Ohja ik moet voor Spanje zijn, sorry.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
Bedankt, nu is duidelijk waar ik verder moetquote:
Neehoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja ik moet voor Spanje zijn, sorry.
Voor de eerste keer in de geschiedenis is het ook nog relevant aangezien er twee topics waren.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt, nu is duidelijk waar ik verder moet
Het is rUllevant.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor de eerste keer in de geschiedenis is het ook nog relevant aangezien er twee topics waren.
twitter:aad300 twitterde op maandag 15-10-2012 om 08:23:27gm beetje stijf van gisteren nu alles ff losgooien bij de masseur vnm op weg naar hilversum rtl7 #joranje-slo en aanschuiven bij @VITV 21.00 reageer retweet
Inderdaad.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:09 schreef Oidipous het volgende:
Blond, roze truitje en grote memmen.![]()
Ze ziet er alleen niet heel sympathiek uit.
Dat bedoel ik jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor de eerste keer in de geschiedenis is het ook nog relevant aangezien er twee topics waren.
vnm?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:10 schreef PizzaGeit het volgende:
twitter:aad300 twitterde op maandag 15-10-2012 om 08:23:27gm beetje stijf van gisteren nu alles ff losgooien bij de masseur vnm op weg naar hilversum rtl7 #joranje-slo en aanschuiven bij @VITV 21.00 reageer retweet
Realquote:
meld.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meldt dit in het spelfouten topic.
Daar staat ie al. Maar dan omgekeerd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meldt dit in het spelfouten topic.
Voorspelbaar jouw meningquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
andere topic had ook een kut tt
en een kut tsquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
andere topic had ook een kut tt
Op zich wel ja. Alleen moet hij echt stoppen met die vrije trappen.quote:
wel terechte meningquote:
barcaquote:
ghoetquote:
Jouw topic was nog sneller ook, je bent gewoon dubbel genakt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Om in dit topic te posten voelt niet goed na een verloren topicbattle.
voorspelbare vooralquote:
Nee, niet terecht. Een bash op PSV is altijd terecht. De uitstraling van de supportersquote:
Daarom.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jouw topic was nog sneller ook, je bent gewoon dubbel genakt.
Volgens die argumenten zou je ook heel veel AGOVV bashes moeten doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, niet terecht. Een bash op PSV is altijd terecht. De uitstraling van de supporters. Zogenaamde sfeer
. Bedroevende selectie
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, niet terecht. Een bash op PSV is altijd terecht. De uitstraling van de supporters. Zogenaamde sfeer
. Bedroevende selectie
Klopt, maar dat maakt Real nog niet automatisch "quote:
Nee, sfeer is inderdaad soms wat matig maar daar mogen mensen uit 020 niet over klagen. Supporters zelf is niet veel mis mee, alleen een paar mongolen op de eretribune. Selectie is voor het eerst in tijden leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
. Bedroevende selectie
Dit zeggen als Ajax-supporterquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
. Bedroevende selectie
Nee, dat maakt Realquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:15 schreef Thas het volgende:
[..]
Klopt, maar dat maakt Real nog niet automatisch ""
Het is pats boemquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom spreek jij over dit soort zaken? Dat Twente nou YNWA pikt van Liverpool is pas triest.
Ik ga niet op jou in. Ik vind jou een vervelende user.quote:
En daarbij, wij hebben tenminste een eigen stadion.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom spreek jij over dit soort zaken? Dat Twente nou YNWA pikt van Liverpool is pas triest.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga niet op jou in. Ik vind jou een vervelende user.
Je denkt nu vast: ''ohohohoho hij faalt en kapt de discussie af''.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
. Bedroevende selectie
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Strootman
Wát heeft die kerel een kutkop zeg
net als Schakenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Strootman
Mee eens, zie je het al voor je dat ie van Persie gaat zeggen dat ie naar achteren moetquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:20 schreef GGMM het volgende:
Belachelijk dat die vent aanvoerder is idd.
kan wel de rest van z'n leven zeggen dat ie 1 op 1 loopt in oranjequote:
Ben ik hét met je eens.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Strootman
Daarom ja. daarnaast staat hij wekelijks als een opgevoerde mongool tegen de scheidsrechter te schreeuwen. Vertoont geen enkel gedrag dat aanvoerder-waardig is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, zie je het al voor je dat ie van Persie gaat zeggen dat ie naar achteren moet
Ik door die leraar geschiedenis linksachter Gijp.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:21 schreef Falco het volgende:
Ik word telkens afgeleid door de schone dame linksachter Derksen
Irritante vent inderdaad. Enige wat irritant is aan PSV.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom ja. daarnaast staat hij wekelijks als een opgevoerde mongool tegen de scheidsrechter te schreeuwen. Vertoont geen enkel gedrag dat aanvoerder-waardig is.
Mocht je ooit van plan zijn ze allemaal uit te moorden vergeet me dan vooral niet uit te nodigen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Haha brak want studenten. Ik haat studentenverenigingen
Echte bazen gaan natuurkunde doen hequote:Op maandag 15 oktober 2012 22:23 schreef Adames het volgende:
superkut, schraal en technische bedrijfskunde
kan je nog meer modale studenten bedenken
Studenten ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:23 schreef Thas het volgende:
Tsja, TU trekt natuurlijk toch een bepaald soort mensen aan.
Ja, idd...quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Irritante vent inderdaad. Enige wat irritant is aan PSV.
Studenten jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:23 schreef Thas het volgende:
Ik heb al een flat van de TU laten afbranden daar wil ik het bij houden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mocht je ooit van plan zijn ze allemaal uit te moorden vergeet me dan vooral niet uit te nodigen.
jij snapt het, maar ik gedraag me niet als een mongoolquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Echte bazen gaan natuurkunde doen he
Ik zie niet in wat een voetbalclub te maken heeft met een (studenten-)vereniging maar goed.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Mensen met jouw soort humor inderdaad, die zijn goed op hun plek bij een TUquote:
Ik help ook mee.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mocht je ooit van plan zijn ze allemaal uit te moorden vergeet me dan vooral niet uit te nodigen.
Maar dan zou het focking grappig zijn daar, dat lijkt me wel mee te vallenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:24 schreef Thas het volgende:
[..]
Mensen met jouw soort humor inderdaad
Ach.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:24 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat een voetbalclub te maken heeft met een (studenten-)vereniging maar goed.
quote:
Het meisje links achter Derksenquote:
Dan moet je langer nadenken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:24 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat een voetbalclub te maken heeft met een (studenten-)vereniging maar goed.
quote:
Waarom? Ik vind het wel een mooi iets, zeker voor mensen die bijvoorbeeld helemaal nieuw in een stad zijn. Goede manier om wat mensen te leren kennen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is maar wat je grappig vind hèquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar dan zou het focking grappig zijn daar, dat lijkt me wel mee te vallen
Ja en puntige knieënquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:26 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Met dikke vierkante kop en grijze coltrui ?
Mwhah, deels.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe ook maar 010.
Wacht, 010 is niet goed.
Rotterdam
Auti-eindbazen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:23 schreef Thas het volgende:
Doe dat dan niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:27 schreef TwenteFC het volgende:
Focking hell, begint me nu op te vallen hoevaak de camera shot wisselt.. als je er op gaat letten is het best irritant.
Dat wel. Er zijn leuke verenigingen, maar er zijn ook bepaalde (in Leiden bijvoorbeeld) waar 90% kakkerig en ballerig isquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het wel een mooi iets, zeker voor mensen die bijvoorbeeld helemaal nieuw in een stad zijn. Goede manier om wat mensen te leren kennen.
Zit er zelf niet bij omdat ik er niks mee heb en gewoon studeer in de buurt, maar ik vind het wel wat hebben.
90% onzeker want bèta en dan daarom maar snel het typetje "student" aannemen om angst om er niet bij te horen en de hele dag brak/schraal/superkut/meneeewwrrr roepen. En dat bleek weer prachtig uit dit filmpje.quote:
Ik ook.quote:
Want die zijn er in Delft nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat wel. Er zijn leuke verenigingen, maar er zijn ook bepaalde (in Leiden bijvoorbeeld) waar 90% kakkerig en ballerig isVan die standaard rechtenstudentjes met achterovergekamd haar en een Leidse ''r'' enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
Ik zeg ook niet dat ze niet in Delft zijnquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:28 schreef Thas het volgende:
[..]
Want die zijn er in Delft niet![]()
![]()
![]()
Ach, je zal het nog wel meemaken
BMI eindbaasquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben fan van BMI, alleen wil ik niet tikkertje doen met BMI in het bos met 60 seconden voorsprong
BMI is ook een beest in bedquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben fan van BMI, alleen wil ik niet tikkertje doen met BMI in het bos met 60 seconden voorsprong
Waar zijn kwikman en kwekman?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:29 schreef Rickazio het volgende:
Maar even kijken wat Kees te melden heeft
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze niet in Delft zijn
Dit impliceert dat ze er niet in elke universiteitsstad zijn. Dat is fout.quote:Er zijn leuke verenigingen, maar er zijn ook bepaalde (in Leiden bijvoorbeeld) waar 90% kakkerig en ballerig is
Hahahaquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar zijn kwikman en kwekman?
wilfred niveau hé.quote:
Als ik er toevallig voorbij zap en zie dat johan er zit; soms.quote:
preciesquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als ik er toevallig voorbij zap en zie dat johan er zit; soms.
Maar wie gaat er nu om 19:00 tv kijken?
Lingo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Soms...7 uur is er niks anders voor.
Omdat notoire domoren hem saai vinden. Echte VI-hooligans merken zijn subtiele humor en fijnzinnige ironie wel op.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom zo vaak Kieft en bijna nooit Schelvecchio???
Dit inderdaad. Kieft is een prima gast, maar Schelveccio past wat mij betreft gewoon in het rijtje Boskamp en Hansie Hansie.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:40 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Omdat notoire domoren hem saai vinden. Echte VI-hooligans merken zijn subtiele humor en fijnzinnige ironie wel op.
Ach donderstraal toch op man.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:47 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Kieft is een prima gast, maar Schelveccio past wat mij betreft gewoon in het rijtje Boskamp en Hansie Hansie.
Zou erg mooi zijn. Kunnen we precies een jaar na dato weer een feestje vierenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schelvecchio wordt alleen gewaardeerd door de echte kenners.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Schelvecchio heeft iedere aflevering een briljante grap die verder helemaal niemand snapt
Kan niet wachten tot Hanssie er weer zit. Die gaat dat filmpje zo hard op zijn bord krijgen
welke bedoel je?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:05 schreef Eenskijken het volgende:
wie zijn al die nieuwe posters?ik voel me oud
ZuidGrensje ouwe reusquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:17 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hmm, misschien vaker een half uurtje later beginnen dan.
Vanochtend vroeg een 5, nu een 8, dat kan wel weer omlaag gaan.quote:
Moeders de vrouw is inderdaad op vakantie, dat vertel ik je in vertrouwen in de kantine en jij gooit dit op tafel. Maar goed, ik kan zeggen wat ik wil. Ze kijkt toch niet. Mijn vrouw zegt altijd: het laatste wat ik wil is de vrouw van Johan Derksen zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vanochtend vroeg een 5, nu een 8, dat kan wel weer omlaag gaan.
Bij jou? Vrouw op vakantie?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Moeders de vrouw is inderdaad op vakantie, dat vertel ik je in vertrouwen in de kantine en jij gooit dit op tafel. Maar goed, ik kan zeggen wat ik wil. Ze kijkt toch niet. Mijn vrouw zegt altijd: het laatste wat ik wil is de vrouw van Johan Derksen ZuidGrens zijn.
Ik vind dit 79% grappig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook de lezers van ad.nl kennen hun prioriteiten:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd naar die 5% mensen die dit beangstigend vinden, als dit ze al angst inboezemt, dan verbaas ik me of ze uberhaupt hun huis nog uit komen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit 79% grappig.
[ afbeelding ]
'Zelfs'? Gewoon doen. Goh, een vrouw heeft dikke tieten maar is niet helemaal mager verder. So wot. Alleen JD houdt meer van platte vrouwen met kort pittig kapsel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:27 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ik zou nog eerder die blonde in het roze bij d'r love-handles pakken
Nul procent vindt het deprimerend. Dus niet om de beurt naar de bakker om broodjes te halen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit 79% grappig.
[ afbeelding ]
Lekker hoor, Binnenkort maar eens aan de Goedheiligman vragenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Binnenkort verkrijgbaar om het literaire gat te vullen dat Mulisch achter liet.
[ afbeelding ]
twitter:leontenvoorde twitterde op dinsdag 16-10-2012 om 23:07:09Van gaal werd in roemeense krant van hitler genoemd. KNVB gaat zaak aankaarten reageer retweet
Kan ik die kuffer in posterformaat bestellen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Binnenkort verkrijgbaar om het literaire gat te vullen dat Mulisch achter liet.
[ afbeelding ]
Dat kan absoluut, bijvoorbeeld via de hemaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kan ik die kuffer in posterformaat bestellen?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 05:37 schreef Evertjan het volgende:
hoe deed HansieHansie het na Roemenie bij LaptopLouis?
Das waar ook Ouwe Reus, ik dacht echt even dat Gijp zou aanschuiven bij die 2quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat wisten we toch al? Ze hebben René vanuit de auto toen een keer tien minuten geïnterviewd.
twitter:FrankRonald1970 twitterde op woensdag 17-10-2012 om 09:44:08Everrssssssssssssssssssss, gefeliciteerd met je 12,5 jarig jubileum bij @538 en @EversStaatOp538. Wij voelen ons ook jarig! Fijne dag. F&R reageer retweet
Merkwaardig hoor, Hansie als coach? Of zal hij zijn vriend Piet Struik ook meenemen?quote:De wedstrijd tussen webloggers en journalisten duurt 2 x 30 minuten en zal worden geleid door good old Jan Keizer. In het webloggersteam zijn vertegenwoordigd Stadiongebod, IndeHekken, Doordebenen, SportdeJaap, Schwalbe United, Voetbalzone, Doingthe116, Kent u deze Nog en Voetblah. Abe himself zal als coach fungeren. Het journaille draaft op met o.a. Sjoerd Mossou, Willem Vissers, Paul Onkenhout en Simon Zwartkruis. Hans Kraay Jr. zal de journalisten letterlijk naar de overwinning proberen te schreeuwen en commentator Sierd de Vos ziet met een scherp oog toe of hij spelers op een ‘koekoek’ kan betrappen.
Een 8 en een halfje.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:04 schreef Oliver23 het volgende:
Vandaag ook weer de uitreriking van de Televizierring.
Maar heren, wat geven we onszelf voor een rapportcijfertje?
Toch wel een 8,5jequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:04 schreef Oliver23 het volgende:
Maar heren, wat geven we onszelf voor een rapportcijfertje?
Philip Coker?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik geef een hint: hij snuift graag coke, en hij snuift graag tijdens zijn co-commentaar.
Haha ja Dirk heeft gelijk, Fenerbache koopt niemand omquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:25 schreef ZuidGrens het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=174916
Vanavond weer Dirk Kuijt-bash
Je vraagt je toch af wat voor pillen mensen slikken die dit soort berichten tikken. Studio Voetbal is by far het minst inhoudelijke programma aller tijden (zeker met deze vaste gasten), een kale psychopaat die lijntjes tekent op zijn iPad en dat begeleidt met "Hoppa, hup, tak!", een kale Ajacied die zowel zijn best doet zijn vette pens te verbergen als zijn eigen vragen te beantwoorden, een PSV supporter die zich afvraagt of er morgen koffie op de Herdgang is, en een man zonder wenkbrauwen die nog net geen AZ pyama aandoet en alleen in het programma zit omdat hij de chef-sport is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:37 schreef Lemsterr het volgende:
''Inderdaad, Studio Voetbal daarentegen vind ik inhoudelijk veel beter. Ik kijk alleen omdat ik dan een beetje kan lachen met die Van der Gijp. Verder zijn ze allemaal inhoudelijk erg slecht, behalve als Van Hanegem bijvoorbeeld langskomt. ''
![]()
Wat een dorpsidioot, die Kuytquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:25 schreef ZuidGrens het volgende:
Dat zijn teksten! Maar ik zit nu nog instemmend te knikken ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af wat voor pillen mensen slikken die dit soort berichten tikken. Studio Voetbal is by far het minst inhoudelijke programma aller tijden (zeker met deze vaste gasten), een kale psychopaat die lijntjes tekent op zijn iPad en dat begeleidt met "Hoppa, hup, tak!", een kale Ajacied die zowel zijn best doet zijn vette pens te verbergen als zijn eigen vragen te beantwoorden, een PSV supporter die zich afvraagt of er morgen koffie op de Herdgang is, en een man zonder wenkbrauwen die nog net geen AZ pyama aandoet en alleen in het programma zit omdat hij de chef-sport is.
Onbegrijpelijk.
Ik acteer graag een volksmenner.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat zijn teksten! Maar ik zit nu nog instemmend te knikken ook.
En ik maar denken dat ik de enige schilder was die naar VI kijkt, hoe gaat het er mee Rembrand?quote:
Dat die kneus er steeds op reageert zegt al genoegquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:25 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb genotenquote:
Inderdaad altijd eerst de randzaken zoals: de lokale palendansvereniging op de bergen langs De Tour. En met de Toto over voetbal eindigen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks natuurlijk eerst het nieuws rond de Rabo-wielerploeg bespreken.
voorfilmpjequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:23 schreef Eenskijken het volgende:
ben benieuwd wat ze over die ring gaan zeggen
Derksen gaat er ongetwijfeld iets over zeggen...waarschijnlijk iets met incestueus gezelschap, verklede apen, eng wereldje, klef etc.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:23 schreef Eenskijken het volgende:
ben benieuwd wat ze over die ring gaan zeggen
hij is ook zo heerlijk voorspelbaar met zijn herhalingenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Derksen gaat er ongetwijfeld iets over zeggen...waarschijnlijk iets met incestueus gezelschap, verklede apen, eng wereldje, klef etc.
En EK '88 natuurlijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ey beetje respect he. Heeft wel meegeholpen met de CL van PSV.
Dat doen hun wel voor jouquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:34 schreef Eenskijken het volgende:
boekarest trekt me dus absoluut niet
Ja dat is dus nu te laat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:34 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Lelijke stad man, niet aan te raden. Heel Roemenië trouwens
De Reguliersdwarsstraat dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:34 schreef Eenskijken het volgende:
boekarest trekt me dus absoluut niet
I knowquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
inkoppertjeik wist het al toen ik op 'invoeren' drukte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |