Ja dat gaat er zo'n beetje om in mijn hoofd inderdaad.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ze heeft vast een vriend.
Nee, ze heeft vast een vriendin.
Nee, ze valt vast niet op mannen
Nee, je ziet er niet uit.
Je bent te dik
Je zuigt in bed

Hahahahaquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
hij pist uit zijn bek.
This is a Chinese softshell turtle. It pees out of it's mouth. That's nasty. It's being studying extensively by a Singaporean researcher named Shit Fun Chew, which the article I read made a big deal about as an example of nominative-determinism (your name dictates what you do in life), even though the turtle only PEES out of its mouth. Come on guys, maybe if it went number two that would actually make sense. Her name's not Urine Fun Gargle.

Omdat jij het vreemd en lelijk vindtquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sommige dingen zouden gewoon moeten afsterven.

Aan die laatste twee kan je wat doenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat gaat er zo'n beetje om in mijn hoofd inderdaad.

Gezellig!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:26 schreef AirwiN het volgende:
Maandag-praat-elkaar-de-put-in avondje hier?

Ik was er bijna uit trap me alsjeblieft terugquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:26 schreef AirwiN het volgende:

Nee, hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:26 schreef AirwiN het volgende:

Ja, dat ook.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Gewoon een laag zelfvertrouwen dus.
Het is allemaal normale gedachtegang qua angststoornis dan weliswaar.
Ik herken het en heb dat zelf ook.
Na iets van week geleden is het weer helemaal terug bij af op dat gebied.
Waarom heb je me niet gehosseld dan toen je me zag?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw. Ik heb een zwak voor lelijke dingen
.
Ja, ervaringen uit het verleden he?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat gaat er zo'n beetje om in mijn hoofd inderdaad.

Met jou beland ik graag nog eens vlakbij een put. In de goot na een avondje whiskey, sigaren en vrouwen zeg maar.quote:

Lieve schat, je weet toch dat ik absoluut niet kan hosselenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat ook.
Wat is er vorige week gebeurd dan?
[..]
Waarom heb je me niet gehosseld dan toen je me zag?
[..]
Ja, ervaringen uit het verleden he?

Ah, ff kijken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:27 schreef Samzz het volgende:
Nee, hoor. Ik ben vrolijk.
M'n site weer geupdate en morgen beginnen met een nieuw schilderij.

Goedzo!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:29 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn marketing toch maar afgemaakt.

Ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat jij het vreemd en lelijk vindt?

Opdracht van m'n oom, zijn drie pony'squote:Op maandag 15 oktober 2012 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, ff kijken.
Wat wordt het onderwerp?
Duidelijk.quote:

Haha ik lees nu pas dat hij uit zijn mond plast.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Waarom post je foto's van mijn pener dat is privé.

Wil je de link ff DM'en.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
Opdracht van m'n oom, zijn drie pony's.

Kloon, wanneer kom je weer eens naar een meet dan jong?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Waarom post je foto's van mijn pener dat is privé.
Hoezo kunnen vrouwen niet hosselen dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lieve schat, je weet toch dat ik absoluut niet kan hosselen.

Nou ja ik ben er 3 jaar voor iemand geweest, van gehouden en nog steeds.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat ook.
Wat is er vorige week gebeurd dan?

Doe ik. Ik ben benieuwd of je de update zietquote:
Dat durf ik nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kloon, wanneer kom je weer eens naar een meet dan jong?
[..]
Hoezo kunnen vrouwen niet hosselen dan?
Je had gewoon moeten zeggen: Hoi, ik ben Samzz. Wil je me nakend zien?

Stokje wanneer gaan wij weer eens meeten?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]

Als er weer eens een is misschienquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |