Tof! Gewoon doen, is heerlijk in dit weer, beetje rond toeren in het herfstzonnetjequote:Op maandag 15 oktober 2012 23:02 schreef Mss het volgende:
Mja, Aalsmeer is gewoon ring op. Wel een heel stuk nieuwe ring, wat ik nog nooit gereden heb, maar ik ga het gewoon doen. Lekker in de middag, dan is het ook lekker rustig.
Ik heb in het ergste geval Apple mapsquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kilometers maken?Ik heb mijn auto nu 10 maanden en heb bijna 10.000km gemacht
![]()
![]()
Ik zou trouwens wel met tomtom rijden, danwel van te voren opzoeken hoe ik moet rijden.
Maar ik ben een autist, ik raak in de war van teveel indrukken
Zwaai even als je richting Rusland rijdtquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb in het ergste geval Apple maps.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb in het ergste geval Apple maps.
Shoppenquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:06 schreef Mss het volgende:
Dat ik ineens zo'n bordje zie: Parijs 30km.
Gewoon stoppen en het even rustig uitzoeken, dit heeft iedereen in een onbekende autoquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:09 schreef Mss het volgende:
Overigens had ik vanavond ook weer zo'n moment. De achterruit besloeg en ik wist niet wat ik moest doen. Ik dacht de verwarming, maar dat leek me niet logisch. De verlichting van die knoppen is kapot, dus ik kon ook niet vinden waar de airco aan moest. Toen heb ik maar het raampje opengezet.
Ik had in mijn poging om de achterruitenwisser aan te zetten ook die voor aangezet, en toen werd mijn hele voorruit smerig. En ik weet dan niet wat ik moet doen, dus dan spray ik nog maar een keer.
Ook ben ik zo'n mongool die 's avonds vergeet het licht aan te zetten en overdag vergeet het licht uit te zetten.
Ik heb een paar dagen in de week die van mijn vaderquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mss heb je nou eigenlijk een eigen auto of leen je er 1?
Valt nog mee!quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewoon stoppen en het even rustig uitzoeken, dit heeft iedereen in een onbekende auto
(behalve ik omdat ik zo'n mongool ben die alles van tevoren tot in de puntjes uitzoekt, uitwerkt, leert en zichzelf overhoort)
En ik heb toen ik de eerste keer reed de halve parkeergarage doorgereden op de handrem
Leen hem volgende week en rijd naar Belgiëquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen in de week die van mijn vader.
Van het weekend moet ik hem weer inleverenquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Leen hem volgende week en rijd naar België![]()
Serieus, mooie kans om kilometers te maken
Nou hop dan, kilometers makenquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:15 schreef Mss het volgende:
Mijn vader is daar ook heel makkelijk in. Het scheelt hem parkeerkosten, ik mag er ook in rijden van de leasemaatschappij, ding is verzekerd en ik kan km maken wat ik wil.
Ohhhhh, dan komt dat later, tof! Bakkie koffie gaan doen onderweg en dan weer lekker verder karrenquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:19 schreef Mss het volgende:
Ja, ik lig een beetje achter, dus ik moet ook wel flink aan de bak. Maar hij zit er nog wel een paar weken!
das in grote steden vooral toch?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze vind ik ook zo leuk in Engeland![]()
[ afbeelding ]
ja ik zat ook al te kijken net, grappig!quote:
Slaap lekker!quote:
In Canterbury zaten ze overalquote:
Moet je op je eigen nick zoekenquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja ik zat ook al te kijken net, grappig!
(ik zat garpige plaatjes te zoeken maar kon niks vinden)
ja goed hequote:Op maandag 15 oktober 2012 23:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet je op je eigen nick zoeken
[ afbeelding ]
niet haten op de Smurfen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |