Ik normaal ook niet, maar vandaag dus welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:39 schreef rival het volgende:
[..]
ja rond die tijd ga ik ook meestal slapen, ik zal echt nooit wakker worden voordat de wekker om 7 uur gaat

quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Huge fail
Metro schrijft over Tim Burtons film "the corps bright" i.p.v. "the corps bride"

Metro.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Huge fail
Metro schrijft over Tim Burtons film "the corps bright" i.p.v. "the corps bride"

Nee. Metro is van De Telegraaf tegenwoordig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu.nl.
Zijn we gewoon random media aan het opnoemen?

Ben je in ieder geval samen binnen met pleinvrees.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:36 schreef Myraela het volgende:
Gisteren waren we toch tot de conclusie gekomen dat we allemaal mensenschuwe autistische binnenzitters zijn met pleinvrees.
Niets te verliezen.

Jajaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:36 schreef Myraela het volgende:
Gisteren waren we toch tot de conclusie gekomen dat we allemaal mensenschuwe autistische binnenzitters zijn met pleinvrees.
Niets te verliezen.

Discworld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:23 schreef Barbusse het volgende:
Koelen plaatjen Mur, gij vuige experiment-aap.

Dat ken ik nietquote:

Die schrijver ken ik dan weer wel. Alhoewel, nooit wat van hem gelezen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://www.terrypratchettbooks.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |