abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 20:52:39 #77
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_118054506
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 20:27 schreef Gray het volgende:

[..]

In Iran? Volgens mij niet, al weet ik het ook niet zeker.

Weet wel dat het voor de VS geldt, op zekere hoogte. De kerk heeft daar niet direct invloed, al noemt men zich daar wel "a christian nation".
Nou, de VS is echt zo masonic als de pest. :D
Waarom ze daar niet open over zijn.

Als Iran een open gevangenis is, dan is de VS meer een verborgen gevangenis waar je gelokt wordt door mooie illusies.
Als de VS 'de hoer' is, dan is Iran 'the short leash'.
Hoewel niet iedereen in de VS gedwongen wordt een bepaalde religie aan te hangen. :)
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_118054725
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 20:52 schreef heartz het volgende:

[..]

Nou, de VS is echt zo masonic als de pest. :D
Waarom ze daar niet open over zijn.
Maar die twee zijn niet elkaars tegenpolen hoor. Mensen van vele geloven kunnen zich aansluiten bij de vrijmetselarij, voor zover ik heb begrepen.

quote:
Als Iran een open gevangenis is, dan is de VS meer een verborgen gevangenis waar je gelokt wordt door mooie illusies.
Als de VS 'de hoer' is, dan is Iran 'the short leash'.
Hoewel niet iedereen in de VS gedwongen wordt een bepaalde religie aan te hangen. :)
Geen van beide zijn heilig, geen van beide zijn het kwaad. :{w
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:00:06 #79
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_118054996
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 20:56 schreef Gray het volgende:

[..]

Maar die twee zijn niet elkaars tegenpolen hoor. Mensen van vele geloven kunnen zich aansluiten bij de vrijmetselarij, voor zover ik heb begrepen.

[..]
Dat klopt wel volgens mij.
Maar los daarvan kent het land ook vrijheid van overtuiging, wat ik eerder aangaf. :)
quote:
Geen van beide zijn heilig, geen van beide zijn het kwaad. :{w
:X
  woensdag 17 oktober 2012 @ 08:39:10 #80
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_118070564
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:43 schreef Chahna het volgende:

[..]

Gewoon even een vraag: Wie stuurt volgens jou de politie aan?

[..]

Vergis je niet, je ziet die dikke plasma en je weet dat je hem zo kunt jatten zonder dat er iemand van kan zeggen. Ik ben niet roomser dan de paus, ik pak hem ook mee. En dan ben ik nog een klein meisje, kun je nagaan wat 'reljeugd' zal gaan doen.
De burgemeester , minister kortom overheid , angst is het wapen van die kleine groep , jij bent bang voor burgers die rellen maar het is een tactiek van de politie om in burger te gaan rellen bij bv vreedzame demonstraties om mensen te ontmoedigen en de mensen die demonstreren een slechte naam te geven en te voorkomen dat het massaler word , weer zo'n actie die nergens op slaat en mensen ontmoedigt hun mensenrecht uit te oefenen maar het werkt wel blijkbaar . Een tactiek van die kleine groep is bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten en verdeeldheid zaaien . Want als jij naar je medemens kijkt en daar bang voor word heb je ze nodig . En het werkt , mensen zien chaos en instorten zonder de "redders " maar eigenlijk ook zonder feiten . Een illusie net als bij religie dat er iets onzichtbaars en dreigends op de loer ligt als je iets wel doet of iets nalaat .

Het systeem is gewoon corrupt waar regels en wetten gelden voor het voetvolk en de kleine groep overal mee weg komt en waar de politie taken op zich nemen waar ze zich niet mee bezig zouden moeten houden . Ze krijgen het steeds drukker om iedereen te controleren en iedereens vrijheid te beperken terwijl ze gewoon misdaden op moeten lossen en achter criminelen moeten gaan . Alles is omgekeerd op deze wereld . Ze zeggen het 1 en doen het tegenovergestelde . De EU is voor democratie en mensenrechten , laat me niet lachen , mensen in het buitenland zien echt wel dat de EU een dictatuur aan het worden is en America en dat de westerse media een illusie opwerpt voor het volk en zaken verdraaid of maar 1 kant laten zien .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 17 oktober 2012 @ 08:52:15 #81
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_118070819
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 20:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is toch bizar? Terug in de tijd ipv vooruit :o
Wij gaan ook achteruit , net zo bizar .
pi_118071260
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 08:39 schreef Summers het volgende:

[..]

De burgemeester , minister kortom overheid , angst is het wapen van die kleine groep , jij bent bang voor burgers die rellen maar het is een tactiek van de politie om in burger te gaan rellen bij bv vreedzame demonstraties om mensen te ontmoedigen en de mensen die demonstreren een slechte naam te geven en te voorkomen dat het massaler word , weer zo'n actie die nergens op slaat en mensen ontmoedigt hun mensenrecht uit te oefenen maar het werkt wel blijkbaar . Een tactiek van die kleine groep is bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten en verdeeldheid zaaien . Want als jij naar je medemens kijkt en daar bang voor word heb je ze nodig . En het werkt , mensen zien chaos en instorten zonder de "redders " maar eigenlijk ook zonder feiten . Een illusie net als bij religie dat er iets onzichtbaars en dreigends op de loer ligt als je iets wel doet of iets nalaat .

Huh?? Je weet een vreemd antwoord te produceren op zo'n simpele vraag. Ik heb het niet over demonstraties, die boeien mij niet. Het gaat mij om mensen die nu al andere mensen vermoorden, goederen jatten en mensen mishandelen. Dit zal zonder overheid vele malen erger worden.

Criminaliteit bestaat niet uit demonstraties die uit de hand lopen,. criminaliteit is vele malen groter. Ik ken je niet maar ik krijg een beetje het gevoel dat jij nogal van de complottheorieën bent in optima forma waarbij de overheid het grote kwaad is?

Laten we het heel crux stellen: Ik mag je niet (of ik wil iets van je hebben) en ik laat je vermoorden. Wat dan? Gewoon maar laten gaan want dat is risico van geen politie/overheid?
pi_118072336
De tactieken die zij noemt worden wel degelijk gebruikt, ook het principe van verdeel en heers. Ik vind dat jullie allebei uitersten proberen te verdedigen wat leidt tot weinig.

Een gemeenschap met totaal geen overheid leidt ook tot ellende,maar deze manier van besturen doet dat net zo goed, de waarheid/oplossing ligt zoals zo vaak ergens in het midden.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 10:19:11 #84
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_118072701
De politie mag wel es wat dichter bij de burger gaan staan.
En dan niet met stokken. Als je dan een x wat wil vragen moet je meteen een 0900 nummer bellen.
Het lijkt erop dat ze soms meer parkeerboetes uitdelen, dan echte criminelen aanpakken.
Vervolgens werkt het Nederlandse politieapparaat nog met een vrij ouderwets, bureaucratisch systeem, wat ervoor zorgt dat veel agenten 80 procent van hun werktijd besteden aan papierwerk.
Wanneer er een buurman belt omdat hij denkt dat zijn buurvrouw wordt overvallen, wordt er niet gereageerd. Niet op alle klachten en meldingen wordt gereageerd. Naast nog de corruptie.
Vervelend voor de 'goede' agenten, maar in NL mag er nog echt gesleuteld worden aan het politieapparaat. Niet voor niets verliezen burgers vertrouwen in de popo.
http://www.spitsnieuws.nl(...)t-niet-in-bij-geweld
http://www.manbijthond.nl(...)-zo-slecht-nederland
pi_118072761
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 10:04 schreef Gertje-Plongers het volgende:
De tactieken die zij noemt worden wel degelijk gebruikt, ook het principe van verdeel en heers. Ik vind dat jullie allebei uitersten proberen te verdedigen wat leidt tot weinig.

Een gemeenschap met totaal geen overheid leidt ook tot ellende,maar deze manier van besturen doet dat net zo goed, de waarheid/oplossing ligt zoals zo vaak ergens in het midden.
Het huidige bestuur kan inderdaad beter maar dan moet ze dát zeggen. Niet zeggen: "afschaffen" want dat is juist waarom veel mensen Occupy etc niet serieus nemen, omdat men maar "afschaffen" roept zonder verder te denken. Als ze dat nou eens niet zouden doen worden ze een stuk serieuzer genomen.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 10:25:36 #86
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_118072869
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 09:16 schreef Chahna het volgende:

[..]

Huh?? Je weet een vreemd antwoord te produceren op zo'n simpele vraag. Ik heb het niet over demonstraties, die boeien mij niet. Het gaat mij om mensen die nu al andere mensen vermoorden, goederen jatten en mensen mishandelen. Dit zal zonder overheid vele malen erger worden.

Criminaliteit bestaat niet uit demonstraties die uit de hand lopen,. criminaliteit is vele malen groter. Ik ken je niet maar ik krijg een beetje het gevoel dat jij nogal van de complottheorieën bent in optima forma waarbij de overheid het grote kwaad is?

Laten we het heel crux stellen: Ik mag je niet (of ik wil iets van je hebben) en ik laat je vermoorden. Wat dan? Gewoon maar laten gaan want dat is risico van geen politie/overheid?
Laten we naar Ijsland kijken , daar is toch nog steeds orde en politie ? het volk heeft gewoon meer inspraak maar op de ene of de andere manier associeer jij meer vrijheid met chaos en criminaliteit .Volgens mij is dat gewoon aangeleerde angst net zoals het aangeleerd is om mensen gek te vinden die anders denken , net zoals het aangeleerd is dat zodra iets in de categorie conspiracy valt het niet meer serieus te nemen is . net zoals het aangeleerd is dat de overheid te vertrouwen is en het gevaar in de burgerbevolking huist . Kijk naar de war on terror , dat is gewoon ordinair war OF terror . Wie houd America tegen ? ik ben niet bang voor die ene crimineel hoor , dat kan de politie wel af en moordenaars hebben zich nog nooit tegen laten houden door overheden of politie , je hebt gezond verstand en een hart of niet maar iets buiten jezelf gaat er echt niet voor zorgen dat je wel of niet gaat moorden , dat geloof ik niet .
pi_118073176
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 10:21 schreef Chahna het volgende:

[..]

Het huidige bestuur kan inderdaad beter maar dan moet ze dát zeggen. Niet zeggen: "afschaffen" want dat is juist waarom veel mensen Occupy etc niet serieus nemen, omdat men maar "afschaffen" roept zonder verder te denken. Als ze dat nou eens niet zouden doen worden ze een stuk serieuzer genomen.
Daar kan ik niet anders dan mee eens zijn. Als Occupy serieus genomen wil worden dan moet je je ook als zodanig profileren naar buiten toe, inclusief oplossingen/suggesties. Ik neem aan dat dit ook zal gaan gebeuren op termijn.

Het begint natuurlijk eerst met inventariseren van de problemen en daarna een oplossing daarvoor proberen aan te dragen. Maar zulke processen nemen veel tijd in beslag, evenals het goed organiseren daarvan.

Dus ik hoop vooralsnog op deze groei van de beweging. :)
pi_118073478
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 10:25 schreef Summers het volgende:

[..]

Laten we naar Ijsland kijken , daar is toch nog steeds orde en politie ?
Maar politie valt onder overheid.... en jij wil dat niet. Zonder politie geen orde. En nee: mensen zijn nu eenmaal asociaal en als er geen politie is zal men gaan plunderen etcetc. Dat is geen doemdenken, dat is keiharde waarheid.

Of ben je inmiddels iets aan het nuanceren en geef je toe dat we toch wel overheid nodig hebben maar dat zij zich anders dienen op te stellen?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 11:08:25 #89
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_118074012
De politie is naast de opsporingsdienst van het OM, de verlener van hulp en de bewaarder van de openbare orde, vooral handhaver van de wetten.
Dus eigenlijk zonder wetten, geen orde.
pi_118074219
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 11:08 schreef heartz het volgende:
De politie is naast de opsporingsdienst van het OM, de verlener van hulp en de bewaarder van de openbare orde, vooral handhaver van de wetten.
Dus eigenlijk zonder wetten, geen orde.
Exact!, en ik begrijp ook wel wat Summers bedoelt, .. zij zal persoonlijk geen gekke dingen doen. Maar vergeet niet dat er zat mensen zijn op deze aardbol die niet tegen 'vrijheid' kunnen, die gaan dan gekke dingen doen.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 11:22:20 #91
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_118074408
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 11:15 schreef Chahna het volgende:

[..]

Exact!, en ik begrijp ook wel wat Summers bedoelt, .. zij zal persoonlijk geen gekke dingen doen. Maar vergeet niet dat er zat mensen zijn op deze aardbol die niet tegen 'vrijheid' kunnen, die gaan dan gekke dingen doen.
Ik zou hier wel een experiment van willen zien. :D
Maar welk land heeft nou nooit geen wetten gehad? Dat is volgens mij ontstaan in ontwikkeling met religie en macht. Want bepaalde wetten houden bijv een koninkrijk in leven, terwijl we bijv helemaal geen koninkrijk nodig hebben om als land of volk goed te kunnen functioneren. :)
  woensdag 17 oktober 2012 @ 11:43:25 #92
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_118075215
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 10:48 schreef Chahna het volgende:

[..]

Maar politie valt onder overheid.... en jij wil dat niet. Zonder politie geen orde. En nee: mensen zijn nu eenmaal asociaal en als er geen politie is zal men gaan plunderen etcetc. Dat is geen doemdenken, dat is keiharde waarheid.

Of ben je inmiddels iets aan het nuanceren en geef je toe dat we toch wel overheid nodig hebben maar dat zij zich anders dienen op te stellen?
We hebben geen voorbeeld van geen overheid want door de eeuwen heen zijn er altijd mensen geweest die " boven " het volk stonden , ik ben dus niet alvast bang voor de gevolgen van geen overheid en nu met overheid kan ik ook wel doemscenario's bedenken en voorbeelden . Ik heb niks tegen een overheid die de wil van het volk uitvoert maar op dit moment zitten we in een dalende lijn van overheden die andere belangen voorop hebben staan dan wat het volk wilt met het geld van het volk en of er nou wel of geen overheid is , mensen hebben wel recht op hun vrijheid ongeacht hoe dat eruit ziet voor hun persoonlijk . Ik zie eigenlijk dat de hele wereld al chaos is en niet zozeer dat er nu orde is en er chaos komt zodra er iets veranderd of iets wat op meer vrijheid lijkt . De chaos hebben we al en het is hoog tijd voor verandering . De wereld nu is een tijdbom die op springen staat waar het alleen nog maar draait om geld en macht en niet meer bij te houden is door de planeet en niet door de mens . Indianen hebben toch ook geen overheid of gevangenissen ? Die redden zich toch ook prima al eeuwen , die zien volgens mij niet het nut van een overheid in het buitenland die ze niet kunnen bereiken en wel even bepaald wat ze moeten doen en wat ze wel en niet mogen zien .
  woensdag 17 oktober 2012 @ 11:45:46 #93
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_118075312
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 11:15 schreef Chahna het volgende:

[..]

Ik zie meer ellende voortkomen uit mensen die er niet tegen kunnen dat mensen vrij zijn , weten we eigenlijk wel wat vrijheid is ?
pi_118075572
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 11:43 schreef Summers het volgende:

[..]

We hebben geen voorbeeld van geen overheid want door de eeuwen heen zijn er altijd mensen geweest die " boven " het volk stonden , ik ben dus niet alvast bang voor de gevolgen van geen overheid en nu met overheid kan ik ook wel doemscenario's bedenken en voorbeelden . Ik heb niks tegen een overheid die de wil van het volk uitvoert maar op dit moment zitten we in een dalende lijn van overheden die andere belangen voorop hebben staan dan wat het volk wilt met het geld van het volk en of er nou wel of geen overheid is , mensen hebben wel recht op hun vrijheid ongeacht hoe dat eruit ziet voor hun persoonlijk . Ik zie eigenlijk dat de hele wereld al chaos is en niet zozeer dat er nu orde is en er chaos komt zodra er iets veranderd of iets wat op meer vrijheid lijkt . De chaos hebben we al en het is hoog tijd voor verandering . De wereld nu is een tijdbom die op springen staat waar het alleen nog maar draait om geld en macht en niet meer bij te houden is door de planeet en niet door de mens . Indianen hebben toch ook geen overheid of gevangenissen ? Die redden zich toch ook prima al eeuwen , die zien volgens mij niet het nut van een overheid in het buitenland die ze niet kunnen bereiken en wel even bepaald wat ze moeten doen en wat ze wel en niet mogen zien .
Precies, het is een momentopname. Het heeft altijd prima gewerkt en het kan ook prima werken. Alleen moet iedereen dan participeren en daar gaat het momenteel fout. Je hebt momenteel te maken met het gegeven dat men elkaar niets meer gunt en dat gaat op een gegeven moment fout. Is dat uitsluitend de schuld van de bestuurders of heeft dit ook te maken met de kijk op het leven van een ieder individu. Waarom jaloers zijn op de buurman. Waarom afgunst tegen bestuurders. Waarom kijken mensen met een goede opleiding neer op mensen zonder goede opleiding (en andersom). Dit zijn geen zaken die verdwijnen als de overheid er niet meer is.
Je zal altijd verschillen tussen mensen houden en zolang er verschillen zijn zal er ruzie (of oorlog) zijn.
Gelijkheid bestaat niet en zal nooit bestaan. Dit kan je overigens ook niet opleggen of op andere manier gestalte geven.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 12:00:03 #95
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_118075862
In bepaalde indiaanse gemeenschappen wel.
Denk aan de Inca's en aan een meer religieuze hierarchie.
Denk aan de architectuur van de indianen, hoe bepaalde beelden/ afbeeldingen een uiting van rijkdom waren.
Ik weet dat bijv. indianen in Suriname dat minder hebben, en wat meer 'vrij' zijn.
pi_118077960
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 20:56 schreef Gray het volgende:

[..]

Mensen van vele geloven kunnen zich aansluiten bij de vrijmetselarij, voor zover ik heb begrepen.

Maar niet als je 'n criminal record hebt.
Iemand heeft me jaren geleden gevraagd als ik interesse had om lid te worden....hohoho. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_118078010
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 08:52 schreef Summers het volgende:

[..]

Wij gaan ook achteruit , net zo bizar .
Wou net zeggen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_118078122
Ik weet niet precies hoe het hier zit,maar in de UK zijn leraren,verpleegsters,politie niet erg goed betaald.
pi_118083205
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:54 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar niet als je 'n criminal record hebt.
Dat wist ik niet, maar kan het wel begrijpen. Kan op den duur imagoschade opleveren, wat meer kan schade kan doen dan alleen aan het imago. :)
pi_118085029
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:00 schreef heartz het volgende:
In bepaalde indiaanse gemeenschappen wel.
Denk aan de Inca's en aan een meer religieuze hierarchie.
Denk aan de architectuur van de indianen, hoe bepaalde beelden/ afbeeldingen een uiting van rijkdom waren.
Ik weet dat bijv. indianen in Suriname dat minder hebben, en wat meer 'vrij' zijn.
Heb je deze al eens gezien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')