quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat een oninspirerende kutbaan moet jij hebben. Dat spijt me oprecht voor je
Ja, ik vind ook dat CC een eigen topic moeten openen zonder al die troep in dit topic!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:59 schreef RemcoDelft het volgende:
Mee eens. CG heeft een enorme ego, en heeft blijkbaar bevestiging daarvan nodig door continu op een forum te roepen hoe geweldig hij wel niet is. Dat begint al met z'n nickname...
Ik zou zeggen, CG, open er een topic over, dan kan het hier gewoon over huisjes gaan.
Als hij maar 8 uur per week daadwerkelijk iets doet, komt het dan neer op bijna voltijd vakantie hebben. Ik weet het niet hoor, lijkt me nog steeds kut. Natuurlijk vind ik vakantie lekker, maar na een paar weken wil ik gewoon weer lekker wat *doen*.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:14 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]![]()
Zit wat in, tenzij je in die tijd lekker dingen voor jezelf kan doen. Dan is het niet zo heel erg verkeerd.
Helemaal niet kerel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat een oninspirerende kutbaan moet jij hebben. Dat spijt me oprecht voor je
Nou vriend luister dat is het hem nou net:quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:14 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]![]()
Zit wat in, tenzij je in die tijd lekker dingen voor jezelf kan doen. Dan is het niet zo heel erg verkeerd.
Zoals ik al zei: Dat je daarmee tevreden kunt zijn is ook een talentquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:33 schreef thedarkpoet het volgende:
[..]
Helemaal niet kerel.
Zeer interessant kan ik je melden.
Ik hoef alleen zeer weinig arbeid te verrichten.
Ik doe daarom dan ook zo weinig mogelijk.
Heerlijk toch of?
Kom uitgerust thuis elke avond.
Beetje ouwehoeren op het werk, wat internet, 13 minuutjes rijden en er nog redelijk voor betaald worden.
Ik vind het heerlijk kan ik je zeggen.
Dat 60+ uur in de week werken en je de ballen uit de broek lopen voor een werkgever die je afdankt als hij geen euro meer aan je kan verdienen heb ik wel gezien.
Nee niet meer over The Dark Poet zijn kloten!
Wat ik moet doen doe ik echter zeer goed ( althans hoor ik van mijn leidinggevende ) en verder doe ik geen stap meer teveel.
Al doende leert men zegt men wel eens.
Daarom vind ik die gasten die denken onmisbaar te zijn op de zaak ook altijd zo intens treurig.
En als de ontslagrechtversoepeling doorgaat zijn we allemaal vogelvrij.
Een onbepaalde tijd contract stelt dan ook geen reet meer voor.
Leve de werkgevers!!!!!!
Ze keihard terug naaien hetzelfde zoals ze jou naaien.
Simpel.
Nog zoiets:
Had eens een baas waar het ook altijd en structureel overwerken was.
Een grote puinhoop dus.
" ja ja maar dan verdien je ook meer met je overuren " zei hij
Mijn antwoord:
" ik heb geld genoeg om rond te komen dus geen interesse, daarbij komt jij kan mijn vrije tijd niet betalen die is daarvoor veel te kostbaar ""
Mijn dagindeling is als volgt:quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:47 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Aangezien de frustaties hier al de pan uit knallen, lijkt het me niet handig om mijn dagindeling erbij te zetten.
Dank je.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Dat je daarmee tevreden kunt zijn is ook een talent
Man naar mijn hart!!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:52 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Mijn dagindeling is als volgt:
- wakker worden
- ontbijtje maken
- computer aan om te kijken of er al leven is op fok
- beetje rellen op fok
- beetje rondneuzen op wehkamp om te zien wat ik allemaal niet kan kopen op afbetaling
- beetje rellen op fok
- lunchen
- kijken op funda welke leuke huisjes er nu weer in de ramsj gaan
- beetje rellen op fok
- eitje bakken
- chatten met mijn vriendjes
- nog even een glaasje whisky drinken
- slapen![]()
Dat is het zo'n beetje... saai.. maar dat heb je nu eenmaal als je in de WSNP zit, dan heb je geen ambities meer want alles wat je verdient mag je inleveren bij de banksters
Oh de Emte nu 2 flessen Glenn Talloch voor 20 pleuros.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:52 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
- wakker worden
- ontbijtje maken
- beetje rellen op fok
- beetje rondneuzen op wehkamp om te zien wat ik allemaal niet kan kopen op afbetaling
- beetje rellen op fok
- lunchen
- beetje rellen op fok
- eitje bakken
- slapen![]()
Dat is het zo'n beetje... saai.. maar dat heb je nu eenmaal als je in de WSNP zit, dan heb je geen ambities meer want alles wat je verdient mag je inleveren bij de banksters
Nee nee geen kloon.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:02 schreef Whuzz het volgende:
Iets zegt me dat ik naar een conversatie van Xeno&Kloon zit te kijken...
Vanavond is het bieravondquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:54 schreef thedarkpoet het volgende:
Vanavond ff kijken......zit al sinds Dinsdagavond aan de wee drams
Schultenbrau kerel.......kom op man.......jij kan toch hopelijk ook wel fatsoenlijk bier kopen??quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:06 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Vanavond is het bieravond
Schultenbrau jonge![]()
Als je hem goed koud zet is het prima pils hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:07 schreef thedarkpoet het volgende:
[..]
Schultenbrau kerel.......kom op man.......jij kan toch hopelijk ook wel fatsoenlijk bier kopen??
Anders kan je er altijd bij mij een paar komen drinken.
Nadeel van veel whisky op voorraad bij mij is altijd = dan gaat het ook razendsnel opquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:11 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Als je hem goed koud zet is het prima pils hoor![]()
Maar lauw drink ik hem ook gewoon op hoor![]()
Met een bijstandsuitkering kan je niet al te selectief zijn. Whisky heb ik nog genoeg in voorraad, in betere tijden flink in belegd
Dus eerst doe ik allemaal aannames, en vervolgens doe je zelf de aanname dat er iets achter moet zittenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:27 schreef Artimunor het volgende:
[..]
dit is een aanname
[..]
dit is zeker een aanname
[..]
wederom een aanname
[..]
toch ook echt weer een aanname, je zou je eigen post is terug moeten lezen...
je doet zo hard je best om je niet druk te maken dat er toch echt iets achter moet zitten.
om toekomstige psychische problemen te voorkomen zou ik als ik jou was is een psycholoog opzoeken.
heel hard posten hier helpt maar op de korte termijn
Nee, dat begint niet met mn nickname, want, voor de miljoenste keer ongeveer, mn nick slaat op een heel specifiek iets, waardoor iemand me ooit zo genoemd heeft. Niet op wat jij heel graag wil denken dat ie slaatquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:59 schreef RemcoDelft het volgende:
Mee eens. CG heeft een enorme ego, en heeft blijkbaar bevestiging daarvan nodig door continu op een forum te roepen hoe geweldig hij wel niet is. Dat begint al met z'n nickname...
Ik zou zeggen, CG, open er een topic over, dan kan het hier gewoon over huisjes gaan.
Waarom zou je ze daar op moeten wijzen? Goed, je kunt zeggen 'denk er nog eens goed over na voor je je krabbel zet' maar verder hoef je niemand het handje vast te houden toch?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:13 schreef ComplexConjugate het volgende:
Lieve mensjes... CG is ondanks zijn beperkte blik een aanwinst voor deze reeks. Wie moet er anders de schaapjes wijzen op hun ondoordachte manier van handelen? Ik kan het immers niet alleen af.
Aan zijn karakterfouten moet hij natuurlijk wel blijven werken maar dat geld zo goed als zeker voor ieder mens
hahaha, ik kan deze post wel waarderen, dat 'beetje rellen op fok' ook echtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:52 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
- wakker worden
- ontbijtje maken
- beetje rellen op fok
- beetje rellen op fok
- lunchen
- beetje rellen op fok
- eitje bakken
- slapen![]()
Protect the sheeple from the wolvesquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarom zou je ze daar op moeten wijzen? Goed, je kunt zeggen 'denk er nog eens goed over na voor je je krabbel zet' maar verder hoef je niemand het handje vast te houden toch?
Omdat die mensen niet snapten wat ze tekenden en dat een uitstekende basis vonden om vooral hun krabbel te zettenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:36 schreef ComplexConjugate het volgende:
Ik heb een issue met criminele banksters die miljoenen mensen tot slaaf gemaakt hebben en daar gewoon mee weg kunnen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |