef ZaZoe het volgende:
Hoe heeft Turkije toch van dit zwalkend Roemenië kunnen verliezen?
Roemenie begon wel goedquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:30 schreef ZaZoe het volgende:
Hoe heeft Turkije toch van dit zwalkend Roemenië kunnen verliezen?
Hey dat is een UIquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:30 schreef Guidetti het volgende:
[ afbeelding ]
BMI schiet Oranje naar Brazilië
Dit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Die grote brede trappen tussen de vakken vind ik vrij sfeerverneukend...
Dat is een voordeel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:31 schreef Bittere_Bal het volgende:
enige nadeel...Feyenoord gaat BMI natuurlijk nooit houden zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |