Nee, Xeno, daar ging het niet om, het gaat om de manier van posten/ranten die mij vaag aan iemand doet denken, vandaar dat ik dat dacht. Heeft met extase helemaal niks te makenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:53 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja natuurlijk CG.... iedereen die niet in extase raakt van een eigen woning is een kloon
Ah, maar in dat geval is je uitspraak dat ik zo cool heelmaal niet ben ook maar gelul in de ruimte, want waar de nick vandaan komt heb ik al eens een keer uitgelegd, en vrij recent nog aangegeven dat ie ergens anders op slaat dan wat gedaht wordt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:55 schreef thedarkpoet het volgende:
[..]
Datzelfde ook voor jou koele kerel: begrijpend lezen en opletten......niet roeptoeteren zonder dat je een post goed gelezen hebt!
Dat is juist een verkeerde perceptie vriendje CGquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:56 schreef CoolGuy het volgende:
Och, ik denk dat de wereld wel degelijk om geld draait.
Verfris mijn geheugen eens? Ik heb zoveel mensen zien ranten dus ik houd het niet allemaal meer bij.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, Xeno, daar ging het niet om, het gaat om de manier van posten/ranten die mij vaag aan iemand doet denken, vandaar dat ik dat dacht. Heeft met extase helemaal niks te maken
Speculeren op een erfenis.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Gekregen geld? Sure, dat geld krijg ik ooit ja. Maar zelf niks bereikt, ach, je blijft maar ongefundeerde uitspraken doen, maar ik betaal gewoon zelf over mn eigen salaris, 52% belasting hoor. Ik denk dat ik het op eigen kracht niet zo heel slecht doe![]()
Nou, tel daar de andere zaken bij op, en dat maakt dat ik een uitspraak kan doen over mijn eigen situatie. Dan kun jij een hele rant afsteken, maar dat doet er niet toe. Ik kan prima mn eigen boontjes doppen, dat andere geld is alleen de icing on the cake.
Zoals ik in het begin al zei, maak je nou niet zo druk over mij, want dat heeft 1. geen zin en 2. je kent de feiten en dus mijn realiteit niet.
Och, ik denk dat de wereld wel degelijk om geld draait. Dit hele topic draait om geld, ik zie je alleen maar smijten met bedragen voor kamertjes en weet ik veel wat allemaal. Maar, nogmaals, echt, maak je niet druk over mij, want je windt je enorm op. Is nergens voor nodig, want ik slaap er toch niet slechter van, hoogstens jij, en dat zou zonde zijn toch?
We leven niet vroeger. We leven nu. En nu is de realiteit, dat je zonder geld niks kunt. Kun je leuk vinden, kun je niet leuk vinden, 't is toch zo. Vroeger deed je aan ruilhandel, nou, als je niks te ruilen hebt, heb je een probleem. Nu is het ruilmiddel geld. Als je geen geld hebt heb je een probleem, want alles kost geld.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:01 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Dat is juist een verkeerde perceptie vriendje CG![]()
The best things in life are free. Vroeger konden mensen prima rondkomen zonder geld, het is juist dat onze hele maatschappij zo ingericht is dat geld noodzakelijk geworden is. Daarmee is geld het middel van slavernij geworden. Ik neem aan dat jij dat ook wel inziet, echter jij bent blij dat jij in een bevoorrechte positie verkeerd. Dat past dan wel weer bij je narcistische aard![]()
Maar goed... het leven draait niet om geld, dat is simpelweg wat de meeste mensen ervan gemaakt hebben.
Je moet wat meer je eigen adviezen over goed lezen etc ter harte nemen. Ik zeg altijd. Of je nou koopt of huurt. More power to you. Als je tevreden bent met hoe je woont, dan is het toch helemaal goed? Ik kijk op niemand neer, ik ben het alleen niet eens met sommige redeneringen hier.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:04 schreef thedarkpoet het volgende:
[..]
Speculeren op een erfenis.
Icing on the cake.
Man man man wat ben jij een knobhead, niet te filmen.
En maar afgeven en minderwaardig doen tegen mensen die het wellicht minder hebben of een huurwoning bewonen.
Echt het arrogante druipt er vanaf bij je.
Jezelf maar veren in je reet blijven steken.
En hoe jij 52% belasting betaalt ( hence koele kerel heeft natuurlijk ook een topbaan ergens )
Mijn ontbijt komt omhoog.
Ik zie een omhooggevallen kereltje in maatpak voor me die het allemaal wel eens uit zal leggen en die tegen alles en iedereen loopt te patsen.
Ik zie bij koele kerel een trieste figuur die ( en hier komt de ober-knaller ) die werkelijk denkt dat hij bij zijn baas cq werkgever ONMISBAAR is!!!!!!!!!!!!
Hhaahahahahahahahahahahahhahaha voor jou 100 anderen vriend.
Maak je geen illusies.
Je bent een slaaf.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
We leven niet vroeger. We leven nu. En nu is de realiteit, dat je zonder geld niks kunt. Kun je leuk vinden, kun je niet leuk vinden, 't is toch zo. Vroeger deed je aan ruilhandel, nou, als je niks te ruilen hebt, heb je een probleem. Nu is het ruilmiddel geld. Als je geen geld hebt heb je een probleem, want alles kost geld.
Jij kunt niet leven van zonlicht alleen. Je zult toch moeten eten, je zult toch moeten wonen. Dat kost geld. Zo simpel is 't gewoon
Ehmmm... Spaarlamp... Er zijn legio mensen die een huis te koop hebben staan en er ondertussen niet meer wonen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:54 schreef thedarkpoet het volgende:
Lees eens terug wijsneus:
Tussen haakjes schreef ik daar ( ik woon er niet meer )
Jeugd...quote:Tja jeugd en begrijpend lezen.......moeilijk he??
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:09 schreef thedarkpoet het volgende:
[..]
Je bent een slaaf.
Nu werken, 52% belasting betalen, een paar leuke dingen doen in je weinige prive-tijd, uiteraard wat patsen en dan: dan val je om en ga six feet under of de vlam erin.
Geld is een middel maestro GEEN DOEL!!!!
Ga eens een dag minder werken in de week en neem genoegen met wat minder salaris.
Lucht enorm op.
Ik verdien mijn geld met bijna niks doen vriend.....en nee ik wind me niet op, echt niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je moet wat meer je eigen adviezen over goed lezen etc ter harte nemen. Ik zeg altijd. Of je nou koopt of huurt. More power to you. Als je tevreden bent met hoe je woont, dan is het toch helemaal goed? Ik kijk op niemand neer, ik ben het alleen niet eens met sommige redeneringen hier.
Ik kan ook wel een karakterschets over jou maken, maar dat vind ik zo interessant niet. Wat je voor je ziet interesseert ook niet. Wederom, het gaat om realiteit.
Ik vind je overigens wel vermakelijk. En maar opwinden achter die PC, en maar gefrustreerde posts typen. Maar echt, ik heb daar geen last vanSteek die energie toch in wat anders joh
Spiegeltje spiegeltje aan de wand....quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:14 schreef thedarkpoet het volgende:
We're a virus with shoes & the experiment failed!!!
Kijk, als jij maar 8 uur per week werkt, dan zeg ik; more power to you. Dan heb jij dat goed voor elkaar , dus das tof. Ik heb toch het idee dat je je opwindt, of in ieder geval, je posts wijzen daarop. Dat is zonde.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:14 schreef thedarkpoet het volgende:
[..]
Ik verdien mijn geld met bijna niks doen vriend.....en nee ik wind me niet op, echt niet.
Ik werk denk ik maximaal een uurtje of 8 per week en word daarvoor meer dan redelijk beloond.
Stress factor 0.000000
Als ik maar 1 persoon kan bereiken die er hetzelfde over denkt heb ik genoeg gewonnen.
Maar ik ben ook realist genoeg om te weten dat we en het systeem niet meer te redden zijn!!!
Ik blijf echter wel een omwenteling van gedachtes en ideeen proberen te bewerkstelligen.
Kijk eens rond.
Morgen bv, ga eens kijken in een supermarkt, een warenhuis, een winkelstraat.......bepakt en bezakt maaaaaaaaar DIE CHAGRIJNIGE KOPPEN ERBOVEN!!!!!!!!!
Daar zit het probleem!!!!!!!!!
Mensen zijn vergeten te leven en te genieten van kleine gratis zaken.
Jagen jagen jagen, ik ik ik ik............
Het spel is echter in de eindfase aangekomen.
Zoals een zeer wijs en grappig man ooit zei:
Hey ben het met je eens.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kijk, als jij maar 8 uur per week werkt, dan zeg ik; more power to you. Dan heb jij dat goed voor elkaar , dus das tof. Ik heb toch het idee dat je je opwindt, of in ieder geval, je posts wijzen daarop. Dat is zonde.
Het is simpel; ik ben gelukkig. Dus, ik ben blij. Ik maak me niet zo druk ergens om. Dat is mooi toch?
Als geld je niet boeit moet je inderdaad huren. Ik voel er echter niks voor om me de tering te werken voor een huisbaas, dus heb een veel goedkopere oplossing gezocht. (En gevondenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:22 schreef thedarkpoet het volgende:
Ik heb alleen geld niet als drijfveer en motivator.
Er stond ooit in de 90er jaren een artikel in de Kijk waarin een groep wetenschappers beweerde dat de mensheid minder dan 1% kan had om uiteindelijk te overleven.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:14 schreef thedarkpoet het volgende:
Ja, grapjas, dus je hebt gewoon een 38 urige werkweek, das 2 uur minder dan ik. Waarom zeg je dan tegen mij dat ik eens een dag minder moet werken, je werkt zelf maar 2 uur minder dan ik. Of ja, je bent blijkbaar 38 aanwezig, waarvan je er 8 wat doet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:22 schreef thedarkpoet het volgende:
[..]
Hey ben het met je eens.
En neuh ik werk officieel gewoon 38 uur per week........maar daarvan 8 uur dat ik werkelijk iets moet doen.
Nee ik maak me ook niet druk.
Ik heb alleen geld niet als drijfveer en motivator.
omdat je je zo op zit te winden denk ik dat je het wel kan gebruiken,quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, grapjas, dus je hebt gewoon een 38 urige werkweek, das 2 uur minder dan ik. Waarom zeg je dan tegen mij dat ik eens een dag minder moet werken, je werkt zelf maar 2 uur minder dan ik. Of ja, je bent blijkbaar 38 aanwezig, waarvan je er 8 wat doet.
Als ik dan toch op mn werk moet verschijnen, dan doe ik ook wat, anders gaat de tijd zo langzaam als ik maar naar buiten zit te kijjken
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:35 schreef Artimunor het volgende:
[..]
omdat je je zo op zit te winden denk ik dat je het wel kan gebruiken,
en dat we dan CG vrije forums hebben zou voor iedereen fijn zijn
win win
ja doe idd 8 uur per week echt iets ( if that ) wellicht nog wel minderquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, grapjas, dus je hebt gewoon een 38 urige werkweek, das 2 uur minder dan ik. Waarom zeg je dan tegen mij dat ik eens een dag minder moet werken, je werkt zelf maar 2 uur minder dan ik. Of ja, je bent blijkbaar 38 aanwezig, waarvan je er 8 wat doet.
Als ik dan toch op mn werk moet verschijnen, dan doe ik ook wat, anders gaat de tijd zo langzaam als ik maar naar buiten zit te kijjken
Dat is enkele miljarden jaren... Ik zie weinig kans dat de mensheid er over 100.000 jaar nog is! Tenslotte is (afhankelijk van wie de schatting doet) ruim 99% van alle soorten allang uitgestorven.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:33 schreef Artimunor het volgende:
Er stond ooit in de 90er jaren een artikel in de Kijk waarin een groep wetenschappers beweerde dat de mensheid minder dan 1% kan had om uiteindelijk te overleven.
En dat was bekeken met als afgebakend gebied het moment dat onze zon op is.
dit is een aannamequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:40 schreef CoolGuy het volgende:
[quote]op zit te winden ook echt. Kun jij denken, maar ik wind me nietop. Gewoon, niet
![]()
dit is zeker een aannamequote:maakt niet of jij denkt van wel.
wederom een aannamequote:Lijkt me vervelend als je zo gefrustreerd wordt van iemand zn posts dat je dan dat soort uitspraken gaat doen.
toch ook echt weer een aanname, je zou je eigen post is terug moeten lezen...quote:Gelukkig heb ik dat niet
Mijn hemel, wat een oninspirerende kutbaan moet jij hebben. Dat spijt me oprecht voor jequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:22 schreef thedarkpoet het volgende:
[..]
Hey ben het met je eens.
En neuh ik werk officieel gewoon 38 uur per week........maar daarvan 8 uur dat ik werkelijk iets moet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |