quote:
* Fera leent boeken uit.quote:

De memes ben ik niet zo bekend mee eigenlijk...quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ook d Harry Potter memes zijn tof.
quote:
Whut, whut, whuuutquote:

Ik ga je nu ook vertellen dat ik de films nooit heb gezien. Kan dat er wel mee door?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
De memes ben ik niet zo bekend mee eigenlijk...
[..]
[..]
Whut, whut, whuuut? Dan mis je toch wel echt wat... Je moet op z'n minst deel 1 hebben gelezen
. Nou ja, eigenlijk allemaal.

quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
De memes ben ik niet zo bekend mee eigenlijk...
[..]
[..]
Whut, whut, whuuut? Dan mis je toch wel echt wat... Je moet op z'n minst deel 1 hebben gelezen
. Nou ja, eigenlijk allemaal.

Oh, aan de films mis je ook niet echt veel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ga je nu ook vertellen dat ik de films nooit heb gezien. Kan dat er wel mee door?
quote:

quote:

Goed om toch nog maar even bevestigd te zienquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, aan de films mis je ook niet echt veel.
[..].

Hoe bedoel je? Films die ik perse moet zien of zo? Of die ik vind dat je moet zien?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Goed om toch nog maar even bevestigd te zienMaar laat ik het eens omdraaien, aangezien ik nu al weet wat er onder andere op je leeslijstje staat: wat zijn nou films die volgens jou dan niet te missen zijn?

Verkeerd pilletje genomen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
bam bam bam bam bam hart gaat weer tekeer

Ja, ik bedoelde films die je een ander zou aanradenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Films die ik perse moet zien of zo? Of die ik vind dat je moet zien?
Want dat zijn sowieso Lord of the Rings en straks the Hobbit.

Misschien een huisarts bezoeken?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee dat doettie telkens

Oh zo... Dat zijn er nogal wat.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde films die je een ander zou aanraden

Pas daarmee op, Sint. U moet straks nog wel de daken op.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee dat doettie telkens

ja al eens gedaan, hartslag was normaalquote:

Hmmm, vervelend.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja al eens gedaan, hartslag was normaalEn bloed ook

Ik heb last van hardcorequote:Op maandag 15 oktober 2012 22:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm, vervelend.Dan weet ik het ook niet meer.

Lord of the Rings heb ik dan weer wel gezien, ja. Over twee weken sta ik in ieder geval vooraan in rij voor de nieuwe Bond.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh zo... Dat zijn er nogal wat.
Als eerste komen Lord of the Rings, Reservoir Dogs en Requiem for a Dream in mijn gedachten. Maar ik vind zoveel films mooi.
Atonement en the Notebook, bijvoorbeeld. Of alle Batman films, alle X-Men films, Pan's Labyrinth...

Ik ben ook een neuroot.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb last van hardcore
haha
Maar ik ben ook een neuroot dat kan het ook zijn

Niet iedere keer zelf de amandelstaaf testen, hè?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb last van hardcore
haha
Maar ik ben ook een neuroot dat kan het ook zijn

Laat je testen op ademhalingsproblemen. Maat van mij had daar ook last van, bleek het een vorm van astma te zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
bam bam bam bam bam hart gaat weer tekeer

Jawel hoor, altijd op tijd, altijd werk afquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben ook een neuroot.Maar dat heeft eigenlijk geen voordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |