Wauw goede inhoudelijke post man!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:33 schreef OOO het volgende:
gefrustreerde masturberende pubertjes die zeggen dat vrouwen die sex willen een hoer en slet zijn
En jij bent dus een niet gefrustreerde niet masturberende volwassen man die stelt dat je niet hoer of slet mag zeggen tegen vrouwen die met anderen neuken zonder het te vertellen en in een relatie zitten.. doe je goed man!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:33 schreef OOO het volgende:
gefrustreerde masturberende pubertjes die zeggen dat vrouwen die sex willen een hoer en slet zijn
Mannen doen het net zo hard, daar hoor je niks van, dus ja. redelijk kansloosquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En jij bent dus een niet gefrustreerde niet masturberende volwassen man die stelt dat je niet hoer of slet mag zeggen tegen vrouwen die met anderen neuken zonder het te vertellen en in een relatie zitten.. doe je goed man!
Als je me je private telefoonnummer geeft kunnen we het daar wel over hebben en een afspraak maken om elkaar in privé te treffenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:28 schreef Juulrosa het volgende:
Ik zou graag van jullie horen hoe jullie op dit soort situaties in zouden gaan.
Voor je vriend:quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:28 schreef Juulrosa het volgende:
Hey allemaal,
Ik zou graag van jullie horen hoe jullie op dit soort situaties in zouden gaan. Nog tips voor mij, of voor mijn vriend?
Ja, maar TS komt erachter dat zijn vriend in demand is,quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:37 schreef Poem het volgende:
Hopelijk waren de reacties tot nu toe al voldoende om TS te doen realiseren dat haar relatie óf al heel lang geen relatie meer is óf nu echt op de afgrond af stormt.
Natuurlijk gooi je 5,5 jaar niet zo maar weg, maar advies vragen in deze situatie is wel erg wanhopig...
Nou ja ik moet zeggen dat ik hier nooit zo dat verschil merk gelukkig. Begrijp wel wat je bedoelt maar reacties zijn vaak wel hetzelfde bij vrouwen en mannen die vreemdgaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:36 schreef OOO het volgende:
[..]
Mannen doen het net zo hard, daar hoor je niks van, dus ja. redelijk kansloos
Nou, blijkbaar dus niet, hij vond niet jou maar een ander, waar hij, zoals ik al zei, hopelijk WEL gelukkig mee wordtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:38 schreef Juulrosa het volgende:
Probleem is dus dat we juist elkaar wel weer gevonden hebben toen alles eruit was. We hebben ervoor slecht contact gehad (ik heb geprobeerd te zeggen dat ik erg benieuwd was naar anderen maar dat werkte niet).
Ja ik weet dat ik me ontzettend hoerig heb gedragen. Ik zat erg slecht in me vel, kon er niet mee stoppen. maarja, dat is allemaal uitgepraat en aant bezinken.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hoop dat hij erg gelukkig met haar wordt en dat zij hem niet zal bedriegen
Het contact is blijkbaar nog steeds slecht, anders zou die hele behoefte aan de ander er niet zijn, En er niet mee kunnen stoppen is natuurlijk echt gelul, je KON wel stoppen maar dat WILDE je niet!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:38 schreef Juulrosa het volgende:
Probleem is dus dat we juist elkaar wel weer gevonden hebben toen alles eruit was. We hebben ervoor slecht contact gehad (ik heb geprobeerd te zeggen dat ik erg benieuwd was naar anderen maar dat werkte niet).
Ja ik weet dat ik me ontzettend hoerig heb gedragen. Ik zat erg slecht in me vel, kon er niet mee stoppen. maarja, dat is allemaal uitgepraat en aant bezinken.
Dus als ik zeg dat ik de hele campus heb afgewerkt afgelopen jaar (man) dat je dan een hoer reactie ziet hier op fok? yeah rightequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja ik moet zeggen dat ik hier nooit zo dat verschil merk gelukkig. Begrijp wel wat je bedoelt maar reacties zijn vaak wel hetzelfde bij vrouwen en mannen die vreemdgaan.
hehe inderdaad, dat zou ik ook zeggen als ik die vent was. Nog even lekker aan het lijntje houden, ondertussen hard aanpappen met die chick en van twee walletjes eten. Dan over een maand je gewoon keihard op straat zetten. ROFLCOPTERquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:38 schreef Juulrosa het volgende:
Als je een relatie had terwijl je dat deed zouden mensen wel zeggen dat je slecht bezig bent enzo ja. Hoer niet omdat dat vooral een woord is die bij vrouwen wordt gebruikt maar ik denk dat men wel creatief genoeg is om ook mooie woorden voor jou te vinden dan jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:43 schreef OOO het volgende:
[..]
Dus als ik zeg dat ik de hele campus heb afgewerkt afgelopen jaar (man) dat je dan een hoer reactie ziet hier op fok? yeah righte
Maar hij haar dus alvast wel. Ben ook wel benieuwd hoe dat andere meisje niet door kan hebben dat er ook een vrouw woont in het huis waar haar date woont.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
Als je dat zou zeggen weet ik zeker dat je homo bent.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:43 schreef OOO het volgende:
[..]
Dus als ik zeg dat ik de hele campus heb afgewerkt afgelopen jaar (man) dat je dan een hoer reactie ziet hier op fok? yeah righte
Held!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:43 schreef OOO het volgende:
[..]
Eerder ongeloofwaardig. T blijft een fokker.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Als je een relatie had terwijl je dat deed zouden mensen wel zeggen dat je slecht bezig bent enzo ja. Hoer niet omdat dat vooral een woord is die bij vrouwen wordt gebruikt maar ik denk dat men wel creatief genoeg is om ook mooie woorden voor jou te vinden dan ja
Tijd om op zoek te gaan naar een andere die je financieel kan ondersteunen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:44 schreef Juulrosa het volgende:
Ik hoop ook dat hij gelukkig blijft.
Maar denken jullie dan echt dat dat andere meisje wil blijven als ze hoort dat hij een vriendin heeft, en dat steeds voor haar verzwegen heeft?
En ja, ik probeer hem gelukkig te maken. Ik laat hem deze verliefdheid ontdekken en ik zie wel waar het eindigt
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:28 schreef Juulrosa het volgende:
ik moet af en toe het huis uit als ze komt.
Goed punt maar ik denk dat een meid daar wel door heen wil zien als ze hoort dat je hem bedrogen hebt. Maar ja is ook wel beetje nasty van hem ja. Randje opzoeken en er eigenlijk wel overheen. Beide niet goed bezig wat dat betreft maar goedquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:44 schreef Juulrosa het volgende:
Maar denken jullie dan echt dat dat andere meisje wil blijven als ze hoort dat hij een vriendin heeft, en dat steeds voor haar verzwegen heeft?
En ja, ik probeer hem gelukkig te maken. Ik laat hem deze verliefdheid ontdekken en ik zie wel waar het eindigt
TS en vriend zijn voor elkaar gemaakt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Goed punt maar ik denk dat een meid daar wel door heen wil zien als ze hoort dat je hem bedrogen hebt. Maar ja is ook wel beetje nasty van hem ja. Randje opzoeken en er eigenlijk wel overheen. Beide niet goed bezig wat dat betreft maar goed
Jullie hebben samen een enorm probleem. Als je op deze manier rond wil neuken dan doe je dat beter zonder relatie. Een open relatie tussen jullie gaat toch nooit werken, dat snap je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:44 schreef Juulrosa het volgende:
Dat andere meisje wil misschien wel blijven als ze hoort dat de jongen in kwestie zijn liegende & bedriegende vriendin voor haar aan de kant wil zetten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:44 schreef Juulrosa het volgende:
Voor je vriend: dump die ontrouwe slet en laat je hier niet in mee slepen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:28 schreef Juulrosa het volgende:
Ik zou graag van jullie horen hoe jullie op dit soort situaties in zouden gaan. Nog tips voor mij, of voor mijn vriend?
Komt deze neger zo hard, ja?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:28 schreef Juulrosa het volgende:
En ik moet af en toe het huis uit als ze komt.
Niet wat er zelf van denkt?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:55 schreef Juulrosa het volgende:
Ik heb mijn lesje wel geleerd. Ik deed het vreemdgaan eigenlijk alleen voor de aandacht (ja ook zielig), de sex kon me gestolen worden. Dat weet mijn vriend, hij weet ook dat ik daar echt geen behoefte meer aan heb. Het heeft me alleen rotzooi opgeleverd.
Maar ik zal hem zeggen wat jullie van onze relatie denken, levert wel weer goeie gespreksstof op denk ik zo
Je bent er wel opvallend koel over. Je relatie loopt op haar laatste benen, je kan verliefdheid op iemand anders niet eventjes afwachten en verwachten dat hij wel weer terug komt. Het gras bij haar is veel groener, en na jouw acties kan ik me niet voorstellen dat hij nog bergen loyaliteit voor je koestert.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:55 schreef Juulrosa het volgende:
Ik heb mijn lesje wel geleerd. Ik deed het vreemdgaan eigenlijk alleen voor de aandacht (ja ook zielig), de sex kon me gestolen worden. Dat weet mijn vriend, hij weet ook dat ik daar echt geen behoefte meer aan heb. Het heeft me alleen rotzooi opgeleverd.
Maar ik zal hem zeggen wat jullie van onze relatie denken, levert wel weer goeie gespreksstof op denk ik zo
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:32 schreef Plums het volgende:
Wat is deze?Lekker gezonde relatie zeg. Geloof dat je zelf ook wel door hebt dat dit niet werkt. Ik zou fijn uit elkaar gaan.
Hilarisch ook dat je gewoon je eigen huis uit gaat omdat je vriend wilt neuken met z'n vriendinnetje in júllie bed![]()
Je hebt wel sjonnies en anita's maar dit slaat een beetje alles.quote:
En dat doe je door middel van toestemming geven om je vriend met een ander meisje in jullie huis te laten flikflooien?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:59 schreef Juulrosa het volgende:
Hij zegt steeds dat wij het wel gaan redden, dat ie ook wel snapt dat verliefdheid onzeker is. Dat ie niet weet hoe zoiets zou lopen.
plus: hij heeft alleen nog maar gezoend, wat dat betreft is het ook afwachten wat het wordt.
En ik kan er wel heel erg emotioneel over gaan doen, maar uiteindlijk heeft vriend het toch vooral voor het zeggen in deze kwestie. Ik doe gewoon wat ik kan om te laten zien dat ik nog wel de moeite waard ben!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:03 schreef oLexie het volgende:
Je bent hopelijk ingeschreven bij woningbouw en je hebt een baan?
Begin te reageren en ga zo snel mogelijk weg daar, het enige dat je nu nog kunt redden is de rest van jullie (van elkaar gescheiden) leven.
Aan wie?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:04 schreef Juulrosa het volgende:
Over een week moet ie iig melden dat ik er ook nog woon.
Serieus, neem het van ons allemaal aan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:03 schreef oLexie het volgende:
Je bent hopelijk ingeschreven bij woningbouw en je hebt een baan?
Begin te reageren en ga zo snel mogelijk weg daar, het enige dat je nu nog kunt redden is de rest van jullie (van elkaar gescheiden) leven.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:04 schreef Juulrosa het volgende:
Over een week moet ie iig melden dat ik er ook nog woon.
En had op wat meer felle reacties gehoopt. Helaas. Dus gelukkig kwam fictief vriendjelief haar redden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Hier zat iemand zich heel erg te vervelen![]()
Precies!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
En had op wat meer felle reacties gehoopt. Helaas. Dus gelukkig kwam fictief vriendjelief haar redden.
Je komt echt over alsof het je zeer weinig boeit dat hij nu met die andere meid bezig is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:09 schreef Juulrosa het volgende:
Maar ok, vriend zegt dat ik dit (topic aanmaken) mezelf niet moet aandoen. Goed punt waarschijnlijk, want jullie hebben geen id hoe hij er tegenaan kijkt en waarom hij wel door wil.
Dank voor jullie reacties, maar ik ga waarschijnlijk gewoon een geweldig leven met mijn vriend tegemoet. Mocht het anders worden laat ik het natuurlijk horen....
Die naďviteit heeft ook wel wat schattigs, vind je niet?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:18 schreef Copycat het volgende:
Alleen niet als hij haar serieus neemt, dan mag je wieberen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:17 schreef Juulrosa het volgende:
prima dan ben ik en mijn relatie fake.
Wees blij dat jullie zo'n perfect leventje hebben, en dat als mensen het verknallen en willen weten hoe anderen daarop zouden reageren ze meteen troll zijn (whatever that means...)
Ben iig heeeeel erg blij dat mijn vriendje echt is! en mij serieus neemt en wel een toekomst ziet
Het meisje weet niet dat hij een vriendin heeft, dat maakt het ook niet makkelijker.
Prima zeg die vriend dan maar meteen dat het een lapschwanzl is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:09 schreef Juulrosa het volgende:
Maar ok, vriend zegt dat ik dit (topic aanmaken) mezelf niet moet aandoen. Goed punt waarschijnlijk, want jullie hebben geen id hoe hij er tegenaan kijkt en waarom hij wel door wil.
Dank voor jullie reacties, maar ik ga waarschijnlijk gewoon een geweldig leven met mijn vriend tegemoet. Mocht het anders worden laat ik het natuurlijk horen....
Want dan open je weer zo'n topic nadat je buiten de deur hebt geneukt?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:09 schreef Juulrosa het volgende:
Als hij je serieus neemt en toekomst met jou ziet, zou hij niet met een ander willen zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:17 schreef Juulrosa het volgende:
Wees blij dat jullie zo'n perfect leventje hebben, en dat als mensen het verknallen en willen weten hoe anderen daarop zouden reageren ze meteen troll zijn (whatever that means...)
Ben iig heeeeel erg blij dat mijn vriendje echt is! en mij serieus neemt en wel een toekomst ziet
Ach, hij begint die andere relatie ook al vanuit een leugen. Weinig fidusie in.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
Ze hebben een open relatie waar hij eigenlijk niet op zat te wachten, wat hem wel een watje maakt in mijn ogen, dat hij daar dan nog in trapt. Maar dan kan ik alleen maar hopen dat de nieuwe liefde hem laat zien hoe een relatie ook kan zijn; dat hij niet te koop gaat lopen met z'n onvrijwillige open relatie kan ik snappenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ach, hij begint die andere relatie ook al vanuit een leugen. Weinig fidusie in.
nou.... ik denk dat hij niet eens meer hoeft te zeggen dat hij een vriendin heeft, want je bent al gedumpt al heb je het nog niet door.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:44 schreef Juulrosa het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:31 schreef Mystikvm het volgende:
Godverdomme, wat een trainwreck van een relatieZelf een beetje rondneuken omdat je spanning mist, en je vriend in een open relatie praten wat hij niet ziet zitten en dan verbaasd zijn dat hij verliefd wordt op een ander
Waarom heb je dit niet eerder ter sprake gebracht? Ik zou er gewoon een punt achter zetten, je hebt je relatie zoveel schade aangebracht en dit ga je niet meer repareren.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Het meisje weet niet dat de partner van TS een vriendin heeft, maar ze komt bij hem thuis?
Hoe verbergt hij dat dan?
Iemand die je serieus zou nemen, zou je dit niet doen.. Sorry meis. Binnenkort ben jij exit. Hij is nu gewoon wraak aan het nemen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:17 schreef Juulrosa het volgende:
Idd. Vind het lekker voor je TS en ik hoop dat hij gelukkig wordt met dat meisje. Wat haat ik toch meisjes zoals jijquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:31 schreef detandenfee het volgende:
je bent een slet
niet omdat je spanning zoekt buiten je relatie, maar omdat je dit doet zonder het hem te zeggen
Hij is niet de enige die jou serieus 'genomen' heeft, jij vieze slet. Je bent al zo te zien vaker genomen. ik hoop gewoon dat hij je verlaat, want een relatie met zo iemand als jij loopt altijd stuk. Zulke onzekere mensen als jij zullen altijd in herhaling vallen, dat zit namelijk in jullie sletterige bloed.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:17 schreef Juulrosa het volgende:
Dit...dat soort mensen verdienen niet iemand die het wel serieus neemt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 06:02 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Hij is niet de enige die jou serieus 'genomen' heeft, jij vieze slet. Je bent al zo te zien vaker genomen. ik hoop gewoon dat hij je verlaat, want een relatie met zo iemand als jij loopt altijd stuk. Zulke onzekere mensen als jij zullen altijd in herhaling vallen, dat zit namelijk in jullie sletterige bloed.
Volgens mij neemt haar vriend binnenkort een ander meisje serieus. Again... and again... and again...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:18 schreef Copycat het volgende:
Alleen niet als hij haar serieus neemt, dan mag je wieberen.
Dat vond ik dus ookquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind je veel te koel overkomen.. Iets klopt hier niet.
Ja raar hč. Als je echt gek op iemand bent zeg je toch niet van agh joh ik kijk wel hoe het loopt...quote:
Wat dan ook weer fout gaat, want ze weet niet dat hij niet vrijgezel is....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:40 schreef Luxuria het volgende:
Eigen schuld
Ik hoop dat hij er met die meid vandoor gaat.
Ah, intelligente mensen die foutloos kunnen schrijven gaan niet vreemd?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:22 schreef AgLarrr het volgende:
Dit kan toch niet echt zijn mensen? Iemand die IRL zo dom (bezig) is bedient zich doorgaans van grammaticaal slechter Nederlands.
Wat een onzin, waarom zie je zelf niet dat er iets fundamenteel mis is in je relatie? Je raakte seksueel op hem uitgekeken en gaat zelf rond zitten neuken, om het goed te maken laat je hem rond neuken. Een normaal mensen bespreekt dat soort dingen in een relatie waarna je samen je best gaat doen om de seks (met elkaar) goed te maken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:46 schreef Juulrosa het volgende:
Heb niet het idee dat het een blijvende kwaal is om een slet te zijn. Om eerlijk te zijn wil ik nu alleen hem. Hij heeft nu alleen gemerkt dat hij het ook wel interessant vind om zijn seksualiteit iets te ontdekken door bijvoorbeeld een meisje voor een trio te regelen.
Omdat hij met zn 35 jaar 2 relaties heeft gehad, en voor de rest niet echt andere ervaringen heeft heb ik gezegd dat hij in de kroeg wel iemand mocht versieren.
Waar ik niet bij stil had gestaan is dat hij dan niet verteld dat hij een relatie heeft, waardoor je allemaal moeilijke situaties krijgt. Ik heb hem een paar x hier thuis de kans gegeven om haar beter te leren kennen (en ja, dat is alleen zoenen als hij dat zegt, zij is wel een net meisje wat niet meteen zichzelf blootgeeft). Ach en dat geeft mij tijd om wat meer met vriendinnen af te spreken.
Gisteravond een heel goed gesprek gevoerd. Hij zit dus nog wel in zn maag met wat ik allemaal uitgespookt heb, en heeft wel door dat hij nu moet kiezen tussen mij of de ander. Ik merk wel hoe dat loopt.
Hopelijk geeft dit jullie weer nieuw vermaak
Dat zegt dan toch al genoeg?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:05 schreef Juulrosa het volgende:
Ben gewoon bang dat als ik zeg dat hij NU moet kiezen hij niet voor mij gaat...
Dat het niet goed zit en hij dus niet voor jou wil gaan. Dat hij het blijkbaar niet ziet zitten om verder te gaan met je. En zijn gevoelens voor die ander te sterk zijn.quote:
dat je in een nodeloos zelf-gecreëerde situatie bent beland en dat je dat zelf makkelijk kan doorbreken...quote:
Nee, die roze onderzetters zijn van mij!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Het meisje weet niet dat de partner van TS een vriendin heeft, maar ze komt bij hem thuis?
Hoe verbergt hij dat dan?
Niiiiiice!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:05 schreef Juulrosa het volgende:
Hij merkt dat ook wel, tijdens het bellen geeft hij mij dan ook aandacht...
Je kunt natuurlijk ook gewoon de eer aan jezelf houden!quote:Ben gewoon bang dat als ik zeg dat hij NU moet kiezen hij niet voor mij gaat...
Die is er toch eigenlijk niet meer... als je echt verliefd bent, doe je dit soort dingen niet (geldt ook voor je vriend)....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:24 schreef Juulrosa het volgende:
Ik weet gewoon dat we, als de verliefdheid over is, er sterker uit komen.
Welke eer? Geen greintje zelfrespect.. Ook niet voor een ander daar niet van.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon de eer aan jezelf houden!
Goed punt!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Welke eer? Geen greintje zelfrespect.. Ook niet voor een ander daar niet van.
Haha zoiets dacht ik al wel. Maar kon het niet latenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Goed punt!
Het was meer spreekwoordelijk denk ik.
best een geil idee!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:41 schreef SicSicSics het volgende:
Niiiiiice!Tijdens het bellen geeft hij jou óók aandacht.
Wat een geruststelling. Heb je hem al een blowjob gegeven met haar aan de telefoon.
Ik las 'beffen'quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niiiiiice!Tijdens het bellen geeft hij jou óók aandacht.
Wat een geruststelling. Heb je hem al een blowjob gegeven met haar aan de telefoon.
je moet hem gewoon niet laten kiezen, maar zelf die keuze maken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:05 schreef Juulrosa het volgende:
Hij merkt dat ook wel, tijdens het bellen geeft hij mij dan ook aandacht...
Ben gewoon bang dat als ik zeg dat hij NU moet kiezen hij niet voor mij gaat...
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:31 schreef detandenfee het volgende:
je bent een slet
niet omdat je spanning zoekt buiten je relatie, maar omdat je dit doet zonder het hem te zeggen
Vind het vooral sneu voor dat andere meisje, als dat iemand is die zichzelf niet zo snel "blootgeeft" dan betekend dat waarschijnlijk dat zij denkt bezig te zijn met een relatie opbouwen en niet zit te wachten op zo'n wespennest.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:46 schreef Juulrosa het volgende:
Heb niet het idee dat het een blijvende kwaal is om een slet te zijn. Om eerlijk te zijn wil ik nu alleen hem. Hij heeft nu alleen gemerkt dat hij het ook wel interessant vind om zijn seksualiteit iets te ontdekken door bijvoorbeeld een meisje voor een trio te regelen.
Omdat hij met zn 35 jaar 2 relaties heeft gehad, en voor de rest niet echt andere ervaringen heeft heb ik gezegd dat hij in de kroeg wel iemand mocht versieren.
Waar ik niet bij stil had gestaan is dat hij dan niet verteld dat hij een relatie heeft, waardoor je allemaal moeilijke situaties krijgt. Ik heb hem een paar x hier thuis de kans gegeven om haar beter te leren kennen (en ja, dat is alleen zoenen als hij dat zegt, zij is wel een net meisje wat niet meteen zichzelf blootgeeft). Ach en dat geeft mij tijd om wat meer met vriendinnen af te spreken.
Gisteravond een heel goed gesprek gevoerd. Hij zit dus nog wel in zn maag met wat ik allemaal uitgespookt heb, en heeft wel door dat hij nu moet kiezen tussen mij of de ander. Ik merk wel hoe dat loopt.
Een huistelefoon?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:58 schreef Leandra het volgende:
Mag je nog wel de telefoon opnemen in je eigen huis, of mag dat ook niet meer nu wil zou kunnen bellen?
En duidelijk aangeven wanneer je naar huis toe komt en alleen als hij daarmee akkoord gaat!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:58 schreef Leandra het volgende:
Mag je nog wel de telefoon opnemen in je eigen huis, of mag dat ook niet meer nu wil zou kunnen bellen?
Ja? Ouderwets?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Een huistelefoon?Bestaat dat nog?
Wat een relatie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:46 schreef Juulrosa het volgende:
Nou, laten we het anders zeggen: Ik geloof niet in langlopende relaties.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
want elke meid is zo een slet als TS?
Volgens mij, is je vriendje bezig je in te ruilen, alleen heb jij dat zelf nog niet in de gaten. Sterker nog, je hebt hem er zelfs toe aangemoedigd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:46 schreef Juulrosa het volgende:
Het is mijn ervaring dat mensen waarin de wil over de rede triomfeert over't algemeen sneller in dit soort debiele situaties terecht komen. De link met intelligentie lijkt me dus zo'n rare nog niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, intelligente mensen die foutloos kunnen schrijven gaan niet vreemd?
Dat is iig fijn om te weten.
Daar zit wat in. Denk aan al die Jerry Springer-afleveringen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:34 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Het is mijn ervaring dat mensen waarin de wil over de rede triomfeert over't algemeen sneller in dit soort debiele situaties terecht komen. De link met intelligentie lijkt me dus zo'n rare nog niet.
Point taken madam.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Denk aan al die Jerry Springer-afleveringen.
Intelligente mensen gaan ook vreemd, ze weten het alleen beter verborgen te houden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:34 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Het is mijn ervaring dat mensen waarin de wil over de rede triomfeert over't algemeen sneller in dit soort debiele situaties terecht komen. De link met intelligentie lijkt me dus zo'n rare nog niet.
het zijn net mensen héquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Intelligente mensen gaan ook vreemd, ze weten het alleen beter verborgen te houden.
Hier was ik inderdaad ook afgehaaktquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Kennelijk heeft de date niet in de gaten dat vriendlief daar samenwoont.
Daar hoef je geen vrouw voor te zijn. Je ziet toch wat er in de badkamer staat? je ziet toch wat er in de kledingkast hangt, of aan de kapstok?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hier was ik inderdaad ook afgehaakt![]()
Een vrouw ziet ALTIJD waar een andere vrouw woont
Weet niet of vriendlief van TS alles opruimt en verstopt, maar hoe dan ook neppe shit dit. Maar vermakelijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Daar hoef je geen vrouw voor te zijn. Je ziet toch wat er in de badkamer staat? je ziet toch wat er in de kledingkast hangt, of aan de kapstok?
Lijkt me lastig.. Al haar spullen na 5 jaar samenwonen verstoppen en weer precies terugleggen als vlamlief weer weg is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Weet niet of vriendlief van TS alles opruimt en verstopt, maar hoe dan ook neppe shit dit. Maar vermakelijk
De complete garderobe van een vrouw wegewerken?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Weet niet of vriendlief van TS alles opruimt en verstopt, maar hoe dan ook neppe shit dit. Maar vermakelijk
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
De complete garderobe van een vrouw wegewerken?
En dan hebben we het nog niet over andere rommel en rotzooi schoenen... nee, het is geen alleenstaande man die, attent als hij is, altijd wat tampons in huis heeft voor vrouwelijke visite.
Laten we het er maar op houden dat het compleet ongeloofwaardig isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet over andere rommel en rotzooi... nee, het is geen alleenstaande man die, attent als hij is, altijd wat tampons in huis heeft voor vrouwelijke visite.
Mijn lief zou mijn zooi in zijn huis niet eens zo even buiten beeld kunnen krijgenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat het compleet ongeloofwaardig is
dit!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
Als die meid alleen in de woonkamer komt, zal dat toch wel meevallen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet over andere rommel en rotzooi... nee, het is geen alleenstaande man die, attent als hij is, altijd wat tampons in huis heeft voor vrouwelijke visite.
Als je net pas begint met daten, laat je haar toch niet meteen het hele huis zien?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Daar hoef je geen vrouw voor te zijn. Je ziet toch wat er in de badkamer staat? je ziet toch wat er in de kledingkast hangt, of aan de kapstok?
Fixedquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:02 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Als je net pas begint met daten, laat je haar toch niet meteen het hele huis zien?
Waarschijnlijk is ze alleen in de woonkamer slaapkamer geweest.
Nou dan hoop ik dat ze niks in de woonkamer heeft laten slingeren wat hij over het hoofd zag. Of dat ze het prullenbakje op het toilet niet heeft opgemerkt, dat al haar spullen van de kapstok zijn gehaald en dat ze idd. niet in de slaapkamer is geweest.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:02 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Als je net pas begint met daten, laat je haar toch niet meteen het hele huis zien?
Waarschijnlijk is ze alleen in de woonkamer geweest.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Vind het vooral sneu voor dat andere meisje, als dat iemand is die zichzelf niet zo snel "blootgeeft" dan betekend dat waarschijnlijk dat zij denkt bezig te zijn met een relatie opbouwen en niet zit te wachten op zo'n wespennest.
Jullie zijn gewoon dom bezig en zouden je op elkaar moeten richten als je nog een kleine kans wil dat dit goedkomt.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:17 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Haha, ik moest wel lachen tijdens het lezen van de OP. Je moet het huis uit omdat hij met z'n nieuwe scharrel in huis isx 93284098492827
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |