SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: motivational plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Oke oke!
Ik moet jullie gelijk geven. In begin dacht ik dat jullie overdreven met : je wil niet weten hoe vaak een nieuwe/beginner hier komt die (te) snel een hele/halve marathon wil lopen vanaf scratch.
Maar... jullie hebben gelijk. Het zijn er veel.
Sorry dat ik jullie niet geloofden![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door streamnl op 15-10-2012 19:03:28 ]![]()
Ik heb een paar weken iemand aangespoord om mee te doen aan de 8km zondag in Amsterdam. Hij twijfelde eerst, maar lijkt nu het hardlopen helemaal gevonden te hebbenGoede daad van mij he.. hahaha
Alleen.. Hij was al best sportief, en hij is nu sneller dan ik, dus hij vindt het helemaal een leuk doel om mij "te verslaan" zondag, omdat het zijn eerste evenement is, en ik al een paar heb gedaanIk ben een slechte verliezer
![]()
![]()
Geweldige instelling, die vriend van je.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:03 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb een paar weken iemand aangespoord om mee te doen aan de 8km zondag in Amsterdam. Hij twijfelde eerst, maar lijkt nu het hardlopen helemaal gevonden te hebbenGoede daad van mij he.. hahaha
Alleen.. Hij was al best sportief, en hij is nu sneller dan ik, dus hij vindt het helemaal een leuk doel om mij "te verslaan" zondag, omdat het zijn eerste evenement is, en ik al een paar heb gedaanIk ben een slechte verliezer
Ja doei.![]()
Ik ben trouwens wel een asfalttuurder, lekker in mijn eigen wereldjeDeze finish en eerste 10km eindelijk eens een uitzondering op gemaakt
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
BTW semtex.
Heb jij nog iets van meegekregen dat er een vrouw is overleden, terwijl zij de marathon in Eindhoven liep?
bron![]()
Ik kijk ook altijd rond me heen. Ben hartstikke druk met naar allemaal mensen kijken en zwaaien enzo.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En grijnzen. Je vergeet dat je druk bent met grijnzenquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:13 schreef mosselmossel het volgende:
Ik kijk ook altijd rond me heen. Ben hartstikke druk met naar allemaal mensen kijken en zwaaien enzo.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Guttegut, wat vervelend. M'n vader gaat op 16 juni 2013 de Marathon lopen in San Francisco en aangezien m'n moeder weigert naar de USA te reizen, wil hij graag gezelschap.
Nu gaan m'n broer en ik dus mee
[ Bericht 1% gewijzigd door Yuki op 15-10-2012 20:15:55 (Damn, wat een fout... HELE Marathon!) ]♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
NICE1!11!!!!!!!!!quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:17 schreef Yuki het volgende:
Guttegut, wat vervelend. M'n vader gaat op 16 juni 2013 de HM lopen in San Francisco en aangezien m'n moeder weigert naar de USA te reizen, wil hij graag gezelschap.
Nu gaan m'n broer en ik dus meeZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
wat errugquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:17 schreef Yuki het volgende:
Guttegut, wat vervelend. M'n vader gaat op 16 juni 2013 de HM lopen in San Francisco en aangezien m'n moeder weigert naar de USA te reizen, wil hij graag gezelschap.
Nu gaan m'n broer en ik dus mee![]()
![]()
Dat dacht ik. Hardlopen in the US of Aquote:
Samen met paps en broerWel ERRUG veel geldquote:Maar goed, ik heb nog tot juni
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:32 schreef streamnl het volgende:
Hee Yuki!! Dat is wel erg tof!
Ik ben steeds meer te twijfelen over welk eerste buitenlandse marathon ik wil lopen.
De NY wil ik zeker een keer lopen maar ik kreeg laatst een mailtje over een andere marathon....
En die lijkt mij ook erg vet.
http://capetownrocks.nl/two_oceans_marathonreis.php
En er kan er maar 1 de eerste buitenlandse zijnGeen marathon dus...quote:Bij de Two Oceans heb je de keuze uit twee afstanden. De ultramarathon van 56 km en de halve marathon van 21.1 km. Het parcours loopt van Kaapstad via de Indische Oceaan naar Kaap de Goede Hoop en vervolgens langs de Atlantische Oceaan weer terug naar Kaapstad. Het parcours heeft bovendien een aantal pittige beklimmingen, met als absolute hoogtepunt de Chapman's Peak. De finish is op het terrein van de University of Cape Town.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
@mossel
je was me voor...
(Ik zal voortaan op de laptop alles goed nalezen voordat ik het post vanaf mijn gsm..)
MAAR, het lijkt me wel gaaf om daar te lopen.![]()
![]()
oke, dan ook maar mijn two cents aangaande Sandman's plannen.
Toen ik begon met mijn marathontraining liep ik ongeveer anderhalf jaar.
Ik ben er ondertussen van overtuigd dat het willen lopen van een marathon binnen een jaar bijna onhaalbaar is.
Je lichaam krijgt heel wat te verduren.
Veel mensen denken "ik heb nu een HM gedaan, een hele kan ook wel"
Wat ik zelf het allerzwaarste vond, en wat veel mensen denk ik onderschatten omdat ze het nog nooit hebben hoeven doen, is het mentale.
Dit heeft mij op een gegeven moment ook een beetje de das om gedaan, kwam in "tijdgebrek" en daardoor ging de training van kwaad tot erger. (hopelijk gaat het volgend jaar een stuk beter)
Je MOET op een gegeven moment lopen, of je wil of niet...... , een trainingsweek van 60km met een drukke week op het werk, lange duurlopen van 30km in de regen? je hebt geen keus al wil je de marathon uitlopen.
[ Bericht 8% gewijzigd door rechtsedirecte op 15-10-2012 19:57:42 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Marathon wil ik misschien ooit wel doen, eens zien hoe de HM bevalt en of/wanneer dat lukt. Eerst maar's ontgriepen.Ja doei.![]()
Haha kijk mijn blije hoofd(in het oranje shirt)
In het roze shirt is mams.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:54 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Wat leuk!quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:54 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ja doei.![]()
Gij praat tegen een muurske. Die jonguh wil da ni begrijpen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, dan ook maar mijn two cents aangaande Sandman's plannen.
Toen ik begon met mijn marathontraining liep ik ongeveer anderhalf jaar.
Ik ben er ondertussen van overtuigd dat het willen lopen van een marathon binnen een jaar bijna onhaalbaar is.
Je lichaam krijgt heel wat te verduren.
Veel mensen denken "ik heb nu een HM gedaan, een hele kan ook wel"
Wat ik zelf het allerzwaarste vond, en wat veel mensen denk ik onderschatten omdat ze het nog nooit hebben hoeven doen, is het mentale.
Dit heeft mij op een gegeven moment ook een beetje de das om gedaan, kwam in "tijdgebrek" en daardoor ging de training van kwaad tot erger. (hopelijk gaat het volgend jaar een stuk beter)
Je MOET op een gegeven moment lopen, of je wil of niet...... , een trainingsweek van 60km met een drukke week op het werk, lange duurlopen van 30km in de regen? je hebt geen keus al wil je de marathon uitlopen.
[ afbeelding ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zo hoor je te lopen. Met een grote grijs/lach op je gezicht. Top gedaanquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:54 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Je moeder loopt voor je, dat kan echt niet hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:54 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: