SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:
Heb ik niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:31 schreef Ambipur het volgende:
PH, stuur me je foto eens. Naar jou ben ik wel benieuwd
Ik snap het gezeik over vragen naar fotos helemaal nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:31 schreef Ambipur het volgende:
PH, stuur me je foto eens. Naar jou ben ik wel benieuwd
paasss jij is je fb, ik ben ook benieuwd naar jouquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:34 schreef Ambipur het volgende:
Paas je facebook dan.. Wuulllaaaaah, ik ben geen troll
Nee, het zijn altijd die Turkse wijven die zo doen. Dramaqueens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik snap het gezeik over vragen naar fotos helemaal niet
Daar heb ik geen enkele foto op staan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:34 schreef Ambipur het volgende:
Paas je facebook dan.. Wuulllaaaaah, ik ben geen troll
Alleen als we gaan date. I like them young, je weet tochquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:34 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
paasss jij is je fb, ik ben ook benieuwd naar jou
Echte mannen plaatsen 'm gewoon op het forum, toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jammer!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:36 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen enkele foto op staan.
Dus je hebt er weinig aan.
Jij had ooit een baardfoto geplaatst, was jij dat lan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Doe dan! Ik heb hem wel eens eerder geplaatst.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echte mannen plaatsen 'm gewoon op het forum, toch?
Tried and true.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij had ooit een baardfoto geplaatst, was jij dat lan?
Is goedquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alleen als we gaan date. I like them young, je weet toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Facebook of gewoon picture? Moet dan ff mijn harde schijf zoeken, op deze lap staan nu mijn vakantiefoto's en om nu mijn vetrollen aan jou te showenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:38 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ik maak wel een keertje een foto voor je.
Mag ik jou zien?
quote:
Ik plaats 'm liever niet op het forum. Wil best DM'en, als men wil. Maar voor wat hoort wat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Doe dan! Ik heb hem wel eens eerder geplaatst.
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Facebook of gewoon picture? Moet dan ff mijn harde schijf zoeken, op deze lap staan nu mijn vakantiefoto's en om nu mijn vetrollen aan jou te showen
En mij wilde je niet DM'en. Zal 't onthouden .quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Ik plaats 'm liever niet op het forum. Wil best DM'en, als men wil. Maar voor wat hoort wat.
Nu wil ik zijn foto zien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Nu geloof ik dat je jood bent man! Typisch joods/arabisch uiterlijk.
Jij stuurt ook niets.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
En mij wilde je niet DM'en. Zal 't onthouden .
Nieuwsgierigheid he..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:44 schreef zarGon het volgende:
Eten en foto's van elkaar zijn toch wel de twee meest terugkerende onderwerpen.
LELIJK!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:55 schreef xminator het volgende:
Whahah heb TM geflasht! Hij krijgt echt niet mijn foto
Maak maar een grapje, vanavond krijg je er een waarschijnlijk. Ben nu druk met inpakken en ga richting groningen vandaar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:55 schreef xminator het volgende:
Jou heb ik tóch al gezien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:55 schreef xminator het volgende:
Na het printen weer scannen bedoel je?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:03 schreef xminator het volgende:
Pdfprinter installeren en dan alleen die pagina printen?
Geen facebook.. Er staan foto's op van dingen die in de media zijn geweest, dat hoeven jullie niet te weten.quote:
Gast, doen! Turkse cougar alles!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alleen als we gaan date. I like them young, je weet toch
Knip hem eruitquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Geen facebook.. Er staan foto's op van dingen die in de media zijn geweest, dat hoeven jullie niet te weten.
Verder heb ik even gecheckt op mijn lap, maar dit zijn allemaal foto's van 2011... Waarvan de helft bestaan uit foto's met mijn ex
Nee je print niets, pc denkt dat je print maar dan komt er een pdf bestand uit. Pdfexport ofzo google eens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:04 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Na het printen weer scannen bedoel je?
Want ik wil niks printen. Wil het gewoon opslaan en per mail verzenden.
Ben te oud voor hem.. We schelen zowat 10 jaar man...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gast, doen! Turkse cougar alles!
Oké, jij eerst.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Krijg je eentje van mijn oog.
Hou oud was jij precies?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben te oud voor hem.. We schelen zowat 10 jaar man...
29..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hou oud was jij precies?
En boeiend, ik denk niet dat Eagle zich misbruikt zal voelen achteraf.
Mijn maag.. Bah....!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Of plak mijn foto eroverheen, hier heb je hem alvast:
[ afbeelding ]
Frank Zanequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Of plak mijn foto eroverheen, hier heb je hem alvast:
[ afbeelding ]
Microsoft XPS writer ofzo. En dan doe je alleen de pagina die je "geprint" wilt hebben, dan krijg je het als PDF!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee je print niets, pc denkt dat je print maar dan komt er een pdf bestand uit. Pdfexport ofzo google eens.
nu wil ik het juist zienquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Geen facebook.. Er staan foto's op van dingen die in de media zijn geweest, dat hoeven jullie niet te weten.
Verder heb ik even gecheckt op mijn lap, maar dit zijn allemaal foto's van 2011... Waarvan de helft bestaan uit foto's met mijn ex
6/7 jaartjes maarquote:
Precies, daarom mag ze het mij ook niet kwalijk nemen dat ik dat dacht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
na de 26 is het toch allemaal hetzelfde bij vrouwen?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
na de 26 is het toch allemaal hetzelfde bij vrouwen?
Jij had het dan ook puur over intelligentie, het ouder schatten toch.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Precies, daarom mag ze het mij ook niet kwalijk nemen dat ik dat dacht.
PH is dus gewoon een 40-jarige pedofiele man die zich voordoet als meisje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:12 schreef Ambipur het volgende:
PH heeft nu een foto. Al hoewel ik daar ook al niet meer op lijk.
PH, vertel nu es eerlijk.. Lijk ik oud?
m'n dm box wacht op jequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:12 schreef Ambipur het volgende:
Nee, iemand die me versierde zei dat..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Ambi zei laatst dat ze er uitziet als iemand van 21, dus moet wel meevallen, toch?
Laten we het daarop houden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij had het dan ook puur over intelligentie, het ouder schatten toch.
Shit. Busted...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
PH is dus gewoon een 40-jarige pedofiele man die zich voordoet als meisje.
Dit vraagt een persoonlijke analyse.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, iemand die me versierde zei dat..
Het varieert van 21 tot aan 27.
Ja, maar het is een oudere foto. En ik ben al lichter dan op die foto. Het is van een jaar terug.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit vraagt een persoonlijke analyse.
Wat is nou je echte vraag ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toevallig ook 2x een s in haar nickname?
Ik hoef ook geen bikinifoto's.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, maar het is een oudere foto. En ik ben al lichter dan op die foto. Het is van een jaar terug.
En bikini foto's deel ik niet uit.
Ben Turks he, dus een Dramaqueen.
Sorry meid ik was even weg!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:12 schreef Ambipur het volgende:
Hahahaha shutt upquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
PH is dus gewoon een 40-jarige pedofiele man die zich voordoet als meisje.
Tschüss!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:22 schreef Eagle_99 het volgende:
ik ga wat anders doenben teveel gebleven hier
laterz allemaal![]()
Ha!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:24 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Sorry meid ik was even weg!
Nee je ziet jonger uit. Je lijkt zo rond de 25.
Gel aq, alsof we niet genoeg klonen haddenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:26 schreef Prissor het volgende:
Zomaar een Turkse jongenman die ook wat van zich wilt laten horen...
Memleket Konya btw.
Hey presidente.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:26 schreef Prissor het volgende:
Zomaar een Turkse jongenman die ook wat van zich wilt laten horen...
Memleket Konya btw.
Laat eens zien dan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:12 schreef Ambipur het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:29 schreef pureheart1 het volgende:
Mag ik een beschrijving geven Ambi?
Mocht je um wel aan mij sturenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:29 schreef pureheart1 het volgende:
Ik stuur die zeikwijven wel een foto.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:29 schreef pureheart1 het volgende:
Ja, nóg ouder, wellicht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik stuur die zeikwijven wel een foto.
Wederom tis een oude. Ik ben nu iiiieeetsss anders.
Hou opquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mocht je um wel aan mij sturen?
Oekiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Stuur maar door.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
WhatsApp.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:35 schreef Triggershot het volgende:
Kunnen we geen GroepsDM Topic maken?
Moet er niet aan denken dat sommigen hier mijn nummer zouden hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
WhatsApp.
Of gewoon groepsmail. Oldschool.
Euh, wat?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:40 schreef Ambipur het volgende:
Relax komt zo. Moet ff google afgaan voor foto's
Ik denk wel dat ik met jou zou opschietenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:42 schreef pureheart1 het volgende:
Ik vraag me af of de meesten hier wel met elkaar zouden kunnen opschieten in rl
Lame.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:40 schreef Ambipur het volgende:
Relax komt zo. Moet ff google afgaan voor foto's
Ik vind je nu al irritant met je taalgrapjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik met jou zou opschieten
Dat maak jij er van.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:44 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ik vind je nu al irritant met je taalgrapjes
Ja hoiquote:
Bitezquote:
Waar zou ik dat moeten vinden?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:49 schreef Triggershot het volgende:
Yv, hebben de originele foto's gps coordinaten?
Bitez is gewoon een heuveltje verderop van Bodrum.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bitez
kende ik niet, mooi
Mooi hè, zo lief, zo klein.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik aan dat strand gelegen. Ons hotel was ook in Bitez.
Zijn er tweequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bitez is gewoon een heuveltje verderop van Bodrum.
Ga het maar lopen danquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bitez is gewoon een heuveltje verderop van Bodrum.
Toen je whatsapptequote:
Zal ik ze eerst op de pc moeten zetten, kabeltje, dingen, weetikveel.quote:
Wat een achterlijke beschrijving zegquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bitez
kende ik niet, mooi
Ill waitquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal ik ze eerst op de pc moeten zetten, kabeltje, dingen, weetikveel.
Klopt niet?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een achterlijke beschrijving zeg
We hadden buiten ons hotel en het strand eigenlijk weinig van Bitez geëxplored, dus daar kan ik niet echt over oordelen. We waren overdag vooral in Bodrum te vinden.quote:
Nou ja, barbaar, toerist!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
We hadden buiten ons hotel en het strand eigenlijk weinig van Bitez geëxplored. We waren overdag vooral in Bodrum te vinden.
Maakt het niet minder aandachtshoererij je vervolg er op.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jaloers, nerd. Ayca heeft hem wel hoor. En PH ook.
Senin gibi nazli iste.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:58 schreef Bortecinem het volgende:
Twee topics doorgelezen en nog geen foto van ambi gezien. Dikke anti-climax dit.
Zo mooi ben ik niet, hoor. Dus dat zal vast wel meevallenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maakt het niet minder aandachtshoererij je vervolg er op.
Jaloers waarop, je oh zo, geweldige schoonheid?
quote:
Welk geldwisselkantoor?quote:Bijna alle restaurants, geldwisselkantoren en winkeltjes (waarin vooral nep-merkkleding en sieraden verkocht worden) zijn volledig gericht op het toerisme
Pffft nep merkkleding is zó 2006quote:(waarin vooral nep-merkkleding en sieraden verkocht worden
Bitanem, ik heb echt niets tegen jou.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zo mooi ben ik niet, hoor. Dus dat zal vast wel meevallen![]()
Kun je ook nog aardig doen of?
Ik heb foto's in mijn fobo gehad en een paar maanden terug nog foto's in dit topic geplaatst. Jij daarentegen roept al een paar topics lang dat je best een foto wil plaatsen, maar dat alleen doet als anderen het eerst doen.quote:
Tmm, no stress dan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bitanem, ik heb echt niets tegen jou.
Jouw kennende heb je daar vast 3020 pics van gemaaktquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Welk geldwisselkantoor?Beter: bij de moskee, die precies naast het strand staat staan 3 geldautomaten
ik blijf dat een prachtig beeld vinden
[..]
Pffft nep merkkleding is zó 2006
Ik kwam dus op de laatste avond erachter dat er een winkeltje zit met Ottomaanse kunstquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jouw kennende heb je daar vast 3020 pics van gemaakt![]()
Heb je nog wat gekocht? (lees: voor mij)
Ik heb m'n foto al met zarGon, Weissman en xminator gedeeld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb foto's in mijn fobo gehad en een paar maanden terug nog foto's in dit topic geplaatst. Jij daarentegen roept al een paar topics lang dat je best een foto wil plaatsen, maar dat alleen doet als anderen het eerst doen.
Sowieso binnen 4-5 maanden jou kennende toch weer in Turkije.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kwam dus op de laatste avond erachter dat er een winkeltje zit met Ottomaanse kunst![]()
Sparen voor een volgende keer.
Jij weet niet hoe zij er uit ziet ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb m'n foto al met zarGon, Weissman en xminator gedeeld.
Nope, wel hoorde ik van de bewoners dat Marmaris volledig vergald is door toeristen. Alles all inclusive, mensen komen d'r resortquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Ben je wel eens in Marmaris geweest, Yvonne? Mijn neef vond Marmaris mooier dan Bodrum, zei hij.
Dit jaar 4xquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Yvonne komt vaker in Turkije dan de gemiddelde Turk in dit topic.
Dit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Yvonne komt vaker in Turkije dan de gemiddelde Turk in dit topic.
Whut.. Een Turkse vrouw die pussy is, okeeeee... Maar jij..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij mag eerst!
Heb hem al eens in het topic geplaatst plus per dm naar een aantal users.
Leuk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb m'n foto al met zarGon, Weissman en xminator gedeeld.
Dat is de toekomst voor alle toeristenplekjes. Ik hoorde precies hetzelfde over Gumbet dit jaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope, wel hoorde ik van de bewoners dat Marmaris volledig vergald is door toeristen. Alles all inclusive, mensen komen d'r resortniet uit.kleine zaakjes gaan zo kapot
Mijn ouders en zusje zijn dit jaar nog naar een all inclusive in Marmaris geweest. Vonden ze top.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope, wel hoorde ik van de bewoners dat Marmaris volledig vergald is door toeristen. Alles all inclusive, mensen komen d'r resortniet uit.kleine zaakjes gaan zo kapot
Ik snap zulke mensen echt niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Na een drukke periode twee weken niks doen behalve zwemmen, zonnen en eten in een mooie omgeving is geen vakantie volgens jou?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap zulke mensen echt niet.. En dat is dan een vakantie.
Is ook heerlijk, maar echt het resort niet af?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Na een drukke periode twee weken niks doen behalve zwemmen, zonnen en eten in een mooie omgeving is geen vakantie volgens jou?
Jammer dit, inderdaad. Of van die tokkies en plaatselijke rokkenjagende viezerikken die de stad onveilig maken...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Twee weken lang alleen maar zwemmen, zonnen en eten in dezelfde omgeving vind ik maar lame.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Na een drukke periode twee weken niks doen behalve zwemmen, zonnen en eten in een mooie omgeving is geen vakantie volgens jou?
Dit zijn Nederlanders he.. Zag dit op geenstijl.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jammer dit, inderdaad. Of van die tokkies en plaatselijke rokkenjagende viezerikken die de stad onveilig maken...![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jammer dit, inderdaad. Of van die tokkies en plaatselijke rokkenjagende viezerikken die de stad onveilig maken...![]()
En dat vind ik jammer, Gümbet, Bodrum etc ligt in bergachtig landschap met een prachtige kust. En ieder jaar zie je meer en meer vakantiedorpen/huisjes ontstaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat is de toekomst voor alle toeristenplekjes. Ik hoorde precies hetzelfde over Gumbet dit jaar
Ja je begint op een kloon te lijken vandaar, maar ik stuur wel als jij er ook een stuurt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Whut.. Een Turkse vrouw die pussy is, okeeeee... Maar jij..
Laat maar. Nazli mannen hierzo.
Tja, als je midden op de weg gaat vechten...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
auto knalt tegen um aan
sec 39
Gördük...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja je begint op een kloon te lijken vandaar, maar ik stuur wel als jij er ook een stuurt.
Ik vind het wel leuk hoor, maar ik ga dan ook maar 4/5 dagen naar zo een resort. Dat is precies voldoende.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap zulke mensen echt niet.. En dat is dan een vakantie.
Ik was geschoktquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet. Mijn familie is normaal gesproken ook van de 'alles zien wat er te zien valt' vakantie, vooral belangrijke historische plekken moeten ze bezoeken en zien. We boeken dan ook altijd zo'n simpele twee sterren hotel zonder maaltijden omdat we toch altijd buiten zijn en eten. Maar dit jaar boekten ze een 5 sterren all-inclusive en hebben ze behalve een beetje zonnen, zwemmen en eten niet veel gedaan (ja ze hebben wel wat tripjes gemaakt, maar weinig) en ze kwamen uitgeruster en blijer terug dan ooit te voren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is ook heerlijk, maar echt het resort niet af?
Ja, maar ze hielden zich altijd we;l gedeisd in TRquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit zijn Nederlanders he.. Zag dit op geenstijl.
http://www.geenstijl.nl/m(...)o_onze_jeugd_in.htmlquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, maar ze hielden zich altijd we;l gedeisd in TR
Ik heb het nog nooit gedaan maar ik kan mij niet voorstellen dat het lame is. Oke, twee weken is misschien iets te lang. Maar een weekje moet makkelijk lukken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Twee weken lang alleen maar zwemmen, zonnen en eten in dezelfde omgeving vind ik maar lame.
Sowieso snap ik weinig van telkens liggen op het strand en zonnen. We verschillen daar gewoon in.
Ik moet eerlijk zeggen dat de resorts in TR er wel schitterend uitzienquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet. Mijn familie is normaal gesproken ook van de 'alles zien wat er te zien valt' vakantie, vooral belangrijke historische plekken moeten ze zien. We boeken dan ook altijd zo'n simpele twee sterren hotel zonder maaltijden omdat we toch altijd buiten zijn en eten. Maar dit jaar boekten ze een 5 sterren all-inclusive en hebben ze behalve een beetje zonnen, zwemmen en eten niet veel gedaan (ja ze hebben wel wat tripjes gemaakt, maar weinig) en ze kwamen uitgeruster en blijer terug dan ooit te voren.
Ik had gelezen dat de plaatselijke wolven de Nederlandse dames hadden lastiggevallen en dat daarop het gevecht was ontstaan. Weet niet wat er precies van waar is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, maar ze hielden zich altijd we;l gedeisd in TR
KanalD, let niet op de titelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat de plaatselijke wolven de Nederlandse dames hadden lastiggevallen en dat daarop het gevecht was ontstaan. Weet niet wat er precies van waar is.
Ga je niet mee?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet. Mijn familie is normaal gesproken ook van de 'alles zien wat er te zien valt' vakantie, vooral belangrijke historische plekken moeten ze bezoeken en zien. We boeken dan ook altijd zo'n simpele twee sterren hotel zonder maaltijden omdat we toch altijd buiten zijn en eten. Maar dit jaar boekten ze een 5 sterren all-inclusive en hebben ze behalve een beetje zonnen, zwemmen en eten niet veel gedaan (ja ze hebben wel wat tripjes gemaakt, maar weinig) en ze kwamen uitgeruster en blijer terug dan ooit te voren.
Tsja, er zullen idd meer kanten aan de zaak zitten. Ik hoop dat het een incident is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat de plaatselijke wolven de Nederlandse dames hadden lastiggevallen en dat daarop het gevecht was ontstaan. Weet niet wat er precies van waar is.
Zijn idd Koerden.. Alle koerden ownen de toeristische plekjes.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:20 schreef Bortecinem het volgende:
Turkse (kuch kuch Koerdische) Abazalar.
Ik heb geen vertrouwen meer man.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:24 schreef zarGon het volgende:
Straks (20.30 uur) Turkije tegen Hongarije!
Götleri sıkışınca oynamasını biliyorlar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb geen vertrouwen meer man.
Ik ken dat gevoelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:39 schreef Ambipur het volgende:
I need TLC meeennn! Alleen wonen is gewoon ruk als je ziek bent!
Vertel!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:37 schreef pureheart1 het volgende:
Ik kijk echt nooit voetbal
Heb er zo'n hekel aan!
Volgens mij 4 geblesseerde spelers, dus we gaan het vast en zeker weer verprutsen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Götleri sıkışınca oynamasını biliyorlar.
Laatste kans ook vanavond, ze moeten winnen. Heb dit keer geen verwachtingen..
Ik ben bang dat daar een dosis terim voor nodig is, ik hoop het, gun het ze, baalde van de EK, dus hoop het.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Götleri sıkışınca oynamasını biliyorlar.
Laatste kans ook vanavond, ze moeten winnen. Heb dit keer geen verwachtingen..
quote:
Ik hoop het ook! Wil gewoon weer toeteren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben bang dat daar een dosis terim voor nodig is, ik hoop het, gun het ze, baalde van de EK, dus hoop het.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vrouwenzender.
Met leuke programma's.
quote:
quote:
Don't know ik vind het gewoon saai en snap niet waarom je er 3 uur lang naar moet kijken terwijl je gewoon achteraf de score kan achterhalen.quote:
Hoe ver woon je van het ouderlijk huis dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]![]()
Ja.. Wil soep.... Gemaakt door mama. Ze belde me net al op, heb een preek gehad.
aaaaah zo lief
Om die reden kijk ik het tegenwoordig ook haast niet meer. Stressen om ze uiteindelijk toch te zien verliezen; nee, ik kan mijn tijd wel beter invullen, bijvoorbeeld door te FOK!ken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:46 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Don't know ik vind het gewoon saai en snap niet waarom je er 3 uur lang naar moet kijken terwijl je gewoon achteraf de score kan achterhalen.
Heb je dit ook bij bepaalde vrouwelijke zaken die zinloos zijn?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:46 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Don't know ik vind het gewoon saai en snap niet waarom je er 3 uur lang naar moet kijken terwijl je gewoon achteraf de score kan achterhalen.
En zelfs dan.. wat heb je aan die score?What's the point of it all.
Ah, de bekeuringen begrijp ik nu beter.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:47 schreef Ambipur het volgende:
Het is in mijn geval Tender Love & Care.
Woon zo'n 35 minuten van mijn ouders af. Ik doe er zelf 25 over.
Geef eens een voorbeeld..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je dit ook bij bepaalde vrouwelijke zaken die zinloos zijn?
Nee, ik kan gewoon niet 120 rijden. Dan verveel ik me, word ik onrustig van. Dus vaker 140.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah, de bekeuringen begrijp ik nu beter.
Jij toetert al 4 jaar niet meer?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik hoop het ook! Wil gewoon weer toeteren.
Praten, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:49 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld..
Ik heb dit bij heel veel onderwerpen trouwens.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, ik kan gewoon niet 120 rijden. Dan verveel ik me, word ik onrustig van. Dus vaker 140.
Nu niet meer dan 130. Ben te broke voor bekeuringen van 1400 euro.
well duh! natuurlijk. Goed ook. Fileparkeren ben ik een pro in. Voorin parkeren of hoe dat heet, weiger ik. Altijd achteruit. Ik anticipeer ook perfect. Heb leren rijden in papa's auto. Dus in mijn eigen auto nog geen fouten gemaakt.quote:
Heb zelf nooit getoeterd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij toetert al 4 jaar niet meer?
Praten doe ik niet met iedereen. Voor de meesten sta ik bekend als een introvert die bijna niks zegt. Maar met enkele goeie vriendinnen kan ik juist wel uren praten.quote:
Moeilijk om te geloven, mits waar ben ik wel onder de indruk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
well duh! natuurlijk. Goed ook. Fileparkeren ben ik een pro in. Voorin parkeren of hoe dat heet, weiger ik. Altijd achteruit. Ik anticipeer ook perfect. Heb leren rijden in papa's auto. Dus in mijn eigen auto nog geen fouten gemaakt.Knock on Wood dan maar.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moeilijk om te geloven, mits waar ben ik wel onder de indruk.
Ik geef je gelijk.. Zie de gevaren er nu pas van in.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:59 schreef zarGon het volgende:
Bumperklevers mogen dood..
En dat meen ik eh. Net zoals de mensen die 's nachts met groot licht (of verkeerd ingestelde lichten) achter je aan rijden.
Hahahahaha.. Dat deed papa ook een keer, maar dan bij iemand die achter hem reed met groot licht aan. Vond die meneer ook niet zo prettig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb zo'n best wel gestoorde aangetrouwde oom die een keer zijn auto midden op de weg stilzette en uitstapte om de bumperklever achter hem aan te spreken. Hij is best wel een brede gast en die bumperklever bibberde echt van de angst.![]()
Bumperklevers dus...
Ik weet dat het frustrerend kan zijn, maar je kunt natuurlijk ook even knipperen met grootlicht. Niet dat het wat gaat helpen, maar ach, een stuk veiliger dan bumperkleven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk.. Zie de gevaren er nu pas van in.
MAAR:
WAt doe jij als zo'n blonde muts links rijdt met 100, waar je 120 mag en ze weigert naar rechts te gaan?
Wat ik dan doe is even achter haar aan rijden met gepast afstand. Vervolgens ga ik mij ergeren en denk ik moveeee woman, dus geef ik gas. Na enkele minuten ga ik bumperkleven en dweilen. Daarna denk ik Fok it, En ga er rechts voorbij.
Nu denk ik: denk aan die bekeuring.... En ga ik er maar rechts voorbij.
quote:
Wat is dit voor apenpakje len?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:10 schreef Eagle_99 het volgende:
Jezus, nog steeds geen foto's![]()
Ik zet dan wel mijn mooiboy foto's van een tijdje terugJammer voor jullie dat ik niet herkenbaar ben
[..]
Ik had dat zelf ook wel meegemaakt willen hebben (ook al stelt het niet zo veel voor, heb ik gehoord), maar helaas is het afgeschaft.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:10 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik zet dan wel mijn mooiboy foto's van een tijdje terugJammer voor jullie dat ik niet herkenbaar ben
[..]
Ik had die dikke Turken ook wel een poepie willen laten ruiken. Iedereen doet altijd zo tof dat het zwaar is, dat ze je klappen verkopen enzo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik had dat zelf ook wel meegemaakt willen hebben (ook al stelt het niet zo veel voor, heb ik gehoord), maar helaas is het afgeschaft.Kan ik mooi 10.000 euro gaan dokken ook.
Siyah Bere, düsmez yere!quote:
Je kan het nog steeds meemakenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik had dat zelf ook wel meegemaakt willen hebben (ook al stelt het niet zo veel voor, heb ik gehoord), maar helaas is het afgeschaft.Kan ik mooi 10.000 euro gaan dokken ook.
Hoezo hoefde jij geen 10k te dokken? Ik ben niet helemaal op de hoogte van die shit, maar als je voor 3 weken ging moest je toch al heel lang geld dokken?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:20 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Siyah Bere, düsmez yere!
[..]
Je kan het nog steeds meemakenAlleen het zal behoorlijk wat tijd in beslag nemen
![]()
Ik hou me 10.000 in m'n zak
21likler en klappen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik had die dikke Turken ook wel een poepie willen laten ruiken. Iedereen doet altijd zo tof dat het zwaar is, dat ze je klappen verkopen enzo.
Serieus hoe erg kan het zijn? De gemiddelde Turk kan geeneens 10 push ups doen, dus hoe hoog kan de lat nou zijn van die dienstplicht?
Wat zijn 21likler?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:26 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
21likler en klappen?Ze worden op schouders gedragen man
Allemaal aanstellers
![]()
Alleen echte soldaten krijgen klappen, en niet zomaar ook
Ik was geen "bitli piyade" in Burdurquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoezo hoefde jij geen 10k te dokken? Ik ben niet helemaal op de hoogte van die shit, maar als je voor 3 weken ging moest je toch al heel lang geld dokken?
aanstellers die 3 weken "dienstplicht" doenquote:
Dus de 15 maanden zijn wel zwaar?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:28 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik was geen "bitli piyade" in Burdur![]()
Ik ben tankschutter geweest, heb wel men hele leven overhoop gegooid, waarom denk je dat ik nu nog steeds op het mbo zit
[..]
aanstellers die 3 weken "dienstplicht" doen
hangt af waar je het doet. In mijn brigade waren er chille plekken maar ook plekken waar je in de hel beter af bentquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dus de 15 maanden zijn wel zwaar?
Kijk, bumperkleven bij iemand die met 100 links rijdt is net wat anders. In die situatie bumperkleven begrijp ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk.. Zie de gevaren er nu pas van in.
MAAR:
WAt doe jij als zo'n blonde muts links rijdt met 100, waar je 120 mag en ze weigert naar rechts te gaan?
Wat ik dan doe is even achter haar aan rijden met gepast afstand. Vervolgens ga ik mij ergeren en denk ik moveeee woman, dus geef ik gas. Na enkele minuten ga ik bumperkleven en dweilen. Daarna denk ik Fok it, En ga er rechts voorbij.
Nu denk ik: denk aan die bekeuring.... En ga ik er maar rechts voorbij.
Kijk, dat laatste. Waarom dan? Wat is er zo erg?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:36 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
hangt af waar je het doet. In mijn brigade waren er chille plekken maar ook plekken waar je in de hel beter af bent
Zou dat jou niets lijken, Levo, een basistraining voor commando's waarin je leert hoe je jezelf moet verdedigen (m.b.v. martial arts) en waarin je leert overleven in de natuur, zoals vreten wat voorhanden is (slangen, schildpadden, wilde bessen, etc.), schutting zoeken voor de kou, (boom)hutten bouwen en andere manieren om de natuur in je voordeel te gebruiken. Dus niet zozeer gericht op gewapende gevechtstraining.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dus de 15 maanden zijn wel zwaar?
Let's smack them.. 't zijn vaak wel vrouwen die dit doen..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kijk, bumperkleven bij iemand die met 100 links rijdt is net wat anders. In die situatie bumperkleven begrijp ik.
Waar ik meer op doel: je haalt in met 130 in, gaan ze bumperkleven. Ik ergerde me eraan, maar nu laat ik de gas los en rijd ik 120. Laat ze maar kleven.
Mensen die onnodig links rijden zijn ook een klacht waard. Die wil ik helemaal klappen.
Dat lijkt me serieus wel leuk, maar ik ben anti-leger. Ik ben echt tegen de gedachte dat ik zou moeten vechten en sterven voor een land.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zou dat jou niets lijken, Levo, een basistraining voor commando's waarin je leert hoe je jezelf moet verdedigen (m.b.v. martial arts) en waarin je leert overleven in de natuur, zoals vreten wat voorhanden is (slangen, schildpadden, wilde bessen, etc.), schutting zoeken voor de kou, (boom)hutten bouwen en andere manieren om de natuur in je voordeel te gebruiken. Dus niet zozeer gericht op gewapende gevechtstraining.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:36 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
hangt af waar je het doet. In mijn brigade waren er chille plekken maar ook plekken waar je in de hel beter af bent
Cool.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:10 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Het zijn niet de leidinggevenden die het je moeilijk maken, maar de wat ervarendere soldaten. Zoek eens "devrecilik" en "tertipçilik" op, krijg je een beter beeld. Ik zal straks wat uitgebreider posten, ik ga nu effe etenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kijk, dat laatste. Waarom dan? Wat is er zo erg?
Klappen vind ik niet zo erg. Als het er toch bij hoort. Scheldwoorden doen mij ook geen pijn. Wat willen ze doen?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat lijkt me serieus wel leuk, maar ik ben anti-leger. Ik ben echt tegen de gedachte dat ik zou moeten vechten en sterven voor een land.
Maar als ze mij garanderen dat ik niet uitgezonden word, lijkt me mooi. Maar ja, 15 maanden is ook weer zo'n ingreep in je leven.
Nou, even gegoogled, wat ik heb begrepen is dat de 5+ maanden soldaten allemaal kutklusjes aan de 5- maanden soldaten laten doen. Ik lees dingen als afwas, schoonmaken etc. Maar ook onzinnige klusjes als met een lepel een vijver leeghalen ofzo, of de vlaggenmast beklimmen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:42 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Het zijn niet de leidinggevenden die het je moeilijk maken, maar de wat ervarendere soldaten. Zoek eens "devrecilik" en "tertipçilik" op, krijg je een beter beeld. Ik zal straks wat uitgebreider posten, ik ga nu effe eten
Je zou echt totaal anders praten als je als 5 maand oude soldaat een hele slaapruimte met tandenborstels zou moeten schoonwassen, of dat je zonder reden midden in de nacht wakker wordt gemaakt door oudere soldaten(die ook geen nöbet hebben, dus geen slaapprobleem) en zonder reden schoon moet maken of effe naar een bergtop moet rennen en terugquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nou, even gegoogled, wat ik heb begrepen is dat de 5+ maanden soldaten allemaal kutklusjes aan de 5- maanden soldaten laten doen. Ik lees dingen als afwas, schoonmaken etc. Maar ook onzinnige klusjes als met een lepel een vijver leeghalen ofzo, of de vlaggenmast beklimmen.
Ik ben niet overtuigd, volgens mij wordt de gemiddelde student harder ontgroend dan dit.
Zolang ze geen seksuele handelingen laten verrichten, vind ik het prima allemaal. Als ze dit wel doen zijn het sowieso vieze fags en hoef ik mij niet bij zo'n groepering aan te sluiten.
Mijn vader heeft het mij echt verboden... Ik wilde zoooo graag!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Was wel stoer geweest, Ambipur als Ayşecik.
Je hoeft natuurlijk niet per se het leger in om te ontsnappen aan een kantoorbaantje. Wanneer je opleiding afgerond is, kun je kijken naar wat voor mogelijkheden je nog meer hebt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn vader heeft het mij echt verboden... Ik wilde zoooo graag!
Ik doe nu wel kantoorwerk, ama icim gidiyor, want ik ben geen zit op je plek type..
Ik wil weg uit NLquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet per se het leger in om te ontsnappen aan een kantoorbaantje. Wanneer je opleiding afgerond is, kun je kijken naar wat voor mogelijkheden je nog meer hebt.
Denk je er aan om ook in Turkije te solliciteren of wil je in Nederland blijven?
jouw turks valt wel mee denk ik, mijn nicht kon ook niet goed maar na 6 maanden stage in turkije heeft ze het behoorlijk onder knie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wil weg uit NLNaar een warm land, hoeft niet perse TR te zijn... Mijn Turks is niet heel goed, dus dat houdt mij tegen om naar TR te gaan.
Voor Turks heb je natuurlijk al wel de basis. Wanneer je naar een ander land gaat moet je sowieso de taal from scratch leren. En door het te spreken, wordt je Turks na een tijdje toch wel beter.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wil weg uit NLNaar een warm land, hoeft niet perse TR te zijn... Mijn Turks is niet heel goed, dus dat houdt mij tegen om naar TR te gaan.
Jij bent echt te dol op geld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:46 schreef xminator het volgende:
Ik zou eigenlijk wel een transportonderneming in TR willen starten, paraya para demem ozaman artik.
Je zou je oog nog opsturen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Nu pas klaar zijn met college.
stagfirullah. Je vraagt een zuster foto's te sturen. Schaam jij je niet?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je zou je oog nog opsturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |