Tof! Gewoon doen, is heerlijk in dit weer, beetje rond toeren in het herfstzonnetjequote:Op maandag 15 oktober 2012 23:02 schreef Mss het volgende:
Mja, Aalsmeer is gewoon ring op. Wel een heel stuk nieuwe ring, wat ik nog nooit gereden heb, maar ik ga het gewoon doen. Lekker in de middag, dan is het ook lekker rustig.
Ik heb in het ergste geval Apple mapsquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kilometers maken?Ik heb mijn auto nu 10 maanden en heb bijna 10.000km gemacht
![]()
![]()
Ik zou trouwens wel met tomtom rijden, danwel van te voren opzoeken hoe ik moet rijden.
Maar ik ben een autist, ik raak in de war van teveel indrukken
Zwaai even als je richting Rusland rijdtquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb in het ergste geval Apple maps.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb in het ergste geval Apple maps.
Shoppenquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:06 schreef Mss het volgende:
Dat ik ineens zo'n bordje zie: Parijs 30km.
Gewoon stoppen en het even rustig uitzoeken, dit heeft iedereen in een onbekende autoquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:09 schreef Mss het volgende:
Overigens had ik vanavond ook weer zo'n moment. De achterruit besloeg en ik wist niet wat ik moest doen. Ik dacht de verwarming, maar dat leek me niet logisch. De verlichting van die knoppen is kapot, dus ik kon ook niet vinden waar de airco aan moest. Toen heb ik maar het raampje opengezet.
Ik had in mijn poging om de achterruitenwisser aan te zetten ook die voor aangezet, en toen werd mijn hele voorruit smerig. En ik weet dan niet wat ik moet doen, dus dan spray ik nog maar een keer.
Ook ben ik zo'n mongool die 's avonds vergeet het licht aan te zetten en overdag vergeet het licht uit te zetten.
Ik heb een paar dagen in de week die van mijn vaderquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mss heb je nou eigenlijk een eigen auto of leen je er 1?
Valt nog mee!quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewoon stoppen en het even rustig uitzoeken, dit heeft iedereen in een onbekende auto
(behalve ik omdat ik zo'n mongool ben die alles van tevoren tot in de puntjes uitzoekt, uitwerkt, leert en zichzelf overhoort)
En ik heb toen ik de eerste keer reed de halve parkeergarage doorgereden op de handrem
Leen hem volgende week en rijd naar Belgiëquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen in de week die van mijn vader.
Van het weekend moet ik hem weer inleverenquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Leen hem volgende week en rijd naar België![]()
Serieus, mooie kans om kilometers te maken
Nou hop dan, kilometers makenquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:15 schreef Mss het volgende:
Mijn vader is daar ook heel makkelijk in. Het scheelt hem parkeerkosten, ik mag er ook in rijden van de leasemaatschappij, ding is verzekerd en ik kan km maken wat ik wil.
Ohhhhh, dan komt dat later, tof! Bakkie koffie gaan doen onderweg en dan weer lekker verder karrenquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:19 schreef Mss het volgende:
Ja, ik lig een beetje achter, dus ik moet ook wel flink aan de bak. Maar hij zit er nog wel een paar weken!
das in grote steden vooral toch?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze vind ik ook zo leuk in Engeland![]()
[ afbeelding ]
ja ik zat ook al te kijken net, grappig!quote:
Slaap lekker!quote:
In Canterbury zaten ze overalquote:
Moet je op je eigen nick zoekenquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja ik zat ook al te kijken net, grappig!
(ik zat garpige plaatjes te zoeken maar kon niks vinden)
ja goed hequote:Op maandag 15 oktober 2012 23:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet je op je eigen nick zoeken
[ afbeelding ]
niet haten op de Smurfen!quote:
Goeden derpquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit hoort ook bij Mss
[ afbeelding ]
Ik lach niet
Bruine lipglossquote:
lijkt op mijn achterneefjequote:Op maandag 15 oktober 2012 23:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit hoort ook bij Mss
[ afbeelding ]
Ik lach niet
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Zoeken op Schagelnaartje geeft o.a. dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie collectie hoor!
Moly slip?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tevens is mss een merk.... spul in een spuitbus
[ afbeelding ]
Bwhehehehe, dat zei ik niet, maar krijg het wel allemaal met jouw naamquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Alsof ik die allemaal geplaatst heb
dildodingesdingquote:
Zeg dat dan jongequote:
Als je gewoon op nagelschaartje googelt komen er wat verder naar onderen ook matige foto's van IJsquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bwhehehehe, dat zei ik niet, maar krijg het wel allemaal met jouw naam
SQ zal er ook heel blij mee zijn denk ik
heerlijk is datquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je gewoon op nagelschaartje googelt komen er wat verder naar onderen ook matige foto's van IJs
Mijne zitten er ook niet bijquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heerlijk is dat![]()
Ik heb nog nooit foto's van mezelf gevonden, gelukkig maar, ik hou het graag enigszins anoniem, voor zover dat kan en zulks. Iig met foto's
vanwege de heels zeker, geile donder!quote:
Boh ja!quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vanwege de heels zeker, geile donder!
je blog is ook echt " adviesbureau" hehehehe, dat zag ik net pasquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik denk "waarom staan er zoveel plaatjes bij schagelnaartje, die naam gebruik ik toch alleen in dit topic?"![]()
En toen o ja... onderschrift
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je blog is ook echt " adviesbureau" hehehehe, dat zag ik net pas
Matige foto's.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je gewoon op nagelschaartje googelt komen er wat verder naar onderen ook matige foto's van IJs
uiteraard, ik ben mission support, een geheimen spion van den overheid.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
En Mss is een groepering met tevens de naam van Skjoe erin![]()
[ afbeelding ]
Je baan is gewoon een dekmantel!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uiteraard, ik ben mission support, een geheimen spion van den overheid.
de buren van de burenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:20 schreef Mss het volgende:
ERMEHGERD, IN WIENS HUIS WAREN AL DIE MEETS?
HOEquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:48 schreef Sharana_LV het volgende:
HOEZO VERNEUKT OPI MIJN FOTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OPI facebookquote:
het lijkt net alsof er schimmel op mijn accentnagel zitquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:57 schreef Mss het volgende:
Ik vind het niet eens heel lelijk eigenlijk. En ik kan dat plaatje ook niet vinden. Maar op facebook is het toch makkelijk reageren? Gewoon zeggen dat je het er niet mee eens bent en een linkje naar het origineel erbij.
Gewoon niet gebruiken, ik zou gaan mailenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OPI facebook
ze hebben de studs op mijn nagels rood gefotoshopped en nou ziet het er vet lelijk uit
als je mijn fotos gebruikt en ze lelijker maakt zet dan iig niet mijn naam erbij, rot op zeg
hier staat het:quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:57 schreef Mss het volgende:
Ik vind het niet eens heel lelijk eigenlijk. En ik kan dat plaatje ook niet vinden. Maar op facebook is het toch makkelijk reageren? Gewoon zeggen dat je het er niet mee eens bent en een linkje naar het origineel erbij.
Nee ze komen mama helpen 'de zolder opruimen'.quote:
De volgende stacaravan meet is daar!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan natuurlijk ook naar de filippijnen emigreren, daar kost een pakje sigaretten 50 cent![]()
http://financieel.infonu.(...)rland-en-elders.html
En kleren, schoenen, make-up, nagellak dit dat alles!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
Zal ik voor de gein bier ook eens meetellen
No.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:32 schreef Mss het volgende:
[..]
En kleren, schoenen, make-up, nagellak dit dat alles!
tehehehe, omdat mijn geld altijd op isquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:43 schreef PriemGirl het volgende:
Skjoe waarom ga je het ook uitrekenen.![]()
Morgeuh trouwens.
Mede-shopaholic!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
4 pakjes onderweg
Etsy lakjes
Color Club halo hues lakjes
Vice pellet
telefoonhoesje van aliexpress
Ik heb ook velen onderwegquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
4 pakjes onderweg
Etsy lakjes
Color Club halo hues lakjes
Vice pellet
telefoonhoesje van aliexpress
Ze hebben je nagels ook roder gemaaktquote:
En nu heb je spijt van je aankopen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tehehehe, omdat mijn geld altijd op is
D'awww je eigen persoonlijk hijgerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh is it that time again. Nr onbekend die meerdere keren per dag belt
Ik heb opgenomen en er werd niets gezegd. Niet dat ik iets zei want dan moet je maar niet met nr onbekend bellenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
D'awww je eigen persoonlijk hijger
head2toebeauty.comquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:51 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ waar zijn die color club lakjes te koop?
nee dat niet, maar mijn geld is wel opquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ze hebben je nagels ook roder gemaaktHet is 1 grote fotosoep
[..]
En nu heb je spijt van je aankopen?Dat heb ik nu eens nooit
Ofjah zelden
Da's wel een beetje naief he.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb opgenomen en er werd niets gezegd. Niet dat ik iets zei want dan moet je maar niet met nr onbekend bellen![]()
Volgende keer roep ik wel hallo.
Ik zeg m'n naam nooit als ze met nr onbekend bellen en callcenters beginnen altij meteen te lullen en verder had ik niet gedachtquote:
sukkelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zeg m'n naam nooit als ze met nr onbekend bellen en callcenters beginnen altij meteen te lullen en verder had ik niet gedachtbeetje dom
hoeveel zal hij in de NL sephora worden? of komt hij niet eensquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:07 schreef Dwyn het volgende:
Die topcoat is ebay nog wel te koop. Ik wil hem ook maar dan wacht ik even mijn loonstrookje af.
Ik weet het niet. Maar aangezien ik dan bijvoorbeeld moet betalen om naar een Sephora toe te gaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoeveel zal hij in de NL sephora worden? of komt hij niet eens
op ebay is hij 37 dollar incl shipping
dan gaat ie kroezenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:10 schreef megamandy het volgende:
Het regentdus ik heb mn orenmuts op
dan moet je je hooft even metenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:18 schreef PriemGirl het volgende:
Hoe lang zou een rits moeten zijn; voor die zipper face... Ik wil em eik helemaal open hebben.. Gewoon... bloed overal
Hmmm misschien dan toch een eigen potje bloed kopen anders wordt er een halve pot aan mij besteed terwijl het niet van mij is![]()
IK ZIT OP HET WERK MEETLINT NODIG WIL HET NU WETEN RAMDEBAMBAMquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan moet je je hooft even meten
Ik lollerde en toen dacht ik... HEYY TRUTquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig is ie open rond de neus, dat scheelt toch alweer een tien centimeter
kun je het niet inschatten met een A4-tje?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IK ZIT OP HET WERK MEETLINT NODIG WIL HET NU WETEN RAMDEBAMBAMjeetje ik zit mezelf in de weg
Waarom wil ik ook altijd alles meteen bestellen
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik lollerde en toen dacht ik... HEYY TRUT
Hehehehehehehehehehehequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig is ie open rond de neus, dat scheelt toch alweer een tien centimeter
Dat heeft lin al meermaals gedaan; en ze weet dat ik dan of haar hand lik of er in bijtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:23 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, diegene die Priems make-up doet mag aan haar neus zitten.
Het is ook gewoon meer oppervlakte hequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat heeft lin al meermaals gedaan; en ze weet dat ik dan of haar hand lik of er in bijt![]()
En ja op 1 of andere manier moet ze m'n neus altijd langer insmeren dan de rest![]()
TRUT˛
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
Hmmm rits van 30cm zou eik wel voldoende moeten zijn![]()
Gelukkig keek mijn collega niet gek toen ik met een A4'tje voor mijn gezicht zat
TRUTŗquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Het is ook gewoon meer oppervlakte he.
Ja maar dan moet ik onder de mensen... en naar buiten... en interactie !!!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:29 schreef Mss het volgende:
Je kunt ook een keer naar de markt gaan Priem.
Ga ik morgen wel even kijken. Kan ik meteen naar van harenquote:
Ik ga straks naar van harenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ga ik morgen wel even kijken. Kan ik meteen naar van haren
O jee, Priem gaat IRL-falenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ga ik morgen wel even kijken. Kan ik meteen naar van haren
"jeetje wat een lief kind"quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:32 schreef Mss het volgende:
Een vriendin van mij heeft een baby, en hij is LELIJK.
Straks pic van je aankoopquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O jee, Priem gaat IRL-falen
VET !!!quote:
goei luck met maat 37quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik koop alles zodat er niks meer voor jou is muwhuahua!
quote:
nee ik ga 'm van de week even een stukje uitleggen, dit is echt niet te doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
VET !!!
Ohhhhhh trouwens... Je jurk is zoo freaking AWESOME !!!!! Ik zag pic gisteren; maar zat mobiel en batterij was op. Maar hij is vet! en tjah... dan moet je maar even de hele avond geen adem halen![]()
![]()
Ook een zeer goeie oplossing imhoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ik ga 'm van de week even een stukje uitleggen, dit is echt niet te doen
Of ik eet twee weken niks
Scheelt ook gelijk geld voor etenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of ik eet wtee weken niks
Je vergeet het belangrijkste: ik hoef mijn handen niet te wassen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Scheelt ook gelijk geld voor eten![]()
En tijd die je anders op de wc zou moeten doorbrengen
Alleen maar voordelenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste: ik hoef mijn handen niet te wassen!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:50 schreef Diconnected het volgende:
Moeten poepen als je in de trein zit
En daarom moet je dus niks etenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:51 schreef Mss het volgende:
Ik ben al voor de vierde keer geweest poepen vandaag.
Als het niet stinkt hoef je dan je handen niet te wassen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb gisteren bijna niks gegeten en daardoor maar twee hele kleine poepjes die nauwelijks stonken
Het werkt
WINWINWINquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als het niet stinkt hoef je dan je handen niet te wassen?
ik denk het niet?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als het niet stinkt hoef je dan je handen niet te wassen?
Maar goed dat ze geen heul grote tetten heeftquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
tehehe, meisje in de dieetclub die hunkemoller BH's duur vindt en niet meer dan een tientje per BH wil uitgeven.
Ik ben behoorlijk schraal qua kleding kopen, maar zelfs ik vind 25 euro goedkoop voor een BH
Dat zou je ook niet moeten willen met jou Tetters denk ik. Hunkemoller bh's zijn best matig voor grotere maten toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:28 schreef Mss het volgende:
Ik kan onder de ¤50 echt niks krijgen denk ik.
nee, ik wilde je tegenspreken maar het goedkoopste dat ik kan vinden is 40 euroquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:28 schreef Mss het volgende:
Ik kan onder de ¤50 echt niks krijgen denk ik.
Toen ik allebei mijn goeie bh's kapot had, had ik weer tijdelijk zo'n goedkopere aan. Die voelen dan echt aan als slappe vodjes. Ik had ook instant minder nekpijn toen ik goeie bh's ging dragenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat zou je ook niet moeten willen met jou Tetters denk ik. Hunkemoller bh's zijn best matig voor grotere maten toch?
Waar?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik wilde je tegenspreken maar het goedkoopste dat ik kan vinden is 40 euro
kan je wel de trouwjurk afspraak makenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of ik eet wtee weken niks
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
kan je wel de trouwjurk afspraak maken.
Do tell!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, er zijn wel meer opmerkelijkheden
Ik ook niet hoor. Maar mijn tetten zijn niet zo episch als die van anderen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb nog nooit meer dan 25 euro voor een bh betaald
2 van de Gap voor 7 pond per stuk, 2 van de Hunkemoller voor ik dacht 20 euro bij elkaar (2 voor de prijs van 1).quote:
Dat (korsetten niet meegerekend)quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb nog nooit meer dan 25 euro voor een bh betaald
Zover ik begrijp doucht ze ook 2 keer per dag, trekt ze na elke douchebeurt schone sokken en ondergoed aan en doet ze elke dag een complete nieuwe set kleding aan. Hoe kan je dan maar 1 keer in de week wassenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:23 schreef PriemGirl het volgende:
Elke dag een verse bhWat moet ze een bult hebben liggen !
Ik doe er een week mee hoor. Tenzij extreme hitte; maar tjah.. NL
Ik las netquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zover ik begrijp doucht ze ook 2 keer per dag, trekt ze na elke douchebeurt schone sokken en ondergoed aan en doet ze elke dag een complete nieuwe set kleding aan. Hoe kan je dan maar 1 keer in de week wassen
geile deernequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
Oh ik lieg. Ik zie dat de meeste setjes 20euro kosten(Ik koop ze vaak bij pabo
Ja die site ja
)
Alles online kopen ftw
Geile lingerie dit dat allesquote:
Dat had ik heul nog niet gezienquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
jonge, ik verplaats den roddel niet voor niets naar de FB
ik kan zien wie dat heeft gezienquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat had ik heul nog niet gezien
Ja nu welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan zien wie dat heeft gezien![]()
JE JOKT LIEGENSCHAAR!
Ik ook niet.. Want dan heb je 1 dag een setje en dan gaat je onderbroek in de was en dan heb je heul niks meer aan je setje voor de rest van de weekquote:
dit, dat, allesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Want dan heb je 1 dag een setje en dan gaat je onderbroek in de was en dan heb je heul niks meer aan je setje voor de rest van de week.
Plus ik vind setjes onderbroeken over het algemeen niet lekker zitten en duur
dat is toch hetzelfde?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:32 schreef Mss het volgende:
Mijn cupmaat wisselt ook te vaak. Nu heb ik 95G, de vorige keer nog 95FF.
is dat zo? Ik weet alleen dat AA er is voor mensen die nog minder hebben dan A, maar waarom zou je EE en FF bedenken als je het ook gewoon F en G kan noemen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:34 schreef Mss het volgende:
[..]
G is groter toch? Volgens de dame in de lingerietoko wel.
Ja maar dan is het 1 dag matchendquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Want dan heb je 1 dag een setje en dan gaat je onderbroek in de was en dan heb je heul niks meer aan je setje voor de rest van de week.
Plus ik vind setjes onderbroeken over het algemeen niet lekker zitten en duur
Daarom lijkt het me zo'n tussenmaat. FF zit tussen F en G in denk ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat zo? Ik weet alleen dat AA er is voor mensen die nog minder hebben dan A, maar waarom zou je EE en FF bedenken als je het ook gewoon F en G kan noemen?
Ik vind BB kleiner klinken dan Bquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:38 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil anders wel een CC75 hoor !Klinkt groter
Nee?
Doen ze ook pas vanaf D geloof ik. Maar volgens alwetende Google is het idd een tussenmaat!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:42 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ging googlen op CC75 bh's maar die heb je niet![]()
![]()
dus....
snel, kopen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:50 schreef Mss het volgende:
Ermehgerd, waarom heb ik deze niet?
http://www.scrangie.com/2(...)ip-swatches-and.html
oh en hierom:quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:50 schreef Mss het volgende:
Ermehgerd, waarom heb ik deze niet?
http://www.scrangie.com/2(...)ip-swatches-and.html
quote:The formula on this was disappointing. It's thick and a little glue-like. It has a tendency to pool at the edges of the nail and get stringy. The glitter also clumps together more than I thought it would so it's a little bit of a challenge to do a thin, even coat. My strategy was to do as thin of a coat as possible, not worrying about glitter placement, let it dry for five minutes and repeat until I reached three coat. It's a little lumpy and definitely needs topcoat. Dry time is long.
Orly wordt ook niet meer zo geplugd de laatste tijd heb ik het idee. Het is de laatste maanden indie etsy glitterkots all over the placequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:58 schreef Mss het volgende:
Loller, ik heb gewoon de halloween collectie van Orly gemist terwijl die heul tof is!
True. Ik heb daar trouwens wel vrij weinig mee. En wellicht ook overschaduwd door de James Bond collectie!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Orly wordt ook niet meer zo geplugd de laatste tijd heb ik het idee. Het is de laatste maanden indie etsy glitterkots all over the place
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:11 schreef Mss het volgende:
Je moet natuurlijk sparen voor de secret santa.
ja van mij mag die belastingteruggaaf ook wel komen, ben benieuwd of we die dit jaar nog krijgenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb zin in december, even ¤800 terug op m'n rekening, EINZ!!!!
Nee jonge, langstudeerboete terug.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja van mij mag die belastingteruggaaf ook wel komen, ben benieuwd of we die dit jaar nog krijgen
en natuurlijk 52 euro eigen risico-compensatie, SCORE
ja dat snap ik, maar ik krijg belasting terug.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee jonge, langstudeerboete terug.
Bij mij is nog niks bekend wanneer ik hem terug krijgquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee jonge, langstudeerboete terug.
De VU mailde dat ze het uiterlijk 1 december teruggestort hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Bij mij is nog niks bekend wanneer ik hem terug krijg.
Kom hierheen voor een bakkie koffie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |