Ja, dat kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Keizertje Nooitgenoeg is het op dit moment idd
![]()
Was je nu al in George bezig?
Vriendin van me is in Japan en is vandaag Hachi een aai voor me gaan brengen en zij en dr dude hadden traantjes
Ja! Goed!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, die lees je echt fijn maandag uit, fijne afleiding zeker.
Het is echt leuk en grappig.
Schrijven jullie er alletwee een boodschap in?
DON'T RUSH MEquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
He Muis... Maak eens een foto van je theemok?
Oh jaquote:
Een draakjequote:
Wat leukquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:21 schreef Strega het volgende:
Pagan heeft George al uit, hij vond hem hilarisch. Feest der herkenning als je een dog hebt gehad,
Ach, aan een kant zie ik er tegenop en aan de andere kant wil ik het zo gauw mogelijk achter de rug hebben. Ik hoop alleen wel dat ze alles goed wegkrijgen en niet in mondzenuwen snijdenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk!
Strega, hoe gaat het verder met je, zie je erg op tegen Maandag of ben je nog wel redelijk rustig?
Ik wilde het niet vragen omdat je misschien rustig bent en dan gaat stressen door de vraag, maar ja... dilemma, dilemma![]()
Ik hoop dat het heel snel en voorspoedig gaatquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:38 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach, aan een kant zie ik er tegenop en aan de andere kant wil ik het zo gauw mogelijk achter de rug hebben. Ik hoop alleen wel dat ze alles goed wegkrijgen en niet in mondzenuwen snijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |