abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118038650
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:25 schreef Summers het volgende:
m ipv samen te werken te overheersen . Dan heb je toch niet iets extra's maar mis je juist iets .

Voor criminele burgers heb je de politie , wat heb je voor overheden ?
Gewoon even een vraag: Wie stuurt volgens jou de politie aan?

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja hoor - iedereen gaat meteen aan t rellen,roven en verkrachten. :)

Persoonlijk heb ik veel meer vertrouwen in die gemiddelde burger.
Vergis je niet, je ziet die dikke plasma en je weet dat je hem zo kunt jatten zonder dat er iemand van kan zeggen. Ik ben niet roomser dan de paus, ik pak hem ook mee. En dan ben ik nog een klein meisje, kun je nagaan wat 'reljeugd' zal gaan doen.
pi_118039320
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:43 schreef Chahna het volgende:

[..]

Gewoon even een vraag: Wie stuurt volgens jou de politie aan?

[..]

Vergis je niet, je ziet die dikke plasma en je weet dat je hem zo kunt jatten zonder dat er iemand van kan zeggen. Ik ben niet roomser dan de paus, ik pak hem ook mee. En dan ben ik nog een klein meisje, kun je nagaan wat 'reljeugd' zal gaan doen.
Je blijft gewoon thuis - over 'n paar dagen zijn die hufters moe van z'n gedoe.
Ik zou gewoon doorgaan als normaal mogelijk.

Ik zou niemands spullen pakken - no matter hoe makkelijk dat zou zijn.
Plasma tv's kan je beter in je reet steken.
I wouldn't have one if someone gave me one.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_118039529
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Je blijft gewoon thuis - over 'n paar dagen zijn die hufters moe van z'n gedoe.
Ik zou gewoon doorgaan als normaal mogelijk.

Ik zou niemands spullen pakken - no matter hoe makkelijk dat zou zijn.
Plasma tv's kan je beter in je reet steken.
I wouldn't have one if someone gave me one.
Maar in de huidige 'hebben hebben hebben cultuur' kom je dit soort mensen dus niet meer tegen ;)
Je leest steeds meer berichten van mensen die beroofd zijn van hun Iphone, .. dus als er straks geen politie of andere corrigerende kracht is krijg je één groot oorlogsgebied waarbij zij die het sterkst zijn, het meest voor elkaar krijgen.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:54:58 #54
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_118041160
De omsingeling van het Portugese parlement, gisteravond #15O

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_118041565
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:07 schreef Chahna het volgende:

[..]

Maar in de huidige 'hebben hebben hebben cultuur' kom je dit soort mensen dus niet meer tegen ;)
Je leest steeds meer berichten van mensen die beroofd zijn van hun Iphone, .. dus als er straks geen politie of andere corrigerende kracht is krijg je één groot oorlogsgebied waarbij zij die het sterkst zijn, het meest voor elkaar krijgen.
Oplossing, geef iedereen een Iphone.. ^O^
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_118041659
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:54 schreef Summers het volgende:
De omsingeling van het Portugese parlement, gisteravond #15O

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik neem aan dat het inhoudelijke gedeelte reeds geweest is? Wie ging er nou de politie controleren en aansturen? Wat als de mensen op jouw foto door het lint gaan en het gebouw bestormen, alles slopen en mensen lynchen... wie doet daar dan wat aan?
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:14:58 #57
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_118041970
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:07 schreef Chahna het volgende:

[..]

Ik neem aan dat het inhoudelijke gedeelte reeds geweest is? Wie ging er nou de politie controleren en aansturen? Wat als de mensen op jouw foto door het lint gaan en het gebouw bestormen, alles slopen en mensen lynchen... wie doet daar dan wat aan?
Wat doen we nu de EU schijt heeft aan onze mensenrechten en 10 iraanse tv zenders heeft geblokkeerd voor Europa , noord - Afrika en het midden oosten ? zullen we ze wegstemmen ?
pi_118042362
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:14 schreef Summers het volgende:

[..]

Wat doen we nu de EU schijt heeft aan onze mensenrechten en 10 iraanse tv zenders heeft geblokkeerd voor Europa , noord - Afrika en het midden oosten ? zullen we ze wegstemmen ?
Een vraag met een vraag beantwoorden is niet het sterkste discussiemiddel.

Je kunt het ergens niet mee eens zijn, sterker nog, dat hoort zelfs. Echter om dan maar 'alles af te schaffen' en te vertrouwen op een ieders 'gezonde verstand' dat gaat een paar bruggen te ver. Dit gezien het gegeven dat er in de hele wereld heel erg veel mensen wonen zonder gezond verstand.

quote:
Het Franse satellietbedrijf Eutelsat volgt Europa in de sancties die het tegen het regime in Iran heeft uitgevaardigd. Het heeft negentien Iraanse tv- en radiozenders van haar satellieten gehaald. Dat meldt persbureau Novum.

Het uit de lucht halen van Iraanse zenders lijkt een volgende stap te zijn in de koele verstandhouding tussen het Franse satellietbedrijf en Iran. Al enkele jaren wijst Eutelsat in de richting van Iran als het gaat om het storen van internationale tv- en radiozenders die op Iran gerichte programmas uitzenden. Dit storen wordt ook wel satellite jamming genoemd en begon voor het eerst in 2009. In 2011 was de situatie zo ernstig dat enkele zenders toevlucht naar satellieten van concurrent SES namen.
Staatsomroep Irib
Met de nieuwe sancties wil de Europese Unie voorkomen dat de Iraanse staatsomroep Irib in Europa te ontvangen is. Eutelsat zegt bij het uit de lucht halen van de negentien tv- en radiozenders het Europese beleid uit te voren. Iran spreekt echter van contractbreuk door Eutelsat en zou gerechtelijke stappen overwegen. Het schenden van mensenrechten in uitzendingen van de Iraanse staatsomroep is de reden van de Europese sancties.

Satellietontvangst Iran verboden
Het is voor inwoners van Iran verboden om naar satelliettelevisie te kijken. In de afgelopen jaren heeft het regime in Iran met grootschalige acties hard tegen het gebruik van een schotelantenne opgetreden
Het is dus niet de EU die de zender uit de lucht haalt. Het is Eutelsat die dit op eigen houtje doet. In navolging op de sancties die de EU reeds aan Iran heeft toegelegd. Het is dus een aanvullende maatregel genomen door een autonome instantie.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:01:30 #59
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_118044101
Eén van de opties is het systeem van binnenuit proberen te veranderen.
Dus volgens de huidige 'spelregels'.
Maar dan moet je wel werkzaam zijn binnen het systeem en je functie moet de mogelijkheden bieden of jij moet zelf opzoek gaan naar die mogelijkheden binnen jouw vakgebied.
Om zoiets op enigzins wat grotere schaal te bereiken moeten veel mensen wel weten wat er speelt, dus goed geinformeerd zijn.
Het verspreiden van (danwel juiste) info is ook al een taak op zich.
Volg je hart, gebruik je verstand.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:09:04 #60
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_118044463
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:24 schreef Chahna het volgende:

[..]

Een vraag met een vraag beantwoorden is niet het sterkste discussiemiddel.

Je kunt het ergens niet mee eens zijn, sterker nog, dat hoort zelfs. Echter om dan maar 'alles af te schaffen' en te vertrouwen op een ieders 'gezonde verstand' dat gaat een paar bruggen te ver. Dit gezien het gegeven dat er in de hele wereld heel erg veel mensen wonen zonder gezond verstand.

[..]

Het is dus niet de EU die de zender uit de lucht haalt. Het is Eutelsat die dit op eigen houtje doet. In navolging op de sancties die de EU reeds aan Iran heeft toegelegd. Het is dus een aanvullende maatregel genomen door een autonome instantie.

http://www.presstv.ir/det(...)of-iranian-channels/

quote:
“We terminated the contracts because it was the order of the European Commission. We have to follow it,” Karen Badalov, area management of Eutelsat SA told Press TV.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:12:53 #61
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_118044655
De mensen in Iran kunnen trouwens nog wel al die zenders zien en horen :')
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:16:06 #62
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_118044803
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:12 schreef Summers het volgende:
De mensen in Irak kunnen trouwens nog wel al die zenders zien en horen :')
Maar volgens mij kunnen ze in Iran ook geen Europees nieuws of what so ever zien/ horen.
Ik weet niet wat het precies is, maar ik weet wel dat een aantal burgers daar zwaar demonstreren tegen hun eigen regering.
Volgens mij hebben we hier nog meer mediaopties dan zij daar in Iran.
Iran wil niet meedoen aan het spel met de VS ofzo?
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:22:05 #63
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_118045087
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:16 schreef heartz het volgende:

[..]

Maar volgens mij kunnen ze in Iran ook geen Europees nieuws of what so ever zien/ horen.
Ik weet niet wat het precies is, maar ik weet wel dat een aantal burgers daar zwaar demonstreren tegen hun eigen regering.
Volgens mij hebben we hier nog meer mediaopties dan zij daar in Iran.
Het doet er niet toe wat Iran wel of niet laat zien aan zijn eigen burgers , niemand heeft het recht om in 1 klap de mensenrechten te schenden van honderden miljoenen burgers , wie niks te verbergen heeft verbergt ook niks .
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:25:45 #64
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_118045242
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:22 schreef Summers het volgende:

[..]

Het doet er niet toe wat Iran wel of niet laat zien aan zijn eigen burgers , niemand heeft het recht om in 1 klap de mensenrechten te schenden van honderden miljoenen burgers , wie niks te verbergen heeft verbergt ook niks .
Wat ik probeer te zeggen is dat Iran er even hard aan mee doet door eigen propaganda te verspreiden in Iran en door bijv. bepaalde internationale (nieuws)zenders te bannen in Iran. :)
Wat de reden hiervan precies is weet ik ook niet helemaal. Of het hiermee een boodschap aan de VS wil geven ofzo?
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:29:09 #65
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_118045389
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:25 schreef heartz het volgende:

[..]

Wat ik probeer te zeggen is dat Iran er even hard aan mee doet door eigen propaganda te verspreiden in Iran en door bijv. bepaalde internationale (nieuws)zenders te bannen in Iran. :)
Wat de reden hiervan precies is weet ik ook niet helemaal. Of het hiermee een boodschap aan de VS wil geven ofzo?
Niemand heeft het recht om mensenrechten te schenden idd maar op dit moment worden onze mensenrechten niet geschonden door Iran maar door onze leiders . Sinds wanneer is er gevaar om twee kanten van het verhaal te horen ?
pi_118045596
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:16 schreef heartz het volgende:

[..]

En terecht.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:58:56 #67
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_118046426
Volgens mij hebben ze in Iran vooralsnog minder rechten dan wij hier.
En prima dat Iran het spel niet mee wil spelen, maar moeten ze dat dan botvieren op de eigen burgers en bevolking.
Niet voor niets heb je hier ook vluchtelingen uit Iran, die hier wel een beter bestaan konden opbouwen. :)

Ik begrijp jullie wel, maar Iran is nou echt geen rooskleurig land qua democratie en mensenrechten.
Een mooi land is het zeker, zoals ook in het Iran- topic geopperd is. :)

Als mijn vriendin op vakantie naar Iran ging bij haar familie moest ze dus mooi een hoofddoek op.
Terwijl ze dat hier niet draagt en haar ouders ook ongelovig zijn.
Ik heb haar een tijdje niet gesproken, maar ik ga ervan uit dat het niet helemaal veranderd is. :)
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:02:12 #68
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_118046550
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:29 schreef Summers het volgende:

[..]

Niemand heeft het recht om mensenrechten te schenden idd maar op dit moment worden onze mensenrechten niet geschonden door Iran maar door onze leiders . Sinds wanneer is er gevaar om twee kanten van het verhaal te horen ?
Je bedoelt dat het van Iran meer te verwachten is dan bij ons (in onze zgn democratie). :)
pi_118047774
Ik maak dus uit het (gebrek aan) antwoord op dat we maar uitgaan van 'het gezonde verstand' van de mens. Overheid hebben we niet nodig.

Even een vraagje van huishoudelijke aard; Een vriendin van mij wil afrijden, bij wie zou ze dit in 'jullie' scenario moeten doen. Of gewoon geen rijbewijs en iedereen in de auto en we zien wel hoe het strand?

Als 'men' nu bij mij inbreekt vannacht, waar zou ik dan aangifte moeten doen? Of moeten we dit soort zaken 'er maar op de koop' bijnemen?
pi_118050288
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:58 schreef heartz het volgende:
Volgens mij hebben ze in Iran vooralsnog minder rechten dan wij hier.
En prima dat Iran het spel niet mee wil spelen, maar moeten ze dat dan botvieren op de eigen burgers en bevolking.
Niet voor niets heb je hier ook vluchtelingen uit Iran, die hier wel een beter bestaan konden opbouwen. :)

Ik begrijp jullie wel, maar Iran is nou echt geen rooskleurig land qua democratie en mensenrechten.
Een mooi land is het zeker, zoals ook in het Iran- topic geopperd is. :)

Als mijn vriendin op vakantie naar Iran ging bij haar familie moest ze dus mooi een hoofddoek op.
Terwijl ze dat hier niet draagt en haar ouders ook ongelovig zijn.

Ik heb haar een tijdje niet gesproken, maar ik ga ervan uit dat het niet helemaal veranderd is. :)
Terwijl ik foto's en filmpjes gezien heb van het vroegere Iran, Perzië waarbij de vrouwen helemaal geen hoofddoek droegen. Dat is allemaal weer teruggedraaid naar middeleeuwse toestanden.
pi_118050328
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 18:40 schreef Chahna het volgende:
Ik maak dus uit het (gebrek aan) antwoord op dat we maar uitgaan van 'het gezonde verstand' van de mens. Overheid hebben we niet nodig.

Even een vraagje van huishoudelijke aard; Een vriendin van mij wil afrijden, bij wie zou ze dit in 'jullie' scenario moeten doen. Of gewoon geen rijbewijs en iedereen in de auto en we zien wel hoe het strand?

Als 'men' nu bij mij inbreekt vannacht, waar zou ik dan aangifte moeten doen? Of moeten we dit soort zaken 'er maar op de koop' bijnemen?
We hebben wel een overheid nodig. Zou een mooi zootje worden zonder.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 20:19:39 #72
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_118052381
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Terwijl ik foto's en filmpjes gezien heb van het vroegere Iran, Perzië waarbij de vrouwen helemaal geen hoofddoek droegen. Dat is allemaal weer teruggedraaid naar middeleeuwse toestanden.
Ja het is volgens mij zo'n 40 jaar ofzo zoals het nu is.
pi_118052492
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 20:19 schreef heartz het volgende:

[..]

Ja het is volgens mij zo'n 40 jaar ofzo zoals het nu is.
Dat is toch bizar? Terug in de tijd ipv vooruit :o
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 20:22:59 #74
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_118052591
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 20:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is toch bizar? Terug in de tijd ipv vooruit :o
Ik geloof ook dat moskee en staat niet gescheiden zijn.
Maar dat weet ik niet zeker.
pi_118052852
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 20:22 schreef heartz het volgende:

[..]

Ik geloof ook dat moskee en staat niet gescheiden zijn.
Maar dat weet ik niet zeker.
In Iran? Volgens mij niet, al weet ik het ook niet zeker.

Weet wel dat het voor de VS geldt, op zekere hoogte. De kerk heeft daar niet direct invloed, al noemt men zich daar wel "a christian nation".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')