Nou laat ik het zo zeggen, mijn mooiste kaart gaat er in ieder geval niet naar toe...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:47 schreef Masspa het volgende:
Toch maar weer drie nieuwe adressen aangevraagd! Alweer Oekraïne en Duitsland, maar ook Frankrijk!
Alleen, die knul uit Duitsland, die heeft een volledig leeg profiel... wat doen jullie daarmee? Heb een beetje de neiging om de lelijkste kaart te sturen die ik kan vinden
Nee die moet je bewaren voor mensen die zeggen "Ik wil alleen kaarten van een achtkantige stellingmolen uit de 16e eeuw, met een wolkenloze hemel en een reclamespreuk van de SP"quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:47 schreef Masspa het volgende:
Toch maar weer drie nieuwe adressen aangevraagd! Alweer Oekraïne en Duitsland, maar ook Frankrijk!
Alleen, die knul uit Duitsland, die heeft een volledig leeg profiel... wat doen jullie daarmee? Heb een beetje de neiging om de lelijkste kaart te sturen die ik kan vinden
Wat is daar precies raar aan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:30 schreef Melochan het volgende:
Laten liggen? Dus dan krijgen de ontvangers pas veel later hun kaartje? Beetje raar idee, maar als jij denkt dat het werkt, soit.
Ok, dan is deze tip dus niet voor jou bedoeld.quote:Vind het helemaal niet erg trouwens, om 10 keer per maand een kaart naar DE of FI te sturen. Hoort erbij
Oh, zag jouw post ook niet als een tip hoor. Maar als er een kaart van mij is aangekomen bij een ander, weet ik dat ik ook een kaart kan verwachten. En daar kijk ik dan ook naar uit. Maar als een ander dan zo lang mogelijk gaat rekken zodat zij "unieke" landen trekken, snap ik dan niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:17 schreef Molline het volgende:
[..]
Wat is daar precies raar aan?Je weet toch niet wanneer je een kaart van iemand krijgt?
[..]
Ok, dan is deze tip dus niet voor jou bedoeld.
Is het profiel noet gewoon leeg omdat de user pas kort lid is? Dat hij/zij nog even rustig aan het nadenken is wat er moet komen te staan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:18 schreef Masspa het volgende:
Ah, dank voor de snelle antwoorden, lelijke kaart it is
Niet echt helemaal een bekende maar:quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft iemand van jullie al eens een bekende getrokken? Okee, het zal niet erg waarschijnlijk zijn, maar als je dat vinkje "ook eigen land" aan zet wordt de kans al een stuk groter natuurlijk (actief land als wij zijn)
Ik had laatst ook een leeg profiel, ik heb maar gewoon een kaart gezocht waar ik nog wat tekst bij kon verzinnen. Nou maar hopen dat de ontvanger het kan waarderen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:18 schreef Masspa het volgende:
Ah, dank voor de snelle antwoorden, lelijke kaart it is
Aha dat verklaart een hoop xDquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:02 schreef automatic_ het volgende:
Quote doet stom; ik deed die smile omdat het snel was!Normaal doet Oekraïne er super lang over bij mij.
Wat tof! Jij kunt je dus helemaal uitleven deze decemberquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:54 schreef automatic_ het volgende:
De buurvrouw kwam even wat oude kaarten brengen. Allemaal kerstkaarten
Mijn buurman werkte vroeger bij een drukker en deze zijn "afgekeurd"
[ afbeelding ]
Ja, haha. Het zijn er ook écht veel. Misschien ga ik ze morgen even tellenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:58 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Wat tof! Jij kunt je dus helemaal uitleven deze december
Ik heb er nu 10 traveling, nu mag ik niets meer sturen..
Ik had precies hetzelfde. "Mijn" Action had alleen de kerst 3D en verder alleen van de oude serie 3D (en die heb ik nog voldoende op voorraad).quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:09 schreef automatic_ het volgende:
Ik vond de 3D kaarten niet leuk. De normale kon ik niet vinden
Dat krijg je inderdaad waarschijnlijk wel meer ervaring in. Gewoon goed kijken naar wat er naar je geschreven wordt, daar kun je (dat was bij mij iig wel het geval) ervaring en inspiratie uit halen..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:34 schreef Jeetjejom het volgende:
Sinds een tijdje ben ik ook een postcrosser, inmiddels al 8 postkaarten die zijn aangekomen en 6 die ik heb ontvangen![]()
Ik vind het alleen moeilijk om teksten te bedenken die ik naar de mensen stuur, maar dat komt wel door de ervaring denk ik.
Dank je!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat krijg je inderdaad waarschijnlijk wel meer ervaring in. Gewoon goed kijken naar wat er naar je geschreven wordt, daar kun je (dat was bij mij iig wel het geval) ervaring en inspiratie uit halen..
en welkom hier in dit topic
Ik heb altijd een lul verhaaltje van waar ik woon, dat ik katten heb, over de afbeelding van de kaart, als mensen vragen welk boek je leest dan vertel ik dat, over het weer het zelfde.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:34 schreef Jeetjejom het volgende:
Sinds een tijdje ben ik ook een postcrosser, inmiddels al 8 postkaarten die zijn aangekomen en 6 die ik heb ontvangen![]()
Ik vind het alleen moeilijk om teksten te bedenken die ik naar de mensen stuur, maar dat komt wel door de ervaring denk ik.
Wie zegt dat zij dat op de foto ook daadwerkelijk is?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
jeuj, mijn 5e kaart is aangekomenDus nu mag ik er 6 travelling hebben
Meteen eentje naar Wit-Rusland, naar een NOGAL lekker ding
![]()
No prob. Wat staat er?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:41 schreef Ceviche het volgende:
Dafuq, trek ik een pools profiel. So far so good, maar het is niet in haar opgekomen om het profiel in het engels te schrijven.
Oeh, dat wordt dus 'Postcrossing-flirten';)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
jeuj, mijn 5e kaart is aangekomenDus nu mag ik er 6 travelling hebben
Meteen eentje naar Wit-Rusland, naar een NOGAL lekker ding
![]()
Nou, zoeen Casanova ben ik niet hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:26 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Oeh, dat wordt dus 'Postcrossing-flirten';)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |