Dat dansen!! lolquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:30 schreef golfer het volgende:
Wat een 'over the top'-nicht met z'n gedans de hele tijd daar in Spanje.
Leuke bar/bodega geworden, uiteindelijk en hopelijk houden ze het nu wel schoon.
Wat een onvoorstelbare colerebende was het in het begin in die zaak en de keuken.
Herman heeft vandaag in koffietijd het verhaal uitgelegd.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Leuk meisje maar ik gun haar wat anders dan deze toko vol schnitzel proppende Duitse bejaarden, laat haar vader maar in zijn sop gaarkoken hoor
Arme meid, hopelijk gaat de zaak behoorlijk lopen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:48 schreef icloud het volgende:
[..]
Herman heeft vandaag in koffietijd het verhaal uitgelegd.
Vader gescheiden, moeder vreemgegaan met de buurman, daarna de helft van de zaak opgeëist(letterlijk, dat deel is bij de buurman getrokken) en uiteindelijk heeft pa om juridische redenen de zaak overgedaan aan zijn dochter, als de zaak klapt is zij volledig verantwoordelijk, en pa niet
Het programma heeft een mobi website voor ze gemaaktquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:20 schreef golfer het volgende:
En de website is ook nog helemaal niet aangepakt:
http://calaratjada-brisas.com/index.php/de/
Aha.quote:
Die openingstijdenquote:
tja dat is raar idd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:08 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Die openingstijden
Ma - vr van 9 uur 's ochtends tot half zes 's middags en in het weekend gesloten
Was het niet juist zo dat de mensen in dat soort landen vaak vrij laat op de avond pas eten? En waarom zou je in het weekend gesloten zijn. Is dat normaal in die streken?
Dat kun je de kok moeilijk kwalijk nemenquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Tijd voor zangles maar niet om eens de keuken behoorlijk te poetsen? Bij mensen met zo'n kijk op hygiene zou ik niet willen eten, ook niet nu de zaak even schoon is dankzij de hulpsinterklaasjes van Herman.
Dat doe ik niet, de eigenaar is uiteindelijk verantwoordelijk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 05:39 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat kun je de kok moeilijk kwalijk nemen
Die van gisteravond heeft het dan wel weer gesnapt qua openingstijden, hoe zit het met dat flikker stel? heeft iemand daar de website van?quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:34 schreef Staal het volgende:
Die openingsuren, ze zijn consequent dicht op het moment dat mensen willen eten. Vreemd.
Overigens zie ik die dochter die zaak echt niet runnen. Zat geen pit in.
Ze boffen met die kok maar het lijkt me niet leuk werken voor hem.
http://www.elarbolinsolito.com/nl/quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:22 schreef icloud het volgende:
Die van gisteravond heeft het dan wel weer gesnapt qua openingstijden, hoe zit het met dat flikker stel? heeft iemand daar de website van?
Kijk die hebben wel normale openingstijden, lijkt me toch een incident te zijn.quote:
quote:Herman is op Gran Canaria, waar Renzo negen jaar geleden zijn eigen Zoo Restaurant opende. Hij eindigt iedere maand diep in de min en zijn broer Ivest heeft de hulp van Herman ingeschakeld. Maar bij aankomst blijkt echter dat Renzo helemaal niet zit te wachten op Hermans hulp... Dinsdag 27 mei om 21:30 uur, RTL 4.
Yup die zullen vast neukenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:37 schreef icloud het volgende:
Zij dat ding van bediening:lekker ding tegen haar baas?
Die is van de baasquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Serveerstertje is ook wel goed te behappen
Ik kan het nog sterker vertellen: Hij werkte in de Bajabeach club (grote) te Rotterdam na eerst meegedaan te hebben als personeel in het Yorin programma The Bar. Daarna heeft hij nog als barkeeper gewerkt in B-E-D dat toen op het Rodezand was gevestigd en waar nu 108 zit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:44 schreef icloud het volgende:
De hoofdpersoon van vandaag blijkt in temptation island gezeten te gebben en is aan een oog blind
Jawel het ging juist goed daar, het zat er aardig vol, dat zei herman ook meteen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik kan het nog sterker vertellen: Hij werkte in de Bajabeach club (grote) te Rotterdam na eerst meegedaan te hebben als personeel in het Yorin programma The Bar. Daarna heeft hij nog als barkeeper gewerkt in B-E-D dat toen op het Rodezand was gevestigd en waar nu 108 zit.
Apart dat hij met zoveel 'horeca' ervaring dus zijn eigen toko daar niet staande weet te houden.
Dat hoeft juist niet, zoals werd uitgelegd neemt de belastingdienst haar deel als er geld is en is er geen geld dan wachten ze rustig af, dat is wat herman ook al zei de belastingdienst gast rustig een half jaar wachten voordat ze het geld gaan innen, ze wachten op een winst.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:49 schreef Marrije het volgende:
Als je je omzet er doorheen snuift gaat het hard.
Op zich deed ie het aardig, alleen ff zn belastingschuld inlopen.
Dat viel reuze mee, herman vond het zelfs voldoende, alleen een grote kaartquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:56 schreef Iwanius het volgende:
Nou...van wat ik zag was zijn eten ook abominabel dus al met al een ramp alles.
je hebt niet vanzelf een schuld bij de belastingdienst, normaalgesproken calculeer je dat in en leg je dat aan de kant zodat je op tijd je rekeningen kunt betalen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:56 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat hoeft juist niet, zoals werd uitgelegd neemt de belastingdienst haar deel als er geld is en is er geen geld dan wachten ze rustig af, dat is wat herman ook al zei de belastingdienst gast rustig een half jaar wachten voordat ze het geld gaan innen, ze wachten op een winst.
Precies oftewel hij hoeft zich nergens druk over te maken, de belastingdienst komt vanzelf wel weer als er iets te halen valt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
je hebt niet vanzelf een schuld bij de belastingdienst, normaalgesproken calculeer je dat in en leg je dat aan de kant zodat je op tijd je rekeningen kunt betalen.
Doe je dat niet dan heb je een achterstand, schuld, en dan gaan ze innen zodra er winst is.
ja, ik zou alleen geen jaren 'je nergens druk om maken'.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:09 schreef icloud het volgende:
[..]
Precies oftewel hij hoeft zich nergens druk over te maken, de belastingdienst komt vanzelf wel weer als er iets te halen valt.
Volgens dat administratiekutje is het wettelijk geregeld dat de belastingdienst alleen mag innen als er winst is, dus tja.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, ik zou alleen geen jaren 'je nergens druk om maken'.
Maar ik zie het wel goedkomen met die gozah.
Na het zien van het programma niet zozeer meer, het zag er niet bijzonder smakelijk uit allemaal.quote:
http://www.hollandskepannekakehuset.mobi/quote:After nearly 20 years of operation, we must unfortunately throw in the towel. Our adventure is over. Thank you for the time we had together.
In all the years we have had the pleasure to get to know many pleasant staff and customers.
Maybe we'll see you again than another context.
Zal me niks verbazen als ze eigenwijs weer hun eigen ding zijn gaan doen, verse groente weg, eigen beslag.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:35 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.hollandskepannekakehuset.mobi/
En ook http://www.pannekakehuset.no/ is klaar.
Jammer, koppige mensenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:39 schreef icloud het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als ze eigenwijs weer hun eigen ding zijn gaan doen, verse groente weg, eigen beslag.
Er is ook geen mobi website gemaakt
quote:After nearly 20 years of operation, we must unfortunately throw in the towel. Our adventure is over. Thank you for the time we had together.
In all the years we have had the pleasure to get to know many pleasant staff and customers.
Maybe we'll see you again than another context.
Kijk eens drie posts boven jequote:Op woensdag 4 juni 2014 00:18 schreef golfer het volgende:
Maar ze zijn dus dicht?
Van de mobi-site:
[..]
quote:In de laatste aflevering van dit seizoen is Herman in Duitsland om de familie Van Vliet te helpen. Ze runnen hier een kasteel, met daarin een aantal appartementen en een kleine bistro, maar de zaken gaan niet goed. Zoon Dylan kan het niet langer aanzien... Dinsdag 10 juni 21:30 uur, RTL4.
Vind het hem juist wel goed staanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:22 schreef icloud het volgende:
Wat ziet reim er slecht uit met zijn baard en bril.
Echt geniaal jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:54 schreef golfer het volgende:
Briljant dat Engels van Herman. Duits spreekt ie al helemaal niet.
Maar dat wooden plankie met een vorkie and a messie is toch prima Engels?
Jeetjequote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:24 schreef icloud het volgende:
Verschrikkelijk nieuws, jenny low is omgekomen bij de vliegramp.
Jenny had haar eigen goedlopende restaurant in rotterdam en heeft herman diverse keren geassisteerd in zijn programma.
De bekenste klus is het chineze restaurant in winsum die ze samen met herman heeft gered
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |