Gaat er geen tram/metro meer?quote:
Tram rijd hier niet en laatste metro rijd maar tot alexander, als die niet al geweest is..quote:
Waarom moet je ineens op slag en stoot naar Rotjeknor?quote:
Ik woon zelf ook in Rotterdam, maar niet in Zuid.. Ik dm je evenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:45 schreef Pulver het volgende:
[..]
Waarom moet je ineens op slag en stoot naar Rotjeknor?
Morgen brak jijquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:49 schreef JK1982 het volgende:
Zo, the Lincoln Lawyer gezien, aanrader!
* JK1982 twijfelt of ik nog een filmpje zal gaan kijken.. Moet morgen wel weer werken
Ik vroeg me al af waarom je die kant op moest.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik woon zelf ook in Rotterdam, maar niet in Zuid.. Ik dm je even
Ik heb geen fiets anders zat ik er al opquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:50 schreef Inlognaam het volgende:
Dat wordt fietsen als je daar nu echt heen moet, heel lang lopen of liften
geen vrienden die je een lift kunnen geven?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb geen fiets anders zat ik er al op
Pas je op een herenfiets van 26" ?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb geen fiets anders zat ik er al op
Taxi zal rond de 25 euro zijn gok ik, maar nee ik heb geen vrienden die me een lift kunnen gevenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:53 schreef gomi het volgende:
[..]
geen vrienden die je een lift kunnen geven?
taxi zal wss heel duur zijn?
Goeie vraag, geen ideequote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:53 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Pas je op een herenfiets van 26" ?
hmm kut dan dus. en je moet echt nu?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Taxi zal rond de 25 euro zijn gok ik, maar nee ik heb geen vrienden die me een lift kunnen geven
Best welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:55 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm kut dan dus. en je moet echt nu?
En ik zit ook al niet meer in de buurt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:58 schreef gomi het volgende:
[..]
aan mij heb je niet veel. ik zit in amsterdam.
Wat nu erg vervelend is, aangezien je zelf een heel wagenpark voor de deur hebtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
En ik zit ook al niet meer in de buurt.
lol moest lachenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:03 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wat nu erg vervelend is, aangezien je zelf een heel wagenpark voor de deur hebt
Thnx schat voor de tip, als dat kon.. Had ik allang de taxi gepaktquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:10 schreef Pulver het volgende:
Als het echt nodig is, zou ik toch voor die taxi gaan.
Het kost wat, maar je hebt wel je rust voor jezelf.
Wat houd je dan precies tegen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Thnx schat voor de tip, als dat kon.. Had ik allang de taxi gepakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |