quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:04 schreef Abed het volgende:
Kortom, je probeert als vrouw zijnde weer dingen te veranderen, hier gaat het al mis.
Niet mee eens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:07 schreef oLexie het volgende:
Het zou ontzettend egoïstisch van hem zijn om niet te gaan verhuizen, je houdt voldoende rekening met hem door aan de rand te gaan wonen.
Lees dit nog een over.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Het is jammer als het daar op stuk moet lopen, maar als TS buiten de stad wil gaan wonen moet ze dat zelf doen, als hij wil blijven moet hij dat doen.
Je bent geen ster in lezen en vertalen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:10 schreef oLexie het volgende:
[..]
Lees dit nog een over.
Zij moet rustiger gaan, hij in de stad blijven, maar het is zonde als het hierop stuk gaat? Kortom, het moet niet stuk gaan maar ze moeten wel apart van elkaar gaan wonen?
Eens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:10 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Hij moet het gewoon begrijpen en er iets mee doen ipv terugkrabbelen en er niet meer over praten.
Je boerderijtje kun je wel shaken, hij z'n stadsappartementje. Simpel.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:10 schreef oLexie het volgende:
[..]
Lees dit nog een over.
Zij moet rustiger gaan, hij in de stad blijven, maar het is zonde als het hierop stuk gaat? Kortom, het moet niet stuk gaan maar ze moeten wel apart van elkaar gaan wonen?
Dit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:12 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Je bent geen ster in lezen en vertalen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is jammer als het daar op stuk moet lopen, maar als TS buiten de stad wil gaan wonen moet ze dat zelf doen, als hij wil blijven moet hij dat doen.
Ze wil graag op het land, hij in de stad.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:10 schreef Copycat het volgende:
Hij hoopt duidelijk op een uitstel-afstel-constructie. Beetje kinderachtig om eerst erin mee te gaan en dan moeilijk te gaan doen.
En kom op, het is Nederland. Vanuit alle windstreken zit je zo in Amsterdam.
Hij moet niet zo huilen.
Met een kinderwens over een jaar of 2/3/4 loop ik dus geen 10 jaar vooruit op zaken, snap je? Ik ben ook geduldig in de zin van het hoeft niet dit jaar. Maar het compromis en al mijn wensen kunnen niet ineens/definitief van tafel geschoven worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:12 schreef Inu het volgende:
De enige tip die ik je kan geven is óf wachten tot hij wel wil óf op zoek gaan naar iemand anders. Klinkt hard, maar je zin doordrukken (hoe 'rechtvaardig' dat ook moge zijn!) werkt niet echt goed in een relatie volgens mij en als hij niet klaar is voor deze stap zal hij het ook niet zijn als jij harder duwt.
Probeer het los te laten en te genieten van je leven zoals het nu is, in plaats van al over 10 jaar te willen leven
Vind dit nog wel het meest opmerkelijke van allemaal. Alsof je een kind zn speeltje afpakt ofzo. Je wil toch samen iets opbouwen, stappen maken enz. Je kan niet eerst daarin meegaan en nu ineens voor jezelf kiezen. Of althans, dat kan wel, maar dan zet je dus wel je relatie onder druk. Blijkbaar is het hem dat waard.quote:Hij vindt dat hij door mij niet meer in de stad mag wonen waar hij wil wonen.
Hij heeft al eerder toegezegd dat ze over een aantal jaren die stap samen gaan maken. Nu krabbelt ie terug. Dat noem ik huilen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:17 schreef Murdera het volgende:
Ze wil graag op het land, hij in de stad.
Maar hij moet niet zo huilen? Hij zit daar goed, heeft alles voor elkaar, en is bang om dat te verliezen door een verhuizing die hij totaal niet ziet zitten.
Het is alleen een beetje simpel van hem dat hij het gesprek niet aangaat.
Hij wil wel verhuizen binnen Amsterdam en kinderen over een paar jaar zou hij ook willen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:16 schreef computergirl het volgende:
wat wil hij dan wel?
blijven wonen waar jullie nu wonen en ook geen kinderen?
wel kinderen, maar huis/etage binnen amsterdam?
Ik snap het, het is ook een stomme opmerking. Hij vindt het moeilijk zich in te leven (weinig empathisch vermogen) dus ik snap dat het zijn gedachtengang is. Al vind ik dat hij die moet leren verruimen om ook mijn kant te begrijpen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:19 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Vind dit nog wel het meest opmerkelijke van allemaal. Alsof je een kind zn speeltje afpakt ofzo. Je wil toch samen iets opbouwen, stappen maken enz. Je kan niet eerst daarin meegaan en nu ineens voor jezelf kiezen. Of althans, dat kan wel, maar dan zet je dus wel je relatie onder druk. Blijkbaar is het hem dat waard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |