Er is voor miljarden gejat en er zijn wat boetes uitgedeeld? Dat zouden jij en ik moeten doenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:12 schreef Chahna het volgende:
[..]
Als je met heel veel mensen hetzelfde denkt...richt een eigen partij op, dan zullen ze allemaal op 'jou' stemmen en hop daar heb je je inspraak.
[..]
Nee ik bedoel alle fraude, net zoals ik dus al schreef. Waarom zou de één wel mogen frauderen en de ander niet?
Overigens ben je het met mij eens dat er wel straffen zijn uitgedeeld in de bouwfraude en dat je uitspraak dus niet klopt?
http://www.rtl.nl/compone(...)uitspraak-klimop.xml
Vier jaar celstraf.... voor moord krijg je hier minder.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er is voor miljarden gejat en er zijn wat boetes uitgedeeld? Dat zouden jij en ik moeten doen
Ik had het over de bouwfraude. Dat verhaal met klokkenluider Bos die werd aangeklaagd en jarenlang in een caravan heeft gewoond?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:23 schreef Chahna het volgende:
[..]
Vier jaar celstraf.... voor moord krijg je hier minder.
Die wereldwijde bewustzijnsverandering is al bezig , mensen beginnen bijv te beseffen dat de media ze misleid en dat je een totaal ander wereldbeeld hebt als je alleen de main stream media volgt en dat dat een wereldwijd probleem is ipv een verschijnsel uit het midden oosten . Welke regering waar dan ook iets geheim houd voor het volk , de main stream media komt er dan ook niet mee . Dat is 1 van de redenen dat Occupy altijd livestreams uitzend , daar kan je niet over liegen en je weet meteen welke media poep praat of dingen achterhoud of verdraait . Ik kan op de site geen zaken vinden die op persoonlijk gewin neerkomen http://www.occupyamsterda(...)smedia-in-nederland/quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:31 schreef Gertje-Plongers het volgende:
@ Sumers
Hoe wordt dat een wereldwijde bewustzijnsverandering dan ? Het gaat denk ik maar om een heel kleine groep mensen die zich interesseert in deze materie.
Maar om nu te zeggen dat het wereldwijd is lijkt mij voorbarig, wel de hele Occupy, maar dat is meer voor eigen gewin opkomen zodat ze zelf ook mee kunnen doen. Ik denk niet dat het allemaal John Lennon luisteraars zijn die wereldvrede willen zoals je aangeeft, maar slechts economische groei en mogelijkheden voor zichzelf willen, en niet slechts voor een klein deel.
Daar zit mijn inziens een kleine nuance.
Het is ook neo-con retoriek. "Occupiers zijn jaloerse mensen die rijke mensen niets gunnen en een hoge uitkering willen. "quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:00 schreef Summers het volgende:
Ik kan op de site geen zaken vinden die op persoonlijk gewin neerkomen
Lees je wel dingen die andere plaatsen? Dus: Heb je het artikel gelezen? Daar wordt geen moment gerept over Bos maar over Jan van Vlijmen, de grote man achter de bouwfraude..... krijgt gewoon vier jaar celstraf hoor, meer dan dat je krijgt voor een echt delict in Nederland. Dus niets alleen een boete. Valt me een beetje tegen van je.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had het over de bouwfraude. Dat verhaal met klokkenluider Bos die werd aangeklaagd en jarenlang in een caravan heeft gewoond?
Ok ok ok ok we weten het nu: HET MOET ANDERS.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:00 schreef Summers het volgende:
[..]
Die wereldwijde bewustzijnsverandering is al bezig , mensen beginnen bijv te beseffen dat de media ze misleid en dat je een totaal ander wereldbeeld hebt als je alleen de main stream media volgt en dat dat een wereldwijd probleem is ipv een verschijnsel uit het midden oosten . Welke regering waar dan ook iets geheim houd voor het volk , de main stream media komt er dan ook niet mee . Dat is 1 van de redenen dat Occupy altijd livestreams uitzend , daar kan je niet over liegen en je weet meteen welke media poep praat of dingen achterhoud of verdraait . Ik kan op de site geen zaken vinden die op persoonlijk gewin neerkomen http://www.occupyamsterda(...)smedia-in-nederland/
Dat heb ik ook meerdere malen gevraagd, ook op Occupy Amsterdam zelf. Krijg je geen antwoord op. Alleen dat het anders moet en de macht anders verdeeld moet worden. En dat de VVD kut is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:57 schreef Chahna het volgende:
[..]
Lees je wel dingen die andere plaatsen? Dus: Heb je het artikel gelezen? Daar wordt geen moment gerept over Bos maar over Jan van Vlijmen, de grote man achter de bouwfraude..... krijgt gewoon vier jaar celstraf hoor, meer dan dat je krijgt voor een echt delict in Nederland. Dus niets alleen een boete. Valt me een beetje tegen van je.
[..]
Ok ok ok ok we weten het nu: HET MOET ANDERS.
Maar nu de vraag die je al een aantal keer gesteld is: Hoe dan? Kom eens met hoe jij het ziet in plaats van anderen van zaken betichten. Kom nou eens heel simpel met een soort van plan hoe jij dingen zou veranderen.
De bouwfraude gaat over prijsafspraken en het verdelen van werken in de gehele bouwsector, niet over dit ene pensioenfondsgevalletje.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:57 schreef Chahna het volgende:
[..]
Lees je wel dingen die andere plaatsen? Dus: Heb je het artikel gelezen?
Is het nu al meervoud?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:08 schreef Gray het volgende:
Ik zie dat de kranten ook weer vol staan van corruptie onder VVD-burgemeesters?
Weet ik dat, ik scan de krant meestal. Politici die immorele handelingen plegen is wat mij betreft niet nieuwswaardig, dus scan ik snel door naar andere deprimerende berichten.quote:
Oh, zo!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee, maar wel VVD politici, meervoud dus
Deze bewustzijnsverandering begint bij jezelf en komt van binnenuit , een goed begin voor verandering is niks meer zomaar aannemen wat zogenaamde leiders zeggen of wat de tv zegt en alles zelf onderzoeken , ga alternatieve nieuwsbronnen lezen en volgen en vergelijken met de msm van het land waar je woont . Zorg ervoor dat je nieuws krijgt over de hele wereld , dat is nu het allerbelangrijkste wat ik kan bedenken wat nodig is voor wereldwijde verandering en wat iedereen zelf kan doen .quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:57 schreef Chahna het volgende:
[..]
[..]
Ok ok ok ok we weten het nu: HET MOET ANDERS.
Maar nu de vraag die je al een aantal keer gesteld is: Hoe dan? Kom eens met hoe jij het ziet in plaats van anderen van zaken betichten. Kom nou eens heel simpel met een soort van plan hoe jij dingen zou veranderen.
En als je dat allemaal gedaan hebt, wat dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:38 schreef Summers het volgende:
[..]
Deze bewustzijnsverandering begint bij jezelf en komt van binnenuit , een goed begin voor verandering is niks meer zomaar aannemen wat zogenaamde leiders zeggen of wat de tv zegt en alles zelf onderzoeken , ga alternatieve nieuwsbronnen lezen en volgen en vergelijken met de msm van het land waar je woont . Zorg ervoor dat je nieuws krijgt over de hele wereld , dat is nu het allerbelangrijkste wat ik kan bedenken wat nodig is voor wereldwijde verandering en wat iedereen zelf kan doen .
Dan weet je dat alles anders moetquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En als je dat allemaal gedaan hebt, wat dan?
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:00 schreef Summers het volgende:
[..]
Die wereldwijde bewustzijnsverandering is al bezig , mensen beginnen bijv te beseffen dat de media ze misleid en dat je een totaal ander wereldbeeld hebt als je alleen de main stream media volgt en dat dat een wereldwijd probleem is ipv een verschijnsel uit het midden oosten . Welke regering waar dan ook iets geheim houd voor het volk , de main stream media komt er dan ook niet mee . Dat is 1 van de redenen dat Occupy altijd livestreams uitzend , daar kan je niet over liegen en je weet meteen welke media poep praat of dingen achterhoud of verdraait . Ik kan op de site geen zaken vinden die op persoonlijk gewin neerkomen http://www.occupyamsterda(...)smedia-in-nederland/
Ja he , Russia today heeft ook een livestream zoals gewoonlijk http://rt.com/on-air/madrid-austerity-protest-live/quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:39 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Daar gaat het er anders aan toe, druk !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |