Exactlyquote:
Maar de persoon waar je heen wil heeft dat misschien wel.quote:
Voor studenten is het momenteel eind van de financiele maandquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:20 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar de persoon waar je heen wil heeft dat misschien wel.
Is maar een idee hoor.
Vanuit Delft???????????quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga met inlognaam op de fiets.. Hij neemt een fiets mee en fietst samen met me naar zuid
Bedankt voor je vertrouwenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:33 schreef Pulver het volgende:
Het word wel een heel ingewikkeld verhaal zo. Nog ff en de trams rijden weer
Huh nee toch?quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga met inlognaam op de fiets.. Hij neemt een fiets mee en fietst samen met me naar zuid
Ik hoop niet dat je dat sarcastisch bedoelt. Ik probeer alleen maar mee te denken, maar het tijdstip werkt nu natuurlijk niet echt mee.quote:
Nee ik bedoelde het eigenlijk wel sarcastisch.. Jouw laatste post kwam nogal raar over namelijk, alsof je me niet geloofdequote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:36 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je dat sarcastisch bedoelt. Ik probeer alleen maar mee te denken, maar het tijdstip werkt nu natuurlijk niet echt mee.
Ik geloof je absoluut wel, dat is het niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde het eigenlijk wel sarcastisch.. Jouw laatste post kwam nogal raar over namelijk, alsof je me niet geloofde
Da's hardstikke mooi, is dat ook geregeldquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
Inlognaam zit btw nu 5min van mij vandaan.. Dus niet in Delft
Tof van hem.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
Inlognaam zit btw nu 5min van mij vandaan.. Dus niet in Delft
Ik weet dat de oplossingen beperkt zijn en juist daarom raak ik in paniekquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:40 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik geloof je absoluut wel, dat is het niet.
Maar om deze tijd weet je dat de oplossingen vrij beperkt zijn.
En ik draag gewoon de meest makkelijke oplossingen aan.
Nooit te snel in paniek raken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik weet dat de oplossingen beperkt zijn en juist daarom raak ik in paniek
Dacht dat je een stukje zou fietsen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:07 schreef Inlognaam het volgende:
Ai, lees nu pas verder in dit topic. Ik zat door te lezen in FB over die k*t enquetes.
Maar dr broer komt dr halen...omdat ze zich toch wel ietwat bezwaard voelde.
Gaat geen leuke nacht worden
Ik mag niet lachen, maar ik doe het toch wel een beetje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
En precies nu gaat ook verdomme de lader van mn telefoon kapot.. Die nog maar 4% batterij heeft :/
Moest even mn fiets nakijken, band oppompen en wist niet of ze nu wel/niet wilde.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:15 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dacht dat je een stukje zou fietsen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 02:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik mag niet lachen, maar ik doe het toch wel een beetje.
Als het tegenzit, dan zit het goed tegen ook. De ironie
Zeker geen universele lader?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |