Ja, brandmerken gaat iets te ver hoor...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:20 schreef Isegrim het volgende:
Ik zal eens mijn scheerapparaat pakken!
eentje vond het nog niet zo heel grappig toen de naald in zn rug erin ging, stal werd bijna te klein, maar daarna was er niks meer aan de handquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ja zo had ik nog nooit een paard zo snel zien ontspannen nadat hij gekraakt werd door een fysio. Die man heeft echt gouden handjes
nee, van de fysiotherapie voor mensen en paarden uit Delden. ja, ben afgelopen 5 weken in de kost geweest, en in januari zit ik ook 5 x 2 weken in engeland, en denk volgend zomer ofzo wel weer.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:52 schreef Lot88 het volgende:
Andrea langs gehad? Paard te koop ivm tijdgebrek dan? Moeilijke keuze lijkt mij. Vandaag is Fedor weer sinds 2,5 week vakantie aan het werk gezet hij was een tikkeltje eigenwijs maar heeft wel lekker mee gewerkt
Hm koop je in de zomer weer n nieuwe?! Of bedoel je dat je in de zomer wederom 5 weken wegbent?quote:Op zondag 11 november 2012 14:09 schreef slangpie het volgende:
[..]
nee, van de fysiotherapie voor mensen en paarden uit Delden. ja, ben afgelopen 5 weken in de kost geweest, en in januari zit ik ook 5 x 2 weken in engeland, en denk volgend zomer ofzo wel weer.
Pfoe das wel veel ja. Ik ben vandaag ook met beide paarden en buurmeisje op stap geweest. Van ruurlo ( richting halle buitenaf) naar borculo gereden over lebberbrugge en weer terug. Goede 30 km geredenquote:Op zondag 11 november 2012 17:53 schreef slangpie het volgende:
nee in de zomer ben ik wss wel weer weg, ca 4/5 maand per jaar..
vanmiddag nog even van het mooie weer in het assinkbos genoten met paard
Ja, kloptquote:Op woensdag 28 november 2012 20:45 schreef slangpie het volgende:
sam, woon jij niet in enschede? nog naar indoor twente?
okeequote:Op woensdag 28 november 2012 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt. En nee, staat niet in de planning.
Lot ook niet :p maar dat wist je alquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |