OH NOES, BEL DE FOKPLIESIE!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:40 schreef Apuleius het volgende:
Je verziekt de FOK! layout met deze TT.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:42 schreef Mss het volgende:
Als ik nu ga autorijden is het natuurlijk vluchten he?
Klote fokpliesie ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:42 schreef Mss het volgende:
Als ik nu ga autorijden is het natuurlijk vluchten he?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:44 schreef Mss het volgende:
hey IJs, ik kom wel een anderen keer je kant op rijden!
Het raam stond open.quote:
Ik heb nog pretzel, pb en candycornquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:54 schreef Diconnected het volgende:
Hoehoe!
Ik heb net peanutbutter m&m's op
dat is vragen om falenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:04 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb geen vers fruit in huis
wel koekjes
Dus je weet wat je moet doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:04 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb geen vers fruit in huis
wel koekjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus je weet wat je moet doenIk ben net vijf minuten buiten geweest en dat was al teveel, dus neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus je weet wat je moet doenSpace die tegen mensen zegt dat ze fruit bij de supermarkt moet gaan halen, deze quote ik even voor het nagesclachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ik haal voortaan alles bij de supermarkt, het is alleen kenserduur vergeleken met de marktquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Space die tegen mensen zegt dat ze fruit bij de supermarkt moet gaan halen, deze quote ik even voor het nagesclacht
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Space die tegen mensen zegt dat ze fruit bij de supermarkt moet gaan halen, deze quote ik even voor het nagesclacht
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Appel, net mandarijnen en nutsen.
En brood endezulks.
Val je dan niet om?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
mmmm eten... honger... ja...Heb wel gegeten vanmiddag! Maar verder niks meer hiero... En ik heb straks - denk ik - niet eens tijd om te eten want om 18u moet ik tennissen en om 17u moet ik de hond ophalen... Dan naar huis... 30min... We moeten een kwartier voor de wedstrijd er zijn en het is een kwartier rijden... En ergens moet ik me ook nog omkleden.
Dus ik ben sobers te laat op het veld en ik heb geen tijd om te etenDus euh... dat wordt ook weer een faalavond qua voedsel
Ik euh... pak snel een banaan en appel mee voor in de auto?quote:
ja ik overleef dat ook wel maar niet als ik ga sporten ofzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik euh... pak snel een banaan en appel mee voor in de auto?![]()
![]()
maar ik overleef het vaak ook op 1 maaltijd op een dag he... dus mijn lichaam kent mijn ongezonde eetgewoontes welIk moet het alleen niet te vaak doen; want dan gaat het fout.
Dus rest van de week weer normaal eten (nouja 's middags eten; en fruit tussendoor en normale avondmaal. Dat is normaal voor mij dan)
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nog pretzel, pb en candycorn
Liefst eet ik ook gewoon; maar dit gaat em niet worden. Ah ik red het vastquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik overleef dat ook wel maar niet als ik ga sporten ofzo
Ik lust geen nutsen.quote:
pic van schoenen nu meteen direct hop hop !quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:39 schreef Mss het volgende:
Zo, veilig aangekomen, geen dooien gevallen, schoenen gekauft en nu een supermarkt zoeken want ik ben vergeten te lunchen.
Zorgen dat je die de volgende keer ook hebt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:24 schreef Mss het volgende:
Overigens had ik wel gewoon de navigatie gelukkig
Ik had hem voor het rijden al gevondenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zorgen dat je die de volgende keer ook hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had hem voor het rijden al gevonden.
Nice.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:26 schreef Dwyn het volgende:
Om half 4 's nachts midden in Rotterdam ineens geen licht meer uit de koplampen hebben. Superleuk was dat.
Vertelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:43 schreef Loqi het volgende:
*zuuuuucht* wat is het toch lekker om op jezelf te wonen![]()
mijn ouders
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:01 schreef Loqi het volgende:
ik zit gewoon te twijlfelen aan mezelf omdat ik in 1 middag 3 mensen weet af te pissen![]()
maar ik weet eigenlijk toch echt wel dat t hier niet aan mij lag
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
Tenzij je auto op 3 AAA batterijen rijdt, dan wel
JA JONGUH! HELMOND JE WEET TOCH??quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:52 schreef Loqi het volgende:
'uhm pa..dat moet hij toch zelf weten in zijn eigen achtertuin, is dat niet overdreven?
'nee want dat mag niet, dat is illegaal en je weet maar nooit, dadelijk gaat hij meer doen dan op kaartjes schieten'
![]()
mja, zou iig niet de eerste keer zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:49 schreef Incantrix het volgende:
Loqi, wat fucked.. Zou de sfeer daar zo belabberd zijn dat ze op je afreageren oid?
Eet jij mee dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zooooo
De man in een gezin waar ik werk kan zoooo goddelijk lekker koken, als ik daar zou wonen zou ik honderd miljoen kilo wegen
Nou lekker danquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:57 schreef Loqi het volgende:
[..]
mja, zou iig niet de eerste keer zijn![]()
pa gaat zijn baan verliezen, dus de sfeer is niet heel lekker nee
Eigenlijk is dat toch vreemd met gitaar spelen en al die snaarinstrumenten. Het precieze werk doe je juist met je "verkeerde" hand. Je zou toch zeggen dat je dominante hand veel beter de noten zou kunnen plaatsen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nou lekker danwel heel naar natuurlijk, maar nasty dat jij het vervolgens over je heenkrijgt allemaal
Spees, ohja, leuk is dat. Da's ook de reden dat ik nooit heb leren (bas)gitaar spelen. Linkshandige leraren zijn kinda htf en van rechtshandigen kan ik niet afkijken
Ja gek is dat he? Er zijn wel mensen bij wie het zo werkt, maar die zijn veruit in de minderheid heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat toch vreemd met gitaar spelen en al die snaarinstrumenten. Het precieze werk doe je juist met je "verkeerde" hand. Je zou toch zeggen dat je dominante hand veel beter de noten zou kunnen plaatsen.
Oeh ik zie dat Harry Potter op HBO begint
Ben ook verhuist naar mijn bed. Had het maar koud benedenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja gek is dat he? Er zijn wel mensen bij wie het zo werkt, maar die zijn veruit in de minderheid heb ik begrepen.
Hmz, ik wil ook best een film kijken, maar ik lig al in bedmisschien is nu het moment de reserve-tv tijdelijk in de slaapkamer te installeren ofzo.
klein bol tvtje op een slaapkamertjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ben ook verhuist naar mijn bed. Had het maar koud benedenNu ben ik echt blij dat ik een fatsoenlijke tv heb op mijn kamer, tot begin dit jaar had ik zo'n ouderwets klein bol ding op mijn kamer staan
Die is verwisseld voor een 37" plat schermquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
klein bol tvtje op een slaapkamertje
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ben ook verhuist naar mijn bed. Had het maar koud benedenNu ben ik echt blij dat ik een fatsoenlijke tv heb op mijn kamer, tot begin dit jaar had ik zo'n ouderwets klein bol ding op mijn kamer staan
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
klein bol tvtje op een slaapkamertje
in mijn slaapkamer staat alleen een grote kast vol make-up, een inbouwkast met kleding, een spiegel en een bed.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die is verwisseld voor een 37" plat scherm
ik had een mini kamertje met een stapelbed samen met mijn zusje en zo'n crappy kleuren tv-tje, heerlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik moet denken aan mijn zwartwitje vroegerwat een bazending was dat
Haha, coolquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik had een mini kamertje met een stapelbed samen met mijn zusje en zo'n crappy kleuren tv-tje, heerlijk![]()
(en altijd ruzie voor het slapen gaan met mijn zusje, dat was de down side)
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb vandaag een van de redenen gehoord dat ze me op mijn huidige werk hebben aangenomen
"eindelijk een normaal iemand die kan nadenken"
Ik: " uhmmmm.... normaal?"
DON'T FUCK WITH ME, NO PAKKETJES HIER JA!!!!quote:
het wordt ook steeds toffer. Heerlijk team om in te werkenquote:
Dat is wel heel fijn, geen domme collega'squote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het wordt ook steeds toffer. Heerlijk team om in te werken![]()
Hard werken, maar wel super uitdagend werk en allemaal ambitieuze slimme mensen om me heen
Neh niet de gouden en de bar glitter, de rest is welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:02 schreef Diconnected het volgende:
http://www.scrangie.com/2(...)on-holiday-2012.html
Ik wil ze allemaaaaaal
herkenbaar met onze ouwe bakquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, coolhet enige nadeel van mijn zwartwit-tvtje was dat als je 'm uitdeed, 'ie ongeveer een halve minuut nodig had om weer op te starten en mijn kamer zat recht tegenover de keuken, dus als ik stiekem tv keek moest ik 'm nog wel eens heel snel uitdraaien. Gelukkig kon het contrast helemaal op zwart, dat werkte beter
En oei, ja, dat had ik gelukkig nooitruzie over wat te kijken? Of gewoon willekeurig ruzie?
en geen luie collega's die lopen te fuckenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is wel heel fijn, geen domme collega's
Ja, dat was ook nog zoiets, dat had de mijne ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
herkenbaar met onze ouwe bak![]()
En bij ons bleef er ook een witte waas over het scherm als hij net uit was![]()
Ik liep mijn zusje altijd op te naaien, gewoon omdat het kon, en ik een enorme pestkop was (goh, had je zeker niet gedacht van mij he?)
Dus dat was elke avond schreeuwen en/of janken![]()
En nu is onze band super hoor, toen op zich ook, behalve bij het gaan slapen gaan
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Spees, doe die foto voor Unf met een vogel, dat kan ze nog meer appreciëren
stuquequote:
Ik heb dat niet zo meer. Ik heb volgens mij dat punt bereikt van: Mwahhh, ik heb nu wel ff genoeg...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:02 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil ze allemaaaaaal
heb je je mail/pm nog niet gelezen dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:24 schreef megamandy het volgende:
Ik zit er toch ook bij met mijn babystash?
Ik zie je al je tegeltjes verven met O'n minikwastjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit weer in klusmodus geloof ik. Bij dat lichtblauwe kleurtje denk ik "oh tof voor op tegeltjes achter een wastafel", bij die diep paars denk ik "oh gave kleur voor een muur" en bij die 3e van links denk ik "gaaf om een kastje die kleur te geven"
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heb je je mail/pm nog niet gelezen dan?
quote:
quote:
Nee dat niet, maar voor mijn gevoel valt dat opquote:
Bij mij nog 3quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:40 schreef Debsterr het volgende:
Er passen nog 6 OPI's in m'n OPI laatje.
Nr 1 en 4 zijn wel interessant! Hoewel het ook makkelijk kan uitdraaien op een 'heb ik al'quote:
Dat vind ik te duurquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:30 schreef megamandy het volgende:
Wanneer is het? Heb een aantal jaar geleden een jurk bij de Mango gekocht voor 70 of 80 euro. Heel net, maar dat ding draag ik met kerst etc.
Was toen ook voor de kerst dus rond deze tijd.
Neinzquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:29 schreef Mss het volgende:
Heb je niet nog een simpele zwarte jurk die je aan kunt?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.hm.com/nl/product/04666?article=04666-B
Hoe is je figuur nu eik? Ik bedoel, is best wel een figurehugging jurkjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
En uk moet echt gaan afvallen. Dus het is niet alsof ik die jurk nog jaren aan kan ofzo
Ergens ben ik blij dat er eigenlijk niks is wat me mooi past bij H&M.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:55 schreef Puckzzz het volgende:
EN BEDANKT!! NU BEN IK WEER OP H&M AAN HET NEUZEN
Ik durf ook maar zelden iets te kopen online. Mijn verhoudingen zijn ook niet standaardquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens ben ik blij dat er eigenlijk niks is wat me mooi past bij H&M.
Mijn reet is te groot voor de meeste dingen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik durf ook maar zelden iets te kopen online. Mijn verhoudingen zijn ook niet standaard
Ik zou daar dus niet tegen kunnenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens ben ik blij dat er eigenlijk niks is wat me mooi past bij H&M.
Die vind ik écht afgrijselijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:59 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zag deze vandaag bij Bonprix (ja echt) Die Kittyheel is precies de goede hoogte
[ afbeelding ]
1 november moet ik voor eindcontrole naar het z'huis. Ik ga toch echt vragen tot welke hoogte mijn hakken nu mogen zijn hoor. Het is zķ frustrerend geen hoge hakken meer mogen dragen
Ghihi....dat magquote:
Ik zou er nog niet dood in gevonden willen wordenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ghihi....dat mag
Ik ben dan ook trailertrash he?
Maar ik heb ook al zoiets in moccasin model
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zou daar dus niet tegen kunnenIk baal er al van dat mijn tieten niet in elk leuk BH-tje passen
Maar jij hebt wel altijd leuke kleren aan, me like
Link werkt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:06 schreef Puckzzz het volgende:
En le Fu!! Eindelijk de witte laarzen waar ik al zo lang naar zoek!
ARGH....Pinda ziet me aankomenMaarja gelukkig is het nog steeds 'mijn' geld
http://www.hm.com/nl/product/03850?article=03850-A
doet de link het zo?
Die zijn idd beter jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:06 schreef Puckzzz het volgende:
En le Fu!! Eindelijk de witte laarzen waar ik al zo lang naar zoek!
ARGH....Pinda ziet me aankomenMaarja gelukkig is het nog steeds 'mijn' geld
http://www.hm.com/nl/product/03850?article=03850-A
doet de link het zo?
Dan ga ik ze nu bestellen en trek ik ze vrijdag aan!! EN zo'n T-shirt erbij:quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden
NEEEquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:59 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zag deze vandaag bij Bonprix (ja echt) Die Kittyheel is precies de goede hoogte
[ afbeelding ]
1 november moet ik voor eindcontrole naar het z'huis. Ik ga toch echt vragen tot welke hoogte mijn hakken nu mogen zijn hoor. Het is zķ frustrerend geen hoge hakken meer mogen dragen
Normaal haat.ik zulke hakjes, maar dat printjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:59 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:18 schreef Sharana_LV het volgende:
DIE OPI COLLECTIE
IK WIL ZE ALLEMAAAAAAAL
IK WIL ZE!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:02 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil ze allemaaaaaal
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:31 schreef Sharana_LV het volgende:
IK BLIJF MAAR SCHREEUWEN MAAR TOFFE LAKJES BINNEN EN TOFFE NIEUWE COLLECTIES DUS YAYAYYYAYAYAYY
Lijkt mij wel, en dan gewoon alles opmaken?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:34 schreef Diconnected het volgende:
ff vraagje. ik zou gisteren moeten beginnen met een nieuwe strip van m'n pil, maar vergeten. moet ik dan nu gewoon vanaf dinsdag slikken zegmaar? ik weet het ff niet
Ja, maar de eerste 7 dagen mag je niet onveilig batsen tenzij je koters wil.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:34 schreef Diconnected het volgende:
ff vraagje. ik zou gisteren moeten beginnen met een nieuwe strip van m'n pil, maar vergeten. moet ik dan nu gewoon vanaf dinsdag slikken zegmaar? ik weet het ff niet
Bij de eerste pil maakt dat toch niets uit?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar de eerste 7 dagen mag je niet onveilig batsen tenzij je koters wil.
ik heb toch niemand om mee te batsenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar de eerste 7 dagen mag je niet onveilig batsen tenzij je koters wil.
Jawel, want je stopweek heeft een dag te lang geduurd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij de eerste pil maakt dat toch niets uit?
Nee, gewoon een dag langer doorslikken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik heb toch niemand om mee te batsentenzij lindy wilt scharen van het weekend maar daar komen geen koters van
maar moet ik nu dan 2 pillen innemen? want ik lees overal dat een stopweek van 8 dagen niet mag
Ooh, ik neem ze dan altijd de twee pillen samen in en ga gewoon verderquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Jawel, want je stopweek heeft een dag te lang geduurd.
Dat kan ook, maar dan is er in je eerste week een kans op zwangerschap. Ik weet niet hoe groot die kans is als je langere tijd de pil slikt, maar ik neem het risico niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh, ik neem ze dan altijd de twee pillen samen in en ga gewoon verder
dus gewoon nu de dinsdag slikken dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, gewoon een dag langer doorslikken.
Ja, je bent gewoon 1 dag onbeschermd he. Ik denk dat de kans dat er iets gebeurd zeer klein is, maar ik neem de gok gewoon niet.quote:
Barričremiddelquote:Het te volgen beleid berust op de volgende basisregels: het innemen van tabletten mag nooit langer dan 7 achtereenvolgende dagen onderbroken worden en tabletten moeten 7 dagen zonder onderbreken worden ingenomen om de hypofyse-ovariumas voldoende te onderdrukken. Bij het vergeten van een tablet in de eerste week: de vergeten tablet alsnog innemen, zelfs als dit betekent dat twee tabletten gelijktijdig moeten worden ingenomen, bovendien dient gedurende de eerste 7 dagen een aanvullend barričremiddel te worden gebruikt. Bij geslachtsgemeenschap in de voorafgaande 7 dagen rekening houden met een mogelijke zwangerschap, vooral naarmate meer tabletten zijn vergeten en deze tabletten korter na het tabletvrije interval zijn vergeten.
Jep. Allebei mag trouwens ook, maakt niet heel veel uit. Alleen dus nu mit kondomen batsen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
dus gewoon nu de dinsdag slikken dan?
ik denk dat het toch niet erg is als je 1x een langere stopweek hebt gehad, is pas de eerste x in 5 jaar ofzoen ben toch bijna niet meer ongesteld na 2 dagen, dusja volgens mij maakt het allemaal niet zo erg.
in feite is die van dinsdag dezelfde als die van maandag he?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
dus gewoon nu de dinsdag slikken dan?
ik denk dat het toch niet erg is als je 1x een langere stopweek hebt gehad, is pas de eerste x in 5 jaar ofzoen ben toch bijna niet meer ongesteld na 2 dagen, dusja volgens mij maakt het allemaal niet zo erg.
Okay, dan neem ik beiden gewoon in, want ik vind het gewoon handiger als ik gewoon zo met de strip kan beginnenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Jep. Allebei mag trouwens ook, maakt niet heel veel uit. Alleen dus nu mit kondomen batsen!
Ik ook. Ik wil Zoya's en Orly's en Color Clubsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:44 schreef Sharana_LV het volgende:
IK WIL NIEUWE LAKJES DIT DAT ALLES!
Ik ben er ook slecht mee hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Okay, dan neem ik beiden gewoon in, want ik vind het gewoon handiger als ik gewoon zo met de trip kan beginnen
En condooms![]()
rotdingen. krijg ze ook nooit normaal om, heb al paar keer gehad dat ik ze scheurde met m'n nagels
Oooooh hier in de buurt nog!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:43 schreef Mss het volgende:
Ja, ik denk dat de kans op een zwangerschap zeer klein is als je een keer de pil vergeet, maar het zal je maar gebeuren.
En zo glibberig enzo. glijden ze uit je hand.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben er ook slecht mee hoor. Maar ik heb niet zoveel batspartners gehad, dus dan kan het wel.
I didn't know I was pregnant - True story.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oooooh hier in de buurt nog!
Oud klasgenoot zat in Praag voor zijn studie, werd opeens gebeld dat hij papa was gewordenZe wisten er niets van af, meisje was aan de pil dus had gewoon bloedingen. Heel jaar als een normale student geleefd inclusief bestuur etc.
Hadden wel een aantal mensen gezegd van goh ben je zwanger? Want dikkere tetten en een klein beetje een dikkere buik maar de test was negatief.
En toen was ze dus stappen met een vriendin, kreeg ze opeens kramp en kon ook niet meer achterop de fiets bij de vriendin. Dus de ambulance kwam, en toen was eer een baby van 3500 gram![]()
Jepquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
I didn't know I was pregnant - True story.
Jamaar je moet er een leuk spelletje van maken want dat is geil enzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En zo glibberig enzo. glijden ze uit je hand.
ik heb best veel batspartners gehad, en 9 van de 10x heeft de meneer hem omgedaan
Ja dat!!! eerste waar ik aan dachtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
I didn't know I was pregnant - True story.
ja flikker lekker op, ze mogen zelf hun willy wrappen heurquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jamaar je moet er een leuk spelletje van maken want dat is geil enzo
Yea...sure....
Ik heb voor die gelegenheid speciaal testen gekocht in die chinese webshopsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:50 schreef Mss het volgende:
Daar ben ik soms wel een beetje bang voor, dat ik stiekem zwanger blijk te zijn en je het door mijn buik niet ziet. Bloedingen met de pil zijn kunstmatig, dus als je door de pil heen zwanger wordt houd je hoogstwaarschijnlijk je bloedingen.
Lijkt me zo eng, maar om nou iedere maand een zwangerschapstest te doen gaat me ook wat ver.
Ja weetje, voor mij is er geen enkele reden om aan te nemen dat ik zwanger ben. Ik vergeet de pil nooit, heb geen hormonale schommelingen, ben niet aan de antibiotica en de pillzors die ik wel heb hebben totaal geen invloed op AC. Dan loop ik mezelf gewoon een beetje gek te maken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik heb voor die gelegenheid speciaal testen gekocht in die chinese webshops
doen het net zo goed. de laatste tijd doen m'n hormonen zo raar, dus dan wil ik gewoon zo'n test kunnen doen, voor m'n eigen gemoedsrust.
Ik vergeet de pil met enige regelmaat en slik een sloot medicijnen waar je u tegen zegt. En ik heb chronische darmproblemenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja weetje, voor mij is er geen enkele reden om aan te nemen dat ik zwanger ben. Ik vergeet de pil nooit, heb geen hormonale schommelingen, ben niet aan de antibiotica en de pillzors die ik wel heb hebben totaal geen invloed op AC. Dan loop ik mezelf gewoon een beetje gek te maken.
Dan kan ik het geheel begrijpen ja!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik vergeet de pil met enige regelmaat en slik een sloot medicijnen waar je u tegen zegt. En ik heb chronische darmproblemen
Dus ja, liever 2 euro uitgeven voor 10 van die testen dan slaap ik weer lekker
Nee, eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:54 schreef Mss het volgende:
Maar heb je voor de langere termijn wel een babywens Mir?
Dat is me die stress niet waard, dus ik heb altijd van die cheap ass testen in huisquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:55 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb nog nooit een zwangersschaps test gedaan, welk enkele keer een MAP gehaald toen ik jong was![]()
Maar ik zit soms wel in de stress of ik het nog wel wordt. ene keer ist vrijdag, dan zaterdag. dus afgelopen vrijdag en zaterdag zat ik echt in spanningwant ik had zoiets van 'als ik nu zwanger ben, dan ga ik mezelf wat aandoen'
Dus meer omdat je denkt dat het 'zo hoort' dan dat je echt een gevoel hebt dat je ooit kinderen wil? En denkt je vriend er hetzelfde over?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.
Nog niet. Ik twijfel nu soms, maar da's meer omdat ik dan bang ben dat ik iets mis ofzo, of achteraf spijt heb.
Ja ik weet het niet, ergens begint er wel hard wat te rammelen, maar da's niet perse 'ermhagerd ik wil een kind!@#@#!$4%' Meer de angst dat ik achteraf denk 'verdomme waarom heb ik het niet gedaan' Vriend weet het ook niet, maar we hebben dus geen sterke duidelijke wens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Dus meer omdat je denkt dat het 'zo hoort' dan dat je echt een gevoel hebt dat je ooit kinderen wil? En denkt je vriend er hetzelfde over?
Hmm, ik hoop wel voor jullie dat het wel nog duidelijker gaat worden dan. Anders is het lastig kiezen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet, ergens begint er wel hard wat te rammelen, maar da's niet perse 'ermhagerd ik wil een kind!@#@#!$4%' Meer de angst dat ik achteraf denk 'verdomme waarom heb ik het niet gedaan' Vriend weet het ook niet, maar we hebben dus geen sterke duidelijke wens.
Gevoelig +1quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Hmm, ik hoop wel voor jullie dat het wel nog duidelijker gaat worden dan. Anders is het lastig kiezen.
Is het bij jullie op het trouwen vlak nog een beetje bijgetrokken? Of is dat nog altijd een gevoelig onderwerp?
Ai, dat is lastig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Gevoelig +1
Ik kan trouwens altijd nog eitjes in laten vriezen denk ik, als ik dan over 7 jaar ineens toch wel (ben nu 30) dan kan het gewoon zonder problemen
Ja, ik denk dat ik het met m'n huisarts ga bespreken, dat geeft dan op dat gebied wat rust. En weet je, nu past het gewoon niet. M'n lichaam is kapot, ik ben werkloos, kan niet eens m'n huis bijhouden, dus een kind hoort hier dan ook niet. Misschien over een x aantal jaar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Ai, dat is lastig.
Jep, invriezen doen steeds meer mensen blijkbaar. En anders kun je nog altijd een aidsweesje adopteren.
Slaapsequote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:03 schreef Diconnected het volgende:
Maisjes ik ga naar bed, de wekker gaat om 6utrusten
Ik denk inderdaad dat dat geen gek idee is. Succes ermee babequote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik het met m'n huisarts ga bespreken, dat geeft dan op dat gebied wat rust. En weet je, nu past het gewoon niet. M'n lichaam is kapot, ik ben werkloos, kan niet eens m'n huis bijhouden, dus een kind hoort hier dan ook niet. Misschien over een x aantal jaar.
Dank je lieverdquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat dat geen gek idee is. Succes ermee babe![]()
Ja, het gaat langzaam. Ik heb begin september intake gehad, maar daarna is het niet meer echt opgeschoten. Mijn intake moest eerste besproken worden, daarna moesten de vervolgacties bepaald worden. Toen wilden ze nog een gesprek vanwege de ADD die speelt. Nou prima, maar voor zo'n gesprek was een maand later pas tijd. Dat is dus maandag. Dus ja, heel snel gaat het niet, maar ik ben wel heel benieuwd hoe het nu gaat lopen allemaal.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dank je lieverd
Hoe gaat het met jou en al je acties?
Oh, dat is wel heel vervelend, ik kan me voorstellen dat als alles eenmaal gaat lopen, je ook gewoon snel duidelijkheid en een concreet plan wil. Ik zou dat wel heel fijn vinden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, het gaat langzaam. Ik heb begin september intake gehad, maar daarna is het niet meer echt opgeschoten. Mijn intake moest eerste besproken worden, daarna moesten de vervolgacties bepaald worden. Toen wilden ze nog een gesprek vanwege de ADD die speelt. Nou prima, maar voor zo'n gesprek was een maand later pas tijd. Dat is dus maandag. Dus ja, heel snel gaat het niet, maar ik ben wel heel benieuwd hoe het nu gaat lopen allemaal.
Ja, ik geloof dat er aan de hand van deze afspraak een concreet plan komt, maar dat weet ik niet zeker. Maar dat constante wachten is gewoon niet tof.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Oh, dat is wel heel vervelend, ik kan me voorstellen dat als alles eenmaal gaat lopen, je ook gewoon snel duidelijkheid en een concreet plan wil. Ik zou dat wel heel fijn vinden.
Nee, bah. Sterkte ermee meis, wel nog steeds super dat je stappen hebt gezetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat er aan de hand van deze afspraak een concreet plan komt, maar dat weet ik niet zeker. Maar dat constante wachten is gewoon niet tof.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee, bah. Sterkte ermee meis, wel nog steeds super dat je stappen hebt gezet
Ik ga zo maar naar bed, m'n rechteroor zit potjedicht en al m'n holtes zitten vol met snot
Nsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Er rijden geen intercitys naar Schiphol, defecte treinen, vertragingen. WÃÂĄt een puinzooi
Elk jaar ook weer totaal onverwachtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:32 schreef Incantrix het volgende:
Ja maar eerst hebben ze nog blaadjes, jeweets. En dan takken want storm. En dán sneeuw, de overtreffende trap van chaos
Haha, ja inderdaadquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Elk jaar ook weer totaal onverwacht
Jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, ja inderdaadOnnozele koeien daar. Anders koop je gewoon een berg nieuwe treinstellen en kom je er ná aanschaf achter dat die eigenlijk niet zo handig zijn bij nederlands herfst/winterweer
![]()
Welbeschouwd is de NS denk ik toch wel mijn nummer 1 haat-bedrijf ter wereld.
Ik ben ook echt jinxed hoor, dat helpt ook niet mee. ALTIJD als ik de trein pak heb ik belachelijke vertragingen. Een keer bijna een examen gemist wegens een station met een afgewaaid dak, weet ik wat voor ellende waardoor ik bijna niet meer in kon checken voor mijn vlucht naar Canada, het jawoord van een goede vriendin gemist omdat het treinverkeer zomaar ineens uitviel.. Echt zo fucked gewoon..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik denk die van mij ook
Zo dat is wel naai jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ben ook echt jinxed hoor, dat helpt ook niet mee. ALTIJD als ik de trein pak heb ik belachelijke vertragingen. Een keer bijna een examen gemist wegens een station met een afgewaaid dak, weet ik wat voor ellende waardoor ik bijna niet meer in kon checken voor mijn vlucht naar Canada, het jawoord van een goede vriendin gemist omdat het treinverkeer zomaar ineens uitviel.. Echt zo fucked gewoon..
ALWEERquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fuuu een springer
Hopelijk gaat m'n trein wel
Ja ns zegt dat ie wel rijdt maar ik geloof t niet dus neem nu alvast trein naar Tilburg daar kan ik beter verder dan vanaf uniquote:
Wat jij omschrijft vind ik toch ook wel tamelijk rampzalig hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zo dat is wel naai jakan me heel goed voorstellen dat je er flink van baalt als je zulke dingen mist. Gelukkig is het bij mij (nog) niet zo ernstig geweest, maar met -15 op een tochtig station staan met lege informatieborden en maar afwachten wanneer de trein komt vond ik ook niet heel plezierig
Ja dat is ook wel, maar dat zijn tenminste geen gemiste herinneringen of dingen die problemen/kosten met zich meebrengen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wat jij omschrijft vind ik toch ook wel tamelijk rampzalig hoor
Qftquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mannenhet zijn soms net wijven, ik zweer het je.
Mijn baas, is ook nieuw. Net een maandje voor mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |