Wel een verleidelijk aanbod.quote:
Jij kan er niet tegen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Breng haar nou niet op ideeën
[..]
Mja, dat zal ook wel
quote:
HET GING NIET EXPRES.quote:
quote:
kietel mij en ik schop jequote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel hoor, heel goed zelfs.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Om jou te kietelen en aan te raken enz.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Mij sparen?
Ik zou het er op wagen, het heeft eerder geholpen.
Kom maar een keertje langs.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Om jou te kietelen en aan te raken enz.
En die kan niet tegen kietelen?quote:
Komt Knetter dan niet achter me aan met een deegroller?quote:
Met een beetje mazzel helpt ze je...quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Komt Knetter dan niet achter me aan met een deegroller?
quote:
Ik neem er wel één mee, voor de zekerheid.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Komt Knetter dan niet achter me aan met een deegroller?
Mattenklopper? Koekenpan?quote:
Toch niet om mee achter mij aan te gaan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik neem er wel één mee, voor de zekerheid.
Ja maar dan bij iemand andersquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Toch niet om mee achter mij aan te gaan?
Die kunnen hard aankomen heb ik begrepenquote:
daar kan je ook flink mee meppenquote:
Eerst zien, dan geloven.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoor van alle kanten dat ik heul lief kan zijn.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die kunnen hard aankomen heb ik begrepen
Gelukkig nog nooit ervaren.quote:
Nock yourself out and don't nock her upquote:
Knock, lieverd. Knock. The K is silent.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nock yourself out and don't nock her up
Je hebt gelijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Knock, lieverd. Knock. The K is silent.
the grammarnazi strikesquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Knock, lieverd. Knock. The K is silent.
Voor het nageslacht.quote:
Dit is spelling, geen grammatica.quote:
QFTquote:
daar heb je gelijk inquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit is spelling, geen grammatica.
BAM.
Nog meer gelijk? Wat een gouden moment.quote:
Welke smaak is dat ook alweer?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:24 schreef Giertje het volgende:
die donkerblauwe zakken doritos zijn niet meer in de super
dat weet ik zo effe snel niet meer maar die vond ik wel enorm lekkerquote:
Was dat die pittige?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:24 schreef Giertje het volgende:
die donkerblauwe zakken doritos zijn niet meer in de super
Dat is toch een zwarte zak? Die vind ik echt kei lekker.quote:
nee die niet die vind ik niet lekkerquote:
ik nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is toch een zwarte zak? Die vind ik echt kei lekker.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee die niet die vind ik niet lekker
[..]
ik niet
wacht ik ga plaatje zoeken
Beat ya to it.quote:
die ja die zijn er niet meer hierquote:
ik zag hetquote:
Jummiequote:
Newbquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:32 schreef Giertje het volgende:
oew postcountgeilheid ik ben de 24000 voorbij
NEEEEE.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:32 schreef Koen66 het volgende:
Joppie was ook welmaar die zal er nu wel uit gaan
die croky bolognese is baasquote:
Voorbij de 88000 beat thatquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:32 schreef Giertje het volgende:
oew postcountgeilheid ik ben de 24000 voorbij
die vond ik vrij matigquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:32 schreef Koen66 het volgende:
Joppie was ook welmaar die zal er nu wel uit gaan
whahahaha ik heb nog een levenquote:
van croky wel jaquote:
Ik nietquote:
dat is wel lekkerquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:38 schreef Fera het volgende:
Vaak eet ik tortilla chips, naturel, met sweet chili saus.
Té lekker.quote:
ik heb me er een keer kotsmisselijk aan gegetenquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb me er een keer kotsmisselijk aan gegeten
Nibbitsquote:
zo eet ik ook bijna nooit meer gevulde koekenquote:
Ik heb nooit echt een eetwedstrijd gedaan, wel eens zeven of acht bigmacs op.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo eet ik ook bijna nooit meer gevulde koeken
ooit een wedstrijd gehouden met mijn neef wie de meeste opkon
dat doe ik nooit meer
Ohhhquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die ja! Die heeft die vuige joy van me gejat.
De bitchquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
whuuut ik zit na 2 van die krengen al volquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt een eetwedstrijd gedaan, wel eens zeven of acht bigmacs op.
Wel eens een wedstrijdje gedaan wie het meeste bierviltjes in zijn mond kon stoppen. Ik won.
Alleen de burger hč, niet complete menus.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
whuuut ik zit na 2 van die krengen al vol
Die kan je zo lekker als een eekhoortje opknabbelenquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
We maken haar kapot, je moet van andermans chips afblijvenquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is het tijd om de FOK! Knokploeg te activeren.
ja dan nog zit ik er na 2 wel vol hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Alleen de burger hč, niet complete menus.
Ik weet ook niet of ik het tegenwoordig nog zou redden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja dan nog zit ik er na 2 wel vol hoor
maybe dat ik er 3 weg krijg maar dan moet ik effe blowen voor een vreetkickquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het tegenwoordig nog zou redden.
NIETquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha doe ik ook altijdquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die kan je zo lekker als een eekhoortje opknabbelen.
* Fera brengt opa terug naar het verzorgingstehuisquote:
* -_Guitarist_- zet de Xbox weer uitquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:06 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera brengt opa terug naar het verzorgingstehuis
Xbox?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- zet de Xbox weer uit
Laat maar weten als je een PS hebt.quote:
Waarom heb je een hekel aan kwaliteit?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan ga je dus nooit hier komen
Ooh, dat heb ik niet. Maar ik vind de controller van de Xbox gewoon veel fijnerquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom heb je een hekel aan kwaliteit?
dan moet je hier komenquote:
xBox is zoveel beterquote:
ik heb een supernintendoquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
xBox is zoveel beter.
Maar beste is natuurlijk nintendo, welke maakt niet uit
.
quote:
En voor een redelijke prijsquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik doe nooit mee aan dat gezeik dat een PS beter is dan een Xbox of andersom, of iOS beter dan Android. Het maakt me allemaal geen zak uit, als het maar goed werkt
It's a date.quote:
ik ook wel geweldig spul was datquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:14 schreef DaMook het volgende:
[..]![]()
Ik heb ze allemaal (gehad iig) .
Zelda. En mario party enzo
.
Ik vind het leuk om te jennen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik doe nooit mee aan dat gezeik dat een PS beter is dan een Xbox of andersom, of iOS beter dan Android. Het maakt me allemaal geen zak uit, als het maar goed werkt
deal ik heb woensdag nog wel tijd voor jequote:
Dat is lekker snel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
deal ik heb woensdag nog wel tijd voor je
I knowquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te jennen.Ik game namelijk nooit.
I know love.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik kan morgen (of vanavond nog) wel. Dat is nog sneller.
Ik alleen GTAquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
I know
Ik game ook niet veel, maar vind het af en toe wel leuk
is ook de enige dag in de week dat ik ergens tijd voor heb ookquote:
Nee. Tamashii zou beslissen.quote:
It's just an expression.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En ik mag jou geen schatje noemen
Hellow KT.quote:
Hoiquote:
gta is geniaalquote:
Sorry. Het liefst zeg ik de 26e en geef iedereen daarmee duidelijkheid, maar ik ben daartoe niet bevoegd.quote:
Ik kan niet wachten tot 5 eindelijk uit isquote:
Nee.quote:
Dat zie ik ook het liefstequote:Op maandag 15 oktober 2012 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry. Het liefst zeg ik de 26e en geef iedereen daarmee duidelijkheid, maar ik ben daartoe niet bevoegd.
ik zit er ook op te wachten maar eerst assassins creed 3quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot 5 eindelijk uit is.
Wat voor een concert?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:22 schreef Giertje het volgende:
26ste komt mij ook beter uit
eerst die meeting en dan door naar de willemeen voor een concertje
Dat gaat me iets te ver.quote:
black metal avondquote:
dan moet je al helemaal niet naar grindcore gaan dat gaat helemaal over de top qua lompheidquote:
Jammer dat Arnhem zo ver is en ik die avond al wat anders hebquote:
Idd, niks voor mij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan moet je al helemaal niet naar grindcore gaan dat gaat helemaal over de top qua lompheid
Hehe. Goregrind lekker subtiel over hoe fijn het wel niet is om seks te hebben met hen die rest overleden zijnquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan moet je al helemaal niet naar grindcore gaan dat gaat helemaal over de top qua lompheid
ik ben benieuwd naar funeral winds vooralquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer dat Arnhem zo ver is en ik die avond al wat anders heb
zoiets jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hehe. Goregrind lekker subtiel over hoe fijn het wel niet is om seks te hebben met hen die rest overleden zijn
Ik soms nog steeds. Hoesje van Stoma doet het nog steeds goed als ik die aan andere laat zienquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
zoiets javroeger veel naar geluisterd
Whut, Stoma.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik soms nog steeds. Hoesje van Stoma doet het nog steeds goed als ik die aan andere laat ziennee geen plaatjes hier mag heul niet hier. Het is een heel vies plaatje
volgens mij weet ik wel welke jij bedoelt die is indd vrij viesquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik soms nog steeds. Hoesje van Stoma doet het nog steeds goed als ik die aan andere laat ziennee geen plaatjes hier mag heul niet hier. Het is een heel vies plaatje
Ja dat is een bandnaam voor het geval je het vraagtquote:
ach je hebt ook bands als rompeprop en cliteater om er maar effe snel 2 te noemenquote:
Dat had ik wel door.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is een bandnaam voor het geval je het vraagt
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
ach je hebt ook bands als rompeprop en cliteater om er maar effe snel 2 te noemen
De teksten en titels ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
volgens mij weet ik wel welke jij bedoelt die is indd vrij vies
Wil je ook titels weten?quote:
grinnik i know heb het wel eens aan mijn zusje uitgelegd die vond het walgelijkquote:
Dat heb ik maar niets geprobeerdquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
grinnik i know heb het wel eens aan mijn zusje uitgelegd die vond het walgelijk
Gatverdamme.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
"Neuk je oma in de stoma"
en;
"Maak me gek met jouw doorligplek"
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
en;
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
en;
Wat lees ik in hemelsnaam?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]Dat is toch gewoon humor
Oke kutschurft is wat subtieler met titels als: metal is een mannensport, bruut anaal genomen in een overvolle dixie
Je hoeft er niet naar te luisteren, bovendien met goregrind versta je meestal toch niets van tekstenquote:
Niets bijzonders gewoon kutschurftquote:
ken wel een vriend van me die zweert bij dat soort muziekquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:37 schreef Fera het volgende:
Wat een zieke shit.
Maar ik snap wel dat er markt is voor zieke shit.
Heb ik liever dit soort teksten:quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:37 schreef Fera het volgende:
Wat een zieke shit.
Maar ik snap wel dat er markt is voor zieke shit.
quote:
Oeh kutschurft, geil.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niets bijzonders gewoon kutschurft
die heb ik 5 mei nog gezien in zwollequote:Op maandag 15 oktober 2012 20:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb ik liever dit soort teksten:
Dat is gewoon grappig
Ik ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
die heb ik 5 mei nog gezien in zwolle
ik heb nou sopor aeternus opstaanquote:
Ik ga even Homo Gothikus Industrialis :$quote:
ik was nuchter die 2 vrienden van me stonden nog strak van de speed die ze de nacht ervoor hadden gesnovenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik was fucking dronken
Hahahaquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik was nuchter die 2 vrienden van me stonden nog strak van de speed die ze de nacht ervoor hadden gesnoven
whut?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ga even Homo Gothikus Industrialis :$
De helft ongeveer, maar inderdaad jammer dat ze gestopt zijnquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb ze 14 keer live gezien, jammer dat ze zijn gestopt
ooow okee ik ken niet alles van wumpscutquote:
Deze en Black Death zijn baasquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow okee ik ken niet alles van wumpscut
6 keer gezien altijd een groot feest met die luiquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb ze 14 keer live gezien, jammer dat ze zijn gestopt
Zeker, op de een of andere manier kregen ze het publiek altijd goed meequote:Op maandag 15 oktober 2012 20:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
6 keer gezien altijd een groot feest met die lui
zal ik zo opzetten ben nu jou linkje aan het luisterenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Deze en Black Death zijn baas![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
zal ik zo opzetten ben nu jou linkje aan het luisteren
het heeft wel wat
eerste keer dat ik ze zag werd ik van uit het niets opgetild en ging ik crowdsurfenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zeker, op de een of andere manier kregen ze het publiek altijd goed mee![]()
ik ga nu black death luisterenquote:
Hehehe, was er een keer in het Podium, Hardenberg. Allemaal lui op het podium klimmen en crowdsurfen. Één zo'n gozer klom alleen wat te laat op het podium, net voor het liedje was afgelopen. Dus het liedje was afgelopen, vraagt die zanger aan die gozer: "hoe heet jij eigenlijk?"quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
eerste keer dat ik ze zag werd ik van uit het niets opgetild en ging ik crowdsurfen
zal ik nooit vergeten ik wist niet wat me overkwam
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, was er een keer in het Podium, Hardenberg. Allemaal lui op het podium klimmen en crowdsurfen. Één zo'n gozer klom alleen wat te laat op het podium, net voor het liedje was afgelopen. Dus het liedje was afgelopen, vraagt die zanger aan die gozer: "hoe heet jij eigenlijk?"
Zegt die gozer: "Martijn" (weet de naam niet meer, maar goed). Waarop die zanger zegt: "Ja Martijn, daar sta je dan, met je lelijke kutkop, als wij klaar zijn met dat kutnummer. Hoe is het om zo lelijk te zijn?"
Wij lachen joh
Arme jongenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, was er een keer in het Podium, Hardenberg. Allemaal lui op het podium klimmen en crowdsurfen. Één zo'n gozer klom alleen wat te laat op het podium, net voor het liedje was afgelopen. Dus het liedje was afgelopen, vraagt die zanger aan die gozer: "hoe heet jij eigenlijk?"
Zegt die gozer: "Martijn" (weet de naam niet meer, maar goed). Waarop die zanger zegt: "Ja Martijn, daar sta je dan, met je lelijke kutkop, als wij klaar zijn met dat kutnummer. Hoe is het om zo lelijk te zijn?"
Wij lachen joh
Ja, altijd feest met hemquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:50 schreef Giertje het volgende:
[..]whahahahahah bij ons werd er ook een op et podium gesurft zegt die zanger zo heey chemisch afval
whehehehe humor hebben ze wel inderdaadquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, altijd feest met hem
Het maakt 'm allemaal geen fuck uit, ook als 'ie z'n tekst vergeet ofzo
"Is toch een kutnummer, fuck die tekst"
Er zijn maar weinig bands die dat hebben inderdaad.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehehe humor hebben ze wel inderdaad
Jupquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehehe humor hebben ze wel inderdaad
vond ik die eerste die je poste toch beterquote:
Jup, jammer welquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig bands die dat hebben inderdaad.
Tozzz wollahquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
vond ik die eerste die je poste toch beter
nou ja immortal heeft daar ook wel een handje vanquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig bands die dat hebben inderdaad.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup
Elkaar ook in de zeik zetten, op een leuke manier
"Ja kerel, daar had jij het verkeerde akkoord he? Leer eens spelen ofzo!"
Sommige band hebben al jaren dezelfde aankondigen bij nummers.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup, jammer wel
Zoiets maakt een concert gewoon veel leuker
misschien moet ik het vaker luisteren dat ik het dan ga waarderenquote:
Ja die band ken ik wel. Een keer "live" gezien op een grindcore festivalquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja immortal heeft daar ook wel een handje van
ken je lsd mossel?
Een band als Iron Maiden of Metallica mag dat ook wel. Is gewoon een deel van de act. Maar een "kleine" band als De Heideroosjes moeten dat gewoon niet doenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige band hebben al jaren dezelfde aankondigen bij nummers.
Keer luisteren wanneer je heul boos bent, dan heeft het iets extra'squote:Op maandag 15 oktober 2012 20:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
misschien moet ik het vaker luisteren dat ik het dan ga waarderen
Net zo "live" als Dragonforce?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja die band ken ik wel. Een keer "live" gezien op een grindcore festival
Cannibal corpse speelt eigenlijk altijd wel fucked with an knife en dat wordt altijd opgedragen aan de vrouwen in de zaalquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een band als Iron Maiden of Metallica mag dat ook wel. Is gewoon een deel van de act. Maar een "kleine" band als De Heideroosjes moeten dat gewoon niet doen
ik ook in dordrecht geloof ik was erg amuserend om die dikke gast op een blokker drumstel te zien rammenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja die band ken ik wel. Een keer "live" gezien op een grindcore festival
Hehehehehequote:Op maandag 15 oktober 2012 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cannibal corpse speelt eigenlijk altijd wel fucked with an knife en dat wordt altijd opgedragen aan de vrouwen in de zaal
LSDmossel is geen muziekquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Net zo "live" als Dragonforce?
Wat een kutband is dat live zeg.
He bahquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
* JijHebtGeenRokje smeert snotjes op dit topic.. omdat het kan :$
dan ga ik juist black metal luisterenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Keer luisteren wanneer je heul boos bent, dan heeft het iets extra's
WTF daar was ik ook.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ook in dordrecht geloof ik was erg amuserend om die dikke gast op een blokker drumstel te zien rammen
Da's ook een optiequote:Op maandag 15 oktober 2012 20:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan ga ik juist black metal luisteren
Dragonforce zijn een stel fakersquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
LSDmossel is geen muziekDragonforce wel
Hoort ook een beetje bij de muziek die ze makenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dragonforce zijn een stel fakers
dikke kans dat wij elkaar wel een keer tegen gekomen zijn ik liep vroeger de deur plat bij ieder grind concertjequote:Op maandag 15 oktober 2012 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
WTF daar was ik ook.Het grappige is dat ik daar nu vlakbij woon
Vind ik niet eigenlijk. Als ik een cd koop met geniale solo's, wil ik die solo's live ook zo horenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoort ook een beetje bij de muziek die ze maken
vooral burzum doet het dan erg goed bij mijquote:
Slayer hierzoquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
vooral burzum doet het dan erg goed bij mij
Oh vast wel. Je komt altijd dezelfde gasten tegen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
dikke kans dat wij elkaar wel een keer tegen gekomen zijn ik liep vroeger de deur plat bij ieder grind concertje
Klopt jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh vast wel. Je komt altijd dezelfde gasten tegen.
dat wil ik ook wel jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Slayer hierzo
Maar ik ga nog ff wat anders doen, kom straks wel terug :$
klopt ik was er vaak met eric jan denk dat je die ook wel kentquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh vast wel. Je komt altijd dezelfde gasten tegen.
Met een meid had ik een tijdje de grap. Ik kom jou ook overal tegenquote:
Klinkt niet bekendquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat wil ik ook wel ja
doeei
[..]
klopt ik was er vaak met eric jan denk dat je die ook wel kent
ooow die kop van hem herken je overal uitquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt niet bekendmisschien dat ik hem wel ken van gezicht
Dat zeggen ze van mijn kop ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow die kop van hem herken je overal uit
ik ben ook wel vrij makkelijk te herkennenquote:
Jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben ook wel vrij makkelijk te herkennen
nou ja wie weet komen we elkaar nog wel een keer tegenquote:
Jij bent mod, jij kan wijzigenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:03 schreef Tamashii het volgende:
Ohjja voor de OP. 26e lijkt me prima maar weet niet of ik er zelf ben. Kan TS de datum wijzigen?
Of tijdens een meetquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja wie weet komen we elkaar nog wel een keer tegen
ik ga niet meer zoveel naar concerten maar goed je weet nooit
Ex-modjes.quote:
Te lui om zelf iets te doenquote:
Het schuim der aarde.quote:
mja preciesquote:
Verzuurde ex modjesquote:
Ik ben ooit FA geweestquote:
Zekerquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja preciesaltijd leuk nieuwe mensen leren kennen
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ongenadig hard aanpakken dat volk
Hahaha, dat is ook wel leuk jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben ooit FA geweest, naja kleurtje en tag, rechten helaas niet
. Wel leuk hoe mensen dan op je reageren
.
Mobiel kan dat ook makkelijk hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:17 schreef Tamashii het volgende:
Nee, standaard doet TS het ipv mod. En ik zit mobiel.
Joh, ik zit film te kijken dus is toch niet erg ?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mobiel kan dat ook makkelijk hoor
Bedoel er niks mee hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Joh, ik zit film te kijken dus is toch niet erg ?
Ik ook.. Die ene die jij me aanraadde vanmiddagquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Joh, ik zit film te kijken dus is toch niet erg ?
Dus 26e definitief en jou op misschien zetten?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:03 schreef Tamashii het volgende:
Ohjja voor de OP. 26e lijkt me prima maar weet niet of ik er zelf ben. Kan TS de datum wijzigen?
ik heb er een en ik weet ook precies waarvoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik mis vooral het kunnen lezen van notes van users
Whut, nee.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ook.. Die ene die jij me aanraadde vanmiddag
Btw, als jij niet ga, ga ik ook niet eh
Heb er 22quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb er een en ik weet ook precies waarvoor
NOOOOOO!!!!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Was idd erg leukquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hahaha, dat is ook wel leuk ja
Mensen die je ineens met u aanspreken in de DM enzo
Ja nja ik ga niet alleen naar een meet waar ik niemand ken.. Ik ga als tamashii's "date" of ik ga nietquote:
Prachtig jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Was idd erg leuk, was vanuit een topic dat een FA mij even een kleurtje gaf, de reactie's "huh ben jij fa?" waren al leuk, maar de reacties van oei oeh nee zo bedoelde ik het niet, waren nog leuker
![]()
.
dat is wel veelquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb er 22
Weet ook heel goed waarvoor
't Is dat ik niet kan, anders had ik jou meegesleeptquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja nja ik ga niet alleen naar een meet waar ik niemand ken.. Ik ga als tamashii's "date" of ik ga niet
Maar we zullen zien
Weet ik schatje, maar voel me niet meer zo verbonden met deze sc de laatste tijd dus ik ga er nog over nadenken. Wij zouden sowieso die dag meeten toch?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik een stuk of 6 geloof ik, waarvan meer dan de helft onzinnig en de rest eigenlijk ook, maar vanuit mod zonder humor standpunt terechtquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb er 22
Weet ook heel goed waarvoor
Hehehehequote:Op maandag 15 oktober 2012 21:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik een stuk of 6 geloof ik, waarvan meer dan de helft onzinnig en de rest eigenlijk ook, maar vanuit mod zonder humor standpunt terecht.
Jupquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus 26e definitief en jou op misschien zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |