OH NOES, BEL DE FOKPLIESIE!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:40 schreef Apuleius het volgende:
Je verziekt de FOK! layout met deze TT.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:42 schreef Mss het volgende:
Als ik nu ga autorijden is het natuurlijk vluchten he?
Klote fokpliesie ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:42 schreef Mss het volgende:
Als ik nu ga autorijden is het natuurlijk vluchten he?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:44 schreef Mss het volgende:
hey IJs, ik kom wel een anderen keer je kant op rijden!
Het raam stond open.quote:
Ik heb nog pretzel, pb en candycornquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:54 schreef Diconnected het volgende:
Hoehoe!
Ik heb net peanutbutter m&m's op
dat is vragen om falenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:04 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb geen vers fruit in huis
wel koekjes
Dus je weet wat je moet doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:04 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb geen vers fruit in huis
wel koekjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus je weet wat je moet doenIk ben net vijf minuten buiten geweest en dat was al teveel, dus neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus je weet wat je moet doenSpace die tegen mensen zegt dat ze fruit bij de supermarkt moet gaan halen, deze quote ik even voor het nagesclachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ik haal voortaan alles bij de supermarkt, het is alleen kenserduur vergeleken met de marktquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Space die tegen mensen zegt dat ze fruit bij de supermarkt moet gaan halen, deze quote ik even voor het nagesclacht
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Space die tegen mensen zegt dat ze fruit bij de supermarkt moet gaan halen, deze quote ik even voor het nagesclacht
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Appel, net mandarijnen en nutsen.
En brood endezulks.
Val je dan niet om?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
mmmm eten... honger... ja...Heb wel gegeten vanmiddag! Maar verder niks meer hiero... En ik heb straks - denk ik - niet eens tijd om te eten want om 18u moet ik tennissen en om 17u moet ik de hond ophalen... Dan naar huis... 30min... We moeten een kwartier voor de wedstrijd er zijn en het is een kwartier rijden... En ergens moet ik me ook nog omkleden.
Dus ik ben sobers te laat op het veld en ik heb geen tijd om te etenDus euh... dat wordt ook weer een faalavond qua voedsel
Ik euh... pak snel een banaan en appel mee voor in de auto?quote:
ja ik overleef dat ook wel maar niet als ik ga sporten ofzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik euh... pak snel een banaan en appel mee voor in de auto?![]()
![]()
maar ik overleef het vaak ook op 1 maaltijd op een dag he... dus mijn lichaam kent mijn ongezonde eetgewoontes welIk moet het alleen niet te vaak doen; want dan gaat het fout.
Dus rest van de week weer normaal eten (nouja 's middags eten; en fruit tussendoor en normale avondmaal. Dat is normaal voor mij dan)
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nog pretzel, pb en candycorn
Liefst eet ik ook gewoon; maar dit gaat em niet worden. Ah ik red het vastquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik overleef dat ook wel maar niet als ik ga sporten ofzo
Ik lust geen nutsen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |