Het staat geschrevenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom zou ik mijn favo standjes gaan posten dan?
Ik ben meer de gever dan de ontvanger op zich.quote:
Als je dat graag wilt weten, kom je het maar uitvinden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Het staat geschrevenDus het moet wel waar zijn..
Stel dat ik een man was en ook benieuwd naar je favo standjes was, moest ik het dan ook zelf komen uitvinden?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben meer de gever dan de ontvanger op zich.
[..]
Als je dat graag wilt weten, kom je het maar uitvinden.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stel dat ik een man was en ook benieuwd naar je favo standjes was, moest ik het dan ook zelf komen uitvinden?
Hangt er van af. Als je een van mijn homies zou zijn die een beetje onzeker is en er over wil praten, no problem. Zo rol ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stel dat ik een man was en ook benieuwd naar je favo standjes was, moest ik het dan ook zelf komen uitvinden?
Wie zijn je homies?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van af. Als je een van mijn homies zou zijn die een beetje onzeker is en er over wil praten, no problem. Zo rol ik.
Als je echter een knappe single kerel bent, dan is het een ander verhaal.
lijkt me meer eentje voor saaie missionaris... vandaar dat het zo snel gaat vervelenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:56 schreef Royco1 het volgende:
Kaneel lijkt me echt het type voor doggy.
Dan heeft ie overzicht en kan ie af en toe even goed die kont spanken
Mijn vrienden van de middelbare school en eerste jaar uni.quote:
hahahaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:56 schreef Evie het volgende:
[..]
lijkt me meer eentje voor saaie missionaris... vandaar dat het zo snel gaat vervelen
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:56 schreef Royco1 het volgende:
Kaneel lijkt me echt het type voor doggy.
Dan heeft ie overzicht en kan ie af en toe even goed die kont spanken
Jullie pogingen zijn zo doorzichtig dat zelfs Kree ze zou doorzien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:56 schreef Evie het volgende:
[..]
lijkt me meer eentje voor saaie missionaris... vandaar dat het zo snel gaat vervelen
Ach, 't is gewoon een beetje interesse tonen in je medemens!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie pogingen zijn zo doorzichtig dat zelfs Kree ze zou doorzien.
Lastig LastiGquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van af. Als je een van mijn homies zou zijn die een beetje onzeker is en er over wil praten, no problem. Zo rol ik.
Als je echter een knappe single kerel bent, dan is het een ander verhaal.
O Favo is met kree?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie pogingen zijn zo doorzichtig dat zelfs Kree ze zou doorzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |