Ohja ik moet voor Spanje zijn, sorry.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
Bedankt, nu is duidelijk waar ik verder moetquote:
Neehoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja ik moet voor Spanje zijn, sorry.
Voor de eerste keer in de geschiedenis is het ook nog relevant aangezien er twee topics waren.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt, nu is duidelijk waar ik verder moet
Het is rUllevant.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor de eerste keer in de geschiedenis is het ook nog relevant aangezien er twee topics waren.
twitter:aad300 twitterde op maandag 15-10-2012 om 08:23:27gm beetje stijf van gisteren nu alles ff losgooien bij de masseur vnm op weg naar hilversum rtl7 #joranje-slo en aanschuiven bij @VITV 21.00 reageer retweet
Inderdaad.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:09 schreef Oidipous het volgende:
Blond, roze truitje en grote memmen.![]()
Ze ziet er alleen niet heel sympathiek uit.
Dat bedoel ik jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor de eerste keer in de geschiedenis is het ook nog relevant aangezien er twee topics waren.
vnm?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:10 schreef PizzaGeit het volgende:
twitter:aad300 twitterde op maandag 15-10-2012 om 08:23:27gm beetje stijf van gisteren nu alles ff losgooien bij de masseur vnm op weg naar hilversum rtl7 #joranje-slo en aanschuiven bij @VITV 21.00 reageer retweet
Realquote:
meld.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meldt dit in het spelfouten topic.
Daar staat ie al. Maar dan omgekeerd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meldt dit in het spelfouten topic.
Voorspelbaar jouw meningquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
andere topic had ook een kut tt
en een kut tsquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
andere topic had ook een kut tt
Op zich wel ja. Alleen moet hij echt stoppen met die vrije trappen.quote:
wel terechte meningquote:
barcaquote:
ghoetquote:
Jouw topic was nog sneller ook, je bent gewoon dubbel genakt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Om in dit topic te posten voelt niet goed na een verloren topicbattle.
voorspelbare vooralquote:
Nee, niet terecht. Een bash op PSV is altijd terecht. De uitstraling van de supportersquote:
Daarom.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jouw topic was nog sneller ook, je bent gewoon dubbel genakt.
Volgens die argumenten zou je ook heel veel AGOVV bashes moeten doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, niet terecht. Een bash op PSV is altijd terecht. De uitstraling van de supporters. Zogenaamde sfeer
. Bedroevende selectie
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, niet terecht. Een bash op PSV is altijd terecht. De uitstraling van de supporters. Zogenaamde sfeer
. Bedroevende selectie
Klopt, maar dat maakt Real nog niet automatisch "quote:
Nee, sfeer is inderdaad soms wat matig maar daar mogen mensen uit 020 niet over klagen. Supporters zelf is niet veel mis mee, alleen een paar mongolen op de eretribune. Selectie is voor het eerst in tijden leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
. Bedroevende selectie
Dit zeggen als Ajax-supporterquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
. Bedroevende selectie
Nee, dat maakt Realquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:15 schreef Thas het volgende:
[..]
Klopt, maar dat maakt Real nog niet automatisch ""
Het is pats boemquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom spreek jij over dit soort zaken? Dat Twente nou YNWA pikt van Liverpool is pas triest.
Ik ga niet op jou in. Ik vind jou een vervelende user.quote:
En daarbij, wij hebben tenminste een eigen stadion.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom spreek jij over dit soort zaken? Dat Twente nou YNWA pikt van Liverpool is pas triest.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga niet op jou in. Ik vind jou een vervelende user.
Je denkt nu vast: ''ohohohoho hij faalt en kapt de discussie af''.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
. Bedroevende selectie
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Strootman
Wát heeft die kerel een kutkop zeg
net als Schakenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Strootman
Mee eens, zie je het al voor je dat ie van Persie gaat zeggen dat ie naar achteren moetquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:20 schreef GGMM het volgende:
Belachelijk dat die vent aanvoerder is idd.
kan wel de rest van z'n leven zeggen dat ie 1 op 1 loopt in oranjequote:
Ben ik hét met je eens.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Strootman
Daarom ja. daarnaast staat hij wekelijks als een opgevoerde mongool tegen de scheidsrechter te schreeuwen. Vertoont geen enkel gedrag dat aanvoerder-waardig is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, zie je het al voor je dat ie van Persie gaat zeggen dat ie naar achteren moet
Ik door die leraar geschiedenis linksachter Gijp.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:21 schreef Falco het volgende:
Ik word telkens afgeleid door de schone dame linksachter Derksen
Irritante vent inderdaad. Enige wat irritant is aan PSV.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom ja. daarnaast staat hij wekelijks als een opgevoerde mongool tegen de scheidsrechter te schreeuwen. Vertoont geen enkel gedrag dat aanvoerder-waardig is.
Mocht je ooit van plan zijn ze allemaal uit te moorden vergeet me dan vooral niet uit te nodigen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Haha brak want studenten. Ik haat studentenverenigingen
Echte bazen gaan natuurkunde doen hequote:Op maandag 15 oktober 2012 22:23 schreef Adames het volgende:
superkut, schraal en technische bedrijfskunde
kan je nog meer modale studenten bedenken
Studenten ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:23 schreef Thas het volgende:
Tsja, TU trekt natuurlijk toch een bepaald soort mensen aan.
Ja, idd...quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Irritante vent inderdaad. Enige wat irritant is aan PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |