PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
quote:
Jucileiquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:36 schreef ThatDutch het volgende:
Wat zijn volgens jullie de beste CM's uit de RPL?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb je nu ook ergens een plusje gegeven.
Iemand had Huntelaar als LW
Richmond dichtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Goeie TT, nog maar een aantal keer gebruikt
Heb je dat zelf opgezocht of heeft je vader dat gedaan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Goeie TT, nog maar een aantal keer gebruikt
Nog zo origineel, keep 'em comingquote:
Run fatboy runquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je dat zelf opgezocht of heeft je vader dat gedaan?
Nergens voor nodig ditquote:
Ik mag het gebruiken en misbruiken net als je maquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nog zo origineel, keep 'em coming
Beste CB waar ik mee gespeeld heb tot dusver! Halen als je de coins ervoor heb!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:40 schreef Jimbo het volgende:
is pepe zn geld een beetje waard? (40k) , jeweets die CB van real
Goeie shitquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik mag het gebruiken en misbruiken net als je ma![]()
Richmond dicht
Nee, die heeft ook enkel goedkope shit dat aanslaat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Goeie shit
Het neefje van VDM kan nog betere dingen verzinnen
IF Durak is écht heel slecht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moest net tegen iemand met IF Durak en IF Sinclair voorin, hij had de aftrap en hij ging meteen weg na 0:15!
Écht niet mee eensquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
IF Durak is écht heel slecht.
Boeiequote:
Zuig m bitch.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nog zo origineel, keep 'em coming
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:44 schreef vandermar het volgende:
IF Durak is net zo slecht als GJE zijn moeder.
WOW, orgigineel maanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:44 schreef vandermar het volgende:
IF Durak is net zo slecht als GJE zijn moeder.
That's what ya mom saidquote:
Gekleurde ballenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn tegenstander ging net weg vanwege de bal die ik gebruikteSowieso wilde ik dat nog veranderen.
Ik had vorig jaar altijd geel. Duidelijk te zien en als er ooit een keer sneeuw was had ik ook meteen de juiste kleur.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ga jij ook meteen weg als iemand een blauwe bal ofzo gebruikt?
Nee, ik speel dan wel gewoon. Alleen speel ik dan wel als een douche.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ga jij ook meteen weg als iemand een blauwe bal ofzo gebruikt?
racistquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:52 schreef DutchSL het volgende:
Ik speelde gisteren tegen iemand met zwarte bal in een schaduw stadion en hij had zwarte shirts (en ja, ook veel negers in zijn team).
Ik zag niks
Bril op.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:52 schreef DutchSL het volgende:
Ik speelde gisteren tegen iemand met zwarte bal in een schaduw stadion en hij had zwarte shirts (en ja, ook veel negers in zijn team).
Ik zag niks
JBGSquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:59 schreef ThatDutch het volgende:
Wat is Balotelli een coinverspilling zeg. Kan gewoon niet afmaken die vent.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:59 schreef ThatDutch het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
sommige mensen hebben echt geen leven
lindgren2 = baega =quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
sommige mensen hebben echt geen leven
Nah Podolski.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:00 schreef vandermar het volgende:
[..]Jij bakt er gewoon niets van. Beste spits in het spel
Blufquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:02 schreef ThatDutch het volgende:
Balotelli heeft nog 1 match de kans voor mij anders discard ik die gozer.
Dan speelde ik misschien perongeluk een SP toernooi ipv MP.. Het ging al verdacht makkelijk :|quote:
http://www.futhead.com/fifa/squads/39169/#comment-66235quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja, hij heeft 2 accounts, wat een bosmongool
Hoe kun je dat nou per ongeluk doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:04 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Dan speelde ik misschien perongeluk een SP toernooi ipv MP.. Het ging al verdacht makkelijk :|
je kan switchen met r1 enzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou per ongeluk doen
Dan ben je echt kaulo domquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou per ongeluk doen
Allemaal even downvotenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/39169/#comment-66235
Hij heeft zichzelf geboost via zo'n squad en daarna ging die los
godver dan ben je sneu zegquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/39169/#comment-66235
Hij heeft zichzelf geboost via zo'n squad en daarna ging die los
Moet je niet passenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:05 schreef ThatDutch het volgende:
Wauw Balotelli scoort een GEWELDIGE goal voor me, offside.
En je hebt niets anders te doen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:06 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]![]()
-9 inmiddelsik loop die vent keihard af te kraken op zijn squads
Wie, ik? Nee, beetje trollen is niets mis meequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En je hebt niets anders te doen?
Crisis slaat hard toe in de haven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En je hebt niets anders te doen?
quote:
Als het nou grappig was dan had het misschien nog wel leuk geweest nu is het een beetje jammerquote:
Oh jeequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als het nou grappig was dan had het misschien nog wel leuk geweest nu is het een beetje jammer
Haha, zegt veel over jou.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:59 schreef ThatDutch het volgende:
Hoeveel passjes?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:29 schreef ThatDutch het volgende:
Mario begint er nu gewoon 2 per helft te maken
Pas maar op dat hij niet geblesseerd raakt....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:29 schreef ThatDutch het volgende:
Hoezo ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nou Iwan, dit is wel een kutteam man.
Ja echt mooi die vierkante pixelsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:34 schreef BDIL het volgende:
PS3 Dashboard ziet er ziek uit na update.....ooohh wacht
Je speelt met 2 spitsen toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:29 schreef ThatDutch het volgende:
Ooh de getransferde Jantscher naar Dinamo Moskou zit niet in Futheadquote:
Amai zeg dat dan he.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ooh de getransferde Jantscher naar Dinamo Moskou zit niet in Futhead
Gelukkig welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:19 schreef pascal08 het volgende:
De kinderen zijn weer uit school hoor.
De CF ja, maar niet de STquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:43 schreef Ferdii het volgende:
[..]
de IF neem ik aan? Zo gek is dat toch niet, zie die vaak genoeg voor 10/11k gaan
5/6kquote:
Wat?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:44 schreef Ferdii het volgende:
agbonlahor als zilver is echt te kansloos
Leeft DarkSonic nog?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is kapot na het onderhoud. EA heeft de CE vermoord.
Ik heb het zelf trouwens niet geprobeerd, maar hij werkt bij niemand meer naar het schijnt. Dark sonic is volgens mij nog wel gesignaleerdquote:
Klopt, hij crasht als je 150 BIN doet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb het zelf trouwens niet geprobeerd, maar hij werkt bij niemand meer naar het schijnt. Dark sonic is volgens mij nog wel gesignaleerd
Wat heb je er voor gekregen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:49 schreef Lindgren. het volgende:
Oeps.
Oeps.
Oepsie.
Kut.
Oeps.
Een IF Altidore voor 150 sp gisteren eropgezet, ik kom er net achter.
Dan ga ik maar Fifa'en. Heb nog wel 2500 spelers verspreid over 3 accounts, zou mooi zijn als er nog een paar 100 de club mogen verlaten voor een mooi bedrag met thema toernooien. Jammer, maar op zich wel begrijpelijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Klopt, hij crasht als je 150 BIN doet.
Gelukkig niet genaaid met het onderhoudquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:49 schreef Lindgren. het volgende:
Oeps.
Oeps.
Oepsie.
Kut.
Oeps.
Een IF Altidore voor 150 sp gisteren eropgezet, ik kom er net achter.
Ik kreeg de badge ook niet verkocht. Snap het wel hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:52 schreef wieisboos het volgende:
PSV kit niet verkocht voor 200 BINdan maar discarden
Maar Henriksen heeft beter statsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen Singh, dus bij voorbaat gediskwalificeerd als een goed team.
Oh dat weet ik niet. Was laatst aan het kijken naar Singh en die had ook prima stats. 3* skills en 5* weak foot. Alleen zijn tackling was niet al te bestquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar Henriksen heeft beter stats
Singh haal ik sowieso voor op de bank. Alleen die rechtsmidden is best kut wel 4* skill maar amper peeecequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet. Was laatst aan het kijken naar Singh en die had ook prima stats. 3* skills en 5* weak foot. Alleen zijn tackling was niet al te best
Meteen even in Spotify gezetquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:03 schreef Fuszy het volgende:
Voor de mensen die:
dat een tof nummer vinden. Die hele EP van hun is wel tof, dus misschien een keertje naar luisteren als je interesse hebt.
Goed idee, suggesties?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:11 schreef Fuszy het volgende:
Nu we dat niet meer kunnen doen moeten we maar weer gaan pricefixen
Hovland heb ik er al in nuquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja, Frei maar 7 chem en geen Hovland
Nice, alleen zou ik Jebbour rechts back zetten, en benzia STquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Mijn nieuwe franse pace teampje
http://futhead.com/fifa/squads/321131/#squad-player
Kut spitsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Mijn nieuwe franse pace teampje
http://futhead.com/fifa/squads/321131/#squad-player
Geen idee. Ben er niet zo'n fan van, want vaak gaat het mis. Tenzij het goed georganiseerd is met bepaalde mensen. Helaas vertrouw ik het niet via FOK!. Wel een aantal mensen, maar nieuwe sowieso niet.quote:
Welnee joh, dat kan nooitquote:
Slechte ball control is iets om mee te beginnen..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Welnee joh, dat kan nooit
Hoezo is ie kut dan?
Ik heb hem ook, hij zou 94 finishing moeten hebben maar dat is gewoon een leugen, niets gaat erinquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoezo is ie kut dan?
Wat. Zeg me dat je een k achter de 150 bedoelt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:15 schreef WezepAFCA het volgende:
Agbonlahor gekocht voor 150 open bid, goedkoopste bin is 170k ofzo. Kon me niet inhouden en wil m toch nooit meer verkopen aangezien ik alleen silvers speel.
Ik heb 'm ook gehad, elk schot vliegt er zo ongeveer in, maar ik kan niet met zijn 2* skills omgaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoezo is ie kut dan?
Ik kan niet skillen dus dat komt al mooi uit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook gehad, elk schot vliegt er zo ongeveer in, maar ik kan niet met zijn 2* skills omgaan.Ik vind N'Guessan en Benzia beterder.
Skillen is iets anders dan 1 simpele roulette kunnen doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik kan niet skillen dus dat komt al mooi uit.
Zijn schot wil ik graag uitproberen. Bevalt ie niet dan verkoop ik hem weer en probeer ik Benzia
fakeshotten ferdayszquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Skillen is iets anders dan 1 simpele roulette kunnen doen.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Skillen is iets anders dan 1 simpele roulette kunnen doen.
Het slaat echt nergens op dat zo'n groot deel van de spelers 2* skills heeft.quote:
Leuk. Hoe is Hazard?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:20 schreef Michaelvanb het volgende:
[ afbeelding ]
mijn bescheiden teampje
Daarentegen kan niet iedere speler een stepoverquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het slaat echt nergens op dat zo'n groot deel van de spelers 2* skills heeft.Echt elke profvoetballer kan een roulette.
Leuke hybridquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:20 schreef Michaelvanb het volgende:
[ afbeelding ]
mijn bescheiden teampje
Iemand op het EA forum zei dat er een 0 weight speler is met 1* skills maar ik weet niet wiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het slaat echt nergens op dat zo'n groot deel van de spelers 2* skills heeft.Echt elke profvoetballer kan een roulette.
Ja dat bedoel ik. Denk dat ik hem in de spits doe met een bpl middenveld en pro league verdediging prijzen van bpl kutverdedigers slaan nergens op.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat. Zeg me dat je een k achter de 150 bedoelt.
Lens is echt uitgegroeid tot een van mijn favoriete NL spelers!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:21 schreef Fuszy het volgende:
Ik twijfel tussen Narsingh en Lens. Narsingh is wel leuk door zijn pace
4-3-3 trouwens met Bony in de spits
Zo snel voelt Narsingh niet aan vind ik. Kijk gewoon welke stats je beter liggen, wil je veel crossen en passen of moet hij doelgericht zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:21 schreef Fuszy het volgende:
Maar lang niet alle voetballers zouden het in een wedstrijd doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik kan nog wel een roulette, maar ze moeten het een beetje interessant houden hèquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lensquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:21 schreef Fuszy het volgende:
Narsingh. Lekkere pace inderdaad en zijn crossing is wel leuk i.c.m. Bony.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:21 schreef Fuszy het volgende:
Maikon Leite doet het nooit, en zo zitten er nog een paar bij die enkel stepovers doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:24 schreef MartijnTor het volgende:
Skil levels zijn veel beter zo, 5* voor de spelers die het ook echt doen in matchen
Jij kijkt wedstrijden van Palmeiras?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maikon Leite doet het nooit, en zo zitten er nog een paar bij die enkel stepovers doen.
Mokototjo zou van jou zelf 5* krijgenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maikon Leite doet het nooit, en zo zitten er nog een paar bij die enkel stepovers doen.
Ik heb dat weleens gezien en ook wel eens een filmpje van hem op youtube.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij kijkt wedstrijden van Palmeiras?
Haha ja XD, o wacht, ik vind hem een kut speler die ik liever zie verkassen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:27 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Mokototjo zou van jou zelf 5* krijgen![]()
Het scheelt dat het daar allemaal kut spelers zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha ja XD, o wacht, ik vind hem een kut speler die ik liever zie verkassen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:29 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Het scheelt dat het daar allemaal kut spelers zijn
Je moeder was gisteren ook kut. En ik krijg nog geld van je vader omdat hij mij inhuurde om je moeder te verwennen omdat hij het zelf niet kan met zijn stompjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:29 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Het scheelt dat het daar allemaal kut spelers zijn
Ik woon niet in Rotterdam.quote:
Met die tegenstanders zou ik ook wel 5* skills kunnen krijgenquote:
O, gewoon een random reactie die op niets gebaseerd is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:33 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over jou had
Jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
O, gewoon een random reactie die op niets gebaseerd is.
Ga maar lekker stil in het stadion zitten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:34 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Ja![]()
Ga maar weer klappen naar Mathijssen en cornuitten
Als we je nog zien voordat de kuip instortquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga maar lekker stil in het stadion zitten.
Is er wat gebeurd met de 150c bin?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:36 schreef Ajacied7 het volgende:
Wat hebben ze met cheat engine gedaan
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:35 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Als we je nog zien voordat de kuip instort
Ja, als je ziet wat hij soms doet kun je zeggen dat hij wel 4* verdientquote:
Ja, klopt. Sowieso hadden ze de standaard voor alle middenvelders en aanvallers gewoon op 3* moeten doen. Dit is onzin.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, als je ziet wat hij soms doet kun je zeggen dat hij wel 4* verdientMaar er zijn dan nog veel meer spelers te noemen denk ik.
quote:
hypocrietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:38 schreef vandermar het volgende:
[..]wat ben jij een triest flikkertje.
Nou nou nou, AZ-supporterquote:
Heldjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:39 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/11546/#.UH1xfG8xrvY
Kijk even naar de skillstats en fap simultaan met mij.
Gebruik gewoon Futwiz, dat scheelt ons weer een klikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:39 schreef Lindgren. het volgende:
Hé, dat was nog niet bekend.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:39 schreef Lindgren. het volgende:
HJB kk kneusquote:
quote:
quote:Superboeren, Ratten, Superfriezen, Boeren; sommige clubs in Nederland en hun supporters hebben een geuzennaam. De bekendste daarvan is die van ajax: de Joden. In vroegere tijden werd de amsterdamse club al dan niet plagerig betiteld als een jodenclub, vanwege de vele joden die er actief waren en in het bestuur zaten. De supporters van die club hebben die benaming sinsdien omarmd en identificeren zich er nog steeds te pas en te onpas mee. Blijkbaar hebben ze dat nodig, die geuzennaam. Het versterkt hun identiteit, hun gevoel van eenheid, hun wij-tegen-zij-gevoel. Het ajaxsupporter an sich zijn, schiet op die fronten blijkbaar ernstig tekort.
Hoe zit het dan bij Feyenoord? Voor zover ik weet, en verbeter me als ik het mis heb, hebben Feyenoordspelers en -supporters nooit een breed gedragen, eeuwige bijnaam gehad. Feyenoord is Feyenoord. De supporters snakken niet naar een geuzennaam. Feyenoord is herkenbaar genoeg en het Feyenoordfan-zijn is al genoeg voeding voor een sterke identiteit. Uiteraard zijn er koosnamen, zoals het legioen (correctie: Legioen), en kameraden. Maar deze zijn niet, zoals bij Joden en Boeren het geval is, voortgekomen uit beledigingen van rivaliserende supportersgroepen. Ze zijn een onderdeel van clubliederen, maar zeker geen geuzennamen. Er wordt dan ook niet minutenlang kameraden vanaf de tribunes gescandeerd.
In amsterdam zijn ze er niet blij mee, dat er voor een Feyenoorder geen algemeen geaccepteerde andere naam is. Zó erg zelfs, dat ze daar de koppen bij elkaar hebben gestoken voor een toepasselijke belediging. Wie zijn moeilijk te verslaan, zijn áltijd met velen, zijn óveral en komen áltijd terug? vroegen zij zich af in hun speurtocht. Juist, kakkerlakken. Toegegeven, de naam is ronduit denigrerend, maar verwonderlijk is toch wel dat deze gebaseerd is op eigenschappen, die een groot compliment vormen voor een voetbalsupporter, en die dus getuigen van een diep ontzag van de ajaxfans voor het Legioen. Opgelucht haalde men adem in amsterdam. Eindelijk een bijnaam voor hun rivalen, die massaal aan lijkt te slaan onder de ajaxfans. Nu hoeven ze nooit meer het woordje Feyenoord over hun lippen te krijgen.
Toch blijft er een wezenlijk verschil. Waar ajacieden en PSV-ers dankbaar gebruik maken van hun van oorsprong als belediging bedoelde bijnaam om zich te onderscheiden van de rest, daar zullen Feyenoordsupporters het nooit, maar dan ook nóóit nodig hebben om met behulp van zon trucje hun identiteit te versterken. Feyenoord is immers Feyenoord. Jammer is dan ook, dat ik pas een spandoek zag met de tekst Proud to be a kakkerlak. Nergens voor nodig. Proud to be a Feyenoordfan is meer dan duidelijk.
godverdommequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:39 schreef Lindgren. het volgende:
Haha ja XDquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hé, daar heb je die dikke feyenoorder weer.
O jee, zo maak je mijn leven kapotquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:43 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
zal je wat downvotes geven op futHEAD
Nu is ie bangquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:43 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
zal je wat downvotes geven op futHEAD
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:42 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]stereotype ajasied, te dom om te poepen
Nou een paar pagina's terug te zien hechte je er behoorlijk veel waarde aanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
O jee, zo maak je mijn leven kapot
Sommige mensen hebben dyscalculie ja. Problemen mee?quote:
Doe, lijkt me een heldjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:45 schreef Lindgren. het volgende:
Ronaldinho gaat vast niet nog meer zakken. Ik denk dat ik 'm koop.
Haha ja, het verschil niet kennen tussen trollen en serieus zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:44 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Nou een paar pagina's terug te zien hechte je er behoorlijk veel waarde aan
En nu diezelfde vragen aan een ajacied/psv'er/twentenaar vragenquote:
Nee, voor zover ik weet zijn er op de Xbox ook geen spelers uitgekomen die nu 0 weight zijn al zijn er mensen die beweren dat ze de Juventus versie van Ziegler hebben gediscard in het begin.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:47 schreef Tim86 het volgende:
Yobo heeft helemaal niet in packs gezeten dit jaar of wel?
Nee helaas nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:47 schreef Tim86 het volgende:
Yobo heeft helemaal niet in packs gezeten dit jaar of wel?
Ga het eens opzoeken. Doe eens wat goeds voor de mensheid.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:49 schreef Jimbo het volgende:
is dr nou nog geen alternatief voor CE..
saai.
Als er iets saai was, dan was dat CE welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:49 schreef Jimbo het volgende:
saai.
Tamper Data oid schijnt wel geinig te zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:49 schreef Jimbo het volgende:
saai.
Dat is zo. Heb nu alweer 2 wedstrijden gespeeld en de finale van het bekertoernooi gehaald. Eigenlijk leuker dan op 3 accounts pakjes open klikken, prijzen nakijken , etc etcquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als er iets saai was, dan was dat CE wel
Haha nee, vandaar ook altijd bommen op rotterdam, kutkakkerlakken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
F'noord is het niet waard om te beledigen.
Daar vragen ze dan ook om.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha nee, vandaar ook altijd bommen op rotterdam, kutkakkerlakken.
Nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Danilinho heeft een hoger overall dan Van der Vaart.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
F'noord is het niet waard om te beledigen.
quote:
Feyenoord is voor dikke mensenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha nee, vandaar ook altijd bommen op rotterdam, kutkakkerlakken.
En voor kale badmintonners van 12.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Feyenoord is voor dikke mensen
ga gewoon even rustig career spelen en speel een paar dagen nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:59 schreef Fuszy het volgende:
krijg de tering EA en GJE na dit opmerking van net
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor mensen die graag naar SBS6 kijkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En voor kale badmintonners van 12.
Dat ga ik zeggen tegen iemand die ik ken die echt dik is en je gaat tikken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Feyenoord is voor dikke mensen
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga gewoon even rustig career spelen en speel een paar dagen nietBij mij ging het ook bagger toen heb ik even pauze genomen en nu zit ik al op een 5 winstreak
In career word ik ook afgemaakt. Wel op wereldklasse maar goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
ja het klopt dat hij 9 chem heeft.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:00 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij kan de hoer ook prima op cam spelen met die stats, maar klopt het wel dat hij 9 chem heeft? 2 dode links en alleen een clublink ter compensatie..dan mist hij toch 0,5?
Als je een engelse LM doet dan kan het wel!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:00 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij kan de hoer ook prima op cam spelen met die stats, maar klopt het wel dat hij 9 chem heeft? 2 dode links en alleen een clublink ter compensatie..dan mist hij toch 0,5?
gewoon semi-pro en alles simmenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
In career word ik ook afgemaakt. Wel op wereldklasse maar goed
geen 9 chem nee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:00 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch geen zak aan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon semi-pro en alles simmen
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:01 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
ja het klopt dat hij 9 chem heeft.
Je kan beter FM gaan spelen danquote:
er is ook geen zak aan om tegen de CPU te spelenquote:
GA DAN FM SPELENquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
er is ook geen zak aan om tegen de CPU te spelenEn al die manager dingen vind ik wel leuk om te doen, jeugd scouten, talentjes kopen enzo
Ik dacht dat jij niet meer met Engelse wou spelen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:00 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Vond ik nou ook al!quote:
Ik heb ruim 2 jaar niet met Engelse spelers gespeeld omdat ik non-stop dezelfde gasten tegenkwam ja, maar met deze zieke silvers gaat het wel jeuken. Ik wilde een team met Lukaku en Benteke. Gisteren al iets compleet anders in elkaar gezet, maar ik vind een thema bij een team vaak wel leuk..dit heeft tenminste wat meer verband dan:quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet meer met Engelse wou spelen?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet meer met Engelse wou spelen?
Je CB heeft een beter schot dan je spits.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb ruim 2 jaar niet met Engelse spelers gespeeld omdat ik non-stop dezelfde gasten tegenkwam ja, maar met deze zieke silvers gaat het wel jeuken. Ik wilde een team met Lukaku en Benteke. Gisteren al iets compleet anders in elkaar gezet, maar ik vind een thema bij een team vaak wel leuk..dit heeft tenminste wat meer verband dan:
[ afbeelding ]
Al lijkt me dat ook een tof team. Lastig
Waarom geen Pletikosa ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb ruim 2 jaar niet met Engelse spelers gespeeld omdat ik non-stop dezelfde gasten tegenkwam ja, maar met deze zieke silvers gaat het wel jeuken. Ik wilde een team met Lukaku en Benteke. Gisteren al iets compleet anders in elkaar gezet, maar ik vind een thema bij een team vaak wel leuk..dit heeft tenminste wat meer verband dan:
[ afbeelding ]
Al lijkt me dat ook een tof team. Lastig
Vet team hoor, ik zou gelijk mijn gold team in willen ruilen hiervoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:11 schreef Tim86 het volgende:
Anyway, thanks voor de reacties..hij zou dan zo worden:
[ afbeelding ]
Wel echt een geniaal team denk ik.
leuk team die RM heb ik voor 40k op fifa 12 verkocht wel IFquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:11 schreef Tim86 het volgende:
Anyway, thanks voor de reacties..hij zou dan zo worden:
[ afbeelding ]
Wel echt een geniaal team denk ik.
350k gok ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:16 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Vet team hoor, ik zou gelijk mijn gold team in willen ruilen hiervoor.
Wat gaat dit +- kosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |