PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
neequote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:03 schreef Thorb het volgende:
http://www.sbs6.nl/progra(...)roemenie-nederland-r
Mulder is 10x beter dan die kut steekquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:04 schreef vandermar het volgende:
Lekker gekeept door die kutkeeper.
Hennesey voor 500 coins, dat lijkt mij wel een prima deal
Ja, die speelt alleen niet omdat hij een blessure heeft, anders was hij eerste keus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Mulder is 10x beter dan die kut steek
pechquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wat? die bal komt van de lat af tegen die Roemeen aan. Als die daar niet stond zat hij niet
Nee volgens mij gewoon onderkant lat, licht getoucheerd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wat? die bal komt van de lat af tegen die Roemeen aan. Als die daar niet stond zat hij niet
Volgens mij zat er niks tussen hoor?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Haha nee inderzaad.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En hij heeft nog 5* WF ook, jammer dat hij geen 5* heeftquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:08 schreef vandermar het volgende:
http://futhead.com/fifa/players/2590/#.UH2inoawfPQ
2* skills terwijl hij de mcGeady spin doet
Met 5* skills zou ik een fins team makenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En hij heeft nog 5* WF ook, jammer dat hij geen 5* heeft
Verkeerde topic vriend.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef Onnoman het volgende:
hoeveel allochtonen voetballen er nu in het neerlands elftal eigenlijk?
Je kan beter vragen hoeveel Nederlandersquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef Onnoman het volgende:
hoeveel allochtonen voetballen er nu in het neerlands elftal eigenlijk?
oopsquote:
We weten wel dat je niet voor Feyenoord bent. Maar om dat nou net zovaak als mij te laten merken.quote:
Vlaar speelt toch bij Aston Villa?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
We weten wel dat je niet voor Feyenoord bent. Maar om dat nou net zovaak als mij te laten merken.
Oh sorryquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vlaar speelt toch bij Aston Villa?
Tis watquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net lekker genaaid door EA.
Begon een toernooi-wedstrijd. Ik was net een minuut of zo onderweg en toen viel de verbinding weg met de EA-servers. Ik kom weer terug in FUT. Kan ik de wedstrijd opnieuw spelen, maar zijn mijn spelers wel allemaal 1 contract kwijt.
Ik heb Benzia nodig als SPquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:17 schreef Dudeweiser het volgende:
Iedereen wil ineens Benzia van mij kopen
ga weg ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:18 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Ik heb Benzia nodig als SP/careSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hjb SBquote:
Lens doet dat momenteel welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:22 schreef pascal08 het volgende:
Lens en Narsingh zijn toch wel 2 ontzettend goede spelers. Jammer (of niet) dat ze dat bij PSV niet vaak laten zien.
Dat heeft die anonymous natuurlijk vernaaid.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
En wat is dit voor OP chick dan TS?
Ik ook niet want ik pikte net een Adryan 4-1-2-1-2 op voor 15k terwijl hij meer dan 20k waard isquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:20 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag niet klagen geloof ik!
Waarom niet gewoon sbs 6?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:28 schreef Toefjes het volgende:
tv op ipad loopt achter. hier moet ie nog vallen
skkltje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:28 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wist niet dat het al begonnen was.
Stiekem welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
We weten wel dat je niet voor Feyenoord bent. Maar om dat nou net zovaak als mij te laten merken.
Dat zou terecht zijn als je een alternatief hebt inderdaadquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik denk dat hij uit principe geen sbs kijkt.
bij mij Real Madridquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:30 schreef Lindgren. het volgende:
FC Barcelona meldt zich voor Kenneth Vermeer.
FIFA 13![]()
Wordt hij een LBquote:
idd. Nutteloos met zijn pacequote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die zit te futten, alvast alle BMI's opkopen.
Daar mag hij ten minste op de bank zitten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, hij ging liever naar Stuttgart.Logisch.
Meer speeltijd dan bij Barcelonaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, hij ging liever naar Stuttgart.Logisch.
Hij zal gewoon een LB met 71 pace worden dan ofzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:33 schreef Nickskuh het volgende:
Zou wel bazig zijn als bmi een if krijgt op cb, IF BMI en Donk.
Felipe Santana mi man.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:37 schreef Dudeweiser het volgende:
welja, ik verkoop Dede, Zouma eruit voor 3 maandenGelukkig heb ik Denswil en Veltman nog
jinxquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:37 schreef StijnDa het volgende:
Roemenië voetbalt best goedJammer voor ze dat Nederland 2 uit 2 scoort zo ongeveer.
lekker in de lucht springen als je moet duiken tochquote:
al lang wegquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:38 schreef kilozout het volgende:
Fuck, geen ruimte meer. Staat een Puyol op van 5 K. 4-2-2-2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |