abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:14:06 #276
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_118168321
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:11 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Mijn hemel, wat een oninspirerende kutbaan moet jij hebben. Dat spijt me oprecht voor je :'(
:D

Zit wat in, tenzij je in die tijd lekker dingen voor jezelf kan doen. Dan is het niet zo heel erg verkeerd.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_118168600
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:59 schreef RemcoDelft het volgende:
Mee eens. CG heeft een enorme ego, en heeft blijkbaar bevestiging daarvan nodig door continu op een forum te roepen hoe geweldig hij wel niet is. Dat begint al met z'n nickname...
Ik zou zeggen, CG, open er een topic over, dan kan het hier gewoon over huisjes gaan.
Ja, ik vind ook dat CC een eigen topic moeten openen zonder al die troep in dit topic!
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:27:45 #278
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_118168820
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:14 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Zit wat in, tenzij je in die tijd lekker dingen voor jezelf kan doen. Dan is het niet zo heel erg verkeerd.
Als hij maar 8 uur per week daadwerkelijk iets doet, komt het dan neer op bijna voltijd vakantie hebben. Ik weet het niet hoor, lijkt me nog steeds kut. Natuurlijk vind ik vakantie lekker, maar na een paar weken wil ik gewoon weer lekker wat *doen*.

Maar goed, misschien kan hij daar prima mee omgaan en heeft hij geen behoefte aan werk dat voldoening geeft. Da's misschien zijn talent :P
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_118169020
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:11 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Mijn hemel, wat een oninspirerende kutbaan moet jij hebben. Dat spijt me oprecht voor je :'(
Helemaal niet kerel.
Zeer interessant kan ik je melden.
Ik hoef alleen zeer weinig arbeid te verrichten.
Ik doe daarom dan ook zo weinig mogelijk.
Heerlijk toch of?
Kom uitgerust thuis elke avond.
Beetje ouwehoeren op het werk, wat internet, 13 minuutjes rijden en er nog redelijk voor betaald worden.
Ik vind het heerlijk kan ik je zeggen.

Dat 60+ uur in de week werken en je de ballen uit de broek lopen voor een werkgever die je afdankt als hij geen euro meer aan je kan verdienen heb ik wel gezien.

Nee niet meer over The Dark Poet zijn kloten!

Wat ik moet doen doe ik echter zeer goed ( althans hoor ik van mijn leidinggevende ) en verder doe ik geen stap meer teveel.

Al doende leert men zegt men wel eens.

Daarom vind ik die gasten die denken onmisbaar te zijn op de zaak ook altijd zo intens treurig.
En als de ontslagrechtversoepeling doorgaat zijn we allemaal vogelvrij.

Een onbepaalde tijd contract stelt dan ook geen reet meer voor.

Leve de werkgevers!!!!!!

Ze keihard terug naaien hetzelfde zoals ze jou naaien.
Simpel.

Nog zoiets:

Had eens een baas waar het ook altijd en structureel overwerken was.
Een grote puinhoop dus.

" ja ja maar dan verdien je ook meer met je overuren " zei hij

Mijn antwoord:

" ik heb geld genoeg om rond te komen dus geen interesse, daarbij komt jij kan mijn vrije tijd niet betalen die is daarvoor veel te kostbaar ""
pi_118169133
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:14 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Nou vriend luister dat is het hem nou net:

Kom op mijn werk aan.
Start wat dingen op en leg wat dingen klaar.
Koffie, krantje.
Daarna wat nieuws lezen op internet, wat op Fok rondhangen, bankzaken regelen, prive-afspraken maken, cursusje volgen, prive mail ff checken, lekker eten, soepie erbij, wat kletsen met collegas etc.

Daarna wat spullen innemen en dingen afsluiten.
Dag voorbij.
Effectieve werktijd 2 uur per dag max.

Dan uitgerust naar huis en lekker genieten van mijn vrije tijd en ook nog altijd een 3 daags weekend.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:39:32 #281
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_118169279
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:33 schreef thedarkpoet het volgende:

[..]

Helemaal niet kerel.
Zeer interessant kan ik je melden.
Ik hoef alleen zeer weinig arbeid te verrichten.
Ik doe daarom dan ook zo weinig mogelijk.
Heerlijk toch of?
Kom uitgerust thuis elke avond.
Beetje ouwehoeren op het werk, wat internet, 13 minuutjes rijden en er nog redelijk voor betaald worden.
Ik vind het heerlijk kan ik je zeggen.

Dat 60+ uur in de week werken en je de ballen uit de broek lopen voor een werkgever die je afdankt als hij geen euro meer aan je kan verdienen heb ik wel gezien.

Nee niet meer over The Dark Poet zijn kloten!

Wat ik moet doen doe ik echter zeer goed ( althans hoor ik van mijn leidinggevende ) en verder doe ik geen stap meer teveel.

Al doende leert men zegt men wel eens.

Daarom vind ik die gasten die denken onmisbaar te zijn op de zaak ook altijd zo intens treurig.
En als de ontslagrechtversoepeling doorgaat zijn we allemaal vogelvrij.

Een onbepaalde tijd contract stelt dan ook geen reet meer voor.

Leve de werkgevers!!!!!!

Ze keihard terug naaien hetzelfde zoals ze jou naaien.
Simpel.

Nog zoiets:

Had eens een baas waar het ook altijd en structureel overwerken was.
Een grote puinhoop dus.

" ja ja maar dan verdien je ook meer met je overuren " zei hij

Mijn antwoord:

" ik heb geld genoeg om rond te komen dus geen interesse, daarbij komt jij kan mijn vrije tijd niet betalen die is daarvoor veel te kostbaar ""
Zoals ik al zei: Dat je daarmee tevreden kunt zijn is ook een talent :)
pi_118169642
Aangezien de frustaties hier al de pan uit knallen, lijkt het me niet handig om mijn dagindeling erbij te zetten. :D
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:52:18 #283
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_118169804
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:47 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Aangezien de frustaties hier al de pan uit knallen, lijkt het me niet handig om mijn dagindeling erbij te zetten. :D
Mijn dagindeling is als volgt:

- wakker worden
- ontbijtje maken
- computer aan om te kijken of er al leven is op fok
- beetje rellen op fok
- beetje rondneuzen op wehkamp om te zien wat ik allemaal niet kan kopen op afbetaling
- beetje rellen op fok
- lunchen
- kijken op funda welke leuke huisjes er nu weer in de ramsj gaan
- beetje rellen op fok
- eitje bakken
- chatten met mijn vriendjes
- nog even een glaasje whisky drinken
- slapen :z

Dat is het zo'n beetje... saai.. maar dat heb je nu eenmaal als je in de WSNP zit, dan heb je geen ambities meer want alles wat je verdient mag je inleveren bij de banksters :{w
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_118169867
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:39 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: Dat je daarmee tevreden kunt zijn is ook een talent :)
Dank je.
Ik ben uitermate tevreden en van plan nog minder te gaan doen ( werk technisch )
Kan het je van harte aanbevelen.

En mocht het in dit totaal verhufterde land zover komen dat men iedereen van zeg maar 45+ eruit gaat knikkeren dan ga ik NOOIT NEVER meer werken.
Ik werk nu 26 jaar onafgebroken.
Nu onze fijne regering samen met de EU alles tot op de grond toe afbreekt en bv de ontslagrechtversoepeling er gaat komen en het inkorten van de WW ( waar je netjes 26 jaar aan betaald hebt ) DOE IK NOOIT NIKS MEER!!!

Dan ga ook ik me eens lekker aansluiten bij het almaar groeiende leger parasieten hier.
Bijstand opstrijken en zwart sjoemelen en bijklussen.

Dan kunnen ze met zijn allen mijn kloten kussen.

Alles naar die oplichters en fraudeurs in de knoflookgordel sturen en wij tot ons 70 werken, lege pensioenpotten etc etc.

Gaat hem niet worden voor The Dark Poet :)
pi_118169910
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:52 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

- wakker worden
- ontbijtje maken
- beetje rellen op fok
- beetje rondneuzen op wehkamp om te zien wat ik allemaal niet kan kopen op afbetaling
- beetje rellen op fok
- lunchen
- beetje rellen op fok
- eitje bakken

Dat is het zo'n beetje... saai.. maar dat heb je nu eenmaal als je in de WSNP zit, dan heb je geen ambities meer want alles wat je verdient mag je inleveren bij de banksters :{w
Man naar mijn hart!!!!
Oh en ook nog een whisky liefhebber.
Gisteren nog een glaasje of 3 op.
Tja over kater en uitslapen hoef ik me niet druk te maken, ik hoef slechts aanwezig te zijn en kan hier verder uitrusten en uitkateren, interesseert geen hond.
pi_118169968
quote:

[..]

- wakker worden
- ontbijtje maken
- beetje rellen op fok
- beetje rellen op fok
- lunchen
- beetje rellen op fok
- eitje bakken

Oh de Emte nu 2 flessen Glenn Talloch voor 20 pleuros.
Is uiteraard geen top whisky maar toch.

Drink ook liever een 12 of 18 jarige Macallan of een lekker Highland Park of Dalwhinnie maar ja het kan niet altijd feest zijn he?
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:02:29 #287
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_118170099
Iets zegt me dat ik naar een conversatie van Xeno&Kloon zit te kijken...
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:45:04 #288
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_118171577
Ik drink vanavond in ieder geval even een lekker glaasje Bunnahabhain :9

Nee.... Whuzzy geen kloon van mij :)
pi_118171923
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:02 schreef Whuzz het volgende:
Iets zegt me dat ik naar een conversatie van Xeno&Kloon zit te kijken...
Nee nee geen kloon.
Vond het toevallig dat hij ook een whisky liefhebber is en onze ideeen en gedachtes bepaalde raakvlakken hebben klaarblijkelijk.

Vanavond ff kijken......zit al sinds Dinsdagavond aan de wee drams :)
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:06:00 #290
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_118172317
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:54 schreef thedarkpoet het volgende:

Vanavond ff kijken......zit al sinds Dinsdagavond aan de wee drams :)
Vanavond is het bieravond :Y

Schultenbrau jonge :9
pi_118172388
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:06 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Vanavond is het bieravond :Y

Schultenbrau jonge :9
Schultenbrau kerel.......kom op man.......jij kan toch hopelijk ook wel fatsoenlijk bier kopen??
Anders kan je er altijd bij mij een paar komen drinken.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:11:08 #292
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_118172531
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:07 schreef thedarkpoet het volgende:

[..]

Schultenbrau kerel.......kom op man.......jij kan toch hopelijk ook wel fatsoenlijk bier kopen??
Anders kan je er altijd bij mij een paar komen drinken.
Als je hem goed koud zet is het prima pils hoor :Y

Maar lauw drink ik hem ook gewoon op hoor :9

Met een bijstandsuitkering kan je niet al te selectief zijn. Whisky heb ik nog genoeg in voorraad, in betere tijden flink in belegd :D
pi_118172635
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:11 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Als je hem goed koud zet is het prima pils hoor :Y

Maar lauw drink ik hem ook gewoon op hoor :9

Met een bijstandsuitkering kan je niet al te selectief zijn. Whisky heb ik nog genoeg in voorraad, in betere tijden flink in belegd :D
Nadeel van veel whisky op voorraad bij mij is altijd = dan gaat het ook razendsnel op :)
Probleemdrinker???
Neuh is alleen probleem als ik niks meer heb.
  Moderator vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:34:46 #294
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_118173500
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:27 schreef Artimunor het volgende:

[..]

dit is een aanname

[..]

dit is zeker een aanname

[..]

wederom een aanname

[..]

toch ook echt weer een aanname, je zou je eigen post is terug moeten lezen...
je doet zo hard je best om je niet druk te maken dat er toch echt iets achter moet zitten.
om toekomstige psychische problemen te voorkomen zou ik als ik jou was is een psycholoog opzoeken.
heel hard posten hier helpt maar op de korte termijn
Dus eerst doe ik allemaal aannames, en vervolgens doe je zelf de aanname dat er iets achter moet zitten 8)7 nou, neem je eigen advies ter harte en lees je eigen post eens terug.

Wederom een aanname. Psychische problemen krijg ik al helemaal niet :D wederom, het maakt niet uit dat jij denkt dat ik dat krijg, of misschien zelfs wil dat ik dat krijg, maar dat verandert niks aan de realiteit, dat snap je toch wel?

Ik snap ook wel dat je redeneert dat er iets achter moet zitten, immers, dat moét, want stel je voor dat er iemand is die gewoon geen issues heeft, dat kan toch bijna niet joh :')
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:35:30 #295
16180 crew  CoolGuy
pi_118173539
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:59 schreef RemcoDelft het volgende:
Mee eens. CG heeft een enorme ego, en heeft blijkbaar bevestiging daarvan nodig door continu op een forum te roepen hoe geweldig hij wel niet is. Dat begint al met z'n nickname...
Ik zou zeggen, CG, open er een topic over, dan kan het hier gewoon over huisjes gaan.
Nee, dat begint niet met mn nickname, want, voor de miljoenste keer ongeveer, mn nick slaat op een heel specifiek iets, waardoor iemand me ooit zo genoemd heeft. Niet op wat jij heel graag wil denken dat ie slaat :')
  Moderator vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:36:14 #296
16180 crew  CoolGuy
pi_118173572
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:13 schreef ComplexConjugate het volgende:
Lieve mensjes... CG is ondanks zijn beperkte blik een aanwinst voor deze reeks. Wie moet er anders de schaapjes wijzen op hun ondoordachte manier van handelen? Ik kan het immers niet alleen af.

Aan zijn karakterfouten moet hij natuurlijk wel blijven werken maar dat geld zo goed als zeker voor ieder mens :)
Waarom zou je ze daar op moeten wijzen? Goed, je kunt zeggen 'denk er nog eens goed over na voor je je krabbel zet' maar verder hoef je niemand het handje vast te houden toch?
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:36:28 #297
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_118173581
Ik heb een issue met criminele banksters die miljoenen mensen tot slaaf gemaakt hebben en daar gewoon mee weg kunnen komen -O-
  Moderator vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:37:16 #298
16180 crew  CoolGuy
pi_118173621
quote:

[..]

- wakker worden
- ontbijtje maken
- beetje rellen op fok
- beetje rellen op fok
- lunchen
- beetje rellen op fok
- eitje bakken

hahaha, ik kan deze post wel waarderen, dat 'beetje rellen op fok' ook echt :D 8-)
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:38:25 #299
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_118173686
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Waarom zou je ze daar op moeten wijzen? Goed, je kunt zeggen 'denk er nog eens goed over na voor je je krabbel zet' maar verder hoef je niemand het handje vast te houden toch?
Protect the sheeple from the wolves

Moderator vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:40:02 #300
16180 crew  CoolGuy
pi_118173779
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:36 schreef ComplexConjugate het volgende:
Ik heb een issue met criminele banksters die miljoenen mensen tot slaaf gemaakt hebben en daar gewoon mee weg kunnen komen -O-
Omdat die mensen niet snapten wat ze tekenden en dat een uitstekende basis vonden om vooral hun krabbel te zetten :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')