Daar ging mijn zogenaamde reputatieequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:15 schreef Nestalgie het volgende:
Flips: een oud wijf met een aluhoedje op.
Ze had zelfs een kalender bij zich die aftelde tot 21 december, en ze kon ook maar niet ophouden over het feit dat we gehersenspoelt worden door de regering wanneer ze patat friet noemen.
ripquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar ging mijn zogenaamde reputatiee
We hebben geen reputatie, we zitten op fokquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook dat nog eens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:19 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
We hebben geen reputatie, we zitten op fok
Je bent nu geen kerel meer dus wat jank je?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:15 schreef Nestalgie het volgende:
goedemiddag op deze dinsdagavond, vele zijn niet bij de afgelopen nbmeet geweest dus daarom zal ik jullie vertellen hoe het er aan toe ging.
ik kwam op mijn scooter aan op een plein in amsterdam door een braboneger met een grote afro in een kleine blauwe suzuki swift.
Ik stapte in en groette de braboneger en stelde zich voor met: 'horkje grgr'
ik ging naar de volgende, zijn vrouw.
Zijn vrouw was een zwarte vrouw met de grootste negerinnenbillen.en tieten die je je kan voorstellen.
Het volgende slachtoffer die ik begroette was een standaard FOK!ker met een gigantische bril en een laptop bij zich hij stelde zich voor met youri: AKA the ezechielk!!!!.
Hij had zijn vriendin bijzich die ongelovelijk verlegen was, en nog lang ook!!
Ik stelde me voor met Nestalgie, en youri zei: die homo?' ik deed nonchalant maar toen ik thuis kwam heb ik wel ff zachtjes gehuild.
Eenmaal aangekomen op de meet werden we verwelkomt via een beeldscherm door FL freak omdat hij als een ware FOK!ker niet van zn zolder durfte te komen.
We moesten een wachtwoord intikken om te bevestigen dat we echte FOK!kers waren.
3 kansen; poging 1: patat, poging 2: yvonneislekker.
Beide faalde, het kon toch niet? poging 3: friet.
Helaas goed
We waren binnen, ik schreef mn naam op een briefje en liet die doorgeven zodat iedereen wist wie ik was ( want 3 mensen op 1 dag was meer dan genoeg).
Dit idee werd over genomen door de andere.aanwezigen, ik ontmoette wietparkiet: een heel klein mannetje met een darth vader masker op die in totaal 7x moest kotsen van de cola.
Dientje12: een schreeuwende astma patient die alsmaar begon over dat je nooit moest beginnen met roken.
Flips: een oud wijf met een aluhoedje op.
Ze had zelfs een kalender bij zich die aftelde tot 21 december, en ze kon ook maar niet ophouden over het feit dat we gehersenspoelt worden door de regering wanneer ze patat friet noemen.
plastic_zak: een dik klein mannetje die zo chagrijnig als de pest was, hij gaf iedereen een folder over hoe coke beter is dan pep
Ro-ald: een brede kastneger die om de minuut een biertje achter de kiezen had, hij heeft zeker 2 mensen van de trap geflikkerd.
Langzaam stroomde de rest binnen...
Daar zaten we dan, ieder met een mobieltje/ laptop in de hand.
Ik zat naast uft: een lelijk meisje met een grote bril, ze zag eruit als de standaard FOK!ker ( would not bang ).
Toen haar cola met prik werd aangeboden nam ze het niet omdat ze vond dat prik pijn doet__!
Aan de andere kant zat intronic, een homofiele bejaarde die graag aan kleine jongentjes zat.
Op de bank naast me zaten monopoly, faaluser en smitjew.
Alledrie waren het van die knutsel homo's, monopoly was heel stil en was enkel bezig met origami.
Faaluser was heel voorzichtig die niet durfte te praten maar enkel dingen opschreef, zo schreef hij dat hij nog nooit iets heeft gebroken.
En smitjew de jongen met het typische amsterdamse accenthij had veel praatjes maar toen hij moest laten horen of hij het alfabet uit zijn hoofd kon noemen klapte hij al gauw dicht.
Daar kwam dromenvangertje aankakken; de wiet snuivende () cameraschuwe junk
zij kwam samen binnen met leeell en spaghettivreter.
leeelll was een bejaarde man die er nog redelijk jong.uit zag, hij spoorde niet helemaal want hij.ging ook nog anne.frank zoeken.
Spaghettivreter was de vlugge prater, hij vertelde iedereen 10 x hetzelfde.
Er was ook nog iemand die dastan heette: deze jongen werd gehaat door de dames doordat hij maar niet van.ze af kon.blijven
En ik: een dikke kakker met zware pdd-nos die bij elke dame die binnen kwam ff een snel bezoekje aan het toilet moest geven.
Op de meet werd niet veel gepraat, iedereen zat op zijn/ haar mobiel of laptop en zat constant te FOK!ken en 'grappige' fail compliaties te kijken.
Ik vond het een leuke meet lekker gefokt zoals het hoort en heel af en toe zelfs een halve seconde oogcontact gehad
dus bedenk je als je niet naar een meet gaat
quote:
Wat. De. Neuk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er zijn wel filmpjes
Dit is er 1 van
Wie dit is weet ik nietquote:
P_zquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er zijn wel filmpjes
Dit is er 1 van
Die had ik de ochtend erna al gezien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie dit is weet ik niet
Maar wel zelfde avond
Wees trotsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die had ik de ochtend erna al gezien.
Wie is dat die zegt "jongens jongens even serieus" op het einde?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie dit is weet ik niet
Maar wel zelfde avond
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie dit is weet ik niet
Maar wel zelfde avond
Steven natuurlijk, hij was boos dat pz alles gebruikt heeft.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wie is dat die zegt "jongens jongens even serieus" op het einde?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er zijn wel filmpjes
Dit is er 1 van
Dastanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wie is dat die zegt "jongens jongens even serieus" op het einde?
Moet wel jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:50 schreef Rodawa het volgende:
Wie is trouwens dat meisje dat hem ook echt aanspreekt met 'PZ'? DV toch?
Uft en flipselsquote:
Bedankt manquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zoveel faalusers op één plek
quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:53 schreef Fopje het volgende:
Kan je deze shit btw niet beter achter de schermen houden?
nu durf ik helemaal niet meer van zolder afquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie dit is weet ik niet
Maar wel zelfde avond
ik moest lachenquote:
Ohquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo?
Youtube kanaal staat gewoon openbaar
16 november maar dan gewoon in Nederland want Amsterdamquote:
Verrekte kutbrabanders ook altijd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
16 november maar dan gewoon in Nederland want Amsterdam
Alleen jij bent wel tof samen met Minitronic uit die omgevingquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Verrekte kutbrabanders ook altijd.
Dankjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen jij bent wel tof samen met Minitronic uit die omgeving
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen jij bent wel tof samen met Minitronic uit die omgeving
staat op mijn agendaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
16 november maar dan gewoon in Nederland want Amsterdam
Kom jij uit Brabant dan?quote:
Yes, jammer dat ik niet kon komen woon er 10 min. vandaanquote:
Dan nog zijn die andere 2 tofferquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:01 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Yes, jammer dat ik niet kon komen woon er 10 min. vandaan
Ik kom wel na A'dam volgende meet jwzquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan nog zijn die andere 2 toffer
Einde van dat filmpjequote:
Die telefoonquote:
tevens telefoon doet nog perfectquote:
SV en P_Zquote:
Naja onder het mom van: Beetje gay is niks mis mee.. past ie goedquote:
hahah nee ze sliepen zittend op de bank en 1 viel omquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Naja onder het mom van: Beetje gay is niks mis mee.. past ie goed
Party hard.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:10 schreef smitjew het volgende:
[..]
hahah nee ze sliepen zittend op de bank en 1 viel om
Dus gewoon beetje gayquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:10 schreef smitjew het volgende:
[..]
hahah nee ze sliepen zittend op de bank en 1 viel om
ik vond het beetje vreemd om te zuipen met vreemde maar, ga volgende keer wel wat losser.quote:
Wie zegt daar op 00:31: ''Nee, nee jongens, dit is echt niet leuk even serieus''quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie dit is weet ik niet
Maar wel zelfde avond
Dastanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wie zegt daar op 00:31: ''Nee, nee jongens, dit is echt niet leuk even serieus''
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dastan
Dat is wel een toffe peer alleen zijn stem is wel beetje kakkeriggay
dat is mono volgens mijquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wie zegt daar op 00:31: ''Nee, nee jongens, dit is echt niet leuk even serieus''
Teringquote:
Ik ben helemaal clean maar van wat ik gezien heb zijn er psychische littekens achter gebleven, zeg maar aan de binnenkant van me schedelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:53 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
hoe is het met je astma, jongen?
pep is voor de zwakke he!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal clean maar van wat ik gezien heb zijn er psychische littekens achter gebleven, zeg maar aan de binnenkant van me schedel
quote:
quote:
quote:
wietparkiet heeft flips gehosseldquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:09 schreef Stink-ui het volgende:
is er nog met een sjimeid geveingerd?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er zijn wel filmpjes
Dit is er 1 van
volgende meet bij jou?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die filmpjes.
Lijkt me een erg vermoeiende avond en geen stelletje dat ik in huis zou nemen zonder eerst al het meubilair weg te halen.
Zodra ik van mevrouw Drebin af wil, die zou namelijk een hartverzakking krijgen van zo'n stelletje in huis.quote:
Ik ben anders zeer netjes.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zodra ik van mevrouw Drebin af wil, die zou namelijk een hartverzakking krijgen van zo'n stelletje in huis.
Doe haar dat maar niet aan, je moet wel een x naar een meet komen. dan wil ik een pit met je zettenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zodra ik van mevrouw Drebin af wil, die zou namelijk een hartverzakking krijgen van zo'n stelletje in huis.
aldus brabonegerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben anders zeer netjes.
Ik was de begeleiding die avond, beter hadden we meer mensen ingezet
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben anders zeer netjes.
Ik was de begeleiding die avond, beter hadden we meer mensen ingezet
Wellicht ooit een keer.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:00 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Doe haar dat maar niet aan, je moet wel een x naar een meet komen. dan wil ik een pit met je zetten
Nouja, LompeVrouw was ook mee, die was ook nog nuchter. Best leuk om te zien, maar zelf zou ik het niet in huis nemen, zeg maarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]![]()
In je eentje met zo'n zooitje ongeregeld.
dastan niet te vergeten. en aan pz hadden we ook veelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:04 schreef leeell het volgende:
kom naar Amsterdam Frank
en sowieso, er zijn genoeg mensen die gewoon opletten hoor, inderdaad LH, maar ook mono en toen FL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |