Uhhuh, mja ik zei ja omdat jij ehquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Weet ik schatje, maar voel me niet meer zo verbonden met deze sc de laatste tijd dus ik ga er nog over nadenken. Wij zouden sowieso die dag meeten toch?
Weet ik. I'm sorry,quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Uhhuh, mja ik zei ja omdat jij eh(nolesbo.. Oh nee wacht :$ )
Maar komt goed ja
Zou het gerust eens voor het echt willen doen, maar ben er veelste weinig voor online en zit in te veel verschillende forums en in de forums waar ik zit in te weinig topicsquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Prachtig ja
Mensen die ineens poeslief doen als je er wat van zegt
ik hoop echt dat je komt hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Uhhuh, mja ik zei ja omdat jij eh(nolesbo.. Oh nee wacht :$ )
Maar komt goed ja
Mja, ik ben ook gestopt omdat ik geen zin had er tijd voor vrij te maken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou het gerust eens voor het echt willen doen, maar ben er veelste weinig voor online en zit in te veel verschillende forums en in de forums waar ik zit in te weinig topics. Gewoon user zijn kost me al teveel tijd
.
WAT ZEG JIJ?!!!!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Weet ik. I'm sorry,ohneenoesss niet sorry.
Kijk nog eens goed dametjequote:Op maandag 15 oktober 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
Maar Gitaar, nu moet jij ff de OP aanpassen.
Sorry.quote:
Ja idd, in de topics waar jij iets leuks aan vindquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, ik ben ook gestopt omdat ik geen zin had er tijd voor vrij te maken.
Zou best wel weer blauw willen worden, maar dan hier ofzo
Aber naturlich.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
WAT ZEG JIJ?!!!!
[ afbeelding ]
Haha, gelukkig is er een TR knopje, die wordt genoeg gebruikt ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja idd, in de topics waar jij iets leuks aan vind. Maar de topics waar ik in reageer zitten verspreid over meerdere subforums. Supermod zou wel kunnen dan, maar dat is er niet meer en anders kom ik nog steeds weinig buiten mijn vaste topics
. Kan gerust een beetje meer bijhouden, maar niet veel meer..
Oke maar de volgende keer uit je mond.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke maar de volgende keer uit je mond.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke maar de volgende keer uit je mond.
linkje werkt nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom maar op, fine with me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |