SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:
Heb ik niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:31 schreef Ambipur het volgende:
PH, stuur me je foto eens. Naar jou ben ik wel benieuwd
Ik snap het gezeik over vragen naar fotos helemaal nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:31 schreef Ambipur het volgende:
PH, stuur me je foto eens. Naar jou ben ik wel benieuwd
paasss jij is je fb, ik ben ook benieuwd naar jouquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:34 schreef Ambipur het volgende:
Paas je facebook dan.. Wuulllaaaaah, ik ben geen troll
Nee, het zijn altijd die Turkse wijven die zo doen. Dramaqueens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik snap het gezeik over vragen naar fotos helemaal niet
Daar heb ik geen enkele foto op staan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:34 schreef Ambipur het volgende:
Paas je facebook dan.. Wuulllaaaaah, ik ben geen troll
Alleen als we gaan date. I like them young, je weet tochquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:34 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
paasss jij is je fb, ik ben ook benieuwd naar jou
Echte mannen plaatsen 'm gewoon op het forum, toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jammer!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:36 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen enkele foto op staan.
Dus je hebt er weinig aan.
Jij had ooit een baardfoto geplaatst, was jij dat lan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Doe dan! Ik heb hem wel eens eerder geplaatst.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echte mannen plaatsen 'm gewoon op het forum, toch?
Tried and true.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij had ooit een baardfoto geplaatst, was jij dat lan?
Is goedquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alleen als we gaan date. I like them young, je weet toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Facebook of gewoon picture? Moet dan ff mijn harde schijf zoeken, op deze lap staan nu mijn vakantiefoto's en om nu mijn vetrollen aan jou te showenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:38 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ik maak wel een keertje een foto voor je.
Mag ik jou zien?
quote:
Ik plaats 'm liever niet op het forum. Wil best DM'en, als men wil. Maar voor wat hoort wat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Doe dan! Ik heb hem wel eens eerder geplaatst.
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Facebook of gewoon picture? Moet dan ff mijn harde schijf zoeken, op deze lap staan nu mijn vakantiefoto's en om nu mijn vetrollen aan jou te showen
En mij wilde je niet DM'en. Zal 't onthouden .quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Ik plaats 'm liever niet op het forum. Wil best DM'en, als men wil. Maar voor wat hoort wat.
Nu wil ik zijn foto zien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Nu geloof ik dat je jood bent man! Typisch joods/arabisch uiterlijk.
Jij stuurt ook niets.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
En mij wilde je niet DM'en. Zal 't onthouden .
Nieuwsgierigheid he..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:44 schreef zarGon het volgende:
Eten en foto's van elkaar zijn toch wel de twee meest terugkerende onderwerpen.
LELIJK!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:55 schreef xminator het volgende:
Whahah heb TM geflasht! Hij krijgt echt niet mijn foto
Maak maar een grapje, vanavond krijg je er een waarschijnlijk. Ben nu druk met inpakken en ga richting groningen vandaar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:55 schreef xminator het volgende:
Jou heb ik tóch al gezien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:55 schreef xminator het volgende:
Na het printen weer scannen bedoel je?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:03 schreef xminator het volgende:
Pdfprinter installeren en dan alleen die pagina printen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |