Je dacht over de immer vrolijke dames?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het ging nog steeds over de automaat toch he
Okquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:46 schreef H-D het volgende:
[..]
Doe je jas(je) aan en evt. een shawl om dan.
Je weet het nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je dacht over de immer vrolijke dames?
Lekker man. Overcoat aan, handschoenen. En dan even frisse neus. Ik hou van de winter.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik weer naar buiten en daar is het koud enzo
Je moet niet bezuinigen op goeie koffie. Daar moet je gewoon wat voor over hebben.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lekker man. Overcoat aan, handschoenen. En dan even frisse neus. Ik hou van de winter.
Niet de colleges van muntjewerf gevolgd hè? Die 600bldz eindeloos herhale schiet niet opquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:13 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Zijn wel meer dan 600 pagina's aan bladzijden. Had nog weinig gedaan voor afgelopen weekend, dus nu aan het inhalen.
Als je ze voor de eerste keer leest is er nog (lang) geen sprake van eindeloos herhalen. Het is an sich geen verkeerde gedachte om de bladzijdes in ieder geval een keer gezien te hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Niet de colleges van muntjewerf gevolgd hè? Die 600bldz eindeloos herhale schiet niet op
Thuis doe ik dat sowieso niet. Altijd een aantal soorten koffiebonen in huisquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:51 schreef H-D het volgende:
[..]
Je moet niet bezuinigen op goeie koffie. Daar moet je gewoon wat voor over hebben.
En dit.
[..]
Kijk een man met smaakquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Thuis doe ik dat sowieso niet. Altijd een aantal soorten koffiebonen in huis
Echt?!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
In de centrale hal, LINKER AUTOMAAT NEMEN
Links is bonen, rechts is filtertroep.
QFTquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:21 schreef H-D het volgende:
[..]
Kijk een man met smaakmaar buiten het huis moet je er ook niet op bezuinigen. Gewoon naar de Coffee Company gaan. Sommige dingen ga je gewoon niet op bezuinigen. Koffie. Kleren. Among other things.
Eduard Pelger of Society Shop zou ik kijken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
QFT
Over kleren gesproken. Ik wil binnenkort een nieuw pak aanschaffen. Iemand een idee wat voor winkel?
SuitSupply heb ik m'n huidige pak ook vandaan, dus ga daar sowieso kijken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:26 schreef eriksd het volgende:
Ik heb laatst een Suit Up en het Jort-pak bij de SuitSupply gehaald. Kwaliteit valt mij niet tegen (vorige 2 waren van Oger).
Die neem ik ook even mee in de oriëntatiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:29 schreef H-D het volgende:
[..]
Eduard Pelger of Society Shop zou ik kijken.
Kan wel ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
U geniet een zekere reputatie op dit onvolprezen forum?
Dat wel inderdaad.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:32 schreef eriksd het volgende:
Ik zou bij de SuitSupply wel gewoon uit de duurste lijn pakken.
Tsja, ik wil van die ronde schouders, zwevende voeringen en wat dies meer zijquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:47 schreef Ryon het volgende:
Dat hoeft niet eens. De instap pakken van SS zijn voor een man van rond de 25 ook al prima voor dagelijks gebruik. Die 200+ euro die je daarmee bespaart kan je dan mooi uitgeven aan een of twee paar mooie schoenen of een mooie zakelijke tas.
Ik zou er eerder op letten dat je geen uitglijders maakt qua kleuren en stijlen dan voor zo duur mogelijk gaan.
Hmm ik vind die goedkopere lijnen er bij SuitSupply soms wel ècht goedkoop en net niet uitzien..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:47 schreef Ryon het volgende:
Dat hoeft niet eens. De instap pakken van SS zijn voor een man van rond de 25 ook al prima voor dagelijks gebruik. Die 200+ euro die je daarmee bespaart kan je dan mooi uitgeven aan een of twee paar mooie schoenen of een mooie zakelijke tas.
Ik zou er eerder op letten dat je geen uitglijders maakt qua kleuren en stijlen dan voor zo duur mogelijk gaan.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:50 schreef H-D het volgende:
[..]
Hmm ik vind die goedkopere lijnen er bij SuitSupply soms wel ècht goedkoop en net niet uitzien..
En de afwerking en overall feel inderdaad^^
Juist, maar in het geval van de pakken hier boven gaat het om het verschil tussen S110 en S120. Daar betaal je dan 200 euro meer voor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:00 schreef eriksd het volgende:
Nouja, een entry-level pak van de SS is S110's, waar mijn beperkte verzameling bestaat ui s140's en s150's. Dat merk je wel. Evenals de geplaktheid van een pak.
Ach care ik wil gewoon geen goedkope van SS. Sowieso koop ik nooit pakken bij SS omdat ik de pasvorm daar niet fijn vind. Dus ik haal sowieso liever bij een andere winkel waar ik weet dat ze pakken/jasjes etc verkopen die meer mijn pasvorm is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat is voor een belangrijk deel ook puur marketing en psychisch. Een van beide pakken (beide van SS) die hier boven staan is 200 euro duurder. In de praktijk ziet niemand het verschil en vanwege het beperkte verschil in stof merk je het verschil ook nauwelijks. De marketing truc is dat je met de goedkope variant (die ook echt goedkoop is en waarmee geadverteerd wordt) gelokt wordt, om uiteindelijk toch niet te willen besparen en voor de veel duurdere variant te kiezen![]()
Vrouwen hebben dat met schoenen, mannen hebben dat met pakken. Het houdt de textielindustrie in ieder geval wel winstgevend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |